Usługa - Studia podyplomowe - ZARZĄDZANIE OŚWIATĄ
Usługa - Studia podyplomowe - ZARZĄDZANIE OŚWIATĄ
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia są prowadzone dla osób planujących ubieganie się o stanowisko dyrektora przedszkola, szkoły lub placówki oświatowej, pracowników administracji oświatowej samorządowej i rządowej, dyrektorów i wicedyrektorów szkół i przedszkoli oraz nauczycieli, którzy chcą poszerzyć swoje kwalifikacje.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji14-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi240
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oświatą jest przygotowanie uczestników do efektywnego pełnienia ról kierowniczych i zarządczych w instytucjach oświatowych. Program studiów ma na celu rozwijanie kompetencji związanych z planowaniem, organizowaniem, kierowaniem i kontrolowaniem procesów edukacyjnych w szkołach, placówkach oświatowych oraz instytucjach edukacyjnych na różnych szczeblach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Wiedza absolwenta:- zna i rozumie kluczowe zagadnienia dotyczące systemów edukacyjnych, polityki oświatowej, a także uwarunkowania prawne i ekonomiczne funkcjonowania instytucji oświatowych w Polsce i na świecie. - zna teorię i modele zarządzania, które znajdują zastosowanie w kontekście organizacji oświatowych, w tym zarządzania zasobami ludzkimi, finansami i projektami edukacyjnymi. - wykorzystuje procesy dydaktyczne, wychowawcze i organizacyjne w instytucjach oświatowych oraz zna metody i narzędzia wspomagające te procesy. - wprowadza zasady innowacji edukacyjnych, technologicznych i organizacyjnych w szkołach i placówkach oświatowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna zagadnienia z zakresu zarządzania oświatą, w tym: polityki oświatowej, prawa edukacyjnego, teorii zarządzania w edukacji, metod dydaktycznych oraz finansów oświatowych.Uczestnik stosuje podstawowe pojęcia i teorię zarządzania oświatą, modele zarządzania, zarządzanie ludźmi, procesy dydaktyczne i administracyjne, a także rozumie zależności pomiędzy teorią a praktyką w kontekście instytucji oświatowych. Uczestnik analizuje studia przypadków i odpowiada na pytania dotyczące praktycznych zastosowań teorii w codziennym zarządzaniu placówkami oświatowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Umiejętności absolwenta: - zarządza instytucjami oświatowymi - potrafi planować, organizować i zarządzać działalnością placówek oświatowych, zapewniając ich efektywne funkcjonowanie w zgodzie z obowiązującymi normami prawnymi i regulacjami. - potrafi skutecznie komunikować się z różnymi grupami interesariuszy (nauczycielami, uczniami, rodzicami, administracją samorządową), prowadzić negocjacje i mediacje, a także rozwiązywać konflikty w środowisku edukacyjnym. - potrafi przeprowadzać analizy oraz oceny efektywności wdrażanych działań w placówkach oświatowych, opracowywać strategie rozwoju oraz implementować zmiany w organizacji. - posiada umiejętności planowania, realizowania i nadzorowania projektów edukacyjnych, zarówno na poziomie lokalnym, jak i krajowym, z uwzględnieniem budżetu, harmonogramu i zasobów ludzkich. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia cele i rezultaty projektu.Uczestnik identyfikuje i zarządza zasobami (czasem, personelem, finansami). Uczestnik skutecznie wdraża metody monitorowania postępów projektu. Uczestnik ocenia wpływ projektu na instytucję edukacyjną oraz proponuje ulepszenia. Uczestnik organizuje pracę zespołową i koordynuje działania. Uczestnik rozwiązuje problemy interpersonalne i radzi sobie z konfliktami. Uczestnik skutecznie buduje zaangażowanie i współpracę w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Kompetencje społeczne absolwenta:- jest przygotowany do pełnienia ról kierowniczych w placówkach oświatowych, wykazując się odpowiedzialnością, elastycznością i umiejętnością podejmowania decyzji w warunkach zmieniającego się otoczenia. - przestrzega zasad etyki zawodowej w pracy menedżera oświaty, dba o rozwój zawodowy pracowników i uczniów, a także o dobro wspólne społeczności edukacyjnych. - potrafi dostosować się do dynamicznych zmian w systemie edukacyjnym, zarządzać stresem w pracy i motywować zespół do efektywnego działania w trudnych sytuacjach. - wykazuje kreatywność i innowacyjność w proponowaniu rozwiązań dla wyzwań edukacyjnych i organizacyjnych, dążąc do ciągłego doskonalenia procesów edukacyjnych i zarządzających. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przewodzi zespołom w kontekście edukacyjnym i organizacyjnym.- deleguje zadania oraz motywowania pracowników do osiągania celów. - inicjuje i wspiera rozwój pracowników oraz uczniów. - wykazuje postawy odpowiedzialności za efektywność i dobro zespołu oraz organizacji - stosuje zasady etyki zawodowej w codziennej pracy menedżera oświaty. - dba o uczciwość, transparentność oraz zgodność działań z obowiązującymi normami prawnymi i regulacjami - podejmuje decyzje z uwzględnieniem dobra uczniów i interesu społecznego - kieruje się zasadami sprawiedliwości i równości w kontaktach z pracownikami, uczniami i rodzicami - podejmuje decyzje strategiczne i operacyjne, które są oparte na rzetelnej analizie dostępnych - podejmuje decyze w sytuacjach niepewnych lub kryzysowych, z uwzględnieniem możliwych konsekwencji. - rozważa różne scenariusze i oceny ryzyka. - jest odpowiedzialny za konsekwencje podjętych decyzji, zarówno w kontekście osób, jak i całej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:
- Psychologia uczenia się dzieci
- Podstawy dydaktyki
- Psychologia rozwojowa i osobowości
- Podstawy diagnozy pedagogicznej
- Emisja głosu
- Etyka zawodu nauczyciela
- Technologie informacyjne w edukacji
- Zarządzanie jakością
- Etyka zarządzania
- Ogólna teoria organizacji i zarządzania
- Kierowanie zasobami ludzkimi
- Organizacja procesu pedagogicznego placówki w warunkach reformy systemu edukacji
- Prawo oświatowe
- Psychologia w kierowaniu placówką oświatową
- Marketingowe przesłanki zarządzania
- Wybrane problemy współczesnej edukacji
- Placówka oświatowa a środowisko lokalne
- Kierowanie zmianą
- Administrowanie majątkiem placówki oświatowej(prawo gospodarcze)
- Wybrane zagadnienia rachunkowości podmiotów sektora finansów publicznych
- Nadzór pedagogiczny w szkole
- Finanse szkoły
- Komputerowe wspomaganie zarządzania szkołą
- Kontrola zarządcza
Na ostatnim zjeździe zostanie przeprowadzony test teoretyczny, który będzie podsumowaniem zdobytej wiedzy.
Ilość semestrów: dwa semestry
Maksymalna ilość punktów ECTS do zdobycia: 50
Uczestnik po zakończeniu usługi otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych,
Przerwy nie są wliczane w czas usługi.
Liczba godzin: 240h; w tym:
godziny teoretyczne: 240h
godziny praktyczne: 60h (praktyka)
Walidacja (2 g) - ostatni dzień zjazdu.
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 49 Zarządzanie jakością | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 49 Ogólna teoria organizacji i zarządzania | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 49 Organizacja procesu pedagogicznego placówki w warunkach reformy systemu edukacji | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 49 Prawo oświatowe | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 49 Psychologia w kierowaniu placówką oświatową | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 49 Marketingowe przesłanki zarządzania | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 49 Wybrane problemy współczesnej edukacji | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 49 Placówka oświatowa a środowisko lokalne | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 49 Etyka zarządzania | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 49 Wybrane zagadnienia rachunkowości podmiotów sektora finansów publicznych | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 49 Nadzór pedagogiczny w szkole | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 49 Finanse szkoły | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 49 Komputerowe wspomaganie zarządzania szkołą | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 49 Kontrola zarządcza | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 49 Zarządzanie jakością | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 49 Ogólna teoria organizacja i zarządzenia | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 49 Organizacja procesu pedagogicznego placówki w warunkach reformy systemu edukacji | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 49 Kierowanie zasobami ludzkimi | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 49 Psychologia w kierowaniu placówką oświatową | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 49 Wybrane problemy współczesnej edukacji | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 49 Placówka oświatowa a środowisko lokalne | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 49 Kierowanie zmianą | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 49 Administrowanie majątkiem placówki oświatowej (prawo gospodarcze) | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 49 Wybitne zagadnienia rachunkowości podmiotów sektora finansów publicznych | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 49 Nadzór pedagogiczny w szkole | Data realizacji zajęć 19-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 49 Finanse szkoły | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 49 Kontrola zarządcza | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 49 Etyka zarządzania | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 49 Ogólna teoria organizacji i zarządzania | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 49 Kierowanie zasobami ludzkimi | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 49 Organizacja procesu pedagogicznego placówki w warunkach reformy systemu edukacji | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 49 Prawo oświatowe | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 49 Psychologia w kierowaniu placówką oświatową | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 49 Kierowanie zmianą | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 49 Komputerowe wspomaganie zarządzania szkołą | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 49 Kierowanie zasobami ludzkimi | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 49 Organizacja procesu pedagogicznego placówki w warunkach reformy systemu edukacji | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 49 Prawo oświatowe | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 49 Psychologia w kierowaniu placówką oświatową | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 49 Organizacja procesu pedagogicznego placówki w warunkach reformy systemu edukacji | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 49 Prawo oświatowe | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 49 Kierowanie zasobami ludzkimi | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 49 Marketingowe przesłanki zarządzania | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 49 Etyka zarządzania | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 49 Kierowanie zmianą | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 49 Prawo oświatowe | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 49 Komputerowe wspomaganie zarządzania szkołą | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 49 Administrowanie majątkiem placówki oświatowej (prawo gospodarcze) | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 49 WALIDACJA- TEST TEORETYCZNY | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto12,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto12,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Majchrzyk
Dyplomowany nauczyciel nauczania początkowego i pedagog szkolny w Szkole Podstawowej.
Starszy wizytator Wydziału Wychowania Przedszkolnego, Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego, oraz do spraw ewaluacji w Kuratorium Oświaty w Kielcach.
Od 2012 roku Dyrektor Szkoły podstawowej.
Wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, Wyższej Szkole Ekonomii i Prawa oraz w Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach
Edukator i Rzecznik zmiany szkolenia w ramach projektu realizowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Posiada kwalifikacje w zakresie:
- nadzoru pedagogicznego dyrektora szkoły/placówki - planowanie i realizowanie procesów dydaktycznych
- organizacji i zarządzania szkół lub placówką oświatową i zadań dyrektora
- Systemu Ewaluacji Oświaty - Nadzów Pedagogiczny
- Trening Umiejętności Społecznych - efektywne kształtowanie kluczowych kompetencji psychospołecznych oraz życiowych
- wdrażanie zmian w systemie poradnictwa psychologiczno- pedagogicznego uwzględniający założenia diagnozy funkcjonalnej. Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Zarządzanie sobą poprzez rozwój kompetencji osobistych - kompetencje menadżerskie
- Sztuki skutecznego przekonywania, prezentacji "Sense- making".
Monika Kaczmarczyk
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Matematyczno- Przyrodniczy, kierunek: matematyka w zakresie matematyka z podstawami informatyki - licencjat
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział: Matematyczno- Przyrodniczy, kierunek: matematyka w zakresie nauczanie matematyki i informatyki - magister
Uniwersytet Humanistyczno- Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział: Matematyczno- Przyrodniczy, kierunek: nauczanie fizyki w ramach projektu dla nauczycieli obejmującego ICT, język obcy oraz drugi przedmiot - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Humanistyczno- Ekonomiczna w Brzegu, Wydział Nauk Społecznych i Ekonomicznych, kierunek: Pedagogika specjalna- Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu - studia podyplomowe
Dorota Mętrak
Staż pracy zawodowej w oświacie - 34 lata:
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 19 w Kielcach
Nauczyciel techniki, plastyki i wychowania fizycznego w Gimnazjum nr 3 w Kielcach oraz szkole Podstawowej nr 19 w Kielcach
Nauczyciel Techniki w Szkole Podstawowej nr 16 w Kielcach i Szkole Podstawowej nr 6 w Kielcach.
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz zajęć ze studentami ( metodyka nauczania plastyki i arteterapia - EWiP UJK)
Dr nauk społecznych w dziedzinie pedagogika - UJK Kielce.
Mgr wychowania technicznego - WSP Kielce.
Nauczyciel dyplomowany.
Ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli.
Studia podyplomowe:
Wychowanie fizyczne - WSP Kielce
Plastyka - WSP Kielce
Szkolny doradca zawodowy - AŚ Kielce
Europejski Doradca Zawodowy - WSEiL Kielce-Lublin
Informatyka stosowana - PŚ Kielce
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - WSETiNS Kielce
Kursy:
Organizacja i zarządzanie oświatą - kurs kwalifikacyjny CDN Kielce
Tyflopedagogika - kurs kwalifikacyjny KIRE Kraków
Edukator - andragogika - kurs kwalifikacyjny CDKO Starachowice
Ewaluator- - kurs kwalifikacyjny; prowadzenie ewaluacji w nadzorze pedagog UJ Kraków
Stałe dokształcanie i poszerzanie wiedzy w zakresie: dydaktyki i nauczania, zarządzania oświatą, kompetencji osobistych, adragogiki, doradztwa zawodowego oraz coachingu w oświacie ( ponad 100 szkoleń stacjonarnych i online, warsztatów doskonalących i kompetencyjnych oraz liczne konferencje).
Stanisław Kowalski
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach mgr pedagogiki;
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach - historia - studia podyplomowe;
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach- wychowanie fizyczne - studia podyplomowe;
Instytut Badań Oświatowych w Warszawie - Zarządzanie oświatą - studia podyplomowe;
Wyższa Szkoła Ekonomii, Administracji w Kielcach -Administracja publiczna- studia podyplomowe;
Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa w Kielcach- BHP -studia podyplomowe;
Politechnika Świętokrzyska- Informatyka dla nauczycieli - studia podyplomowe;
Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Kielcach Studium Przedmiotowo- Metodyczne w zakresie języka polskiego
Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Kielcach Studium Przedmiotowo- Metodyczne - historia
Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach - kurs kwalifikacyjny pedagogika opiekuńczo- wychowawcza.
Wyższa Szkoła Zarządzania Gospodarką i Turystyką w Kielcach - Nadzór pedagogiczny
Wyższa Szkoła Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych - Zarządzanie szkołą wyższą
Wojewódzki Ośrodek Metodyczny - Kielce - Kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej
Wyższa Szkoła Zarządzania Gospodarką i Turystyka - Finanse placówek oświatowych
Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Kurs organizacja procesu dydaktycznego w szkołach zawodowych
Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Kurs kierowania liceum ogólnokształcącym w okresie zmian
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla studentów są udostępniane na platformie MSTeams
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Informacje dodatkowe
Zajęcia odbywają się na platformie MSTeams
Koszt całej całej usługi 3100 zł, w tym:
- 3000 zł czesne
- 100 zł wpisowe
Uczestnik musi odbyć 60 godzin praktyk, które nie są wliczone w czas trwania usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
Microsoft Teams
Wymagania sprzętowe: Procesor: Minimum 1,1 GHz lub szybszy, dwa rdzenie
Pamięć 4,0 GB RAM
Dysk twardy 3,0 GB wolnego miejsca na dysku
Wyświetlana rozdzielczość ekranu 1024 x 768
Karta graficzna: System operacyjny Windows: Sprzętowa akceleracja grafiki wymaga DirectX 9 lub nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Windows 10 (lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Windows 10 Fall Creators Update)
System operacyjny Windows 11, Windows 10 (z wyłączeniem Windows 10 LTSC dla aplikacji komputerowej Teams), Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2. Uwaga: zalecamy korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i dostępnych poprawek zabezpieczeń.
Wersja .NET Wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego Wideo Kamera wideo USB 2.0 Urządzenia: Standardowa kamera, mikrofon i głośniki w laptopie
Łącze sieciowe: Firma Microsoft zaleca minimalną prędkość pobierania 1,5 Mb/s i prędkość wysyłania 1,5 Mb/s w przypadku rozmów jeden na jednego w aplikacji Teams.
W przypadku grupowych rozmów wideo zalecana prędkość pobierania i wysyłania wynosi 4 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: nie dotyczy
Okresu ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: spotkanie trwa do czasu zakończenia przez organizatora