Praca z tabletem graficznym. Digital Painting - intensywny kurs stacjonarny. Zajęcia indywidualne.
Praca z tabletem graficznym. Digital Painting - intensywny kurs stacjonarny. Zajęcia indywidualne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Tablet graficzny wykorzystywany jest przede wszystkim przez artystów i osoby zajmujące się różnego rodzaju projektowaniem: graficznym, architektonicznym, wzornictwem, modowym. Kurs może być przydatny dla osób o ukierunkowanych na wiele różnych rodzajów aktywności:
- malarstwo i rysunek artystyczne
- komiks i storyboard
- sztukę koncepcyjną - tworzenie koncepcji wyglądu postaci, dekoracji, rekwizytów i innych elementów filmów, gier i reklam
- projektowanie graficzne i projektowanie krojów pisma
- inne rodzaje projektowania - architektoniczne, design obiektu, stroju, znaku
- tatuaż
- retusz i fotomontaż cyfrowy
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji07-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi25
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
W zakresie wiedzy uczestnik szkolenia uczy się profesjonalnie wykorzystywać tablet graficzny; poznaje ogólne zasady posługiwania się tabletem graficznym, a także szczegółowe zagadnienia związane z różnymi rodzajami aktywności twórczej, etapami pracy oraz zamierzonymi efektami i parametrami powstającej pracy. W zakresie umiejętności uczy się rysować na tablecie z wykorzystaniem szerokiego spektrum jego możliwości takich jak na przykład nacisk.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy obsługują i konfigurują tablet graficzny | Kryteria weryfikacji Rozumieją funkcje, zasadę działania i najważniejsze parametry techniczne tabletu graficznego,Przygotowują urządzenie do pracy, dostosowując różne ustawienia, Optymalizują tablet pod kątem wydajności i komfortu pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Tworzą ilustracje i grafikę cyfrową w Adobe Photoshop | Kryteria weryfikacji Wykorzystują tablet do rysowania w Adobe Photoshop, stosując podstawowe techniki,Posługują się różnymi rodzajami pędzli oraz warstwami w procesie twórczym, Pracują z kolorem i teksturą, tworząc realistyczne i stylizowane obrazy, Eksperymentują z różnymi stylami graficznymi. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Edytują i obrabiają zdjęcia cyfrowe | Kryteria weryfikacji Retuszują zdjęcia cyfrowe, poprawiając ich jakość i estetykę,Stosują techniki korekty barwnej i efektów specjalnych, Wykorzystują warstwy i maski do precyzyjnej edycji obrazu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Tworzą grafikę wektorową i animacje przy użyciu tabletu | Kryteria weryfikacji Pracują z tabletem w programie Adobe Illustrator, tworząc grafikę wektorową,Posługują się narzędziami do rysowania i edycji ścieżek, Wykorzystują tablet w programie Adobe Animate do tworzenia animacji wektorowej, Tworzą płynne ruchy i efekty animacyjne za pomocą cyfrowego piórka. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Eksperymentują z różnymi stylami i technikami twórczymi | Kryteria weryfikacji Realizują ćwiczenia z tworzeniem obrazów o różnym charakterze i stylistyce,Dopasowują technikę rysunku do specyfiki projektu, Łączą różne narzędzia i efekty w celu uzyskania oryginalnych kompozycji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Funkcje, zasada działania i najważniejsze parametry techniczne tabletu graficznego.
2. Przygotowanie urządzenia do pracy, różne ustawienia.
3. Rysunek w Adobe Photoshop przy użyciu tabletu, podstawy.
4. Technika rysowania, posługiwanie się różnymi pędzlami oraz warstwami.
5. Praca z kolorem i teksturą.
6. Retusz zdjęć cyfrowych.
7. Tablet w programie do grafiki wektorowej (Adobe Illustrator).
8. Tablet w programie do animacji wektorowej (Adobe Animate).
9. Ćwiczenia z tworzeniem obrazu o różnym charakterze i stylistyce.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Digital Painting | Prowadzący Grzegorz Kaczmarek | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Digital Painting | Prowadzący Grzegorz Kaczmarek | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Digital Painting | Prowadzący Grzegorz Kaczmarek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja zdalnie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 340,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 340,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto133,60 PLN
- Koszt osobogodziny netto133,60 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Grzegorz Kaczmarek
Pracuje również jako freelancer.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- prezentacja multimedialna wspierająca szkolenie w formacie pdf
- ćwiczenia w postaci plików do pobrania
- zeszyt i długopis
Warunki uczestnictwa
- Wymagane przygotowanie - podstawowa wiedza o obrazach cyfrowych i ewentualnie podstawowa znajomość programu Adobe Photoshop. Umiejętność rysowania i malowania nie jest wymagana, chociaż (na ogół) pomaga.
- Podstawowa znajomość obsługi komputera.
- Warunkiem przystąpienia do szkolenia jest także:
- podpisanie umowy szkoleniowej z dostawcą usług (Quali)
- dostarczenie kodów weryfikacji bonów i numeru Pesel jeżeli jest wymagany w projekcie
- wpłacenie wkładu własnego/zaliczki na konto dostawcy Usługi przed rozpoczęciem szkolenia, jeżeli cena godziny edukacyjnej przekracza wysokość dofinansowania w projekcie.
- obecność na zajęciach - minimum 80%, udokumentowana podpisem na liście lub w systemie
- zgoda na udostępnienie wizerunku do celów monitoringu
- podejście do procesu walidacji, czyli dostarczenie bezpośrednio po szkoleniu projektu wykonanego samodzielnie do oceny przez Walidatora
- udzielenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do organizacji szkolenia i wystawienia zaświadczenia MEN i
Informacje dodatkowe
- Szkolenie jest indywidualne. W pełni dopasowane do poziomu Uczestnika oraz jego zainteresowań. Ścieżka nauki jest odpowiednio spersonalizowana, bazuje na indywidualnych umiejętnościach osoby uczącej się i podąża za jej efektami w przyswajaniu wiedzy.
- Szkolenie trwa 18 godzin zegarowych i 45 minut. Co odpowiada ok 25 godzin edukacyjnych (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), w zależności od wymagań projektów i są uwzględniane do rozliczania bonami.
- Prowadzi je doświadczony grafik, rysownik komiksów.
- Walidacja odbywa się zdalnie - analiza dowodów i deklaracji - kursant przesyła drogą mailową do walidatora prace wykonane na podstawie kompetencji zdobytch na szkoleniu. Walidator w wyznaczonym czasie wskazanym w harmonogramie sprawdza prace (dowody i deklaracje) przysłane i opracowuje protokół egzaminu i osiągnięte efekty uczenia i kryteria. Walidator pracuje zdalnie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Do dyspozycji "kącik kawowy" - kawa, herbata, woda, ciastka.