Zarządzanie kryzysowe, czyli jak zapanować nad chaosem w nowej sytuacji?
Zarządzanie kryzysowe, czyli jak zapanować nad chaosem w nowej sytuacji?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
kadra zarządzająca,
kierownictwo,
specjaliści ds. bezpieczeństwa,
osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo i działania antykryzysowe w Organizacjach i Urzędach.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji14-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu nabycie kompetencji w zakresie właściwych postaw w zetknięciu z kryzysem na różnych szczeblach w strukturach organizacyjnych firm i instytucji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:-Znajomość pojęcia kryzysu i jego faz -Zrozumienie roli komunikacji w kryzysie -Znajomość zasad powoływania i zarządzania zespołem kryzysowym -Wiedza o technikach wystąpień publicznych i przekazywania komunikatów | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:-wskazuje etapy sytuacji kryzysowej i omówić ich specyfikę. -wyjaśnia, dlaczego jasna i asertywna komunikacja jest kluczowa w kryzysie. -opisuje proces delegowania zadań, ustalania priorytetów i monitorowania pracy zespołu kryzysowego. -opisuje najważniejsze zasady skutecznego wystąpienia przed audytorium. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:-Umiejętność analizy i oceny sytuacji kryzysowych -Efektywne delegowanie zadań i ustalanie priorytetów -Wdrażanie strategii zarządzania kryzysem | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:-przeprowadza analizę przykładowego kryzysu, wskazując przyczyny, konsekwencje i proponowane rozwiązania. -opracowuje podział obowiązków w symulowanym scenariuszu zarządzania kryzysem. -opracowuje plan działań w oparciu o przedstawiony przypadek kryzysowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:- dobiera odpowiednie metody do dalszego kształcenia - reaguje odpowiednio do różnorodnych kontekstów zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
- podczas szkolenia zaplanowane są przerwy, które wliczają się w czas trwania usługi
- zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:
Dzień I
Godz.09:00-09.10 - PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem
Godz.09:10-10.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
1. Wstęp – przedstawienie uczestników.
2. Pojęcie kryzysu i omówienie faz sytuacji kryzysowej.
Godz.10:30-10.45 - przerwa
Godz.10.45-12.00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
3. Przygotowanie zespołu do pracy w sytuacji kryzysowej:
a. Motywowanie pracowników w trudnej sytuacji.
b. Współpraca w zespole.
c. Analiza wdrożonych rozwiązań.
Godz.12.00-12.20 - przerwa
Godz.12:20-13.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
4. Kanały komunikacyjne w kryzysie:
a. Jak rozmawiać asertywnie w kryzysie
b. Jak panować nad stresem swoim i swoich podwładnych
c. Jak formułować jasne, krótkie i proste komunikaty
d. Jak rozmawiać z osobami w dużym stresie.
Godz.13.30-13.45 - przerwa
Godz.13.45-15.00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
5. Powołanie zespołu kryzysowego:
a. delegowanie zadań
b. ustalanie priorytetów
c. monitorowanie pracy zespołu kryzysowego.
Dzień II
Godz.09:00-10.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
6. Sposoby przejścia przez sytuację kryzysową.
Godz.10:30-10.45 - przerwa
Godz.10.45-12.00 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
7. Pożądane cechy i kompetencje lidera-przywódcy w sytuacji kryzysowej.
Godz.12.00-12.20 - przerwa
Godz.12:20-13.30 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
8. Kontakt z zespołem/mediami/klientami/kontrahentami:
a. Jak się zachowywać i jak formułować wypowiedzi?
b. Przygotowanie do wystąpienia przed audytorium.
c. Najważniejsze aspekty przekazywania komunikatów w kryzysie.
Godz.13.30-13.45 - przerwa
Godz.13.45-14.40 - szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
9. Warsztat praktyczny - analiza przykładowej sytuacji kryzysowej.
10. Podsumowanie oraz sesja pytań i odpowiedzi.
Godz.14.40-14.50 – POST TEST walidacja usługi
Godz.14.50-15:00 – podsumowanie i zakończenie szkolenia
Szkolenie będzie realizowane w wymiarze 12-godzinnym, gdzie 1 godzina odpowiada godzinie zegarowej (60min.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 PRE TEST do uzupełniania przed szkoleniem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 1. Wstęp – przedstawienie uczestników. 2. Pojęcie kryzysu i omówienie faz sytuacji kryzysowej. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 3. Przygotowanie zespołu do pracy w sytuacji kryzysowej: | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 4. Kanały komunikacyjne w kryzysie: | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 5. Powołanie zespołu kryzysowego: | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 6. Sposoby przejścia przez sytuację kryzysową. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 7. Pożądane cechy i kompetencje lidera-przywódcy w sytuacji kryzysowej. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 8. Kontakt z zespołem/mediami/klientami/kontrahentami: | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 9. Warsztat praktyczny - analiza przykładowej sytuacji kryzysowej. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 POST TEST walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 podsumowanie i zakończenie szkolenia | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 537,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto128,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto104,17 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Zygmunt Dolata
Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w okresie 5 lat wstecz od daty rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Dla uczestników finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych następuje zwolnienie z obowiązku opłaty podatku VAT. Zwolnienie przyznane jest zgodnie z treścią rozporządzenia ministra finansów art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 r.
- Usługa będzie rejestrowana w celu kontroli i audytu. Wizerunek uczestników będzie rejestrowany. Uczestnik zobowiązany jest to posiadania i używania sprawnej kamerki internetowej.
- Walidacja usługi odbędzie się poprzez PRE i POST TESTY przekazane dla uczestników na początku szkolenia oraz ponownie weryfikowane przed jego zakończeniem.
Informacje dodatkowe
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.