Skuteczne techniki sprzedaży wraz z działami świeżymi
Możliwość dofinansowania
Skuteczne techniki sprzedaży wraz z działami świeżymi
Numer usługi 2025/01/15/17631/2503898
4 000,00 PLN
brutto
4 000,00 PLNnetto
100,00 PLNbrutto/h
100,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
Właścicieli sklepów
Menangerów
Kirowników sklepów, działów, stoisk.
Sprzedawców.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji31-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
"Dzięki szkoleniu oraz pracy na sklepie wraz z klientami, uczestnicy poznają praktyczne zagadnienia związane z technikami sprzedaży:Bezpośredni kontakt z klientem i pracą na sklepie, pozwoli na przetestowanie przekazywanej wiedzy w praktyce.Dzięki szkoleniu, uczestnicy:Poznają różne rodzaje technik sprzedażyZwiększą skuteczności i efektywność proponowanych produktów poprzez wykorzystanie odpowiednich technik sprzedaży.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się nauczysz się jak skutecznie wykorzystywać techniki sprzedaży | Kryteria weryfikacji uczestnik wie jak wykorzystywać skutecznie techniki sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
tak
Program
Program
PROGRAM SZKOLENIA: 1. Proces sprzedaży, czyli droga, którą trzeba pokonać, aby osiągnąć sukces 2.Przygotowanie, jako ważny element rozmowy handlowej – po co mi techniki sprzedaży, jeżeli nie będę miał okazji z nich skorzystać? Techniki przygotowania do rozmowy handlowej Umiejętność pracy nad nawykami 3. Budowanie profesjonalnego wizerunku handlowca Najkorzystniejsze miejsca do rozmów z Klientami Wzrok, gestykulacja, postawa - jak swoją mową ciała oczarować Klienta? 4. Poznawanie potrzeb klientów, czyli skuteczna analiza potrzeb Techniki zadawania właściwych pytań handlowych Metody aktywnego słuchania wypowiedzi Klientów Sposoby ułatwiające zrozumienie i odkrywanie potrzeb Klientów Poznawanie zasad postępowania z różnymi typami Klientów 5. Techniki sprzedaży w rozumieniu praktycznym – którą wykorzystać? Umiejętność korzystania z odpowiednich technik sprzedaży w odpowiednim momencie 6. Technikom sprzedaży trzeba pomagać , czyli co działa na naszą korzyść, a co na niekorzyść Skuteczne słowa-klucze, użyteczne w argumentacji handlowej „Czarne słowa” w sprzedaży Dopasowanie argumentów do potrzeb klientów Skuteczne prezentowanie ofert handlowych Przygotowanie, przez Handlowców, zestawu argumentów 7. Odpieranie obiekcji klientów – sprzedaż zaczyna się, gdy pojawiają się obiekcje Prowadzenie rozmów w przypadku obiekcji Przygotowanie zestawu odpowiedzi na typowe obiekcje 8. Zamykanie sprzedaży Finalizowanie sprzedaży Sygnały gotowości klienta do podjęcia decyzji o zakupie Postępowanie w końcowej fazie sprzedaży Techniki sprzedaży przyspieszające decyzję zakupu Postępowanie sprzedawców po dokonaniu sprzedaży Postępowanie sprzedawców w sytuacji niepowodzenia sprzedaży 9. Sprzedaż na działach świeżych: Mięso-wędliny, warzywa owoce, Wizerunek Pracownika Lady tradycyjnej Odzież ochronna, nakrycie głowy, identyfikator, Komunikacja z klientem czyli jak sprzedawać Klient = priorytet, Klient -wartość bezcenna sklepu Klient kupuje oczami. Znajomość dodatków funkcjonalnych, co to jest „E” Zostań ekspertem lady Oferowany asortyment Rozpoznanie potrzeb klienta przez pytanie i aktywne słuchanie (coś na obiad, produkty dla osób na diecie, produkty o obniżonej wartości tłuszczu, soli) Promocje, przeceny, obniżki. Pokonywanie wątpliwości klienta poprzez fachowe doradztwo - dodatkowe pytania, pokazanie kilku sztuk, przekazanie rzetelnych informacji o produkcie Degustacja z noża, Prezentacja oferty, sprzedaż produktów (dostępne metody, narzędzia, mowa ciała) |
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Paweł Marciniak
Trener z długoletnim stażem. Specjalista w prowadzeniu szkoleń z branży mięsno-wędliniarskiej oraz merchandisingu mało formatowego. Osoba niezwykle otwarta i komunikatywna, doskonale radzi sobie w kontaktach interpersonalnych. Pani Basia jest mistrzynią w ekspozycji lady mięsno-wędliniarskiej. Pokazuje na konkretnych przykładach jak zwiększyć sprzedaż na dziale mięsno-wędliniarskim oraz jak zminimalizować straty. Uczy na konkretnych przykładach jak zarządzać ceną i zwiększyć marże. Nikt nie radzi sobie tak dobrze z trudnym klientem. Poprzez ekspozycję towaru na dziale mięsno-wędliniarskim i dobry kontakt z klientem, potrafi zwiększyć sprzedaż nawet o 20%.
Jako Trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:
ekspozycja lady mięsno-wędliniarskiej
psychologiczne aspekty sprzedaży
minimalizacja strat na dziale mięsno-wędliniarskim
aktywna sprzedaż, dodatkowa sprzedaż, obsługa klienta
merchandising mało formatowy
Z usług trenera skorzystały między innymi następujące Firmy:
Sieć sklepów Witaj
Sieć sklepów Rabat
Zakład Masarski Jędrycha Konieczki,
Zakłady Mięsne Silesia Duda,
Zakład przetwórstwa mięsnego Gawrycki,
Zakłady Mięsne Sokołów,
Hurtownie mięsa i wędlin: Polmak- Częstochowa, BekPol- Wałbrzych, Kamir-Chrzanów, InterWen II-Kraków, Szatan-Sosnowiec
Sieć sklepów Lewiatan
PSS-Sosnowiec, Andrychów, Wieluń, Oświęcim,
Sieć sklepów Euro
Indywidualni właściciele sklepu."
Jako Trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:
ekspozycja lady mięsno-wędliniarskiej
psychologiczne aspekty sprzedaży
minimalizacja strat na dziale mięsno-wędliniarskim
aktywna sprzedaż, dodatkowa sprzedaż, obsługa klienta
merchandising mało formatowy
Z usług trenera skorzystały między innymi następujące Firmy:
Sieć sklepów Witaj
Sieć sklepów Rabat
Zakład Masarski Jędrycha Konieczki,
Zakłady Mięsne Silesia Duda,
Zakład przetwórstwa mięsnego Gawrycki,
Zakłady Mięsne Sokołów,
Hurtownie mięsa i wędlin: Polmak- Częstochowa, BekPol- Wałbrzych, Kamir-Chrzanów, InterWen II-Kraków, Szatan-Sosnowiec
Sieć sklepów Lewiatan
PSS-Sosnowiec, Andrychów, Wieluń, Oświęcim,
Sieć sklepów Euro
Indywidualni właściciele sklepu."
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
opracowanie własne
Informacje dodatkowe
Szkolenie praktyczne, w Twoim miejscu pracy. W warunkach jakich pracujesz na co dzień. Bezpośredni kontakt z klientem i pracą na sklepie, pozwoli na przetestowanie przekazywanej wiedzy w praktyce. |
Adres
Adres
Łódź 1
Łódź
woj. łódzkie
Kontakt
Kontakt
Mirosław Lepiarz
E-mail
mlepiarz@onet.pl
Telefon
(+48) 727 530 540