Excel dla specjalistów kadr i płac - poziom podstawowy - rozwój kompetencji cyfrowych
Excel dla specjalistów kadr i płac - poziom podstawowy - rozwój kompetencji cyfrowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo pracy
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób które chcą rozwinąć swoje kompetencje cyfrowe w zakresie pracy na programie Excel. Program ten jest narzędziem ułatwiającym prace biurowe.
Kurs będzie niezwykle przydatny również dla osób które pracują w dziale kadr i płac i nie tylko.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji06-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym kursu jest rozwój kompetencji cyfrowych uczestników poprzez nabycie podstawowej wiedzy i umiejętności praktycznego wykorzystania programu Microsoft Excel w pracy specjalistów ds. kadr i płac. Uczestnicy zapoznają się z interfejsem programu, nauczą się formatować komórki, stosować różne formaty danych, przeprowadzać operacje na wierszach i kolumnach, korzystać z funkcji filtrowania i sortowania, wykorzystywać podstawowe funkcje Excel, stosować adresowanie komórek, używać narzędzEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie obsługuje podstawowe funkcje i narzędzia programu Excel w celu organizacji i analizy danych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykonuje zadania praktyczne związane z obsługą programu Excel, obejmujące organizację i analizę danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik formatuje dane oraz wykonuje operacje na arkuszach, wierszach i kolumnach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wykonuje operacje formatowania i modyfikacji danych oraz arkuszy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje podstawowe funkcje programu Excel i wykorzystuje skróty klawiaturowe w codziennej pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje umiejętność wykorzystania podstawowych funkcji i narzędzi programu Excel w praktycznych ćwiczeniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Liczba godzin szkoleniowych w przeliczeniu 1h=45 minut.
9 h dydaktycznych
Excel dla specjalistów - podstawa
- Zapoznanie się z interfejsem programu
- Formatowanie komórek
- Formaty danych
- Operacje na wierszach/kolumnach
- Filtrowanie i sortowanie
- Podstawowe funkcje
- Podstawy adresowania komórek
- Znajdź i Zamień
- Podstawowe skróty klawiaturowe
W trakcie zajęć przewidziane są przerwy ustalane indywidualnie przez trenera z uczestnikami na początku każdych zajęć.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 EXCEL | Prowadzący Łukasz Ruszkiewicz | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 EXCEL | Prowadzący Łukasz Ruszkiewicz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto66,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto66,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Ruszkiewicz
(nabyte w ostatnich 5 latach)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kurs trwa 6 godzin zegarowych w przeliczeniu 1h=45 min, kurs trwa 8 h dydaktycznych, oraz 45 min czyli 1h dydaktyczna na walidację. Łącznie kurs trwa 9 h dydaktycznych
Każdy uczestnik zobowiązany jest do uczestnictwa w min 80% obecności potwierdzone logowaniem poprzez Clickmeeting
Warunki uczestnictwa
Aby móc uczestniczyć w kursie należy posiadać:
-dostęp do Internetu,
-sprzęt komputerowy, na którym można odbywać spotkania w ramach modułów: komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon (organizator nie zapewnia sprzętu).
-dostęp do programu Microsoft Excel
Informacje dodatkowe
Każdy uczestnik, który ukończy z wynikiem pozytywnym kurs uzyska imienny certyfikat.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach Projektu Małopolski Pociąg do kariery oraz Nowy start w Małopolsce z Euresem
Dostawca usługi zastrzega sobie prawo do zmiany i modyfikacji terminu poszczególnych zajęć w sytuacjach losowych i niezależnych od organizatora.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Kurs odbywa się online w czasie rzeczywistym na platformie Clickmeeting. Podczas spotkań każdy kursant ma możliwość swobodnej wypowiedzi na czacie oraz możliwość zadawania pytań trenerom.
Zajecia prowadzone są w sposób interaktywny i warsztatowy. Trenerzy przedstawiają w trakcie zajęć wzory dokumentów, symulacje obliczeń, przepisy prawne.
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym:
- Komputer stacjonarny lub notebook z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
- Monitor o rozdzielczości FullHD.
- Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
- Platforma komunikacji – Clikmeeting - Link do każdego spotkania zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na minimum 2 dni przed rozpoczęciem usługi,
Uczestnik powinien posiadać dostęp do programu Microsoft Excel (organizator nie zapewnia dostępu do programu)