Profesjonalna sekretarka/asystentka. Praktyczne wskazówki usprawniające organizację pracy w biurze.
Profesjonalna sekretarka/asystentka. Praktyczne wskazówki usprawniające organizację pracy w biurze.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Projekt szkolenia został przygotowany z myślą o sekretarkach, asystentkach oraz pracownikach, którzy w pracy zawodowej pomagają swoim przełożonym w sprawach administracyjnych, w organizowaniu korespondencji, w sporządzaniu notatek, są odpowiedzialni za umawianie spotkań, opiekę nad gośćmi, pośredniczą w kontaktach między kierownictwem i personelem oraz interesantami, nadzorują także zgodnie z ustalonym harmonogramem przebieg dnia pracy a także zajmują się innymi czynnościami pomocniczymi.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji07-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu nabycie kompetencji w zakresie narzędzi wspomagających Uczestników w wykonywaniu codziennych obowiązków:-czytaniu, segregowaniu i przekazywaniu przychodzącej oraz wychodzącej korespondencji;
-koordynowaniu obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
-tworzeniu i przepisywaniu korespondencji;
-archiwizowaniu korespondencji i notatek;
-odbieraniu telefonów i przekazywaniu informacji dzwoniącym lub kierowaniu rozmów do odpowiednich pracowników;
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:- definiuje pojęcia z zakresu prawidłowej realizacji obowiązków sekretarki/asystentki | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:- Podaje poprawne definicje podstawowych pojęć związanych z obowiązkami sekretarki/asystentki (np. korespondencja biurowa, protokół, instrukcja kancelaryjna). - Wymienia kluczowe zasady organizacji pracy sekretariatu. - Wskazuje różnice między rolą sekretarki a asystentki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:- określa narzędzia pomocne w czytaniu, segregowaniu i przekazywaniu przychodzącej oraz wychodzącej korespondencji, - koordynuje obieg dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną; - tworzy i przepisuje korespondencję. - archiwizuje korespondencję i notatki - obsługuje odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym lub kierowaniu rozmów do odpowiednich pracowników; | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:-Wymienia narzędzia i systemy wspomagające zarządzanie korespondencją (np. elektroniczne systemy obiegu dokumentów, rejestry pism, segregatory). -Opisuje zastosowanie poszczególnych narzędzi w praktyce biurowej. -Stosuje zasady instrukcji kancelaryjnej w praktyce. -Wskazuje kolejne etapy obiegu dokumentów w organizacji. -Poprawnie formatuje dokumenty zgodnie z przyjętymi normami. -Stosuje właściwe metody archiwizacji dokumentów (papierowej i elektronicznej). -Stosuje zasady profesjonalnej obsługi telefonicznej. -Identyfikuje potrzeby rozmówcy i kieruje go do właściwej osoby. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:- dobiera odpowiednie metody do dalszego kształcenia - reaguje odpowiednio do różnorodnych kontekstów zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
- zajęcia odbywają się w godzinach 09.30-15.30 każdego dnia według harmonogramu:
Dzień I
Godz. 09:30 - 09:40 – PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem
Godz. 09:40 - 11:00 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
1.Wstęp do szkolenia:
• Przedstawienie programu i harmonogramu szkolenia
• Zawarcie kontraktu z grupą
• Runda uczestników-poznajemy się
Godz. 11:00 – 11:15 – przerwa
Godz. 11:15 - 12:40 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
2. Komunikacja interpersonalna w kontakcie osobistym:
• Pierwsze wrażenie
• Poznajemy narzędzia aktywnego słuchani
• Asertywność w sytuacjach, kiedy musimy odmówić
• Metody radzenia sobie z agresywnym komunikatem i obiekcjami
• Stres i emocje w komunikacji
• Mowa ciała
Godz. 12:40 – 13:00 – przerwa
Godz. 13:00 - 14:00 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
3. Komunikacja telefoniczna:
• Poznajemy różnice w odbiorze i wysyłaniu komunikatów
• Diagnoza szumów komunikacyjnych w takim samym zrozumieniu
Godz. 14:00 – 14:15 – przerwa
Godz. 14:15 - 15:30 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
4. Komunikacja pisemna:
• Podstawowe zagadnienia związane z komunikacją pisemną
• Czy zawsze czytając ten sam tekst, tak samo go rozumiemy
Dzień II
Godz. 09:30 - 11:00 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
5. Profesjonalna obsługa klienta:
• Rozpoznawanie potrzeb klienta
• 4 typy komunikacyjne Taylora Hartmana
• Poznaj swój dominujący kolor
• Dopasowanie przekazu do danego koloru odbiorcy
Godz. 11:00 – 11:15 – przerwa
Godz. 11:15 - 12:40 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
6. Zarządzanie czasem:
• Optymalne wykorzystanie czasu pracy
• Priorytetyzacja zadań
• Organizacja pracy
Godz. 12:40 – 13:00 – przerwa
Godz. 13:00 - 14:00 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
7. Savoir-Vivre:
• Dobre maniery
• Image sekretarki/asystentki
• Wizerunek firmy/instytucji.
Godz. 14:00 – 14:15 – przerwa
Godz. 14:15 - 15:10 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
8. Profesjonalna organizacja spotkań́:
• Ustalanie terminów spotkań
• Witanie gości
• Obsługa spotkań́ (podawania kawy/herbaty)
9. Podsumowanie warsztatów – przez trenera i uczestników.
Godz. 15:10 – 15:20 – POST TEST walidacja usługi
Godz. 15:20 - 15:30 – podsumowanie i zakończenie szkolenia
Szkolenie będzie realizowane w wymiarze 12-godzinnym, gdzie 1 godzina odpowiada godzinie zegarowej (60min.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 1.Wstęp do szkolenia: • Przedstawienie programu i harmonogramu szkolenia • Zawarcie kontraktu z grupą • Runda uczestników-poznajemy się | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 2. Komunikacja interpersonalna w kontakcie osobistym: | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 3. Komunikacja telefoniczna: • Poznajemy różnice w odbiorze i wysyłaniu komunikatów • Diagnoza szumów komunikacyjnych w takim samym zrozumieniu | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 4. Komunikacja pisemna: • Podstawowe zagadnienia związane z komunikacją pisemną • Czy zawsze czytając ten sam tekst, tak samo go rozumiemy | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 5. Profesjonalna obsługa klienta: • Rozpoznawanie potrzeb klienta • 4 typy komunikacyjne Taylora Hartmana • Poznaj swój dominujący kolor • Dopasowanie przekazu do danego koloru odbiorcy | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 6. Zarządzanie czasem: • Optymalne wykorzystanie czasu pracy • Priorytetyzacja zadań • Organizacja pracy | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 7. Savoir-Vivre: • Dobre maniery • Image sekretarki/asystentki • Wizerunek firmy/instytucji. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 8. Profesjonalna organizacja spotkań́: • Ustalanie terminów spotkań • Witanie gości • Obsługa spotkań́ (podawania kawy/herbaty) | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 POST TEST walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 podsumowanie i zakończenie szkolenia | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 586,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 290,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto132,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto107,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Zygmunt Dolata
Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w okresie 5 lat wstecz od daty rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, tj. e-podręcznik oraz zeszyt ćwiczeń przygotowany przez eksperta SEMPER
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Dla uczestników finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych następuje zwolnienie z obowiązku opłaty podatku VAT. Zwolnienie przyznane jest zgodnie z treścią rozporządzenia ministra finansów art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 r.
- Walidacja usługi odbędzie się poprzez PRE i POST TESTY przekazane dla uczestników na początku szkolenia oraz ponownie weryfikowane przed jego zakończeniem.
- Usługa będzie rejestrowana w celu kontroli i audytu. Wizerunek uczestników będzie rejestrowany. Uczestnik zobowiązany jest to posiadania i używania sprawnej kamerki internetowej.
Informacje dodatkowe
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WYMAGANIA TECHNICZNE:
Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
Wymagania sprzętowe:
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.