Integracja Odruchów Wzrokowo – Słuchowych wg. dr Svetlany Masgutovej
Integracja Odruchów Wzrokowo – Słuchowych wg. dr Svetlany Masgutovej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla terapeutów, logopedów, fizjoterapeutów, rehabilitantów, psychologów, lekarzy nauczycieli, masażystów, rodziców oraz osób zainteresowanych.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji01-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym kursu jest rozwinięcie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie rozpoznawania, analizy oraz integracji odruchów wzrokowo-słuchowych. Uczestnicy poznają zależności pomiędzy funkcjonowaniem układu wzrokowego i słuchowego a rozwojem neurologicznym, motorycznym oraz poznawczym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik opisuje znaczenie roli odruchów wzrokowo-słuchowych w rozwoju neurologicznym i poznawczym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia zależności między odruchami wzrokowymi i słuchowymi a rozwojem sensorycznym i poznawczym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje oczy, uszy: ich rozwój, budowę i funkcje. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia rozwój zmysłu widzenia i słuchu i jego wpływ na integrację sensoryczno-motoryczną. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik Identyfikuje zaburzenia integracji odruchów wzrokowo-słuchowych u pacjentów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa problemy w funkcjonowaniu wzrokowo-słuchowym na podstawie obserwacji i wywiadu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik stosuje techniki integracji odruchów wzrokowo-słuchowych w praktyce terapeutycznej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykonuje techniki wspierające rozwój odruchów wzrokowych i słuchowych w pracy z pacjentem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje: Uczestnik działa w ramach zespołów medycznych, które łączą specjalistów z różnych dziedzin, współpracując w celu zapewnienia kompleksowej opieki nad pacjentem. | Kryteria weryfikacji Używa fachowej terminologii do opisywania stanu zdrowia pacjentów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia – Integracja Odruchów Wzrokowo-Słuchowych
1. Założenia terapii Integracja Odruchów Wzrokowo-Słuchowych wg dr S.Masgutowej
2. Oczy, uszy: ich rozwój, budowa i funkcje
3. Unerwienie oczu, uszu
4. Widzenie i słyszenie – jego znaczenie dla rozwoju
5. Percepcja przez widzenie oraz słyszenie
6. Neurofizjologiczne podstawy rozwoju zmysłu widzenia i słuchu
7. Rozwój zmysłu widzenia i słuchu i jego wpływ na integrację sensoryczno-motoryczną
8. ,,Integracja Odruchów Wzrokowo-słuchowych” a wyzwanie rozwojowe wg dr S. Masgutowej:
9. Porażenia mózgowe
10. Dzieci autystyczne oraz inne wyzwania genetyczne
11. Zachowania agresywne
12. Lęki i fobie
13. Dzieci z opróżnionym rozwojem umysłowym
14. Dzieci z trudnościami w nauce
15. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej
16. Diagnoza wg Metody S. Masgutowej w Integracji Odruchów Wzrokowo-Słuchowych
17. Zasady wg Metody S. Masgutowej w Integracji Odruchów Wzrokowo-Słuchowych
18. Kroki pracy wg Metody dr S. Masgutowej w Integracji Odruchów Wzrokowo -Słuchowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 630,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 630,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 67,92 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 67,92 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Cieplińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy kursu otrzymują materiały szkoleniowe oraz Zaświadczenia Międzynarodowego Instytutu dr S. Masgutowej.
Warunki uczestnictwa
W celu dokonania zgłoszenia na kurs należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.instytutns.pl
Integracja Odruchów Wzrokowo – Słuchowych wg. dr Svetlany Masgutovej - Instytut Neurorozwoju i Sportu
Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przez organizatora można zapisać się przez BUR.
Wymagane uprzednie ukończenie kursów:
- MNRI® Terapia NeuroTaktylna poziom 1
- MNRI® Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych część 1
- MNRI® Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych część 2
Konieczne jest zapoznanie się i zaakceptowanie regulaminu świadczenia usług szkoleniowych Instytutu Neurorozwoju i Sportu.
Informacje dodatkowe
Kurs nie uwzględnia kosztów, które nie są bezpośrednio związane z usługą rozwojową. W szczególności Organizator nie ponosi odpowiedzialności za koszty dojazdu, zakwaterowania oraz wyżywienia uczestnika.