Promocja jako dodatkowa forma sprzedaży- narzędzie przewagi konkurencyjnej .
Możliwość dofinansowania
Promocja jako dodatkowa forma sprzedaży- narzędzie przewagi konkurencyjnej .
Numer usługi 2025/01/15/17631/2503876
4 000,00 PLN
brutto
4 000,00 PLNnetto
100,00 PLNbrutto/h
100,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
Właścicieli sklepów
Menangerów
Kirowników sklepów, działów, stoisk.
Sprzedawców.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel szkolenia:• Wskazanie elementów przyciągających klientów do sklepu ogólnospożywczego
• pokazanie i nauka zachowań, które zachęcą klienta do zwiększenia zakupów
• wytłumaczenie zasad prawidłowego zarządzania towarem, gwarantujących jego
• świeżość, wysoką jakość oraz bezpieczeństwo zdrowotne
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia zna:Mocne strony promocji Metody pozyskania zainteresowania oraz zaufania klienta Identyfikacja potrzeb klienta oraz zainteresowanie go naszą ofertą. Metody zakończenia sprzedaży i zaproszenie do ponownych zakupów | Kryteria weryfikacji Brak | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
nie
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
nie
Program
Program
1. Mocne strony promocji
- omówienie różnic i korzyści wynikających ze sprzedaży produktów promocyjnych na stoisku tradycyjnym i samoobsługowym
- koncepcja promocji sklepu / stoiska wpływająca na postrzeganie towaru
- zasady budowania i dywersyfikowania oferty promocyjne dla różnych klientów
2. Metody pozyskania zainteresowania oraz zaufania klienta
- elementy wpływające na postrzeganie naszej placówki
- określenie aktualnych oraz potencjalnych grup klientów
- sposoby nawiązania rozmowy z klientem
3. Identyfikacja potrzeb klienta oraz zainteresowanie go naszą ofertą
- Rozpoznanie potrzeb klienta przez pytanie i aktywne słuchanie (coś na obiad, produkty dla osób na diecie, produkty o obniżonej wartości tłuszczu, soli)
- Pokonywanie wątpliwości klienta poprzez fachowe doradztwo - dodatkowe pytania, pokazanie kilku sztuk, przekazanie rzetelnych informacji o produkcie
- prezentacja oferty, sprzedaż produktów (dostępne metody, narzędzia, mowa ciała)
4. Metody zakończenia sprzedaży i zaproszenie do ponownych zakupów
- oferowanie towarów dodatkowych, uzupełniających
- sposoby zapakowania i dobór odpowiedniego opakowania
- metody zakończenia rozmowy z klientem i zachęcenia go do powrotu do naszego sklepu
5. Promocje, Próbki produktów, Kupony, Rabaty ilościowe, Okresowe obniżki cen, Premie, Ngrody dla stałych klientów, Konkursy, Loterie promocyjne,
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Barbara Sikorska
"Barbara Sikorska
Trener z długoletnim stażem. Specjalista w prowadzeniu szkoleń z branży mięsno-wędliniarskiej oraz merchandisingu mało formatowego. Osoba niezwykle otwarta i komunikatywna, doskonale radzi sobie w kontaktach interpersonalnych. Pani Basia jest mistrzynią w ekspozycji lady mięsno-wędliniarskiej. Pokazuje na konkretnych przykładach jak zwiększyć sprzedaż na dziale mięsno-wędliniarskim oraz jak zminimalizować straty. Uczy na konkretnych przykładach jak zarządzać ceną i zwiększyć marże. Nikt nie radzi sobie tak dobrze z trudnym klientem jak Pani Basia. Poprzez ekspozycję towaru na dziale mięsno-wędliniarskim i dobry kontakt z klientem, potrafi zwiększyć sprzedaż nawet o 20%.
Jako Trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:
ekspozycja lady mięsno-wędliniarskiej
psychologiczne aspekty sprzedaży
minimalizacja strat na dziale mięsno-wędliniarskim
aktywna sprzedaż, dodatkowa sprzedaż, obsługa klienta
merchandising mało formatowy
Z usług trenera skorzystały między innymi następujące Firmy:
Sieć sklepów Witaj
Sieć sklepów Rabat
Zakład Masarski Jędrycha Konieczki,
Zakłady Mięsne Silesia Duda,
Zakład przetwórstwa mięsnego Gawrycki,
Zakłady Mięsne Sokołów,
Hurtownie mięsa i wędlin: Polmak- Częstochowa, BekPol- Wałbrzych, Kamir-Chrzanów, InterWen II-Kraków, Szatan-Sosnowiec
Sieć sklepów Lewiatan
PSS-Sosnowiec, Andrychów, Wieluń, Oświęcim,
Sieć sklepów Euro
Indywidualni właściciele sklepu."
Trener z długoletnim stażem. Specjalista w prowadzeniu szkoleń z branży mięsno-wędliniarskiej oraz merchandisingu mało formatowego. Osoba niezwykle otwarta i komunikatywna, doskonale radzi sobie w kontaktach interpersonalnych. Pani Basia jest mistrzynią w ekspozycji lady mięsno-wędliniarskiej. Pokazuje na konkretnych przykładach jak zwiększyć sprzedaż na dziale mięsno-wędliniarskim oraz jak zminimalizować straty. Uczy na konkretnych przykładach jak zarządzać ceną i zwiększyć marże. Nikt nie radzi sobie tak dobrze z trudnym klientem jak Pani Basia. Poprzez ekspozycję towaru na dziale mięsno-wędliniarskim i dobry kontakt z klientem, potrafi zwiększyć sprzedaż nawet o 20%.
Jako Trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:
ekspozycja lady mięsno-wędliniarskiej
psychologiczne aspekty sprzedaży
minimalizacja strat na dziale mięsno-wędliniarskim
aktywna sprzedaż, dodatkowa sprzedaż, obsługa klienta
merchandising mało formatowy
Z usług trenera skorzystały między innymi następujące Firmy:
Sieć sklepów Witaj
Sieć sklepów Rabat
Zakład Masarski Jędrycha Konieczki,
Zakłady Mięsne Silesia Duda,
Zakład przetwórstwa mięsnego Gawrycki,
Zakłady Mięsne Sokołów,
Hurtownie mięsa i wędlin: Polmak- Częstochowa, BekPol- Wałbrzych, Kamir-Chrzanów, InterWen II-Kraków, Szatan-Sosnowiec
Sieć sklepów Lewiatan
PSS-Sosnowiec, Andrychów, Wieluń, Oświęcim,
Sieć sklepów Euro
Indywidualni właściciele sklepu."
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
opracowanie własne
Informacje dodatkowe
Szkolenie praktyczne, w Twoim miejscu pracy. W warunkach jakich pracujesz na co dzień. Bezpośredni kontakt z klientem i pracą na sklepie, pozwoli na przetestowanie przekazywanej wiedzy w praktyce. |
Adres
Adres
Kraków 199
Kraków
woj. małopolskie
Kontakt
Kontakt
Mirosław Lepiarz
E-mail
mlepiarz@onet.pl
Telefon
(+48) 727 530 540