Efektywna komunikacja w zespole - 14 godzin
Efektywna komunikacja w zespole - 14 godzin
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy wszystkich działów, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji, managerowie zarządzający zespołami pracowniczymi, oraz osoby zainteresowane zdobywaniem wiedzy i umiejętności z wskazanego zakresu.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa pn. "Efektywna komunikacja w zespole - 14 godzin" przygotowuje do skutecznej komunikacji w grupie, co prowadzi do poprawy jakości współpracy w firmie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje zaufanie i integruje grupę. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kluczowe elementy współpracy w grupie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia role, jakie występują w grupie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozróżnia techniki efektywnej komunikacji w zespole. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje bariery występujące w komunikacji. Stosuje komunikację niewerbalną. Umiejętnie zadaje pytania i aktywnie słucha. Charakteryzuje typologię PEKA. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija zachowania asertywne. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe style zachowania. Wyraża uczucia/opinie pozytywne i negatywne w sposób konstruktywny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie prowadzi dyskusję. | Kryteria weryfikacji Stosuje indywidualne strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie Efektywna komunikacja w zespole - 14 godzin obejmuje 14 godzin dydaktycznych (1 godz. = 45 minut).
Szkolenie skierowane jest do pracowników wszystkich działów, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji, managerów zarządzających zespołami pracowniczymi, oraz osób zainteresowanych zdobywaniem wiedzy i umiejętności z wskazanego zakresu.
Metody pracy: wizualizacje, gry, scenki, praca w parach, pytania, analiza, kwestionariusze samoopisowe, karty edukacyjne.
Przerwy nie są wliczone w liczbę godzin szkolenia. Na każde 90 minut zajęć przypada 15-minutowa przerwa.
Harmonogram zostanie uzupełniony na tydzień przez rozpoczęciem szkolenia.
Na koniec szkolenia uczestnicy obowiązkowo przechodzą walidację (test teoretyczny).
Program:
Moduł 1: KLUCZOWE ELEMENTY WSPÓŁPRACY W GRUPIE - INTEGRACJA ZESPOŁU.
• Budowanie zaufania i integracji grupy.
• Jak tworzyć pozytywne relacje ze współpracownikami?
• Role, jakie występują w grupie.
• Rozwijanie postawy otwartości i współpracy.
• Podejmowanie decyzji zespołowych- Kiedy? Kto? Jak?
Moduł 2: TECHNIKI EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI W ZESPOLE.
• Identyfikacja barier występujących w komunikacji międzyludzkiej. Jakie je wyeliminować?
• Nadawanie komunikatów „JA”- skutecznie o swoich odczuciach.
• Komunikacja niewerbalna jako najważniejszy kanał odbioru informacji: znaczenie postawy, gestów, mimiki, tonu głosu.
• Trening umiejętności aktywnego słuchania.
• Sztuka zadawania pytań.
• Techniki polepszające porozumiewanie się w zespole.
• Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów osobowości (Typologia PEKA).
Moduł 3: KOMUNIKACJA Z WŁASNYM JA.
• Monolog wewnętrzny – sposoby rozwijania poczucia własnej wartości.
• Samoocena i jej wpływ na relacje interpersonalne.
• Zamiana przekonań ograniczających na uskrzydlające.
Moduł 4: ROZWIJANIE ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH.
• Podstawowe style zachowania: agresywny, uległy, asertywny.
• Obrona swoich praw (granic), sposoby radzenia sobie z negatywnymi opiniami i wkraczaniem na nasze terytorium psychologiczne. Radzenie sobie z krytyką.
• Wyrażanie uczuć/opinii pozytywnych i negatywnych w sposób konstruktywny.
• Umiejętność odmawiania w sytuacji presji otoczenia.
Moduł 5: KONFLIKTY W ZESPOLE.
• Konflikt tradycyjnie i współcześnie – konflikt jako wartość, metody konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.
• Sztuka prowadzenia dyskusji, niwelowanie różnic zdań.
• Elementy wpływające na budowanie trwałych relacji interpersonalnych.
- Indywidualne strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w komunikacji. Diagnoza- autotest.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 730,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 730,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto195,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto195,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Ludzińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały piśmienne (skrypt), teczka, długopis, notes, autorskie ćwiczenia i narzędzia do samopisu.
Warunki uczestnictwa
Podpisanie umowy z SNK Szkolenia Językowe i Biznesowe Katarzyna Ludzińska, określającej warunki świadczenia usługi.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w formie pliku pdf.
Szkolenie dwudniowe - będzie odbywać się w godzinach 8:00-14:00 każdego dnia. Szczegółowy harmonogram zostanie opublikowany na tydzień przed rozpoczęciem szkolenia.
Istnieje możliwość organizacji szkolenia stacjonarnie na terenie Lublina, po wcześniejszym uzgodnieniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) platforma: aplikacja Zoom;
b) minimalne wymagania sprzętowe:
- komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne;
- głośniki i mikrofon - wbudowane, wejście USB lub bezprzewodowe Bluetooth;
- kamerka internetowa - wbudowana lub wejście USB;
- system operacyjny - macOS, Windows 10, Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Ubuntu 12.04 lub wyższy;
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
- połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)
- przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
d) niezbędne oprogramowanie:
- materiały będą udostępnianemiędzyinnymi w formatach: .pdf, .doc, .odt; do ich odczytania będą potrzebne programy - odpowiednio: Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word lub OpenOffice lub LibreOffice.