Kurs EXCEL dla średniozaawansowanych oraz podstawy projektowania w programie CANVA - usługa stacjonarna
Kurs EXCEL dla średniozaawansowanych oraz podstawy projektowania w programie CANVA - usługa stacjonarna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Obsługa komputera
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany do osób, które chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi arkuszy kalkulacyjnych oraz nabyć umiejętności projektowania w programie CANVA.
Uczestnicy powinni znać podstawy programu EXCEL, która będzie weryfikowana wstępnym testem. Znajomość programu CANVA nie jest wymagana.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji24-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Kurs EXCEL dla średniozaawansowanych" przygotowuje do samodzielnej obsługi i wykonywania działań w arkuszu kalkulacyjnym na poziomie średniozaawansowanym oraz do samodzielnego projektowania w programie CANVA.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W zakresie wiedzy:przygotowany do obsługi programu EXCEL, zna podstawowe formuły oraz ich zastosowanie, rozróżnia podstawowe funkcje i szablony programu Canva W zakresie umiejętności: EXCEL tworzy i edytuje arkusze kalkulacyjne, zapisuje pliki w różnych formatach, korzysta z narzędzi pomocy w celu zwiększenia wydajności pracy, tworzy matematyczne i logiczne formuły przy użyciu standardowych funkcji, CANVA Planuje działania wizerunkowe i dopasowuje do specyfiki działalności organizacji. Dobiera kanały komunikacji adekwatnie do preferencji wybranych grup docelowych. Stosuje techniki marketingowe. Obsługuje nowoczesne narzędzia do projektowania: Infografiki, Kolażu zdjęć, Postu animowanego, Ulotkę, Relacją na Instagram/Facebooka, Rolkę na Instagram, Film na Tik Toku, Film na YouTube, Landing page w zakresie Kompetencji społecznych: przewiduje skutki podejmowanych działań i ponosi odpowiedzialność za nie, przestrzega zasady bhp i etyki w pracy z komputerem i w Internecie | Kryteria weryfikacji Walidacja usługi: w zakresie spełnienia celu edukacyjnego będzie przeprowadzony na początku szkolenia pre-test, a na końcu post-test sprawdzający wiedzę uczestnika. Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia jeżeli uzyska conajmniej 70% pozytywnych odpowiedzi z post-testu oraz będzie uczestniczył w conajmniej 80% zajęć online. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs jest skierowany do osób posiadających podstawową wiedzę i umiejętności z obsługi programu EXCEL oraz dla osób, które chcą poznać podstawy projektowania w programie Canva. Dla lepszego przyswojenia programu szkolenia zaleca się zrobienie testu poziomującego na początku szkolenia oraz testu podsumowującego na koniec kursu. Częstotliwość spotkań ustala się na trzy razy w tygodniu po 120 min (3 godziny lekcyjne). Liczba godzin usługi (1h = 45 minut). Zajęcia odbywają się w godzinach rannych, popołudniowych lub wieczornych w zależności od potrzeb Uczestników. Harmonogram będzie uzupełniany po wcześniejszym ustaleniu z uczestnikami kursu.
Ramowy program:
Wstęp | ||
1 | Pretest | 1 |
2 | Zasady BHP w pracy z komputerem | |
Blok I Excel | ||
3 | Wprowadzenie do Excela | 24 |
4 | Wprowadzanie formuł i danych | |
5 | Tworzenie struktury arkusza | |
6 | Formatowanie arkusza | |
7 | Wprowadzenie formuł do arkuszy | |
8 | Odwołania w arkuszach | |
9 | Wprowadzanie funkcji | |
10 | Połączenia między arkuszami | |
11 | Operacje na arkuszach | |
12 | Tworzenie i korzystanie z wykresów | |
13 | Zaawansowane funkcje | |
14 | Zarządzanie arkuszami | |
15 | Ochrona i walidacja danych | |
16 | Formatowanie komórek | |
17 | Zaawansowane opcje sortowania i filtrowania | |
18 | Metody importu danych do Excel | |
19 | Tabele przestawne | |
20 | Wizualizacja danych na wykresie | |
21 | Elementy graficzne | |
22 | Sposoby na zwiększenie zasięgów | |
23 | Narzędzia do promowania konta i reklamy | |
24 | Zastosowanie skrótów klawiszowych | |
25 | Drukowanie | |
26 | Niestandardowa seria danych | |
Blok II CANVA | ||
27 | Canva – założenie konta. | |
28 | Canva – przegląd podstawowych funkcji. | |
29 | Wspólne projektowanie infografiki – przykład zastosowania omawianych funkcji w praktyce, | |
30 | Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie infografiki z godzinami otwarcia firmy, | |
31 | Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie infografiki z cytatem motywacyjnym. | |
32 | Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie infografiki z przykładowym menu restauracji w danym dniu | |
33 | Wspólne projektowanie kolażu zdjęć – przykład zastosowania omawianych funkcji w praktyce, | |
34 | Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie kolażu zdjęć z wydarzenia/imprezy (np. festynu lub koncertu). | |
35 | Wspólne projektowanie ulotki – przykład zastosowania omawianych funkcji w praktyce, | |
36 | Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie ulotki z informacją o ofercie firmy | |
37 | Budowanie strony internetowej w Canvie | |
38 | Identyfikacja marki - znaczenie kolorystyki | |
39 | Studium przypadku - analiza wybranych profili z Instagrama i Facebooka | |
40 | Wspólne projektowanie animowanego postu – przykład zastosowania omówionych funkcji w praktyce | |
41 | Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie postu animowanego przedstawiającego pracowników firmy | |
42 | Wspólne projektowanie relacji na Instagram/Facebook | |
43 | Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie relacji z podróży. | |
44 | Wspólne zaprojektowanie animowanego zdjęcia w tle dla Facebooka | |
45 | Ćwiczenie: samodzielne zaprojektowanie animowanego zdjęcia w tle dla Facebooka. | |
Blok III Bezpieczne korzystanie z komputera | ||
46 | Zasady bezpieczeństwa w sieci | 2 |
47 | Praktyczne wskazówki odnośnie korzystania z komputera | |
Blok VII Podsumowanie | ||
48 | Test sprawdzający | 2 |
49 | Podsumowanie i zakończenie |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto87,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto87,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Bucewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma niezbędne materiały do realizacji usługi, m.in.: materiały przygotowane przez trenera w formie skryptu.
Warunki uczestnictwa
Warunki otrzymania certyfikatu:
1. Obecności na zajęciach - 80%.
2. Na zakończenie zajęć przeprowadzany jest egzamin wewnętrzny badający wzrost kompetencji.
Informacje dodatkowe
Dni i godziny kursu zostaną ustalone indywidualnie.
1 godzina = 45 minut.
Harmonogram może ulec zmiane.
W cenie kursu jest zaświadczenie ukończenia szkolenia.
W przypadku szkoleń dofinansowanych z funduszy europejskich warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora, który udziela dofinansowania.
Zapewniamy zachowanie wszelkich standardów bezpieczeństwa epidemiologicznego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi