Profesjonalna obsługa trudnego klienta - 14 godzin
Profesjonalna obsługa trudnego klienta - 14 godzin
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe, oraz osoby zainteresowane zdobywaniem wiedzy i umiejętności z wskazanego zakresu.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa pn. "Profesjonalna obsługa trudnego klienta - 14 godzin" przygotowuje do wzrostu wiedzy i umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klienta oraz poprawy organizacji pracy własnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posiada podstawy wiedzy z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia kluczowe funkcje w profesjonalnej obsłudze klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia wady i zalety każdego typu klienta. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje typologię klientów PEKA. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Reaguje na zastrzeżenia i obiekcje klientów. | Kryteria weryfikacji Stosuje metody profesjonalnego reagowania (sztuka zadawania pytań). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyznacza cele i priorytety. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje techniki ustalania priorytetów w pracy zawodowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie Profesjonalna obsługa trudnego klienta - 14 godzin obejmuje 14 godzin dydaktycznych (1 godz. = 45minut).
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe, oraz osób zainteresowanych zdobywaniem wiedzy i umiejętności z wskazanego zakresu.
Metody pracy: wizualizacje, gry, scenki, praca w parach, pytania, analiza, kwestionariusze samoopisowe, karty edukacyjne.
Przerwy nie są wliczone w liczbę godzin szkolenia. Na każde 90 minut zajęć przypada 15-minutowa przerwa.
Harmonogram zostanie uzupełniony na tydzień przez rozpoczęciem szkolenia.
Na koniec szkolenia uczestnicy obowiązkowo przechodzą walidację (test teoretyczny).
Program:
I Dzień
Moduł 1 Podstawy wiedzy z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
- Jakie są kluczowe funkcje w profesjonalnej obsłudze klienta?
- Nawiązanie relacji z klientem
Moduł 2 Typologia klientów PEKA
- Wady i zalety każdego typu klienta
- Jak sobie radzić z każdym typem klienta?
Moduł 3 Reagowanie na zastrzeżenia i obiekcje klientów
- Najczęściej pojawiające się zastrzeżenia - diagnoza
- Metody profesjonalnego reagowania (sztuka zadawania pytań)
- Scenki- ćwiczenia praktyczne
II Dzień
Moduł 4 Zasady komunikacji z klientami przez telefon
- Co robię nawykowo?
- Co pomaga a co jest zbędne?
- Rola ciszy vs komunikatów słownych w obsłudze klienta
Moduł 5 Cele i priorytety
- Jakie są kryteria dobrze wyznaczonego celu?
- Techniki ustalania priorytetów w pracy zawodowej
- Pilność i ważność zadań- Metoda Eisenhauera
Moduł 6 Zasady planowania czynności zawodowych
- Najczęstsze błędy planowania
- Jak radzić sobie z mechanizmem odwlekania?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 730,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 730,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto195,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto195,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Ludzińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały piśmienne (skrypt), teczka, długopis, notes, autorskie ćwiczenia i narzędzia do samopisu.
Warunki uczestnictwa
Podpisanie umowy z SNK Szkolenia Językowe i Biznesowe Katarzyna Ludzińska, określającej warunki świadczenia usługi.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w formie pliku pdf.
Szkolenie dwudniowe - będzie odbywać się w godzinach 8:00-14:00 każdego dnia. Szczegółowy harmonogram zostanie opublikowany na tydzień przed rozpoczęciem szkolenia.
Istnieje możliwość organizacji szkolenia stacjonarnie na terenie Lublina, po wcześniejszym uzgodnieniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) platforma: aplikacja Zoom;
b) minimalne wymagania sprzętowe:
- komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne;
- głośniki i mikrofon - wbudowane, wejście USB lub bezprzewodowe Bluetooth;
- kamerka internetowa - wbudowana lub wejście USB;
- system operacyjny - macOS, Windows 10, Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Ubuntu 12.04 lub wyższy;
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
- połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)
- przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
d) niezbędne oprogramowanie:
- materiały będą udostępnianemiędzyinnymi w formatach: .pdf, .doc, .odt; do ich odczytania będą potrzebne programy - odpowiednio: Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word lub OpenOffice lub LibreOffice.