Szkolenie pod nazwą ,,Back - End (Java, Spring, Hibernete, Maven, Gradle)"
Szkolenie pod nazwą ,,Back - End (Java, Spring, Hibernete, Maven, Gradle)"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób chcących poznać lub nabyć nowe umiejętnośc z zakresu Back - End (Java, Spring, Hibernete, Maven, Gradle).
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi78
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do samodzielnych działań z zakresu programowania obiektowego i zaawansowanych koncepcji, wydajnego projektowania aplikacji oraz oszczędzając czas i redukując błędy aby podnieść efektowność pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się językiem Java, programuje obiektowo i definiuje zaawansowane koncepcje, takie jak dziedziczenie, polimorfizm i wzorce projektowe. | Kryteria weryfikacji Posługuje się praktykami programowania w Javie, tworząc solidny i bezpieczny kod. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje wysoce wydajnie i skaluje aplikacje back-endowe. | Kryteria weryfikacji Wdraża swoje aplikacje back-endowe na serwerach produkcyjnych, zapewniając ich dostępność i bezpieczeństwo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Automatyzuje procesy budowania i wdrażania aplikacji z wykorzystaniem narzędzi Maven i Gradle, oszczędzając czas i redukując błędy. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje swoją wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu do efektywnego wykorzystania w swojej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęDesign Center Artur Dobosz
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoDesign Center Artur Dobosz
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj. 20 minut przerwy na jeden dzień szkoleniowy. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w liczbie 80 godzin dydaktycznych. Każdy uczestnik musi posiadać dostęp do komputera z Internetem. Uczestnikom zostanie przesłany link do videokonferencji na platformie Click Meeting.
Moduł 1: Wprowadzenie do programowania Java (15 godzin)
- Podstawy języka Java: typy danych, operatory, instrukcje sterowania, struktury danych
- Programowanie obiektowe w Javie: klasy, obiekty, dziedziczenie, polimorfizm
- Praca z kolekcjami w Javie
- Wyjątki i obsługa błędów w Javie
- Wprowadzenie do Java EE i technologii webowych
Moduł 2: Framework Spring (31 godziny)
- Podstawy frameworka Spring: kontenery DI, wstrzykiwanie zależności, aspekty
- Spring MVC: tworzenie kontrolerów, widoków i modeli
- Praca z warstwą serwisową Spring: adnotacje @Service, @Repository, @Autowired
- Testowanie aplikacji Spring: Spring Boot Test, Mockito
- Wdrażanie aplikacji Spring na serwerach produkcyjnych
Moduł 3: Hibernate (16 godzin)
- Podstawy ORM Hibernate: mapowanie obiektów na relacje bazodanowe
- Praca z sesjami i transakcjami Hibernate
- Zapytania HQL i Criteria API
- Optymalizacja zapytań Hibernate
- Testowanie aplikacji Hibernate
Moduł 4: Narzędzia Maven i Gradle (8 godzin)
- Automatyzacja budowania aplikacji z wykorzystaniem Maven
- Praca z pom.xml: definiowanie zależności, wtyczek i profili
- Wdrażanie aplikacji Maven na serwerach produkcyjnych
- Automatyzacja budowania aplikacji z wykorzystaniem Gradle
- Praca z plikiem build.gradle: definiowanie zależności, zadań i wtyczek
Moduł 5: Testowanie jednostkowe i integracyjne (8 godzin)
- Podstawy testowania jednostkowego: JUnit, Mockito
- Testowanie aplikacji Spring: Spring Boot Test, Mockito
- Testowanie integracyjne: Selenium, Cucumber
- Praktyczne przykłady testowania jednostkowego i integracyjnego
Test podsumowujący.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 020,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 020,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Tomczyk
W ciagu ostatnich 5 lat ukończył kilka kursów związanych z IT .Na co dzień pracuje w technologii React oraz React Native. Trener posiada wiedzę w zakresie teoretycznych aspektów zagadnień i posiada doświadczenie dydaktyczne oraz praktyczne w dziedzinie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma tematyczne materiały dydaktyczne w postaci skryptów oraz prezentacji w formie pdf, przesłanych na adrese-mail, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Dostęp do komputera/laptopa oraz internetu (wg wymagań technicznych wyszczególnionych poniżej).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Office, Libre Office, Open Office
- Uczestnik musi posiadać dostęp do
kamery i mikrofonu-wymóg konieczny.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to Click Meeting.
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników i zastosowanego narzędzia.