Kurs - Język Hiszpański - Poziom A2 + EGZAMIN.
Kurs - Język Hiszpański - Poziom A2 + EGZAMIN.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany do wszystkich osób powyżej 18 roku życia, które chcą nabyć kwalifikacje w zakresie posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie podstawowym.
Do udziału w usłudze nie jest wymagana żadna wiedza - kurs realizowany jest od podstaw.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji21-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi51
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa "Kurs - Język Hiszpański - Poziom A2 + EGZAMIN." przygotowuje uczestników po zakończeniu kursu do samodzielnego formułowania prostych zdań i pytań oraz tworzenia krótkich notatek i wiadomości na poziomie A2, które są przydatne w codziennych interakcjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą podstaw systemu fonetycznego języka hiszpańskiego, podstawowego słownictwa i podstawowych struktur gramatycznych w zakresie tematów życia codziennego (nazywania osób, miejsc, realcji międzyludzkich, zainteresowań, wyrażania podstawowej charakterystyki, usytuowania czynności i wydarzeń w czasie) oraz podstawową wiedzą na temat zachowań socjokulturowych na poziomie A2 | Kryteria weryfikacji Pojmuje sens krótkich wypowiedzi, prostych poleceń, próśb, pytań oraz informacji dotyczących osób, numeru telefonu, adresu, ceny, godziny. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Czyta ze zrozumieniem proste, krótkie teksty z życia codziennego. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Porozumiewa się na odpowiednim poziomie w codziennych sytuacjach życiowych, np. umawia się na spotkanie, zamawia posiłek, kupuje bilet... | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Opisuje prostymi zdaniami np. swoją rodzinę, sporządza listę zakupów, napisze krótką wiadomość. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Komunikuje się w sposób zrozumiały dla innych. | Kryteria weryfikacji Precyzyjnie zadaje pytania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wypowiada się stosując odpowiednią formę i intonację. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęInstytut Cervantesa w Krakowie
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoInstytut Cervantesa w Krakowie
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
PROGRAM HISZPAŃSKI A2
Lp. | Nazwa zajęć |
1. | Pretest |
czas teraźniejszy (powtórka), czasowniki typu gustar, peryfrazy werbalne, estar/llevar/ seguir+ gerundio, czynności codzienne, rozrywka i czas wolny, plany, plaża, dane osobowe, dawanie rad, mówienie o swoich preferencjach | |
2. | czas teraźniejszy (powtórka), czasowniki typu gustar, peryfrazy werbalne, estar/llevar/ seguir+ gerundio, czynności codzienne, rozrywka i czas wolny, plany, plaża, dane osobowe, dawanie rad, mówienie o swoich preferencjach |
Gramatyka: czas przeszły Pretérito Indefinido Leksyka: podróże, turystyka, natura, liczby Komunikacja: mówienie o wydarzeniach z przeszłości, planowanie podróży zagranicznej | |
3. | Gramatyka: czas przeszły Pretérito Indefinido Leksyka: podróże, turystyka, natura, liczby Komunikacja: mówienie o wydarzeniach z przeszłości, planowanie podróży zagranicznej |
Gramatyka: Pretérito Indefinido; kontrast między czasem Pretérito Perfecto a Indefinido Leksyka: biografie, praca, pisanie CV, doświadczenia życiowe Komunikacja: relacjonowanie swojego życia, rozmowa kwalifikacyjna w pracy | |
4. | Gramatyka: Pretérito Indefinido; kontrast między czasem Pretérito Perfecto a Indefinido Leksyka: biografie, praca, pisanie CV, doświadczenia życiowe Komunikacja: relacjonowanie swojego życia, rozmowa kwalifikacyjna w pracy |
Gramatyka: Pretérito Indefinido; kontrast między czasem Pretérito Perfecto a Indefinido Leksyka: biografie, praca, pisanie CV, doświadczenia życiowe Komunikacja: relacjonowanie swojego życia, rozmowa kwalifikacyjna w pracy | |
5. | Gramatyka: różnice między ser i estar, przymiotniki zmieniające znaczenie z ser lub estar, powtórzenie czasownika haber Leksyka: opisywanie ludzi i obiektów, zwyczaje, ciekawostki kulturowe Komunikacja: opisywanie osób i rzeczy, rozmawianie o zwyczajach, rozmowy o mieście |
Gramatyka: różnice między ser i estar, przymiotniki zmieniające znaczenie z ser lub estar, powtórzenie czasownika haber Leksyka: opisywanie ludzi i obiektów, zwyczaje, ciekawostki kulturowe Komunikacja: opisywanie osób i rzeczy, rozmawianie o zwyczajach, rozmowy o mieście | |
6. | Gramatyka: tryb rozkazujący twierdzący, dopełnienia bliższe oraz dalsze Leksyka: obowiązki domowe, poruszanie się po mieście Komunikacja: dawanie rad, rozkazów i poleceń |
Gramatyka: tryb rozkazujący twierdzący, dopełnienia bliższe oraz dalsze Leksyka: obowiązki domowe, poruszanie się po mieście Komunikacja: dawanie rad, rozkazów i poleceń | |
7. | Gramatyka: zaimki dzierżawcze, przyimki, mowa zależna w czasie teraźniejszym Leksyka: informatyka, technologia, zakupy online, telefon Komunikacja: rozmowy o technologii, rozmowy telefoniczne, zostawianie wiadomości dla kogoś |
Gramatyka: zaimki dzierżawcze, przyimki, mowa zależna w czasie teraźniejszym Leksyka: informatyka, technologia, zakupy online, telefon Komunikacja: rozmowy o technologii, rozmowy telefoniczne, zostawianie wiadomości dla kogoś | |
8. | Gramatyka: czas przeszły Pretérito Imperfecto Leksyka: dzieciństwo, wynalazki, dawne cywilizacje, szkoła Komunikacja: opisywanie historii w przeszłości, rozmowy na temat zwyczajów w przeszłości i o dzieciństwie |
Gramatyka: czas przeszły Pretérito Imperfecto Leksyka: dzieciństwo, wynalazki, dawne cywilizacje, szkoła Komunikacja: opisywanie historii w przeszłości, rozmowy na temat zwyczajów w przeszłości i o dzieciństwie | |
9. | Gramatyka: czas przeszły Pretérito Imperfecto Leksyka: dzieciństwo, wynalazki, dawne cywilizacje, szkoła Komunikacja: opisywanie historii w przeszłości, rozmowy na temat zwyczajów w przeszłości i o dzieciństwie |
Gramatyka: kontrast między czasami Indefinido, Imperfecto oraz Pretérito Perfecto Leksyka: historia, wspomnienia, anegdoty, relacje międzyludzkie Komunikacja: mówienie o przeszłości, opowiadanie anegdot, rozmowy o relacjach międzyludzkich | |
10. | Gramatyka: kontrast między czasami Indefinido, Imperfecto oraz Pretérito Perfecto Leksyka: historia, wspomnienia, anegdoty, relacje międzyludzkie Komunikacja: mówienie o przeszłości, opowiadanie anegdot, rozmowy o relacjach międzyludzkich |
Gramatyka: kontrast czasów przeszłych Leksyka: doświadczenia życiowe, opowiadania, telewizja Komunikacja: narracje w przeszłości, tworzenie opowiadań | |
11. | Gramatyka: kontrast czasów przeszłych Leksyka: doświadczenia życiowe, opowiadania, telewizja Komunikacja: narracje w przeszłości, tworzenie opowiadań |
Gramatyka: kontrast czasów przeszłych Leksyka: doświadczenia życiowe, opowiadania, telewizja Komunikacja: narracje w przeszłości, tworzenie opowiadań | |
12. | Gramatyka: czas przyszły Futuro Simple Leksyka: technologia, La Semana Santa Komunikacja: wyrażanie przyszłości, składanie obietnic, wyrażanie prawdopodobieństwa |
Gramatyka: czas przyszły Futuro Simple Leksyka: technologia, La Semana Santa Komunikacja: wyrażanie przyszłości, składanie obietnic, wyrażanie prawdopodobieństwa | |
13. | Gramatyka: czas przyszły Futuro Simple Leksyka: technologia, La Semana Santa Komunikacja: wyrażanie przyszłości, składanie obietnic, wyrażanie prawdopodobieństwa |
Gramatyka: condicional simple, kontrast między condicional simple a czasem przyszłym prostym Leksyka: zdrowie, choroby, media społecznościowe Komunikacja: dawanie rad, wyrażanie prawdopodobieństwa, wizyta lekarska | |
14. | Gramatyka: condicional simple, kontrast między condicional simple a czasem przyszłym prostym Leksyka: zdrowie, choroby, media społecznościowe Komunikacja: dawanie rad, wyrażanie prawdopodobieństwa, wizyta lekarska |
Gramatyka: condicional simple, kontrast między condicional simple a czasem przyszłym prostym Leksyka: zdrowie, choroby, media społecznościowe Komunikacja: dawanie rad, wyrażanie prawdopodobieństwa, wizyta lekarska | |
15. | Gramatyka: presente de subjuntivo (wyrażanie życzeń) Leksyka: życzenia, śluby, list oraz e-mail Komunikacja: wyrażanie życzeń i rad, mówienie o miłości i małżeństwie |
Gramatyka: presente de subjuntivo (wyrażanie życzeń) Leksyka: życzenia, śluby, list oraz e-mail Komunikacja: wyrażanie życzeń i rad, mówienie o miłości i małżeństwie | |
16. | Repaso del material |
Posttest |
2.WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ PRZEPROWADZONA PRZEZ PODMIOT ZEWNĘTRZNY
Szkolenie realizowane będzie 1 x w tygodniu w czwartek w godzinach 17.00 - 19.30.
Cztery spotkania odbędą się w środy 17.00 - 19.30
Jedno spotkanie odbędzie się w godzinach 17.00 - 18.30.
Szkolenie trwa 51 godzin dydaktycznych, z czego na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się trwająca ok. 4 h dydaktyczne.
Wyniki testów cyfrowych generowane są automatycznie przez system, od razu po zakończeniu walidacji co gwarantuje zachowanie warunku rozdzielności procesów szkolenia i walidacji.
Dodatkowo w trakcie szkolenia przewidziana jest jedna przerwa 15 minutowa. Przerwy nie są ujęte w polu „Liczba godzin dydaktycznych”, ale są wliczone do tabeli z harmonogramem zajęć.
Wymagany poziom obecności na zajęciach 80-100% (w zależności od wymagań operatora).
Do udziału w usłudze jest wymagana wiedza na poziomie A1.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 49 Pretest | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 49 czas teraźniejszy (powtórka), peryfrazy werbalne, estar/llevar/ seguir+ gerundio, czynności codzienne, dane osobowe, dawanie rad, mówienie o swoich preferencjach – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 49 czas teraźniejszy (powtórka), peryfrazy werbalne, estar/llevar/ seguir+ gerundio, czynności codzienne, dane osobowe, dawanie rad, mówienie o swoich preferencjach – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 49 czas teraźniejszy (powtórka), peryfrazy werbalne, estar/llevar/ seguir+ gerundio, czynności codzienne, dane osobowe, dawanie rad, mówienie o swoich preferencjach – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 49 Gramatyka: czas przeszły Leksyka: podróże, turystyka, natura, liczby Komunikacja: mówienie o wydarzeniach z przeszłości, planowanie podróży zagranicznej – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 49 Gramatyka: czas przeszły Leksyka: podróże, turystyka, natura, liczby Komunikacja: mówienie o wydarzeniach z przeszłości, planowanie podróży zagranicznej – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 49 Gramatyka: Pretérito Indefinido; kontrast między czasem Pretérito Perfecto a Indefinido Leksyka: pisanie CV Komunikacja: rozmowa kwalifikacyjna w pracy – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 49 Gramatyka: Pretérito Indefinido; kontrast między czasem Pretérito Perfecto a Indefinido Leksyka: pisanie CV Komunikacja: rozmowa kwalifikacyjna w pracy – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 49 Gramatyka: Pretérito Indefinido; kontrast między czasem Pretérito Perfecto a Indefinido Leksyka: pisanie CV Komunikacja: rozmowa kwalifikacyjna w pracy – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 49 Gramatyka: różnice między ser i estar, powtórzenie czas. haber Leksyka: opisywanie ludzi i obiektów, Komunikacja: opisywanie osób i rzeczy, rozmowy o mieście – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 49 Gramatyka: różnice między ser i estar, powtórzenie czas. haber Leksyka: opisywanie ludzi i obiektów, Komunikacja: opisywanie osób i rzeczy, rozmowy o mieście – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 49 Gramatyka: tryb rozkazujący twierdzący, dopełnienia bliższe oraz dalsze Leksyka: obowiązki, poruszanie się po mieście Komunikacja: dawanie rad, rozkazów– czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 49 Gramatyka: tryb rozkazujący twierdzący, dopełnienia bliższe oraz dalsze Leksyka: obowiązki, poruszanie się po mieście Komunikacja: dawanie rad, rozkazów– czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 49 Gramatyka: zaimki dzierżawcze, przyimki, mowa zależna w czasie teraźniejszym Leksyka: informatyka, zakupy online, telefon Komunikacja: rozmowy telefoniczne – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 49 Gramatyka: zaimki dzierżawcze, przyimki, mowa zależna w czasie teraźniejszym Leksyka: informatyka, zakupy online, telefon Komunikacja: rozmowy telefoniczne – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 49 Gramatyka: czas przeszły Pretérito Imperfecto Leksyka: dzieciństwo, szkoła Komunikacja: opisywanie historii w przeszłości, rozmowy na temat przeszłości – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 49 Gramatyka: czas przeszły Pretérito Imperfecto Leksyka: dzieciństwo, szkoła Komunikacja: opisywanie historii w przeszłości, rozmowy na temat przeszłości – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 49 Gramatyka: czas przeszły Pretérito Imperfecto Leksyka: dzieciństwo, szkoła Komunikacja: opisywanie historii w przeszłości, rozmowy na temat przeszłości – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 49 Gramatyka: kontrast między czasami Indefinido, Imperfecto oraz Pretérito Perfecto Leksyka: historia, relacje międzyludzkie Komunikacja: opowiadanie, rozmowy o relacjach – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 49 Gramatyka: kontrast między czasami Indefinido, Imperfecto oraz Pretérito Perfecto Leksyka: historia, relacje międzyludzkie Komunikacja: opowiadanie, rozmowy o relacjach – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 49 Gramatyka: kontrast czasów przeszłych Leksyka: doświadczenia życiowe, opowiadania, telewizja Komunikacja: narracje w przeszłości, tworzenie opowiadań – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 49 Gramatyka: kontrast czasów przeszłych Leksyka: doświadczenia życiowe, opowiadania, telewizja Komunikacja: narracje w przeszłości, tworzenie opowiadań – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 49 Gramatyka: kontrast czasów przeszłych Leksyka: doświadczenia życiowe, opowiadania, telewizja Komunikacja: narracje w przeszłości, tworzenie opowiadań – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 49 Gramatyka: czas przyszły Futuro Simple Leksyka: technologia, La Semana Santa Komunikacja: wyrażanie przyszłości, składanie obietnic, wyrażanie prawdopodobieństwa – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 49 Gramatyka: czas przyszły Futuro Simple Leksyka: technologia, La Semana Santa Komunikacja: wyrażanie przyszłości, składanie obietnic, wyrażanie prawdopodobieństwa – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 49 Gramatyka: czas przyszły Futuro Simple Leksyka: technologia, La Semana Santa Komunikacja: wyrażanie przyszłości, składanie obietnic, wyrażanie prawdopodobieństwa – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 49 Gramatyka: condicional simple, kontrast między condicional simple a czasem przyszłym prostym Leksyka: choroby, media społecznościowe Komunikacja: wizyta lekarska – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 49 Gramatyka: condicional simple, kontrast między condicional simple a czasem przyszłym prostym Leksyka: choroby, media społecznościowe Komunikacja: wizyta lekarska – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 49 Gramatyka: condicional simple, kontrast między condicional simple a czasem przyszłym prostym Leksyka: choroby, media społecznościowe Komunikacja: wizyta lekarska – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 49 Gramatyka: presente de subjuntivo (wyrażanie życzeń) Leksyka: życzenia, śluby, list oraz e-mail Komunikacja: wyrażanie życzeń i rad, mówienie o miłości i małżeństwie – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 49 Przerwa | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 49 Gramatyka: presente de subjuntivo (wyrażanie życzeń) Leksyka: życzenia, śluby, list oraz e-mail Komunikacja: wyrażanie życzeń i rad, mówienie o miłości i małżeństwie – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 49 Repaso del material – czat na żywo/ćwiczenia/wykład | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 49 Posttest | Prowadzący Ewa Presnal | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 49 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,04 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,04 PLN
- W tym koszt walidacji brutto100,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto396,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto396,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Presnal
Posiada cenne doświadczenie w pracy z międzynarodowymi certyfikatami językowymi, czego dowodem jest jej udział w organizacji egzaminów DELE na poziomach A2–C2 w Instytucie Cervantesa w Brukseli. Dzięki temu doskonale zna wymagania egzaminacyjne i skutecznie przygotowuje swoich uczniów do zdobywania certyfikatów językowych.
Nieustannie poszerza swoją wiedzę, uczestnicząc w specjalistycznych szkoleniach. W 2023 r. ukończyła kurs nauczyciela Montessori, co wzbogaciło jego warsztat o innowacyjne metody nauczania, sprzyjające efektywnej nauce poprzez praktyczne i angażujące techniki dydaktyczne. Brał również udział w kursie dla nauczycieli języka hiszpańskiego na poziomach A1–B1 organizowanym przez prestiżową szkołę w Salamance.
Jej metodyka opiera się także na najnowszych osiągnięciach z zakresu neurolingwistyki, co pozwala mu dostosowywać proces nauczania do naturalnych mechanizmów przyswajania języka. Dzięki temu nauka staje się bardziej intuicyjna i skuteczna. Jako czynny lektor stosuje to podczas pracy z kursantami.
Łącząc pasję do języka hiszpańskiego z nowoczesnym podejściem do edukacji, inspiruje swoich uczniów do odkrywania języka.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Podręcznik w wersji tradycyjnej "Arriba 2"
- Program na bazie podręcznika
- Autorski materiał dydaktyczny "Umiejętności i kompetencje społeczne" - uczestnik przed przystąpieniem do zajęć jest zobowiązany do zapoznania się z dokumentem.
- Uczestnicy otrzymują link do ćwiczeń do samodzielnego wykonania po zajęciach.
- Karta usługi dokumentuje dostawę towarów lub świadczenie usług zwolnionych z podatku od towarów i usług na podstawie: art. 43 ust. 1 pkt. 28 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późń. zm.)
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie poprzez BUR w celu zawarcia umowy świadczenia usług i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Informacje dodatkowe
- W polu Liczba godzin usługi wymiar godzin szkolenia jest przedstawiony w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna usługi = 45 minut).
- Wymagany poziom obecności na zajęciach 80% - 100% (w zależności od wymagań Operatora).
- W sytuacjach nagłych/nieprzewidzianych, jak również w przypadku problemów technicznych prosimy uczestników szkolenia o kontakt pod numerem telefonu 451230905.
- Cena usługi zawiera koszt walidacji i certyfikacji oraz koszt podręcznika.
- Uczestnik po pozytywnym zaliczeniu egzaminu końcowego otrzyma Certyfikat potwierdzający nabycie kwalifikacji w obszarze posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie A2. Egzamin odbędzie się 24 maja 2025 r. po zakończonym kursie w Ośrodku egzaminacyjnym w Katowicach.
Egzamin A2 składa się z 4 części:
- Rozumienie tekstu (60 min.)
- Rozumienie ze słuchu (40 min.)
- Wypowiedź i interakcja pisemna (45 min.)
- Wypowiedź i interakcja ustna (12 minut + 12 minut przygotowania)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia będą odbywać się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Uczestnik instaluje Microsoft Teams na komputerze/tablecie/telefonie wyposażonym w mikrofon i kamerkę.
Platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
Microsoft Teams
Oto minimalne wymagania sprzętowe i internetowe dla aplikacji Microsoft Teams:
Wymagania sprzętowe:
Komputer:
- System operacyjny:
- Windows:
- Windows 11 w wersji 22H2 lub nowszej (od 15 stycznia 2025 r.)
- Windows 10 (z wyjątkiem Windows 10 LTSC)
- Windows 8.1
- Windows Server 2019
- Windows Server 2016
- Windows Server 2012 R2
- macOS: macOS 13 lub nowszy
- Linux: Obsługiwane dystrybucje systemu Linux dostępne na stronie Microsoft
- Windows:
- Procesor:
- Minimum 1,1 GHz lub szybszy, dwurdzeniowy
- Procesor czterordzeniowy lub lepszy jest zalecany dla wyższej jakości wideo oraz udostępniania ekranu
- Pamięć RAM:
- Minimum 4 GB
- Dysk twardy:
- Minimum 3 GB wolnego miejsca
- Karta graficzna:
- Wymagane sprzętowe przyspieszanie grafiki z obsługą DirectX 9 lub nowszego ze sterownikiem WDDM 2.0 lub nowszym dla systemu Windows 10
- Ekran:
- Minimalna rozdzielczość 1024x768
Urządzenia mobilne:
- iOS: Microsoft Teams współpracuje z urządzeniami, na których są używane dwie ostatnie główne wersje systemu iOS
- Android: Microsoft Teams współdziała z urządzeniami z systemem Android, używając ostatnich czterech głównych wersji systemu operacyjnego
Wymagania internetowe:
- Prędkość połączenia:
- Dla połączeń wideo HD: minimum 1,5 Mb/s w obie strony
- Dla połączeń audio: minimum 128 kb/s
- Dla połączeń grupowych: zalecane 1,5 Mb/s na uczestnika dla jakości HD
- Wymagania mogą się różnić w zależności od liczby uczestników spotkania oraz używanych funkcji. Lepszy sprzęt i szybsze łącze internetowe zapewnią wyższą jakość rozmów i stabilność połączeń.
Warto zauważyć, że wymagania te mogą różnić się w zależności od konkretnej wersji Microsoft Teams oraz od liczby uczestników rozmowy. Lepszy sprzęt i szybsze łącze internetowe zapewnią wyższą jakość rozmów.
Link do szkolenia uczestnicy otrzymają dzień przed rozpoczęciem zajęć i będzie on aktywny przez cały czas trwania kursu.