"Certyfikat umiejętności komputerowych - poziom podstawowy". Egzamin ICDL CUK-pp. Szkolenie na platformie Microsoft 365. Moduły: obsługa komputera, poczta, Internet, Excel, Word (kwalifikacja zarejestrowana w ZRK) - edycja weekendowa
"Certyfikat umiejętności komputerowych - poziom podstawowy". Egzamin ICDL CUK-pp. Szkolenie na platformie Microsoft 365. Moduły: obsługa komputera, poczta, Internet, Excel, Word (kwalifikacja zarejestrowana w ZRK) - edycja weekendowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Obsługa komputera
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą podnosić swoje kwalifikacje zawodowe poprzez rozwijanie umiejętności obsługi komputera i oprogramowania biurowego. Grupę docelową stanowią pracownicy zajmujący się administracją, biurem lub obsługą klienta. Usługa skierowana jest do tych, którzy na co dzień pracują z komputerem i chcieliby sprawnie wykonywać zadania z wykorzystaniem m.in. Internetu, edytora tekstu czy arkusza kalkulacyjnego.
Szkolenie odpowiada na różne poziomy zaawansowania, gdyż dostosowuje się do indywidualnych potrzeb i tempa nauki uczestników. Szkolenie z certyfikatem CUK-pp pomoże poprawić efektywność i jakość pracy oraz ułatwić korzystanie z narzędzi informatycznych w codziennych obowiązkach.
SZKOLENIE ADRESOWANE DO WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW PROJEKTÓW Z DOFINANSOWANIEM.
Usługa rozwojowa adresowana również dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURAkredytacja Centrów Egzaminacyjnych ECDL
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie Uczestników do zdobycia "Certyfikatu umiejętności komputerowych - poziom podstawowy" CUK-pp, który świadczy o podstawowych umiejętnościach obsługi komputera i oprogramowania biurowego. Uczestnicy zapoznają się z podstawowymi pojęciami i funkcjami komputera, oprogramowania biurowego, Internetu, edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego, a także uczy praktycznie wykorzystywać te narzędzia w pracy biurowej lub administracyjnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podstawy pracy z komputerem. Moduł B1. 1. Obsługuje komputer w zakresie podstawowym z zachowaniem zasad bezpieczeństwa | Kryteria weryfikacji a. rozróżnia typy komp., podst. elementy składowe komp. i podst. urządzenia peryferyjneb. rozróżnia podstawowe typy opr. i systemy operacyjne c. poprawnie włącza i wyłącza komp. d. wyszukuje potrzebne informacje dotyczące obsługi komp., korzystając z funkcji pomocy e. wyjaśnia obowiązujące przepisy i zasady posiadania legalnego opr., rozróżnia typy licencji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji f. stosuje procedury bezp. logowania oraz wyjaśnia politykę i zasady bezp. hasełg. uzasadnia konieczność stosowania zapory (firewall) i podaje cel jej użycia h. uzasadnia potrzebę archiwizacji danych na zewn. nośnikach i potrzebę regularnego uaktualniania opr. i. definiuje pojęcie złośliwego opr. i używa opr. antywirusowego do skanowania komp. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji j. wymienia zasady prawidłowego, ergonomicznego korzystania z komp., uwzględniające ochronę zdrowia i środowiska oraz zasady dostosowania stanowiska komp. do potrzeb osoby niepełnosprawnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 2. Wykonuje operacje na plikach i folderach oraz zarządza prostymi aplikacjami | Kryteria weryfikacji a. wyjaśnia hierarchiczny schemat organizacji dysków, folderów i plików przez system oper.b. identyfikuje popularne rodzaje plików, wyświetla właściwości plików i folderów, prawidłowo odczytuje rozmiary plików i folderów c. wyszukuje pliki według podanych kryteriów, sortuje pliki według podanych kryteriów, tworzy foldery, kopiuje, przenosi pliki i foldery pomiędzy folderami i dyskami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji d. rozróżnia główne typy urządzeń do przechowywania danych, kompresuje i dekompresuje pliki oraz foldery do wybranego miejsca na dyskue. rozróżnia popularne ikony, obsługuje przykładowe okna programu, odczytuje i konfiguruje parametry dostępnych funkcji w panelu sterowania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji f. uruchamia i zamyka prosty edytor tekstu, kopiuje, przenosi tekst pomiędzy dokumentami lub wewnątrz dokumentug. wkleja/wstawia zrzuty ekranowe do dokumentu, zapisuje dok. i nadaje mu właściwą nazwę h. instaluje i odinstalowuje drukarki, drukuje dokument | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 3. Uzyskuje dostęp do sieci | Kryteria weryfikacji a. wyjaśnia pojęcia związane z przeznaczeniem sieci, współdzieleniem, bezp. udostępnianiem, przepustowościąb. wyjaśnia pojęcie Internetu i omawia podst. zastosowania Internetu, rozróżnia sposoby podłączenia c. wykonuje operację ściągania z sieci i wysyłania do sieci plików i zasobów d. rozróżnia łącza internetowe, wybiera typ łącza, uzasadnia wybór e. podłącza urządzenie do sieci bezprzewodowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podstawy pracy w sieci. Moduł B2.1. Korzysta z zasobów internetu | Kryteria weryfikacji a. wyjaśnia pojęcia związane z Internetemb. rozpoznaje i charakteryzuje metody kontroli i zabezpieczeń c. modyfikuje ustawienia przeglądarki, gromadzi i zarządza linkami do stron przy użyciu zakładek d. znalezione zasoby kopiuje do wskazanego miejsca, drukuje lub zapisuje na dysku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji e. wyszukuje informacje za pomocą wyszukiwarki, korzystając z różnych kryteriów f. wyjaśnia podst. zasady poszanowania praw autorskich podczas korzystania z dostępnych zasobów, określa sposoby publikacji i udostępniania treści przez użytkowników g. wyjaśnia zasady obowiązujące w społ. internetowej h. charakteryzuje sposoby ochrony przed negatywnymi skutkami korzystania z portali społ | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się 2. Komunikuje się za pomocą poczty elektronicznej | Kryteria weryfikacji a. wyjaśnia pojęcia związane z komunikacją w sieci b. wymienia zasady netykiety c. przestrzega zasad dot. wysyłania zał. d. wyjaśnia zagrożenia związane z niechcianą pocztą e. tworzy, formatuje, wysyła i odpowiada na otrzymane wiadomości f. zarządza programem poczt., wykorzystując zaawansowane funkcje takie jak autoresponder, podpis g. korzysta z książki adresatów, zarządza kalendarzem on-line | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przetwarzanie tekstów. Moduł B3. 1. Dostosowuje edytor tekstu do własnych preferencji | Kryteria weryfikacji a. ustawia podstawowe opcje/preferencje dla aplikacji oraz edytowanego dokumentu b. tworzy przy pomocy edytora tekstu dokument, zapisuje go na dysku z odpowiednią nazwą c. porusza się pomiędzy otwartymi dokumentami d. modyfikuje wyświetlanie dokumentu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Tworzy i formatuje dokumenty | Kryteria weryfikacji a. wprowadza zadany tekst do dokumentu, formatuje czcionkę, formatuje akapit b. wyszukuje frazy w dokumencie, używając funkcji "Znajdź" i "Zastąp" c. kopiuje i przenosi tekst w dowolne miejsce, stosuje automatyczne dzielenie wyrazów d. korzysta z tabulatorów w przygotowaniu tabelarycznym tekstu, stosuje automatyczne wypunktowanie i numerowanie e. korzysta ze stylów przy formatowaniu tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Wstawia i formatuje, tabele, wykresy, obrazy | Kryteria weryfikacji a. tworzy w dokumencie tabelę, wstawia dane do tabeli, edytuje dane w tabeli b. formatuje tabelę, zmienia układ tabeli, wstawia obiekt graficzny w określone miejsce w dokumencie c. kopiuje, przenosi obiekt wewnątrz dokumentu lub pomiędzy dokumentami, modyfikuje wstawiony obiekt | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Przygotowuje listy i koperty z użyciem korespondencji seryjnej | Kryteria weryfikacji a. przygotowuje dokument główny b. wybiera adresatów (źródło danych) korespondencji seryjnej c. łączy listę adresową z dokumentem, drukuje dokumenty w korespondencji seryjnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Przygotowuje dokumenty do druku i je drukuje | Kryteria weryfikacji a. wstawia do dokumentu podział strony b. zmienia ustawienia strony c. w nagłówku lub stopce dokumentu wstawia numery stron lub datę, lub pola systemowe d. koryguje błędy w dokumencie przy pomocy słownika e. podgląda wydruk dokumentu, drukuje dokument do pliku (PDF) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Arkusze kalkulacyjne. Moduł B4.1. Dostosowuje arkusz kalkulacyjny do własnych preferencji | Kryteria weryfikacji a. ustawia podstawowe opcje b. modyfikuje widok, sposób wyświetlania c. zapisuje skoroszyt na dysku w określonej lokalizacji d. porusza się pomiędzy otwartymi skoroszytami e. zaznacza i modyfikuje elementy arkusza (wiersze, kolumny, blok komórek przyległych, odległych) f. blokuje wiersze, kolumny g. przełącza się pomiędzy arkuszami, wykonuje operacje w tym: usuwa, przenosi, zmienia nazwę, dodaje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Wprowadza dane do arkusza kalkulacyjnego | Kryteria weryfikacji a. wprowadza dane do poszczególnych komórek b. modyfikuje istniejącą zawartość komórek, sortuje blok komórek według jednego kryterium c. kopiuje i przenosi zawartość komórki lub bloku komórek w obrębie arkusza/arkuszy/skoroszytu/ kilku skoroszytów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji d. automatycznie wypełnia komórki danymi na podstawie zawartości sąsiednich komórek, formatuje komórki zawierające liczby (w tym procenty), daty, teksty e. zawija tekst w komórce, bloku komórek, zmienia wygląd zawartości komórki f. kopiuje format komórki/ bloku komórek do innej komórki lub innego bloku komórek g. modyfikuje wygląd komórki arkusza | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 3. Wykonuje podstawowe działania matematyczne i logiczne za pomocą arkusza | Kryteria weryfikacji a. tworzy reguły przy użyciu odwołań do komórek i operatorów arytmetycznych b. rozpoznaje i właściwie interpretuje podstawowe błędy związane z użyciem reguł c. stosuje adresowanie względne i bezwzględne (absolutne) przy tworzeniu reguł d. używa funkcji sumowania, obliczania średniej, wyznaczania min. i maks., zliczania, liczenia niepustych, zaokrąglania e. używa funkcji logicznej if (jeżeli) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Tworzy wykresy | Kryteria weryfikacji a. tworzy wykresy różnego typu na podstawie danych zawartych w arkuszu b. modyfikuje wykresy, dodaje, usuwa, edytuje tytuł wykresu, dodaje etykiety z danymi do wykresu c. formatuje elementy wykresu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Formatuje i drukuje arkusz kalkulacyjny | Kryteria weryfikacji a. zmienia wielkości marginesów strony, orientację strony, rozmiar papieru b. rozmieszcza zawartość arkusza na określonej liczbie stron, dodaje, edytuje, usuwa tekst nagłówka i stopki arkusza c. wstawia do nagłówka/stopki numery stron, datę, czas, nazwę pliku i arkusza, usuwa nagłówek/stopkę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji d. sprawdza i poprawia arkusz pod względem rachunkowym i językowym, włącza i wyłącza wyświetlanie/drukowanie linii siatki, wyświetlanie/drukowanie nagłówków kolumn i wierszye. stosuje automatyczne powtarzanie nagłówków kolumn i wierszy na każdej drukowanej stronie f. podgląda wydruk arkusza g. drukuje do pliku (PDF) zaznaczony blok komórek arkusza, cały arkusz, wskazany wykres, cały skoroszyt | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- KwalifikacjeCertyfikat umiejętności komputerowych – poziom podstawowy
- Kod kwalifikacji w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęCentrum Egzaminacyjne akredytowane przez Polskie Towarzystwo Informatyczne
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoPolskie Towarzystwo Informatyczne
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Program szkolenia obejmuje następujące moduły wiedzy i umiejętności:
MODUŁ B1. PODSTAWY PRACY Z KOMPUTEREM.
- Komputery i sprzęt: poznawanie podstawowych pojęć i elementów technologii informacyjno-komunikacyjnej, rozpoznawanie rodzajów sprzętu komputerowego i oprogramowania, zapoznawanie się z zasadami licencjonowania i ochrony własności intelektualnej, uruchamianie i zamykanie systemu operacyjnego i aplikacji.
- Pulpit, ikony, ustawienia: korzystanie z pulpitu i ikon, zarządzanie oknami i menu, dostosowywanie narzędzi i ustawień systemowych i aplikacji, używanie pomocy i funkcji wyszukiwania.
- Efekty pracy: tworzenie i edytowanie tekstu, formatowanie i sprawdzanie pisowni, drukowanie i zapisywanie dokumentów.
- Zarządzanie plikami: tworzenie i organizowanie plików i folderów, przenoszenie, kopiowanie, usuwanie i zmiana nazwy plików i folderów, przechowywanie i kompresja danych, korzystanie z kosza.
- Sieci: poznawanie podstawowych pojęć związanych z sieciami komputerowymi, łączenie się z siecią i dostępem do Internetu, rozpoznawanie zagrożeń i zabezpieczeń sieciowych.
- Bezpieczeństwo i higiena pracy: ochrona danych i urządzeń przed złośliwym oprogramowaniem i nieautoryzowanym dostępem, tworzenie kopii zapasowych i przywracanie danych, dbanie o zdrowie i ergonomię pracy, stosowanie się do zasad ochrony środowiska.
MODUŁ B2. PODSTAWY PRACY W SIECI.
- Zasady przeszukiwania Internetu: poznawanie kluczowych zasad i celów przeszukiwania Internetu, rozpoznawanie różnych typów i źródeł informacji, stosowanie zabezpieczeń i bezpieczeństwa podczas korzystania z Internetu.
- Przeglądanie Internetu: korzystanie z przeglądarek internetowych, dostosowywanie narzędzi i ustawień przeglądarek, używanie zakładek i historii, drukowanie i zapisywanie treści z Internetu.
- Informacje uzyskane z Internetu: używanie wyszukiwarek i słów kluczowych, ocenianie wiarygodności i przydatności informacji, przestrzeganie praw autorskich i ochrony danych osobowych.
- Pojęcia związane z komunikacją: poznawanie różnych form i narzędzi komunikacji online, rozpoznawanie zasad netykiety i bezpiecznej komunikacji.
- Używanie poczty elektronicznej: wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail, załączanie i otwieranie plików, dostosowywanie narzędzi i ustawień poczty, organizowanie wiadomości i folderów, używanie kalendarza i przypomnień.
MODUŁ B3. PRZETWARZANIE TEKSTÓW.
- Praca z aplikacją: otwieranie, zamykanie i zapisywanie dokumentów, dostosowywanie narzędzi i ustawień aplikacji, korzystanie z pomocy i funkcji wyszukiwania, zmiana sposobu wyświetlania dokumentu.
- Tworzenie dokumentu: wprowadzanie, zaznaczanie i edytowanie tekstu, kopiowanie, przenoszenie i usuwanie tekstu, sprawdzanie i poprawianie pisowni i gramatyki.
- Formatowanie: formatowanie czcionki i akapitu, stosowanie stylów i list, tworzenie i edytowanie nagłówków i stopek, wstawianie numerów stron i daty.
- Obiekty: tworzenie, wstawianie i formatowanie tabel, wstawianie i edytowanie obiektów graficznych, wstawianie i edytowanie hiperłączy.
- Korespondencja seryjna: przygotowywanie dokumentu głównego i źródła danych, łączenie i filtrowanie danych, tworzenie i drukowanie listów seryjnych.
- Przygotowanie wydruków: ustawianie marginesów, orientacji i rozmiaru papieru, dodawanie i edytowanie spisu treści, podgląd i drukowanie dokumentu.
MODUŁ B4. ARKUSZE KALKULACYJNE.
- Użycie aplikacji: otwieranie, zamykanie i zapisywanie skoroszytów, dostosowywanie narzędzi i ustawień aplikacji, korzystanie z pomocy i funkcji wyszukiwania, zmiana sposobu wyświetlania skoroszytu.
- Tworzenie dokumentu: wprowadzanie, zaznaczanie i edytowanie danych, kopiowanie, przenoszenie i usuwanie danych, sortowanie i filtrowanie danych.
- Zarządzanie arkuszami: wstawianie, usuwanie i modyfikowanie wierszy i kolumn, kopiowanie, przenoszenie, zmiana nazwy i usuwanie arkuszy, zamiana położenia arkuszy.
- Reguły i funkcje: tworzenie i edytowanie reguł arytmetycznych i logicznych przy użyciu odwołań względnych i bezwzględnych, używanie funkcji sumowania, obliczania średniej, minimum, maksimum, liczenia komórek i zaokrąglania.
- Formatowanie: formatowanie liczby i daty, zmiana wyglądu zawartości komórek, formatowanie tabeli, obramowanie i tło komórek, kopiowanie formatu.
- Wykresy: tworzenie i edytowanie wykresów różnych typów, zmiana rodzaju i rozmiaru wykresu, dodawanie i edytowanie tytułu, etykiet, legendy i kolorów wykresu.
- Formatowanie arkusza: ustawianie marginesów, orientacji i rozmiaru papieru, dodawanie i edytowanie nagłówka i stopki, sprawdzanie i poprawianie błędów, podgląd i drukowanie arkusza.
Uczestnicy będą mieli okazję do praktycznego ćwiczenia różnych zagadnień związanych z modułami sylabusa. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z wykorzystaniem prezentacji, ćwiczeń praktycznych i testów sprawdzających.
Program szkoleniowy obejmuje 48 godzin dydaktycznych. Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych, każda trwająca 45 minut. Przerwy nie są uwzględnione w czasie trwania szkolenia.
Egzamin:
Organizator w ramach usługi szkolenia pokrywa koszt przystąpienia do każdego pierwszego egzaminu z 4 modułów ICDL B1-B4. Egzamin może odbyć się w formie zdalnej lub stacjonarnej (sposób jego przeprowadzenia jest ustalany przed szkoleniem).
Ocena umiejętności Kandydata dokonywana jest na podstawie wyniku testu, który jest realizowany na komputerze (za pomocą aplikacji egzaminacyjnej PTI), odrębny dla każdego z 4 modułów, składający się z zadań praktycznych oraz z pytań wielokrotnego wyboru z jedną poprawna odpowiedzią. Każdy test ma formę elektroniczną i trwa 45 minut. Test składa się z zadań, które należy wykonać w określonej kolejności i zgodnie z instrukcjami. Zadania mogą dotyczyć dowolnych tematów z zakresu sylabusa modułu. Każde zadanie jest oceniane punktowo, przy czym część punktów może być przyznana za poprawność wykonania poszczególnych kroków. Aby zaliczyć test, Kandydat musi uzyskać co najmniej 75% punktów. W przypadku niezaliczenia egzaminu, możliwe są egzaminy poprawkowe, aczkolwiek nie w tym samym dniu, co egzamin pierwotny.
Walidacja:
Metoda weryfikacji: egzamin testowy, realizowany na komputerze, składający się z zadań (poleceń). Walidacja odbywa się zgodnie z ZRK.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Komputery i sprzęt. Pulpit, ikony, ustawienia - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Przerwa | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Efekty pracy. Zarządzanie plikami. Sieci - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Bezpieczeństwo i higiena pracy. Zasady przeszukiwania Internetu. Przeglądanie Internetu. Iformacje uzyskane z Internetu - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Przestrzeganie praw autorskich i ochrony danych osobowych - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Pojęcia związane z komunikacją. Używanie poczty elektronicznej - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Przerwa | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Używanie kalendarza i przypomnień - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Praca z aplikacją Word. Tworzenie dokumentu. Formatowanie i obiekty w aplikacji Word - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Przerwa | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Korespondencja seryjna. Przygotowanie wydruków. Użycie aplikacj Excel. Tworzenie dokumentu - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Zarządzanie arkuszami. Reguły i funkcje. Formatowanie - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Wykresy - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Formatowanie arkusza - prezentacja, ćwiczenia. | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Przerwa | Prowadzący Jacek Orłowski | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja. Egzaminy ICDL. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto1 300,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto1 300,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jacek Orłowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z Uczestników otrzymuje dostęp do OneDrive, gdzie znajdują się materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, tj. skrypt i zestawy do ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
1. Ustalenie z Organizatorem co najmniej 5 dni przed szkoleniem formy przeprowadzenia egzaminu ICDL (zdalna czy stacjonarna).
2. W przypadku wyboru egzaminu ICDL w formie zdalnej Uczestnik wyraża zgodę na zainstalowanie przed szkoleniem na swoim komputerze/laptopie (wyposażonym w głośnik, mikrofon oraz kamerę), z którego będzie zdawał egzamin aplikacji egzaminacyjnej PTI (wg. instrukcji Egzaminatora/Centrum Egzaminacyjnego).
3. Zawarcie przez Uczestnika umowy z Organizatorem na realizację usługi szkoleniowej.
Informacje dodatkowe
Uczestnik szkolenia po zdanych egzaminach otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat ICDL CUK-pp w wersji papierowej i elektronicznej. Okres ważności dokumentów jest bezterminowy.
Rozliczeniu podlega 48 godzin szkoleniowych (36 godzin zegarowych). 1h szkoleniowa = 45 min.
Zawarto umowę z WUP w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach Projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Podana cena dotyczy szkolenia finansowanego w co najmniej 70% ze środków publicznych W przypadku uzyskania przez Uczestnika mniejszego dofinansowania do ceny na fakturze zostanie doliczony podatek 23% VAT. (Zwolnienie na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień t.j. Dz.U. 2018 poz. 701).
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Szkolenie odbywa się na udostępnianej przez Organizatora licencji Microsoft 365(Uczestnik nie musi posiadać własnych programów).
2. Potrzebujesz komputera lub laptopa z głośnikiem, mikrofonem i kamerą (Procesor: 1 GHz lub szybszy, co najmniej z 2 rdzeniami, zgodny procesor 64-bitowy lub rozwiązanie SoC (System on a Chip). RAM: 4 GB. Miejsce na dysku: 64 GB lub więcej. Karta graficzna: zgodna z biblioteką DirectX 12 lub nowszą ze sterownikiem WDDM 2.0).
3. Wymagane połączenie internetowe - przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE). Minimalna przepustowość to 600 kb/s, zaś rekomendowana 1,5 Mb/s.
4. System operacyjny: macOS 15.2 lub kolejne/Windows 11,10, 8; na urządzeniu mobilnym: iOS lub Android.
5. Dowolna przeglądarka internetowa: Edge, Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer itp.
6. Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny podczas trwania całej usługi rozwojowej. Link zostanie przekazany Uczestnikom oraz Operatorom.
7. W przypadku przystępowania do egzaminu w formie zdalnej możliwość instalacji aplikacji egzaminacyjnej PTI.
8. Usługa została stworzona na podstawie zakupionej licencji Microsoft 365.