Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B2. Projekt Kierunek-Rozwój
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B2. Projekt Kierunek-Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą nabyć kompetencje w zakresie języka angielskiego ogólnego.
Funkcja: Pracownicy firm, którym język angielski jest potrzebny przy wykonywaniu obowiązków służbowych oraz osoby, które chciałyby rozpocząć pracę, w której potrzebna jest znajomość języka na poziomie B2
Zakres zadań: m.in. praca z dokumentami w języku angielskim, kontakt z klientami, dostawcami, kontrahentami w języku angielskim, obłsuga klienta międzynarodowego
Wiedza i umiejętności: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie B1+. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji21-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do słuchania, mówienia, czytania oraz pisania w języku angielskim na poziomie B2, zgodnym z Common European Framework of Reference – europejskim systemem opisu kształcenia językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem angielskim na poziomie B2, poprawnie stosując struktury gramatyczne oraz części mowy odpowiednie dla tego poziomu językowego. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formy czasowników i czasy (Present, Past, Future, również w wersji Continuous) i poprawnie się nimi posługuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania na zróżnicowane tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu gramatyki na poziomie B2. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Używa czasów Present Simple, Present Continuous, Past Simple i Future Simple aby mówić o pracy zawodowej, czynnościach wykonywanych w chwili mówienia, wydarzeniach z przeszłości oraz przyszłości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik poszerza zasób słownictwa, wykorzystując słownictwo ogólne na poziomie B2. | Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania na tematy związane z życiem zawodowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski słowa, zwroty i zdania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu słownictwa na poziomie B2. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje wypowiedzi ustne i pisemne, które pozwalają na komunikację w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Pisze krótkie wiadomości (notatki, listy, emaile) na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Czyta i interpretuje krótkie teksty związane z życiem zawodowym, udzielając odpowiedzi na pytania związane z ich treścią. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs kładzie duży nacisk na praktykę – słuchanie i mówienie. Zdecydowana większość lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje odbywają się bezpośrednio w języku obcym. Lektor kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u uczestnika, a także motywuje go do dbania o formułowanie odpowiednich zdań. Zaplanowany system powtórek sprawia, że uczestnik kursu ma wielokrotny kontakt z każdą partią materiału.
Struktury gramatyczne:
- czasowniki modalne i zaawansowane konstrukcje pytające
- strona bierna i tryb rozkazujący
- „question tags” oraz tryby warunkowe (również mieszany)
- zaawansowane konstrukcje czasowe
- „wish” i struktury wykorzystujące emfatyczne „do”
- różnice między „gerunds” oraz „infinitives”
- mowa zależna i niezależna
- „needn’t have done” i zaawansowane wyrażanie strony biernej
- zaawansowane struktury językowe z wykorzystaniem czasowników specjalnych
Zagadnienia leksykalne:
- history & traditions
- household & children
- weather phenomena & environment
- advanced technology
- cooking & cuisine
- superstitions & lifestyle
- arguments & persuasion
- social issues
Kurs obejmuje 55 godzin dydaktycznych po 55 minut.
Kurs indywidualny, limit miejsc: 1.
Walidacja kursu zostanie przeprowadzona za pomocą testu teoretycznego oraz wywiadu swobodnego.
Warunki uczestnictwa w kursie: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1+. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Talking About Present Routines and Trends (Present Simple vs. Present Continuous) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Planning and Prioritizing (Future Forms: Will, Going To, Present Continuous) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Telling Stories and Sharing Experiences (Past Simple vs. Past Continuous) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Comparing Preferences and Making Choices (Comparatives and Superlatives) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 Discussing Achievements and Life Experiences (Present Perfect with Ever, Never, For, and Since) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Giving Advice and Making Suggestions (Modals: Should, Ought To, Must) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Describing Past Events and Their Effects (Present Perfect vs. Past Simple) | Prowadzący Kinga Wasilewska | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Handling Hypothetical Situations (Second Conditional) | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Expressing Possibility and Certainty (Modals: May, Might, Could, Must) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Giving and Following Directions (Prepositions of Place and Movement) | Prowadzący Kinga Wasilewska | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Discussing Rules and Obligations (Modals: Must, Have To, Need To) | Prowadzący Sandra Jasińska | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Talking About Hobbies and Interests (Gerunds and Infinitives) | Prowadzący Kinga Wasilewska | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Making Comparisons Between Cultures (Comparatives, Superlatives, and Adverbs of Degree) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 Discussing Dreams and Ambitions (Future Conditionals and Will) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Expressing Opinions and Agreeing/Disagreeing (Adjectives and Intensifiers) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Explaining Processes and Giving Instructions (Imperatives and Sequencers) | Prowadzący Kinga Wasilewska | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Describing Problems and Finding Solutions (First Conditional) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Recounting Memorable Experiences (Past Perfect and Time Clauses) | Prowadzący Kinga Wasilewska | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Talking About Responsibilities and Permission (Modals: Can, Could, May, Must) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Explaining Hypothetical Past Situations (Third Conditional) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Discussing Environmental Issues (Passive Voice and Modals) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Discussing Media and Technology Trends (Present Perfect and Future Forms) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Expressing Emotions and States (Adjective Phrases and Stative Verbs) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Exploring Cultural Etiquette (Modal Verbs and Conditionals) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Describing Hypothetical Travel Plans (Future Conditionals and Modals) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Analyzing Cause and Effect (Linking Words and Passive Voice) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Talking About Progress and Change (Used To, Would, and Present Perfect) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:55 | Liczba godzin 00:55 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 325,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 325,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto115,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto115,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Sarna
18-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego ogólnego i branżowego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Mehment Fatih Yigitler
7-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego ogólnego i branżowego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Sara Pieślak
Od września 2023 r. zatrudniona w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 700 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Kinga Wasilewska
Od stycznia 2025 r. zatrudniona w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 50 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Sandra Jasińska
10-letnie doświadczenie na stanowisku nauczyciela języka angielskiego oraz lektora języka angielskiego. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 500 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Anna Moch
Od września 2023 r. zatrudniona w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 500 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzymuje dostęp do podręcznika oraz do materiałów dydaktycznych.
Warunki uczestnictwa
Wymagane jest podpisanie umowy między Uczestnikiem Projektu a Usługodawcą.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi