SZKOLENIE - PROSPECTING - AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW
SZKOLENIE - PROSPECTING - AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za samodzielne pozyskiwanie
klientów. Przedstawicieli Handlowych, Specjalistów ds. Sprzedaży, Doradców Finansowych,
Doradców Klienta oraz osób, które odpowiadają za pozyskanie klienta, znają podstawy sprzedaży i
chcą zwiększyć swoją efektywność w działaniu. Handlowcom, przedstawicielom handlowym,
specjalistom ds sprzedaży odpowiedzialnym na pozyskiwanie klientów na rynkach BtB i BtC.
Managerom sprzedaży średniego i niższego szczebla, których handlowcy są zaangażowani w
proces prospectingu.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu:
- Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
- Nowy start w Małopolsce z EURESem
- Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Kierunek - Rozwój
- Działanie 5.11 Kształcenie Ustawiczne
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji24-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań prospectingowych, czylizaplanowania, przygotowania, wdrożenia i kontroli aktywności mających na celu pozyskanie
nowych klientów. Szkolenie dostarcza umiejętności w zakresie umiejętnego stawiania celów, planowania działań, a także wyposaża uczestników w wiedzę dotyczącą skuteczności podejmowanych aktywności.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznają różne metody i techniki prospectingu, w tym wykorzystanie mediów społecznościowych, telefonów, e-maili i spotkań bezpośrednich. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy samodzielnie stworzą listę potencjalnych klientów na podstawie wybranych danych (np. LinkedIn, dane firmowe). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przeprowadzenie symulacji pierwszej rozmowy z potencjalnym klientem – oceniane według jasnych kryteriów (np. otwarcie rozmowy, sposób zadawania pytań, personalizacja). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania warsztatu to 1 dzień szkoleniowe.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych.
Usługa trwa:
- 10 h dydaktycznych x 45 minut
- 45 minut przerwy
- 2 x 10 min test wiedzy- walidacja
Przerwy nie są wliczone są w czas trwania usługi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROGRAM SZKOLENIA
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRETEST
1. WSTĘP DO PROSPECTINGU
Czym jest prospecting?
Zasada 3/37/60.
Znaczenie aktywnego pozyskiwania Klientów w procesie sprzedaży.
2. PLANOWANIE DZIAŁAŃ PROSPECTINGOWYCH
Lejek sprzedaży.
Określenie celu sprzedażowego.
Aktywny plan poszukiwania Klientów.
Identyfikacja grupy docelowej.
Analiza rynku i segmentacja Klientów.
3. ETAPY I SPOSOBY POZYSKANIA NOWEGO KLIENTA
Przygotowanie i metody pozyskiwania Klientów.
Zdefiniowanie grupy docelowej.
Kim jest mój idealny Klient?
Kryteria sukcesu w sprzedaży, czyli analiza wyników własnej pracy.
Decydenci w firmie.
Wyzwalacze, czyli okazje.
Odzyskiwanie Klientów biernych - sposoby odnawiania relacji handlowych.
4. KONTAKT Z KLIENTEM
Pierwszy telefon.
Pierwszy mail.
Budowanie wizerunku podczas rozmowy telefonicznej.
Jak reagować na odmowy klientów? Jakie proponować inne działania?
Kiedy odnawiać kontakt telefoniczny.
5. POLECENIA I REKOMENDACJE
Drzewo poleceń.
Networking.
POSTTEST
Na koniec szkolenia odbędzie się test teoretyczny sprawdzający wiedzę z zakresu nabytych kompetencji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 WALIDACJA - PRETEST - test online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:50 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 WSTĘP DO PROSPECTINGU | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 PRZERWA | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 PLANOWANIE DZIAŁAŃ PROSPECTINGOWYCH | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:55 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 PRZERWA | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:55 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 ETAPY I SPOSOBY POZYSKANIA NOWEGO KLIENTA | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 PRZERWA | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:35 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 KONTAKT Z KLIENTEM / POLECENIA I REKOMENDACJE | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 WALIDACJA - POSTTEST - test online | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 107,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Babiński
w firmach zagranicznych i polskich.
Umiejętności menedżerskie w zakresie nowoczesnego zarządzania
marketingowego, finansowego oraz zasobami ludzkimi doskonalił na
stażach w Institut Francais de Gestion.
Gruntowną wiedzę, kompetencje i doświadczenie biznesowe zdobywał
przez ponad 30 lat głównie na stanowiskach zarządczych, menedżerskich i
sprzedażowych w firmach zagranicznych i polskich. Od ponad 13 lat prowadzi
szkolenia biznesowe, treningi rozwojowe oraz coachingi on the job.
Ma kilkunastoletnie praktyczne doświadczenie w prowadzeniu
zaawansowanych negocjacji w branży FMCG. Przez 6lat był doradcą w
Polskiej Izbie Handlu Zagranicznego. Przez ponad 3lata
zarządzał zarządzał firmą, gdzie odpowiedzialny był za budowę selektywnej
dystrybucji towarów luksusowych. Wprowadzał na rynek polski m.in. marki
Duracell, Juvena, Martini, Johnnie Walker, Braun, Gala i Palm.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej po zakończonym szkoleniu wysłane mailem w postaci ebooka.
Informacje dodatkowe
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu:
- Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
- Nowy start w Małopolsce z EURESem
- Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Kierunek - Rozwój
- Działanie 5.11 Kształcenie Ustawiczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy szkoleniowej
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy)
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza
wersja)
Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do
najnowszej wersji)
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD)
Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do
szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika
przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie logowania.
Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg. harmonogramu szkolenia.
Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/
Szkolenie będzie rejestrowane/ nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję
nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych
celach