Zielone umiejętności w dietetyce: Dietetyka i suplementacja POZIOM I z elementami zrównoważonego rozwoju oraz z wykorzystaniem lokalnych i ekologicznych produktów
Zielone umiejętności w dietetyce: Dietetyka i suplementacja POZIOM I z elementami zrównoważonego rozwoju oraz z wykorzystaniem lokalnych i ekologicznych produktów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Dietetyka
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
- Osoby planujące rozpocząć pracę w zawodzie dietetyka, zainteresowane nowoczesnym i zrównoważonym podejściem do planowania diet i pracy z klientem.
- Młode osoby szukające swojej ścieżki zawodowej, które chcą zdobyć umiejętności przydatne w branży dietetycznej i zdrowotnej.
- Pasjonaci zdrowego odżywiania i osoby zainteresowane tematyką zrównoważonego rozwoju w dietetyce.
- Osoby z doświadczeniem w branży dietetycznej, które chcą aktualizować swoje umiejętności w kontekście ekologicznych trendów i zielonych kompetencji.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji13-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego stosowania zrównoważonych praktyk w dietetyce, wspierając rozwój umiejętności zgodnych z zasadami ekologii i zrównoważonego rozwoju. Uczestnicy nauczą się tworzyć indywidualne plany żywieniowe uwzględniające zasobooszczędność i niskoemisyjność, z wykorzystaniem lokalnych i sezonowych produktów oraz nowoczesnych narzędzi wspomaganych przez sztuczną inteligencję. Szkolenie obejmuje praktyczne ćwiczenia z rozpisywania diet i prowadzenia konsultacji dietetycznychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia znaczenie zrównoważonej diety dla zdrowia i środowiska. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje co najmniej 3 korzyści zdrowotne i ekologiczne wynikające z wdrażania zrównoważonej diety. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje wpływ substancji antyodżywczych i ich eliminacji na zdrowie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo identyfikuje produkty zawierające substancje antyodżywcze i proponuje sposoby ich eliminacji w diecie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje sztuczną inteligencję (AI) w pracy dietetyka. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje wykorzystanie narzędzi takich jak ChatGPT do analizy danych żywieniowych i tworzenia wstępnych planów dietetycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera produkty spożywcze zgodne z zasadami niskoemisyjności i zasobooszczędności. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo komponuje jadłospis zawierający co najmniej 5 produktów lokalnych i sezonowych przyjaznych środowisku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje indywidualne plany dietetyczne uwzględniające różne potrzeby fizjologiczne i zdrowotne. | Kryteria weryfikacji Tworzy plan diety dostosowany do konkretnego przypadku (np. ciąża, insulinooporność), uwzględniając potrzeby energetyczne i zdrowotne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przeprowadza wywiad żywieniowy z klientem. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo formułuje co najmniej 5 pytań w trakcie symulowanego wywiadu, identyfikując potrzeby żywieniowe klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Rozwiązuje problemy dietetyczne klienta w sposób zrównoważony. | Kryteria weryfikacji Uczestnik skutecznie rozwiązuje 2 z 3 przedstawionych scenariuszy problemowych, uwzględniając zdrowotne i ekologiczne aspekty rozwiązań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wykorzystuje lokalne i sezonowe produkty do tworzenia jadłospisów. | Kryteria weryfikacji Tworzy plan posiłków z uwzględnieniem co najmniej 5 lokalnych i sezonowych produktów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przekonuje klientów do ekologicznych zmian w diecie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik skutecznie argumentuje na rzecz wyboru produktów o niskim śladzie węglowym, podając co najmniej 3 korzyści zdrowotne i środowiskowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Interpretuje wyniki badań laboratoryjnych w kontekście dietetycznym. | Kryteria weryfikacji Analizuje wyniki badań (np. lipidogram, morfologia) i sugeruje zmiany w diecie na podstawie interpretacji danych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wdraża zielone kompetencje w planowaniu dietetycznym. | Kryteria weryfikacji Proponuje co najmniej 3 działania wspierające efektywność zasobową i redukcję odpadów w codziennym planowaniu żywieniowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Promuje zasady zrównoważonego rozwoju w dietetyce. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia argumentację na rzecz zrównoważonego rozwoju w żywieniu, podając co najmniej 3 przykłady działań wspierających niskoemisyjność w dietetyce. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Planuje działania edukacyjne zwiększające świadomość ekologiczną klientów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje co najmniej 2 działania edukacyjne promujące zrównoważone odżywianie, np. warsztaty, kampanie społeczne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje innowacyjne technologie, w tym sztuczną inteligencję, do planowania zrównoważonych diet oraz analizy wpływu żywności na środowisko. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy jadłospis z uwzględnieniem śladu węglowego produktów spożywczych, korzystając z dedykowanego narzędzia AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wykazuje umiejętność efektywnej komunikacji interpersonalnej w pracy dietetyka. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi jasno i zrozumiale przekazać informacje dietetyczne klientowi oraz odpowiednio reagować na jego pytania i wątpliwości. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wspiera klientów w utrzymaniu długoterminowych zmian żywieniowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje postępy klienta, identyfikuje trudności i proponuje strategie utrzymania nowych nawyków żywieniowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Buduje relację z klientem opartą na zaufaniu i empatii. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje aktywne słuchanie, zadaje otwarte pytania i okazuje zrozumienie dla indywidualnych potrzeb klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Zielone umiejętności w dietetyce: Dietetyka i suplementacja POZIOM I z elementami zrównoważonego rozwoju oraz z wykorzystaniem lokalnych i ekologicznych produktów
Program usługi:
Dzień 1: Podstawy dietetyki i zrównoważonego odżywiania
08:00–08:15 – Wprowadzenie do szkolenia
• Powitanie uczestników.
• Omówienie celów szkolenia i programu.
• Przedstawienie prowadzącego.
08:15–09:15 – Moduł 1: Wprowadzenie do dietetyki
• Podstawowe zasady zdrowego odżywiania.
• Rola makroskładników (białka, tłuszcze, węglowodany) i mikroskładników w organizmie.
09:15–10:00 – Moduł 2: Znaczenie zrównoważonej diety i odporność organizmu
• Jak dieta wpływa na układ odpornościowy.
• Rola mikrobioty jelitowej w zdrowiu i chorobach cywilizacyjnych.
10:00–10:15 – Przerwa (15 min)
10:15–11:00 – Moduł 3: Zielone kompetencje w dietetyce (część 1)
• Wprowadzenie do zielonych kompetencji w dietetyce.
• Znaczenie lokalnych i sezonowych produktów w praktyce dietetycznej.
11:00–11:45 – Moduł 4: Substancje antyodżywcze i ich eliminacja
• Czym są substancje antyodżywcze i jak wpływają na organizm.
• Dieta bezglutenowa – zasady, wskazania i pułapki.
11:45–12:30 – Moduł 5: Wyzwania w diecie
• Jak fruktoza wpływa na zdrowie jelit.
• Somatypowanie i jego znaczenie w dostosowaniu diety.
12:30–13:15 – Moduł 6: Dostosowanie diety do indywidualnych potrzeb
• Dieta dla różnych typów sylwetki.
• Obliczanie zapotrzebowania kalorycznego.
13:15–13:30 – Przerwa (15 min)
13:30–16:00 – Część praktyczna (1): Tworzenie indywidualnych planów żywieniowych
• Tworzenie spersonalizowanych planów dietetycznych dla różnych przypadków (np. ciąża, insulinooporność).
• Analiza wybranych scenariuszy przypadków.
• Wykorzystanie innowacyjnych narzędzi:
• Aplikacje i oprogramowanie dietetyczne do analizy składników odżywczych.
• Automatyzacja procesu tworzenia jadłospisów przy użyciu sztucznej inteligencji.
Dzień 2: Praktyczne zastosowania dietetyki i zrównoważone techniki
08:00–08:15 – Podsumowanie dnia pierwszego i wprowadzenie do dnia drugiego
08:15–09:00 – Moduł 7: Zrozumienie makroskładników i mikroelementów
• Charakterystyka białek, tłuszczów i węglowodanów.
• Rola błonnika w diecie i zdrowiu jelit.
09:00–09:45 – Moduł 8: Cholesterol, witaminy i minerały
• Co to jest cholesterol i jak wpływa na zdrowie serca i naczyń.
• Objawy niedoborów i nadmiarów witamin i minerałów.
09:45–10:00 – Przerwa (15 min)
10:00–10:45 – Moduł 9: Dieta i jej kontekst w codziennym życiu
• Jak częstotliwość posiłków wpływa na metabolizm.
• Zasady diety Paleo i jej zastosowanie w praktyce.
10:45–11:30 – Moduł 10: Suplementacja w diecie
• Kiedy warto stosować suplementy diety.
• Przegląd popularnych suplementów i ich wpływ na zdrowie.
11:30–12:15 – Moduł 11: Zielone kompetencje w dietetyce (część 2)
• Ograniczanie odpadów żywnościowych i efektywność energetyczna w żywieniu.
• Promowanie zrównoważonego rozwoju w pracy dietetyka.
12:15–13:00 – Moduł 12: Sztuczna inteligencja w dietetyce
• Jak wykorzystać AI (np. ChatGPT) w pracy dietetyka.
• Automatyzacja analiz danych żywieniowych i tworzenia planów dietetycznych.
13:00–13:15 – Przerwa (15 min)
13:15–15:30 – Część praktyczna (2): Symulacje konsultacji dietetycznych
• Symulacje wywiadów z klientami.
• Rozwiązywanie problemów dietetycznych i budowanie spersonalizowanych zaleceń.
• Wykorzystanie innowacyjnych narzędzi:
• Analiza wyników badań (np. lipidogramu) przy użyciu oprogramowania dietetycznego.
• Wykorzystanie aplikacji mobilnych do monitorowania postępów klientów.
15:30–16:00 – Egzamin – Walidacja
Szkolenie kończy się walidacją przeprowadzoną przez osobę wyznaczoną do tego celu. Certyfikat zostanie wydany przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji, tj. Fundacja My Personality Skills, co potwierdzi zdobycie wymaganych kwalifikacji.
----------------------------------
Zielone kompetencje, które uzyska uczestnik szkolenia:
- Tworzenie ekologicznych jadłospisów:
- Umiejętność komponowania planów żywieniowych z wykorzystaniem lokalnych i sezonowych produktów.
- Wdrażanie zasad zrównoważonego odżywiania, redukujących ślad węglowy i wpływ na środowisko.
- Zasobooszczędność w dietetyce:
- Ograniczanie odpadów żywnościowych poprzez odpowiednie planowanie diety.
- Efektywne wykorzystanie składników odżywczych przy minimalizacji strat.
- Wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju:
- Integracja praktyk niskoemisyjnych i zasobooszczędnych w codziennej pracy dietetyka.
- Promowanie żywienia opartego na roślinach i zrównoważonym rolnictwie.
- Świadomość ekologiczna:
- Zrozumienie wpływu diety na środowisko naturalne, w tym znaczenia diety niskoemisyjnej.
- Propagowanie świadomego podejścia do wyborów żywieniowych u klientów.
- Promowanie zdrowia i ochrony środowiska:
- Umiejętność edukacji klientów w zakresie zdrowego i ekologicznego odżywiania.
- Wskazywanie korzyści zdrowotnych i środowiskowych wynikających z ograniczenia przetworzonych produktów.
- Analiza i minimalizacja śladu węglowego:
- Wdrażanie zasad ograniczania emisji gazów cieplarnianych w dietach klientów.
- Optymalizacja wyborów produktów o niskim wpływie na środowisko.
- Zastosowanie nowoczesnych technologii:
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI), takich jak ChatGPT, do analizy diet i planowania jadłospisów przyjaznych środowisku.
- Automatyzacja procesów analitycznych i planowania dietetycznego z myślą o efektywności zasobowej.
- Odpowiedzialność społeczna w pracy dietetyka:
- Propagowanie odpowiedzialności społecznej w zakresie zdrowego i zrównoważonego odżywiania.
- Wspieranie zielonej gospodarki przez promowanie odpowiedzialnej konsumpcji żywności.
- Komunikacja proekologiczna:
- Skuteczne argumentowanie i przekonywanie klientów do wyborów ekologicznych w diecie.
- Promowanie zasad zrównoważonego odżywiania jako elementu budowania zdrowego stylu życia.
- Praktyczne zarządzanie dietami zgodnymi z ekologią:
- Rozwiązywanie problemów żywieniowych klientów z uwzględnieniem aspektów ekologicznych.
- Planowanie działań edukacyjnych i kampanii zwiększających świadomość klientów na temat wpływu diety na środowisko.
- Zastosowanie nowoczesnych technologii:
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI), takich jak ChatGPT, do analizy diet i planowania jadłospisów przyjaznych środowisku.
- Automatyzacja procesów analitycznych i planowania dietetycznego z myślą o efektywności zasobowej.
- Korzystanie z aplikacji mobilnych do monitorowania postępów klientów i redukcji śladu węglowego.
----------------------
- Elastyczność harmonogramu: Ze względu na indywidualne tempo pracy uczestników oraz różnice w czasie wykonywania poszczególnych zabiegów, możliwe są niewielkie modyfikacje w rozkładzie czasowym zajęć.
- Usługa szkoleniowa będzie realizowana wg. przelicznika godzin dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 45 min
- Jednostki dydaktyczne: Szkolenie prowadzone jest w oparciu o jednostki dydaktyczne. Z tego powodu może wystąpić różnica między łączną liczbą godzin podaną w polu "Liczba godzin usługi" a czasem wykazanym w szczegółowym harmonogramie.
- Przerwy nie są wliczonę w czas usługi rozwojowej.
- Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji w zawodzie: "Dietetyka i suplementacja z elementami zrównoważonego rozwoju - poziom I"
- 80% czasu trwania usługi stanowią zajęcia praktyczne, co pozwala uczestnikom na zdobycie realnych umiejętności i doświadczenia w wykonywaniu zabiegów, każdy moduł prowadzony jest w formie praktyczno-teoretycznej - z naciskiem na praktykę.
- godzin praktycznych: 16 godzin dydaktycznych,
- godzin teoretycznych: 4 godzin dydaktycznych.
- Proces walidacji uczestników jest niezależny od procesu szkoleniowego. Osoba prowadząca szkolenie nie bierze udziału w ocenie swoich kursantów w zakresie, którego nauczała. Końcową walidację przeprowadza inna, niezależna osoba.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Wprowadzenie do szkolenia (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Moduł 1: Wprowadzenie do dietetyki (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Moduł 7: Zrozumienie makroskładników i mikroelementów (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Moduł 2: Znaczenie zrównoważonej diety i odporność organizmu (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Przerwa | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Moduł 3: Zielone kompetencje w dietetyce (część 1) (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Moduł 4: Substancje antyodżywcze i ich eliminacja (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Moduł 5: Wyzwania w diecie (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Moduł 6: Dostosowanie diety do indywidualnych potrzeb (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Przerwa | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Część praktyczna (1): Tworzenie indywidualnych planów żywieniowych (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Podsumowanie dnia pierwszego i wprowadzenie do dnia drugiego (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Moduł 8: Cholesterol, witaminy i minerały (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Przerwa | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Moduł 9: Dieta i jej kontekst w codziennym życiu (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Moduł 10: Suplementacja w diecie (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Moduł 11: Zielone kompetencje w dietetyce (część 2) (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Moduł 12: Sztuczna inteligencja w dietetyce (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Przerwa | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Część praktyczna (2): Symulacje konsultacji dietetycznych (Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący Martyna Zielińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Egzamin – Walidacja (Test, Wykład, rozmowa na żywo, chat i współdzielenie ekranu) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto125,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto125,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto250,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Martyna Zielińska
Obecnie pracuje w firmie FITELITE oraz prowadzi własny gabinet MZ Dietetyka, oferując indywidualne konsultacje i spersonalizowane plany żywieniowe. Jej misją jest wspieranie pacjentów w osiąganiu celów zdrowotnych poprzez profesjonalną opiekę dietetyczną i edukację żywieniową. Stale podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w szkoleniach branżowych, co pozwala jej stosować najnowsze, sprawdzone metody wspierające zdrowie pacjentów.
Jako trenerka przeprowadziła ponad 300 godzin szkoleniowych. Kluczowe kwalifikacje i doświadczenie prowadzącego zostały zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat. Trener stale podnosi swoje kwalifikacje, zdobywając nowe umiejętności.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają komplet profesjonalnych materiałów edukacyjnych, które obejmują zarówno materiały teoretyczne, jak i praktyczne. W skład zestawu wchodzą:
- Szczegółowe skrypty szkoleniowe – zawierające wiedzę teoretyczną dotyczącą marketingu internetowego w social mediach
- Certyfikat ukończenia szkolenia – potwierdzający zdobycie nowych kwalifikacji, który może być cennym dodatkiem do CV.
Dzięki temu uczestnicy będą mieli dostęp do kompleksowej wiedzy oraz narzędzi niezbędnych do samodzielnej pracy po zakończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest znajomość podstawowej wiedzy z zakresu dietetyki i suplementacji.
Informacje dodatkowe
W przypadku dofinansowania usługi szkoleniowej na poziomie 70 i 80 % jest zwolniona z podatku VAT.
Podstawa: art. 43 ust.1 pkt 29 lit.c ustawy o VAT oraz §3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015, poz. 736)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Miejsce realizacji usługi: on-line.
Szkolenie będzie przeprowadzane za pośrednictwem platformy ZOOM.
Wymagania sprzętowe:
- Komputer, bądz laptop z aktualną przeglądarką internetową (polecany chrom) - wymagania sprzętowe: Dual Core 2Ghz lub wyższy, 4gb ram (zalecane)
- Smartfon, bądź tablet z systemem Android/iOS (wymagane pobranie aplikacji ZOOM)
- Słuchawki/Głośniki
- Mikrofon
- Dostęp do intenetu o preferowanej szybkości min. 1 MB/s
Dolączenie do szkolenia następuje poprzez kliknięcie w przesłany link (dostępny tylko i wyłącznie na czas trwania szkolenia), czas trwania szkolenia przedstawiony jest w harmonogramie.