Szkolenie sprzedażowe dla sklepów piekarniczych.
Możliwość dofinansowania
Szkolenie sprzedażowe dla sklepów piekarniczych.
Numer usługi 2025/01/08/163493/2490556
615,00 PLN
brutto
500,00 PLNnetto
43,93 PLNbrutto/h
35,71 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie to jest dedykowane pracownikom sklepów i piekarni, których zadaniem jest codzienna obsługa klienta i sprzedaż. Uczestnicy dowiedzą się, jak poprawić wyniki sprzedażowe poprzez efektywne techniki komunikacyjne, budowanie relacji z klientami oraz odpowiednie prezentowanie produktów.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji04-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem tego szkolenia jest dostarczenie uczestnikom narzędzi i strategii, które pomogą im rozwijać umiejętności sprzedażowe, budować trwałe relacje z klientami oraz osiągać sukcesy w dziedzinie sprzedaży. Poprzez praktyczne ćwiczenia, studia przypadków i dyskusje, uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznej komunikacji, negocjacji, zarządzania czasem i rozwiązywania problemów. Szkolenie ma na celu również rozwijanie umiejętności interpersonalnych, takich jak empatia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Lepsza komunikacja z klientem. | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki budowania relacji opartych na korzyściach.Przeprowadza rozmowy sprzedażowe skoncentrowane na długoterminowych relacjach.Ocenia wpływ relacji na długofalową współpracę z klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wzrost umiejętności sprzedażowych | Kryteria weryfikacji Opisuje zaawansowane techniki sprzedażowe.Stosuje techniki sprzedaży w kontekście budowania wartości dla klienta. Ocenia efektywność technik na podstawie wyników sprzedażowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Lepsze zarządzanie ekspozycją produktów w sklepie. | Kryteria weryfikacji Stosuje metody optymalizacji zarządzania produktem wystawienniczym. Potrafi zastosować metody dobrane do trendów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zwiększenie satysfakcji i lojalności klientów | Kryteria weryfikacji Przeprowadza rozmowy sprzedażowe skoncentrowane na długoterminowych relacjach.Ocenia wpływ relacji na długofalową współpracę z klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
1.Teoria i zrozumienie procesu sprzedaży
Wprowadzenie do specyfiki sprzedaży w branży piekarskiej
Techniki sprzedaży i komunikacji z klientem
Sprzedaż oparta na wartościach i produktach
2.Praktyka i wdrażanie umiejętności
Szkolenie praktyczne – scenariusze sprzedażowe
Merchandising – optymalizacja przestrzeni sprzedażowej
Podsumowanie i feedback
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 9
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do specyfiki sprzedaży w branży piekarskiej | Prowadzący Konrad Kaczmarczyk | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Techniki sprzedaży i komunikacji z klientem | Prowadzący Konrad Kaczmarczyk | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Lunch | Prowadzący Konrad Kaczmarczyk | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Sprzedaż oparta na wartościach i produktach | Prowadzący Konrad Kaczmarczyk | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Szkolenie praktyczne – scenariusze sprzedażowe | Prowadzący Konrad Kaczmarczyk | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Merchandising – optymalizacja przestrzeni sprzedażowej | Prowadzący Konrad Kaczmarczyk | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Lunch | Prowadzący Konrad Kaczmarczyk | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Podsumowanie i feedback | Prowadzący Konrad Kaczmarczyk | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto615,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto43,93 PLN
- Koszt osobogodziny netto35,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Konrad Kaczmarczyk
Pierwsze doświadczenia zdobywał realizując własne inicjatywy biznesowe takie jak marka odzieżowa „NPFS” czy eventowa.
Pracował w największej sieci Inkubatorów Przedsiębiorczości w Europie, gdzie współpracując z funduszami inwestycyjnymi,
kluczowymi uczelniami w kraju oraz przestrzeniami co-workingowymi, zarządzał działem Akceleracji wspierającym tysiące startupów w rozwoju.
Wspierał dziesiątki startupów w pozyskaniu zewnętrznego finansowania, przede wszystkim w ramach środków z dotacji.
Przy współpracy z Marką StartupAcademy wspierał firmy technologiczne w rozwoju w ramach Platform Startowych i innych programów inkubacyjnych oraz akceleracyjnych.
Przez lata zbierania doświadczeń stał się ekspertem w zakresie modelowania biznesowego, precyzowania oferty wartości, sprzedaży transformacyjnej
oraz zarządzania relacjami partnerskimi.Prowadzi szkolenia z tych obszarów w całym kraju wspierając pracowników jak i właścicieli firm w rozwoju.
Prywatnie fan żeglarstwa, motocykli i sportów wodnych.
Pracował w największej sieci Inkubatorów Przedsiębiorczości w Europie, gdzie współpracując z funduszami inwestycyjnymi,
kluczowymi uczelniami w kraju oraz przestrzeniami co-workingowymi, zarządzał działem Akceleracji wspierającym tysiące startupów w rozwoju.
Wspierał dziesiątki startupów w pozyskaniu zewnętrznego finansowania, przede wszystkim w ramach środków z dotacji.
Przy współpracy z Marką StartupAcademy wspierał firmy technologiczne w rozwoju w ramach Platform Startowych i innych programów inkubacyjnych oraz akceleracyjnych.
Przez lata zbierania doświadczeń stał się ekspertem w zakresie modelowania biznesowego, precyzowania oferty wartości, sprzedaży transformacyjnej
oraz zarządzania relacjami partnerskimi.Prowadzi szkolenia z tych obszarów w całym kraju wspierając pracowników jak i właścicieli firm w rozwoju.
Prywatnie fan żeglarstwa, motocykli i sportów wodnych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Metody szkoleniowe:
- Wykłady teoretyczne.
- Ćwiczenia praktyczne (symulacje, role-playing).
- Analiza studiów przypadków.
- Praca w grupach, interaktywne dyskusje.
Adres
Adres
ul. Juliusza Słowackiego 84
26-600 Radom
woj. mazowieckie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Justyna Ratajczak
E-mail
justyna@startupacademy.pl
Telefon
(+48) 504 394 734