AKADEMIA MANAGERA
AKADEMIA MANAGERA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Kadra zarządzająca
- Kierownicy, menedżerowie
- Właściciele firm
- Team Liderzy
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji05-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji z zakresu umiejętności zarządzania zespołem pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Zrozumienie różnych strategii planowania i wyznaczania celów biznesowych.Umiejętności: Umiejętność planowania i wyznaczania celów zgodnie z kryteriami SMART. Kompetencje: Zdolność do stosowania różnych strategii w praktyce, dostosowanych do specyficznych potrzeb zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać co najmniej trzy strategie planowania celów biznesowych.Uczestnik potrafi przedstawić przykład zastosowania jednej z strategii w praktyce. Uczestnik potrafi zaplanować cele zgodnie z kryteriami SMART i zaprezentować je w kontekście biznesowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość kryteriów prawidłowo określonego celu (np. SMART).Umiejętności: Umiejętność formułowania celów zgodnie z kryteriami SMART. Kompetencje: Zdolność do oceny i poprawy celów biznesowych w oparciu o określone kryteria. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać elementy składające się na model SMART.Uczestnik potrafi zidentyfikować poprawnie sformułowane cele zgodnie z kryteriami SMART. Uczestnik potrafi przeformułować cele, które nie spełniają kryteriów SMART, tak aby były bardziej precyzyjne i mierzalne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość koncepcji zarządzania przez cele (MBO - Management by Objectives).Umiejętności: Umiejętność stosowania koncepcji MBO w praktyce zarządzania zespołem. Kompetencje: Zdolność do implementacji MBO w organizacji, w celu poprawy efektywności zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wyjaśnić, na czym polega zarządzanie przez cele.Uczestnik potrafi podać przykłady zastosowania MBO w organizacji. Uczestnik potrafi opracować plan zarządzania przez cele dla swojego zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość narzędzi i metod monitorowania procesu realizacji celów.Umiejętności: Umiejętność monitorowania postępów w realizacji celów. Kompetencje: Zdolność do przeprowadzania efektywnego monitoringu oraz wprowadzania korekt w razie potrzeby. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi opisać narzędzia i metody monitorowania postępów w realizacji celów.Uczestnik potrafi przeprowadzić symulację monitorowania realizacji celu. Uczestnik potrafi zidentyfikować problemy w realizacji celu i zaproponować działania naprawcze. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Zrozumienie roli szefa w zależności od stopnia rozwoju pracownika według matrycy Blancharda.Umiejętności: Umiejętność dostosowania stylu kierowania do poziomu rozwoju pracownika. Kompetencje: Zdolność do stosowania odpowiedniego stylu kierowania w różnych sytuacjach zawodowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać cztery poziomy rozwoju pracowników według Blancharda.Uczestnik potrafi przyporządkować odpowiednie style kierowania do poziomów rozwoju pracowników. Uczestnik potrafi zastosować odpowiedni styl kierowania w symulowanych sytuacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość stylów kierowania według modelu przywództwa sytuacyjnego Herseya.Umiejętności: Umiejętność stosowania odpowiedniego stylu przywództwa w zależności od sytuacji. Kompetencje: Zdolność do adaptacji stylu przywództwa w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać cztery style przywództwa według Herseya.Uczestnik potrafi zastosować odpowiedni styl przywództwa w zależności od sytuacji przedstawionej w studium przypadku. Uczestnik potrafi ocenić efektywność zastosowanego stylu przywództwa i wprowadzić ewentualne korekty. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość zasad efektywnego instruktażu.Umiejętności: Umiejętność prowadzenia instruktażu. Kompetencje: Zdolność do przekazywania wiedzy i umiejętności pracownikom w sposób zrozumiały i skuteczny. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przeprowadzić instruktaż dla nowego pracownika zgodnie z zasadami efektywnego instruktażu.Uczestnik otrzymuje pozytywną ocenę symulacji instruktażu od trenera. Uczestnik potrafi ocenić efektywność przeprowadzonego instruktażu i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość technik doradztwa.Umiejętności: Umiejętność udzielania doradztwa. Kompetencje: Zdolność do wspierania pracowników w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przeprowadzić sesjędoradczą, identyfi kując potrzeby iproponując rozwiązania.Uczestnik otrzymuje pozytywną ocenęsesji doradczej od trenera. Uczestnik potrafi ocenić efektywność udzielonego doradztwa i wprowadzić ewentualne korekty. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość technik zarządzania poprzez coaching narzędziowy. Umiejętności: prowadzenia rozmów z pracownikami narzędziami coachingowymi. Kompetencje: Zdolność do wspierania rozwoju pracowników poprzez zadawanie odpowiednich pytań i szukanie odpowiedzialności za podjęte działania u pracownika. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przeprowadzić rozmowę z pracownikiem, wykorzystując techniki zadawania pytań i aktywnego słuchania. Uczestnik potrafi ocenić efektywność przeprowadzonej rozmowy motywującej lub dyscyplinującej i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość zasad zarządzania sytuacyjnego wg Hersey’a w zależności od stopnia rozwoju pracownika.. Umiejętności: Umiejętność prowadzenia rozmów z doświadczonym pracownikiem ( IV ćwiartka wg Hersey’a). Rola managera jako mentora.Kompetencje: Zdolność do wspierania pracowników poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przeprowadzić rozmowy motywujace lub dyscyplinujace z doświadczonym pracownikiem, oferując wsparcie i dzieląc się doświadczeniem. . Uczestnik potrafi ocenić efektywność przeprowadzonych rozmów i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość zasad delegowania zadań.Umiejętności: Umiejętność efektywnego delegowania zadań i monitorowania ich wykonania. Kompetencje: Zdolność do skutecznego przydzielania zadań i monitorowania postępów pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przypisać zadania odpowiednim pracownikom, uwzględniając ich kompetencje i stopień zaangażowania.Uczestnik potrafi monitorować postępy pracowników i udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej. Uczestnik potrafi ocenić efektywność delegacji zadań i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość różnych podejść do motywacji pracowników.Umiejętności: Umiejętność stosowania różnych technik motywacyjnych. Kompetencje: Zdolność do wdrażania i dostosowywania technik motywacyjnych w pracy z zespołem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać różne podejścia do motywacji pracowników.Uczestnik potrafi zastosować wybrane techniki motywacyjne w praktyce. Uczestnik potrafi ocenić efektywność zastosowanych technik motywacyjnych i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość źródeł automotywacji i sposobów na utrzymanie wysokiego poziomu motywacji osobistej.Umiejętności: Umiejętność stosowania technik automotywacyjnych. Kompetencje: Zdolność do utrzymywania własnej motywacji na wysokim poziomie oraz inspirowania innych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać różne źródła automotywacji.Uczestnik potrafi zastosować techniki automotywacyjne w codziennym życiu zawodowym. Uczestnik potrafi ocenić efektywność zastosowanych technik automotywacyjnych i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość 13 zasad skutecznego motywowania pozafinansowego.Umiejętności: Umiejętność stosowania tych zasad w praktyce zarządzania zespołem. Kompetencje: Zdolność do motywowania pracowników bez użycia środków finansowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać 13 zasad skutecznego motywowania pozafinansowego.Uczestnik potrafi zastosować wybrane zasady w praktyce zarządzania zespołem. Uczestnik potrafi ocenić efektywność zastosowanych zasad i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość technik angażowania pracowników w realizację wspólnych celów.Umiejętności: Umiejętność angażowania pracowników we wspólne cele. Kompetencje: Zdolność do budowania zespołu skupionego na wspólnych celach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać techniki angażowania pracowników.Uczestnik potrafi zastosować wybrane techniki angażowania pracowników w praktyce. Uczestnik potrafi ocenić efektywność zastosowanych technik i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość czynników motywujących i demotywujących pracowników.Umiejętności: Umiejętność identyfikacji motywatorów i demotywatorów w zespole. Kompetencje: Zdolność do eliminacji demotywatorów i wzmacniania motywatorów w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać główne motywatory i demotywatory.Uczestnik potrafi zidentyfikować motywatory i demotywatory w swoim zespole. Uczestnik potrafi zaproponować działania eliminujące demotywatory i wzmacniające motywatory. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość różnych narzędzi motywacji pracowników.Umiejętności: Umiejętność stosowania różnych narzędzi motywacyjnych. Kompetencje: Zdolność do wyboru i implementacji najefektywniejszych narzędzi motywacyjnych w pracy z zespołem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać różnorodne narzędzia motywacji pracowników.Uczestnik potrafi zastosować wybrane narzędzia motywacyjne w praktyce. Uczestnik potrafi ocenić efektywność zastosowanych narzędzi i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość cech współczesnego lidera.Umiejętności: Umiejętność rozwijania cech współczesnego lidera u siebie. Kompetencje: Zdolność do bycia efektywnym liderem w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać kluczowe cechy współczesnego lidera.Uczestnik potrafi zidentyfikować swoje mocne i słabe strony jako lidera i zaplanować rozwój. Uczestnik potrafi zastosować techniki rozwijające cechy lidera w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość wpływu wizerunku szefa na ocenę przywództwa.Umiejętności: Umiejętność kształtowania pozytywnego wizerunku szefa. Kompetencje: Zdolność do zarządzania swoim wizerunkiem w celu zwiększenia efektywności przywództwa. Wiedza: Znajomość czteroetapowego modelu sukcesu. Umiejętności: Umiejętność stosowania czteroetapowego modelu sukcesu w praktyce. Kompetencje: Zdolność do planowania i realizacji działań prowadzących do sukcesu w pracy z zespołem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wyjaśnić, jak wizerunek szefa wpływa na ocenę przywództwa.Uczestnik potrafi zidentyfikować elementy swojego wizerunku, które wymagają poprawy. Uczestnik potrafi zaplanować i wdrożyć działania mające na celu poprawę wizerunku. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość kluczowych elementów przywództwa.Umiejętności: Umiejętność stosowania kluczowych elementów przywództwa w codziennej pracy. Kompetencje: Zdolność do efektywnego przywództwa poprzez zastosowanie kluczowych elementów. Wiedza: Znajomość różnic między zarządzaniem a przywództwem. Umiejętności: Umiejętność stosowania technik zarządzania i przywództwa w odpowiednich sytuacjach. Kompetencje: Zdolność do równoważenia roli menedżera i lidera w pracy z zespołem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać kluczowe elementy przywództwa.Uczestnik potrafi zastosować kluczowe elementy przywództwa w codziennej pracy. Uczestnik potrafi ocenić efektywność swojego przywództwa i wprowadzić ewentualne poprawki. Uczestnik potrafi wyjaśnić różnice między zarządzaniem a przywództwem. Uczestnik potrafi zidentyfikować sytuacje, w których należy zastosować techniki zarządzania lub przywództwa. Uczestnik potrafi skutecznie równoważyć role menedżera i lidera w codziennej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
SZEF TO ZAWÓD – AKADEMIA NOWOCZESNEGO LIDERA
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
- Zdobycie praktycznych umiejętności – Nasze szkolenie opiera się na praktyce. Aż 80% czasu to warsztaty, ćwiczenia i symulacje. Dzięki temu nie tylko przyswoisz teorię, ale od razu przećwiczysz ją w praktyce, co zwiększy Twoją skuteczność w codziennej pracy.
- Networking – Spotkasz innych liderów z różnych branż, wymienisz doświadczenia i poznasz sprawdzone rozwiązania problemów zarządczych,
- z jakimi na co dzień spotykają się inne firmy.
- Profesjonalne wsparcie – Dzięki wieloletniemu doświadczeniu trenera prowadzącego, nauczysz się, jak radzić sobie z wyzwaniami związanymi
- z zarządzaniem, niezależnie od poziomu trudności.
- Indywidualne podejście – Szkolenie uwzględnia potrzeby różnych uczestników, dzięki czemu niezależnie od tego, czy zarządzasz małym zespołem, czy dużą organizacją, znajdziesz odpowiednie narzędzia, które usprawnią Twoje działania.
PROGRAM SZKOLENIA – DZIEŃ PO DNIU
DZIEŃ 1: KLUCZOWE ZADANIA MANAGERA I RADZENIE SOBIE Z WYZWANIAMI
Pierwszy dzień szkolenia skupi się na podstawowych zadaniach i wyzwaniach, z którymi mierzy się każdy menedżer. Nauczysz się, jak stać się liderem, któremu zespół ufa i za którym podąża.
Tematyka dnia:
- Cechy dobrego menedżera – Odkryj, jakie cechy decydują o skuteczności menedżera. Jak budować wizerunek lidera, który inspiruje i motywuje do działania?
- Korzyść dla Ciebie: Poznasz cechy, które można rozwijać, aby naturalnie zdobywać autorytet i zwiększać efektywność zarządzania.
- Narzędzia stosowane w kierowaniu zespołem – Praktyczne narzędzia i techniki, które pozwolą Ci lepiej organizować pracę swojego zespołu.
- Ćwiczenie: Wspólnie opracujemy przykładowe strategie zarządzania na podstawie prawdziwych scenariuszy z Twojej codzienności.
- Expose szefa – jak mówić, żeby zespół słuchał? – Jak budować przekonujące i inspirujące wystąpienia? Stworzenie expose to pierwszy krok do zbudowania autorytetu w zespole.
- Ćwiczenie: Stworzysz własne expose i przećwiczysz je w bezpiecznym środowisku szkoleniowym, otrzymując natychmiastowy feedback.
Sytuacje trudne w pracy menedżera:
- Asertywność szefa – Naucz się, jak podejmować stanowcze decyzje i wyrażać swoje zdanie w sposób, który buduje zaufanie, a nie konflikt.
- Symulacje: Przećwiczysz asertywność w rozmowach z pracownikami i dowiesz się, jak radzić sobie z trudnymi rozmówcami.
- Budowanie autorytetu – Jak zdobyć i utrzymać autorytet w zespole? Co wpływa na to, że pracownicy szanują i podążają za swoim liderem?
- Case study: Analiza przykładów skutecznego budowania autorytetu w firmach o różnej kulturze organizacyjnej.
- Rozmowy dyscyplinujące – Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą? Jak nagradzać, by motywować, i jak karać, by nie niszczyć zaangażowania?
- Symulacje: Przeprowadzisz rozmowy z pracownikami w trudnych sytuacjach – ćwiczenia praktyczne z moderatorem.
DZIEŃ 2: SZEF JAKO COACH, MENTOR I DORADCA
Drugi dzień to podróż w głąb nowoczesnych stylów zarządzania, gdzie menedżer staje się mentorem i coachem swojego zespołu, pomagając pracownikom osiągać sukcesy.
Tematyka dnia:
- Strategie efektywnego zarządzania i planowania – Naucz się, jak skutecznie wyznaczać cele zgodnie z metodologią SMART.
- Korzyść dla Ciebie: Dowiesz się, jak wyznaczać cele, które są mierzalne i realne do osiągnięcia oraz jak angażować zespół w ich realizację.
- Zarządzanie przez cele (MBO) – Poznasz, jak skutecznie zarządzać przez cele, by zwiększyć zaangażowanie zespołu i monitorować postępy w ich realizacji.
- Ćwiczenie: Opracujesz plan zarządzania celami dla swojego zespołu.
- Rola szefa w zależności od poziomu rozwoju pracownika – Model Blancharda: jak dopasować styl zarządzania do kompetencji i zaangażowania pracownika?
- Case study: Analiza rzeczywistych przykładów wdrożenia różnych stylów zarządzania w zależności od poziomu rozwoju pracowników.
- Style przywództwa wg Herseya – Jak dostosowywać styl przywództwa do sytuacji?
- Ćwiczenie: Symulacje sytuacyjne, w których dobierzesz odpowiedni styl przywództwa.
DZIEŃ 3: WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO LIDERA
Na trzeci dzień zaplanowaliśmy szczegółowe omówienie tematów związanych z wyzwaniami, przed którymi stają współcześni liderzy.
Tematyka dnia:
- Zarządzanie zmianą – Dowiedz się, jak wprowadzać zmiany w organizacji, minimalizując opór i maksymalizując korzyści.
- Symulacja: Proces wprowadzenia zmiany – analiza krok po kroku na przykładach z różnych branż.
- Zarządzanie sobą w czasie – Zasady Pareto, Matryca Eisenhowera i metoda ALPEN. Nauczysz się skutecznie zarządzać swoim czasem, aby osiągać więcej w krótszym czasie.
- Ćwiczenie: Przygotujesz swój własny plan działania, dostosowany do specyficznych potrzeb Twojej pracy.
- Radzenie sobie ze stresem – Poznasz techniki, które pomogą Ci lepiej radzić sobie z presją i stresem w pracy menedżera. Nauczymy Cię technik relaksacyjnych, które możesz zastosować zarówno w biurze, jak i w domu.
DZIEŃ 4: POZAFINANSOWE MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Czwarty dzień to zaawansowane techniki motywacyjne oraz omówienie cech współczesnego lidera.
Tematyka dnia:
- Różnorodne podejścia do motywacji – Dowiesz się, jak motywować pracowników nie tylko poprzez wynagrodzenie. Jakie inne techniki mogą zwiększać zaangażowanie zespołu?
- Ćwiczenie: Opracujesz plan motywacyjny dla swojego zespołu.
- 13 zasad skutecznego motywowania pozafinansowego – Nauczysz się, jak codziennie angażować pracowników w realizację wspólnych celów.
- Praktyka: Symulacje, gdzie nauczysz się stosować te zasady w realnych sytuacjach.
- Cechy współczesnego lidera – Jak wizerunek lidera wpływa na ocenę jego przywództwa? Jak budować wizerunek szefa, który inspiruje?
- Ćwiczenie: Przeanalizujemy Twój wizerunek i pomożemy Ci wypracować działania, które pomogą go wzmocnić.
KORZYŚCI Z UDZIAŁU:
Po ukończeniu tego szkolenia:
- Będziesz efektywniej zarządzać zespołem i zwiększysz swoją skuteczność jako lider.
- Opanujesz praktyczne techniki zarządzania, planowania, motywowania i rozwoju pracowników.
- Zbudujesz autorytet menedżera, który jest ceniony i szanowany przez zespół.
- Nauczysz się efektywnie radzić sobie ze stresem i wprowadzać zmiany w organizacji.
Szkolenie trwa 24 godziny zegarowe, czyli 32 godziny dydaktyczne (łącznie z przerwami).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 40 Powitanie, wprowadzenie do szkolenia | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 40 Cechy dobrego menedżera – Jak budować wizerunek lidera? | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 40 Narzędzia stosowane w kierowaniu zespołem – Strategie zarządzania | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 40 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 40 Expose szefa – Jak mówić, by zespół słuchał? | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 40 Asertywność szefa – Jak podejmować stanowcze decyzje? | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 40 Budowanie autorytetu – Co wpływa na szacunek zespołu? | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 40 przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 40 Rozmowy dyscyplinujące – Jak skutecznie je przeprowadzać? | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 40 Trudne sytuacje | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 40 Podsumowanie dnia | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 40 Rozpoczęcie dnia | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 40 Strategie efektywnego zarządzania i planowania – Wyznaczanie celów | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 40 Zarządzanie przez cele (MBO) – Planowanie strategii zespołu | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 40 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 40 Rola szefa w zależności od poziomu rozwoju pracownika | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 40 Style przywództwa wg Herseya – Jak dopasować styl zarządzania? | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 40 Opracowanie planu wdrożenia | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 40 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 40 Interaktywne ćwiczenia i analiza przypadków | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 40 Symulacje rzeczywistych sytuacji przywódczych | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 40 Rozpoczęcie dnia | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 40 Zarządzanie zmianą – Jak skutecznie wdrażać zmiany? | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 40 Zarządzanie sobą w czasie – Matryca Eisenhowera, metoda ALPEN | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 40 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 40 Radzenie sobie ze stresem – Techniki | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 40 Warsztaty: indywidualne plany działania dla liderów | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 40 Omówienie konkretnych przypadków zarządzania zmianą | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 40 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 40 Przygotowanie strategii zarządzania czasem i stresem | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 40 Ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 40 Rozpoczęcie dnia | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 40 Różnorodne podejścia do motywacji – Jak zwiększać zaangażowanie zespołu? | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 40 13 zasad skutecznego motywowania pozafinansowego | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 40 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 40 Cechy współczesnego lidera – Jak budować swój wizerunek? | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 40 Opracowanie własnego planu rozwoju jako lidera | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 40 Praktyczne stosowanie zdobytej wiedzy | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 40 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 40 Podsumowanie i walidacja | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Filipowski
Ukończył szkołę trenerów METRUM akredytowaną przez ICF i PTP Certyfikowany Master Neurolingwistycznego Programowania. Ukończył szkołę CoachWiseEquippedTM akredytowany przez ICF i CTI w Coaching Center w Warszawie. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Jako trener-konsultant przeprowadzał m.in. warsztaty dla takich firm jak: Ratiopharm, Johnson&Johnson, Teva, Pracuj.pl, BGŻ, Internet Group czy Polskie Linie Lotnicze LOT, uzyskując doskonałe oceny od uczestników i referencje od zleceniodawców.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W cenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komuper z dostępem do internetu, kamera, mikrofon. Przebywanie w dostosowanym pomieszczeniu umożliwiającym skupienie oraz aktywne uczestnictwo.