Kurs języka angielskiego na poziomie B1
Kurs języka angielskiego na poziomie B1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób znających angielski na poziomie co najmniej A2+, którzy realizują program Małopolski Pociąg do Kariery.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji15-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest nabycie umiejętności swobodnej komunikacji w codziennych sytuacjach, zarówno w mowie, jak i w piśmie w różnych kontekstach, w tym w pracy, w relacjach międzyludzkich oraz w interakcjach społecznych, z wykorzystaniem wszystkich 4 sprawności językowych na poziomie biegłości językowej B1 zgodnie ze skalą CEFREfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się SŁUCHANIE: Uczestnik rozumie wypowiedzi, wykłady, audycje radiowe, rozmowy telefoniczne na tematy konkretne i abstrakcyjne, ogólne i biznesowe, | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie sens ogólny i informacje szczegółowe w dłuższej wypowiedzi lub dyskusji dotyczącej tematyki ogólnej, jak i biznesowej, przeprowadza rozmowę telefoniczną. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się MÓWIENIE: Uczestnik kursu porozumiewa się dość płynnie z rodzimym użytkownikiem języka, nie powodując przy tym nieporozumień na tematy ogólne i biznesowe | Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi nieformalną i formalną rozmowę biznesową, uczestniczy w dyskusji, negocjuje warunki | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się PISANIE: Uczestnik formułuje przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi pisemne, pisze maile formalne i nieformalne, wyjaśnia swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, rozważa wady i zalety różnych rozwiązań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi napisać list formalny, e-mail służbowy, czy pisemne sprawozdanie, wyraża swoją opinię, dywaguje na temat zalet i wad różnych rozwiązań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CZYTANIE: Uczestnik rozumie sens artykułów, reportaży, listów formalnych, opisy, wyszukuje i przetwarza informacje zaczerpnięte z teksów pisanych | Kryteria weryfikacji Uczestnik czyta ze zrozumieniem zaawansowany teksty biznesowe, artykuły, reportaże, listy formalne, opisy, wyszukać w nich potrzebne mu informacje, odpowiada poprawnie na pytania ogólne i szczegółowe dotyczące treści. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 41 godzin lekcyjnych -45 minutowych realizowanych w formie stacjonarnej i adresowane jest do osób posiadających znajomość angielskiego na poziomie A2+. W celu zdiagnozowania poziomu uczestnika na wejściu wymagane jest wykonanie online testu diagnostycznego. Szkolenie obejmuje następujący program leksykalno-gramatyczny:
Program Nauczania Języka Angielskiego B1
- Rodzina i przyjaciele
- Słownictwo: Członkowie rodziny, relacje międzyludzkie
- Gramatyka: Czas przeszły prosty (Past Simple)
- Praca i zawody
- Słownictwo: Zawody, miejsca pracy
- Gramatyka: Czas przyszły prosty (will) oraz "be going to"
- Zakupy i moda
- Słownictwo: Ubrania, akcesoria, zwroty w sklepie
- Gramatyka: Stopniowanie przymiotników
- Czas wolny
- Słownictwo: Hobby, aktywności rekreacyjne
- Gramatyka: Czas teraźniejszy ciągły (Present Continuous)
- Kultura i sztuka
- Słownictwo: Rodzaje sztuki, wydarzenia kulturalne
- Gramatyka: Mowa zależna (reported speech)
- Podróże i turystyka
- Słownictwo: Miejsca, atrakcje turystyczne
- Gramatyka: Pytania w czasie przeszłym
- Zdrowie i dobre samopoczucie
- Słownictwo: Części ciała, objawy chorób
- Gramatyka: Zdania warunkowe (typ 0 i 1)
- Technologia
- Słownictwo: Urządzenia elektroniczne, nowinki technologiczne
- Gramatyka: Czasowniki modalne (can, must, should)
- Środowisko
- Słownictwo: Problemy ekologiczne, ochrona środowiska
- Gramatyka: Strona bierna (Passive Voice)
- Życie codzienne
- Słownictwo: Czynności dnia codziennego
- Gramatyka: Czas przeszły ciągły (Past Continuous)
- Emocje i uczucia
- Słownictwo: Słownictwo opisujące emocje
- Gramatyka: Użycie "used to" do opisywania nawyków
- Historia
- Słownictwo: Ważne wydarzenia i daty
- Gramatyka: Czasownik "would" w kontekście przeszłości
- Media
- Słownictwo: Typy mediów, wiadomości
- Gramatyka: Pytania w czasie przyszłym
- Problemy społeczne
- Słownictwo: Tematy społeczne, opinie
- Gramatyka: Pytania i odpowiedzi w mowie
- Wydarzenia sportowe
- Słownictwo: Dyscypliny sportowe, wydarzenia sportowe
- Gramatyka: Phrasal verbs związane ze sportem
- Relacje międzynarodowe
- Słownictwo: Organizacje międzynarodowe, współpraca
- Gramatyka: Użycie "if" w zdaniach warunkowych
- Planowanie przyszłości
- Słownictwo: Cele życiowe, plany
- Gramatyka: Czas przyszły ciągły (will be doing)
- Czas wolny w różnych kulturach
- Słownictwo: Różnice w zwyczajach
- Gramatyka: Comparatives and superlatives
- Pojmanie i kariera
- Słownictwo: Słownictwo dotyczące kariery zawodowej
- Gramatyka: Pytania do osób w czasie przyszłym
- Wartości i przekonania
- Słownictwo: Słownictwo dotyczące wartości życiowych
- Gramatyka: Czas przeszły prosty w pytaniach
- Miejsce zamieszkania
- Słownictwo: Typy mieszkań, opisy lokali
- Gramatyka: Pytania o miejsca
- Podróże w czasie
- Słownictwo: Zwroty i wyrażenia podróżnicze
- Gramatyka: Użycie "may" i "might" w kontekście przyszłości
- Sztuka kulinarna
- Słownictwo: Potrawy, przepisy
- Gramatyka: Użycie "some" i "any" w pytaniach
- Celebryci i kultura popularna
- Słownictwo: Gwiazdy, trendy
- Gramatyka: Czasowniki modalne w kontekście możliwości
- Rozwój osobisty
- Słownictwo: Umiejętności, cele osobiste
- Gramatyka: Użycie "would like" w kontekście pragnień
- Wydarzenia historyczne
- Słownictwo: Kluczowe daty i wydarzenia
- Gramatyka: Czas przeszły prosty w kontekście narracji
- Dzieciństwo
- Słownictwo: Wspomnienia, zabawy
- Gramatyka: Użycie "used to" w opisywaniu przeszłości
- Zmiany w społeczeństwie
- Słownictwo: Trendy społeczne
- Gramatyka: Mowa zależna w kontekście zmian
- Opinie i argumenty
- Słownictwo: Wyrażanie opinii, argumentacja
- Gramatyka: Użycie "however" i "although" w zdaniach
- Podsumowanie i refleksja
- Słownictwo: Powtórzenie kluczowego słownictwa
- Gramatyka: Powtórzenie najważniejszych struktur gramatycznych
- Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Rodzina i przyjaciele Słownictwo: Członkowie rodziny, relacje międzyludzkie Gramatyka: Czas przeszły prosty (Past Simple) | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Praca i zawody Słownictwo: Zawody, miejsca pracy Gramatyka: Czas przyszły prosty (will) oraz "be going to" | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Zakupy i moda Słownictwo: Ubrania, akcesoria, zwroty w sklepie Gramatyka: Stopniowanie przymiotników | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Czas wolny Słownictwo: Hobby, aktywności rekreacyjne Gramatyka: Czas teraźniejszy ciągły (Present Continuous) | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Kultura i sztuka Słownictwo: Rodzaje sztuki, wydarzenia kulturalne Gramatyka: Mowa zależna (reported speech) | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Technologia Słownictwo: Urządzenia elektroniczne, nowinki technologiczne Gramatyka: Czasowniki modalne (can, must, should) | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Życie codzienne Słownictwo: Czynności dnia codziennego Gramatyka: Czas przeszły ciągły (Past Continuous) | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Emocje i uczucia Słownictwo: Słownictwo opisujące emocje Gramatyka: Użycie "used to" do opisywania nawyków | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Historia Słownictwo: Ważne wydarzenia i daty Gramatyka: Czasownik "would" w kontekście przeszłości | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Media Słownictwo: Typy mediów, wiadomości Gramatyka: Pytania w czasie przyszłym | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Wydarzenia sportowe Słownictwo: Dyscypliny sportowe, wydarzenia sportowe Gramatyka: Phrasal verbs związane ze sportem | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Relacje międzynarodowe Słownictwo: Organizacje międzynarodowe, współpraca Gramatyka: Użycie "if" w zdaniach warunkowych | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Planowanie przyszłości Słownictwo: Cele życiowe, plany Gramatyka: Czas przyszły ciągły (will be doing) | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Czas wolny w różnych kulturach Słownictwo: Różnice w zwyczajach Gramatyka: Comparatives and superlatives | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Pojmanie i kariera Słownictwo: Słownictwo dotyczące kariery zawodowej Gramatyka: Pytania do osób w czasie przyszłym | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Wartości i przekonania Słownictwo: Słownictwo dotyczące wartości życiowych Gramatyka: Czas przeszły prosty w pytaniach | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Miejsce zamieszkania Słownictwo: Typy mieszkań, opisy lokali Gramatyka: Pytania o miejsca | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Podróże w czasie Słownictwo: Zwroty i wyrażenia podróżnicze Gramatyka: Użycie "may" i "might" w kontekście przyszłości | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Sztuka kulinarna Słownictwo: Potrawy, przepisy Gramatyka: Użycie "some" i "any" w pytaniach | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Celebryci i kultura popularna Słownictwo: Gwiazdy, trendy Gramatyka: Czasowniki modalne w kontekście możliwości | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Rozwój osobisty Słownictwo: Umiejętności, cele osobiste Gramatyka: Użycie "would like" w kontekście pragnień | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Wydarzenia historyczne Słownictwo: Kluczowe daty i wydarzenia Gramatyka: Czas przeszły prosty w kontekście narracji | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Dzieciństwo Słownictwo: Wspomnienia, zabawy Gramatyka: Użycie "used to" w opisywaniu przeszłości | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Zmiany w społeczeństwie Słownictwo: Trendy społeczne Gramatyka: Mowa zależna w kontekście zmian | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Opinie i argumenty Słownictwo: Wyrażanie opinii, argumentacja Gramatyka: Użycie "however" i "although" w zdaniach | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Podsumowanie i refleksja Słownictwo: Powtórzenie kluczowego słownictwa Gramatyka: Powtórzenie najważniejszych struktur gramatycznych | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Podróże i turystyka Słownictwo: Miejsca, atrakcje turystyczne Gramatyka: Pytania w czasie przeszłym | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Zdrowie i dobre samopoczucie Słownictwo: Części ciała, objawy chorób Gramatyka: Zdania warunkowe (typ 0 i 1) | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Środowisko Słownictwo: Problemy ekologiczne, ochrona środowiska Gramatyka: Strona bierna (Passive Voice) | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Problemy społeczne Słownictwo: Tematy społeczne, opinie Gramatyka: Pytania i odpowiedzi w mowie | Prowadzący Mia Esterhuyzen | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mia Esterhuyzen
Robert Karp
Gary Hawkins
Daniel Ratcliffe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają na każdej lekcji pliki dokumentów z zakresu przerabianych treści, materiały leksykalne i gramatyczne, materiały video i audio wykorzystywane z Internetu bezpośrednio podczas lekcji
Warunki uczestnictwa
Uczestnik zobowiązany jest do wykonanaia testu na wejściu, który potwierdzi jego znajomość angielskiego na poziomie conajmniej A2+. Usługa dedykowana jest dla uczestników programu Małopolski Pociąg do Kariery.
Informacje dodatkowe
Harmonogram może ulec zmianie na życzenie klienta.
Zajęcia mogą być prowadzone rotacyjnie przez wyżej wymienionych lektorów native speakers
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- udogodnienia dla osób niepełnosprawnych