Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu - szkolenie praktyczne dla kadry menedżerskiej.
Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu - szkolenie praktyczne dla kadry menedżerskiej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
-kadra menedżerska wszystkich szczebli zarządzania,
-pracownicy i menedżerowie działu HR,
-specjaliści biorący udział w procesach zarządzania. - Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji01-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu nabycie kompetencji w zakresie Inteligencji Emocjonalnej tak by stosować ją, w sposób nieskomplikowany, efektywny i skuteczny.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Dwudniowa sesja szkoleniowa koncentruje się na znaczeniu i używaniu Inteligencji Emocjonalnej w praktyce życia biznesowego. Uczestnicy ćwiczą umiejętności wynikające z Inteligencji Emocjonalnej tak by stosować ją, w sposób nieskomplikowany, efektywny i skuteczny. | Kryteria weryfikacji Zdobycie wiedzy z zakresu zarządzania emocjami, inteligencji emocjonalnej oraz komunikacji w emocjach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
I. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW.
•Prezentacja trenera i uczestników warsztatów.
•Omówienie głównych elementów warsztatów.
II. ISTOTA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ.
•Kompetencje emocjonalne i społeczne warunkujące inteligencję emocjonalną (samoświadomość, samoregulacja, motywacja, empatia, umiejętności społeczne).
•Świadoma kontrola i zarządzanie emocjami (samokontrola, samoregulacja).
•Wykorzystanie umiejętności wpływu - autorefleksja na temat roli lidera.
•Określenie konkretnych sposobów oddziaływania na podwładnych, tworzenie więzi, uświadomienie sobie własnego wpływu działań.
•Zrozumienie swojej roli w tworzeniu pozytywnego miejsca pracy.
•Kreatywność w pracy - jaki ma wpływ, jak jej nie niszczyć, jak wykorzystać i wzmacniać.
III. JAK TRENOWAĆ SWOJĄ ŚWIADOMOŚĆ EMOCJONALNĄ?
•Poznajmy się z emocjami - czym są, jaką pełnią rolę w miejscu pracy i jaki wpływ ma na nie lider.
•Zrozumienie emocji i procesu emocjonalnego.
•Jak właściwie rozpoznawać uczucia swoje i innych - uświadomienie sobie przez lidera pozytywnych cech jego pracowników, zwiększenie więzi i wpływ na efekty pracy zespołu.
•Szacunek do siebie, poczucie własnej wartości i samoświadomość własnych emocji.
IV. DO CZEGO W ŻYCIU ZAWODOWYM PRZYDATNE SĄ UCZUCIA I JAK JE WYKORZYSTYWAĆ?
•Co to są emocje?
•Różnice pomiędzy „charakterem inteligentnym”, a „charakterem emocjonalnym”.
•Pomysłowość organizacyjna i grupowy iloraz inteligencji.
•Rozpoznawanie indywidualnych ograniczeń w rozwoju emocjonalnym (przesłania i stereotypy) – zrzucanie balastu.
PODSUMOWANIE I DNIA WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
V. KIEROWANIE SWOIMI EMOCJAMI I PANOWANIE NAD NIMI.
•Znajomość własnych emocji i samoświadomość.
•Kierowanie emocjami.
•Zdolność motywowania się i samokontrola emocjonalna.
•Rozpoznawanie emocji u innych.
•Nawiązywanie i podtrzymywanie związków z innymi - umiejętności kierowania emocjami innych ludzi.
VI. EMOCJE W KOMUNIKOWANIU SIĘ (ćwiczenie różnych form komunikowania)
•Korzenie empatii i jej rozwój.
•Empatia i etyka.
•Związki inteligencji emocjonalnej ze stylami kierowania.
•Rola kierownika w tworzeniu klimatu społecznego w urzędzie.
•Zastosowanie inteligencji emocjonalnej w procesach zarządzania.
VII. KOMUNIKACJA - ELEMENTY TRENINGU INTERPERSONALNEGO.
•Słuchanie innych ze zrozumieniem.
•Umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb.
•Efektywna i satysfakcjonująca współpraca z ludźmi.
•Rywalizacja zamiast agresji.
•Udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych zadawanie pytań.
•Parafrazowanie.
•Interpretowanie.
•Klasyfikowanie.
•Ocenianie.
VIII. PODSTAWY INTELIGENCJI SPOŁECZNEJ.
•Organizowanie grup: podstawowa umiejętność przywódcy, na którą składa się inicjowanie i koordynowanie wysiłków zespołów ludzi
•Negocjowanie rozwiązań: talent mediatora, zapobieganie konfliktom, albo gaszenie tych, które już wybuchły
•Nawiązywanie stosunków osobistych: łatwość wchodzenia w kontakty z innymi osobami
•Przeprowadzanie analiz społecznych: zdolność do wykrywania i intuicyjnego domyślania się uczuć, motywów i trosk innych. Wiedza o tym jak i co czują inni, może prowadzić do łatwego wytworzenia się zażyłości z nimi albo poczucia wzajemnego zrozumienia.
PODSUMOWANIE II DNIA WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Usługa ma na celu nabycie kompetencji w zakresie Inteligencji Emocjonalnej tak by stosować ją, w sposób nieskomplikowany, efektywny i skuteczny. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Usługa ma na celu nabycie kompetencji w zakresie Inteligencji Emocjonalnej tak by stosować ją, w sposób nieskomplikowany, efektywny i skuteczny. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 955,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto122,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto99,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne
[autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
Materiały piśmiennicze
[notatnik, długopis]
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
-autorski podręcznik Uczestnika szkolenia,
-materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
Adres
Adres
W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia na obiekt o tym samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi