Indywidualny kurs języka angielskiego w biznesie na poziomie wyższym średniozaawansowanym B1/B2 - etap 1 z 4
Indywidualny kurs języka angielskiego w biznesie na poziomie wyższym średniozaawansowanym B1/B2 - etap 1 z 4
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są osoby dorosłe, które chcą podnieść swoje kompetencje językowe w zakresie języka biznesowego na poziomie B1/B2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej, umożliwiającej porozumiewanie się w języku angielskim na poziomie wyższym średniozaawansowanym B1/B2 etap 1 oraz przygotowanie słuchacza do wykorzystywania języka angielskiego w pracy zawodowej. Nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego biznesowego w mowie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych w różnych sytuacjach i miejscach | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:-formułuje własne opinie - zadaje pytania i odpowiada na nie -przedstawia swoje propozycje zmian - tworzy zrozumiałą wypowiedź ustną - stosuje poprawne formy na poziomie B1/B2 -rozumie treść wypowiedzi, -parafrazuje treść wypowiedzi -reaguje na wypowiedź rozmówcy -odpowiada na pytania -zadaje pytania, rozwijające wypowiedź | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi pisemne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-napisać krótki opis produktu -napisać list e-mail do lidera projektu z prośbą o najnowsze informacje porównać swój e-mail z wzorcem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi ustne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-brać udział w dyskusji wokół pytań związanych z tekstem, materiałem video lub ilustracją -brać udział w rozmowie z odgrywaniem roli -zadawać pytania, -udzielić odpowiedzi na pytania -opisać ilustrację, -udzielić odpowiedzi na pytania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik słucha tekstu ze zrozumieniem | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-wyszukać określone informacje, -udzielić odpowiedzi na pytania do słuchanego tekstu, -uzupełnić luki w zdaniach, -wybrać odpowiednią formę w zdaniach na podstawie słuchanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznaną gramatykę | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-uzupełnić luki w tekstach odpowiednią formą czasowników podanych w nawiasach -wykonać test wyboru typu Prawda/Fałsz, uzupełnić tabelę brakującymi wyrazami i zwrotami podanymi w ramce -uzupełnić zdania odpowiednią formą przymiotnika -dokonać wyboru odpowiedniej formy czasownika lub rzeczownika w zdaniach -uzupełnić luki w zdaniach odpowiednią formą czasowników w czasach Past Simple i Past Continuous, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznane słownictwo | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:- wykonać ćwiczenia leksykalne -uzupełnić luki w tekście odpowiednią formą wyrazów podanych w nawiasach -połączyć pytania i odpowiedzi, -uzupełnić zdania brakującymi wyrazami z ramki, -połączyć słowa i zwroty z sytuacjami, w których można ich użyć | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie czytany tekst | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:- wykonać test wielokrotnego wyboru, -udzielić odpowiedzi na pytania do tekstu -sprawdzić, czy rozumie znaczenie podanych wyrazów w ramkach, -uzupełnić luki w zdaniach wyrazami z ramek -wykonać test wyboru typu Prawda/Fałsz -udzielić odpowiedzi na pytanie, związane z tekstem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje kompetencje społeczne oraz rozwija umiejętność samokształcenia | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-dokonać samooceny własnej pracy -wysnuć refleksję na temat swego zaangażowania w czasie zajęć, , -brać udział w dyskusji na temat budowania relacji międzyludzkich | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres kursu języka angielskiego na poziomie wyższym średniozaawansowanym (stage 1) obejmuje:
Transferable skills. – Umiejętności uniwersalne.
A job description – project. – Opis zawodu – projekt.
Careers advice. – Doradztwo zawodowe.
Advice and suggestions. – Porady i propozycje.
Building rapport. – Budowanie relacji.
Asking questions to build rapport. – Zadawanie pytań w celu budowania relacji międzyludzkich.
Networking. – Nawiązywanie kontaktów.
Emails – Introducing yourself. – E-maile – Przedstawianie siebie.
Global recruitment agency. – Globalna agencja rekrutacyjna.
Review 1. Powtórzenie 1.
Japan’s economy. – Gospodarka Japonii.
Sectors and industries. – Sektory i branże.
Past Simple and Past Continuous tenses. – Czas przeszły dokonany i czas przeszły ciągły.
Dealing with interruptions. – Radzenie sobie z przerywaniami rozmów.
Interrupting and dealing with interruptions. – Przerywanie i radzenie sobie z przerywaniami.
Voicemail messages. – Wiadomości poczty głosowej.
Emails – Action points. – E-maile – zadania.
Investing your money. – Inwestowanie twoich pieniędzy.
Review 2. – Powtórzenie 2.
Project management. – Zarządzanie projektem.
Managing projects. – Zarządzanie projektami.
Large-scale projects. – Projekty na dużą skalę.
Larger or the largest canal? (Comparative and superlative degree of adjectives) – Większy czy największy kanał? (Stopień wyższy i najwyższy przymiotników).
Giving instructions. – Dawanie instrukcji.
Giving and responding to instructions, standing your ground. – Dawanie instrukcji i odpowiadanie na instrukcje, obstawanie przy swoim.
Meetings: Updates and action. – Spotkania: najnowsze informacje i działania.
Asking for and giving updates. – Prośba o najnowsze informacje i udzielanie najnowszych informacji.
Email requesting an update. – E-mail z prośbą o najnowsze informacje.
The grand opening. – Wielkie otwarcie.
One size fits all. – Jeden rozmiar pasuje do wszystkich.
Global markets: adjective and noun collocations; word building. – Rynki globalne: kolokacje przymiotnika z rzeczownikiem; słowotwórstwo
Online markets. – Rynki internetowe.
Present Simple and Past Simple passive. – Czasy teraźniejszy prosty i przeszły dokonany w stronie biernej.
Metoda nauczania.
Zajęcia języka angielskiego prowadzone będą metodą komunikatywną, która zakłada wszechstronny i równoległy rozwój wszystkich czterech sprawności językowych – mówienia, rozumienia ze słuchu, pisania i czytania.
Formy nauczania:
- ćwiczenia utrwalające oraz sprawdzając wiedzę;
- słownictwo wprowadzane jest przy użyciu ćwiczeń;
- przedstawienie zagadnień gramatycznych;
- do każdego zagadnienia są ćwiczenia leksykalne i/lub gramatyczne;
- ćwiczenia z rozumienia ze słuchu (słuchanie dialogów);
- ćwiczenia fonetyczne – na podstawie poznanych zagadnień, ćwiczenie poprawnej wymowy poprzez czytanie na głos;
- formułowanie wypowiedzi pisemnych na zajęciach i w domu na podstawie zrealizowanego materiału;
- rozwijanie umiejętności konstruowania własnych wypowiedzi pisemnych i ustnych.
Narzędzia i sposoby pomiaru postępów w nauce.
Regularne sprawdzanie postępów słuchacza w nauce – formy sprawdzania postępów:
- testy / kartkówki obejmujące niewielką partię materiału;
- prace domowe;
- ocena, w jakim stopniu słuchacz opanował poszczególne zagadnienia w ćwiczeniach komunikacyjnych.
Walidacja usługi
Na zakończenie usługi zostanie przeprowadzona weryfikacja efektów uczenia się przez metodyka, dedykowanego do kursu. Test teoretyczny zostanie przekazany przez lektora, prowadzącego zajęcia, oceniany będzie przez osobę dokonującą walidacji usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 35 Transferable skills. – Umiejętności uniwersalne. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 35 Careers advice. – Doradztwo zawodowe. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 35 A job description – project. – Opis zawodu – projekt. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 35 Advice and suggestions. – Porady i propozycje. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 35 Building rapport. – Budowanie relacji. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 35 Asking questions to build rapport. – Zadawanie pytań w celu budowania relacji międzyludzkich. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 35 Networking. – Nawiązywanie kontaktów. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 35 Emails – Introducing yourself. – E-maile – Przedstawianie siebie. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 35 Global recruitment agency. – Globalna agencja rekrutacyjna. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 35 Review 1. Powtórzenie 1. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 35 Japan’s economy. – Gospodarka Japonii. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 35 Sectors and industries. – Sektory i branże. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 35 Past Simple and Past Continuous tenses. – Czas przeszły dokonany i czas przeszły ciągły. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 35 Dealing with interruptions. – Radzenie sobie z przerywaniami rozmów. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 35 Interrupting and dealing with interruptions. – Przerywanie i radzenie sobie z przerywaniami. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 35 Voicemail messages. – Wiadomości poczty głosowej. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 35 Emails – Action points. – E-maile – zadania. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 35 Investing your money. – Inwestowanie twoich pieniędzy. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 35 Review 2. – Powtórzenie 2. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 35 Project management. – Zarządzanie projektem. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 35 Managing projects. – Zarządzanie projektami. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 35 Large-scale projects. – Projekty na dużą skalę. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 35 Larger or the largest canal? (Comparative and superlative degree of adjectives) – Większy czy największy kanał? (Stopień wyższy i najwyższy przymiotników). | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 35 Giving instructions. – Dawanie instrukcji. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 35 Giving and responding to instructions, standing your ground. – Dawanie instrukcji i odpowiadanie na instrukcje, obstawanie przy swoim. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 35 Meetings: Updates and action. – Spotkania: najnowsze informacje i działania. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 35 Asking for and giving updates. – Prośba o najnowsze informacje i udzielanie najnowszych informacji. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 35 Email requesting an update. – E-mail z prośbą o najnowsze informacje. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 35 The grand opening. – Wielkie otwarcie. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 35 One size fits all. – Jeden rozmiar pasuje do wszystkich. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 35 Global markets: adjective and noun collocations; word building. – Rynki globalne: kolokacje przymiotnika z rzeczownikiem; słowotwórstwo | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 35 Online markets. – Rynki internetowe. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 35 Present Simple and Past Simple passive. – Czasy teraźniejszy prosty i przeszły dokonany w stronie biernej. | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 35 Review 3, test teoretyczny | Prowadzący Jakub Błaszczak | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 35 Walidacja- omówienie wyników testu teoretycznego i wywiad swobodny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto148,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto148,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jakub Błaszczak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dodatkowe materiały dydaktyczne, wykorzystanie materiałów autentycznych,
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie chęci uczestnictwa w kursie.
Podpisanie umowy szkoleniowej.
Podejście do testu weryfikującego poziom znajomości języka angielskiego, w przypadku, gdy poziom zaawansowania uczestnika zajęć jest wyższy od początkowego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne:
a) platforma Microsoft Teams
b) laptop z systemem Windows Vista lub nowszym, smartfon/tablet z systemem Android
c) łącze internetowe min. 10Mb/s
d) instalowanie aplikacji nie jest niezbędne, jednak ułatwi korzystanie z programu
e) dane dostępowe są ważne bezterminowo, zostaną podane operatorowi na tydzień przed startem usługi