Certyfikowany kurs II stopnia Integracji Sensorycznej zakończony egzaminem.
Certyfikowany kurs II stopnia Integracji Sensorycznej zakończony egzaminem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Absolwenci kursu I stopnia "Neurobiologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej" lub absolwenci studiów podyplomowych z Integracji Sensorycznej. Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój” oraz Projekt „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1”
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji24-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi148
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nauka diagnozy i terapii integracji sensorycznej. Nauka baterii Polskich Standaryzowanych TestówIntegracji Sensorycznej. Przeprowadzanie testów oraz opracowywaniem planów terapii.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedza z historii i podstaw teorii integracji sensorycznej | Kryteria weryfikacji Posługuje się wiedza z zakresów standardów opracowywania badań i sporządzania raportów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady prowadzenia skutecznej terapii | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje uwarunkowania środowiskowe wpływające na funkcjonowanie osób z zaburzeniami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Posługuje się wiedzą z zakresu budowy i fizjologii CUN | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Definiuje wpływ integracji bodźców sensorycznych różnych modalności na reakcje postoralne, procesy słuchowo - językowe, planowanie motoryczne, procesy uwagi, percepcji wzrokowej, percepcji węchowo - smakowej, grafomotoryki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Identyfikuje zaburzenia integracji sensorycznej | Kryteria weryfikacji Wymienia objawy zaburzeń integracji sensorycznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje model rozwoju procesów integracji sensorycznej | Kryteria weryfikacji Wymienia etapy rozwoju procesów integracji sensorycznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Posługuje się wiedza z podstaw funkcjonowania poszczególnych zmysłów oraz ich dysfunkcje i funkcjonalne następstwa na etapie przedszkolnym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje przyczyny nieprawidłowości w rozwoju integracji sensorycznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Posługuje się wiedza z zakresu zasad używania poszczególnych sprzętów oraz ich montaż | Kryteria weryfikacji Prezentuje montaż sprzętów niezbędnych do terapii SI | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Dobiera ćwiczenia integrujące odpowiednie systemy zmysłowe (sensoryczne) | Kryteria weryfikacji Planuje zajęcia terapeutyczne dla dzieci w różnym wieku i z różnymi rozpoznaniami klinicznymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji Planuje, konstruuje i nadzoruje dietę sensoryczną dla osób z różnymi trudnościami w zakresie przetwarzania bodźców zmysłowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Posługuje się narzędziami diagnostycznymi | Kryteria weryfikacji Przeprowadza badania i interpretuje wyniki przy użyciu testów PSTIS | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji Przeprowadza badania i interpretuje wyniki przy użyciu testami Południowokalifornijskimi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza badania przy użyciu prób obserwacji klinicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęPolskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej SI
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoPolskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej SI
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Celem szkolenia jest nauka diagnozy i terapii integracji sensorycznej. Nauka baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej. Przeprowadzanie testów oraz opracowywaniem planów terapii.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają historię i podstawy teorii integracji sensorycznej. Zapoznają się z cechami zaburzeń integracji sensorycznej. Zostanie zaprezentowany model rozwoju procesów integracji sensorycznej oraz etapy rozwoju procesów. Nabędą wiedzę o wpływach integracji bodźców sensorycznych różnych modalności na reakcje posturalne, procesy słuchowo-językowe, planowanie motoryczne, procesy uwagi, percepcji wzrokowej, percepcji węchowo-smakowej, grafomotoryki. Będą znali standardy opracowań wyników badań i sporządzania raportów. Poznają zasady używania poszczególnych sprzętów oraz ich montażu, a także prowadzenia skutecznej terapii. Będą świadomi uwarunkowań środowiskowych wpływających na funkcjonowanie osób z zaburzeniami. Będą mieli wiedzę na temat budowy i fizjologii CUN. Poznają ćwiczenia integrujące poszczególne systemy zmysłowe. Poznają podstawy funkcjonowania poszczególnych zmysłów oraz ich dysfunkcje i funkcjonalne następstwa na etapie przedszkolnym.
Program szkolenia:
- Polskie Standaryzowane Testy Integracji Sensorycznej,
- Testy południowokalifornijskie,
- Autyzm,
- Obserwacja kliniczna Wczesne rozpoznawanie i terapia obronności dotykowej,
- Stymulacje sensoryczne,
- Diagnoza SI,
- Syndrom posturalny,
- FASD, a integracja sensoryczna,
- Opracowywanie wyników badań,
- Terapia w metodzie SI,
- Budowa programu terapii,
- Dieta sensoryczna.
Walidacja wiedzy i umiejętności
.
1h szkolenia = 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Egzaminy odbywają się w trzech ostatnich dniach szkolenia i obejmują dwa egzaminy praktyczne oraz końcowy egzamin pisemny w formie testu. Łączny czas egzaminów przypadających na jednego uczestnika wynosi ok. 1,5 godziny.
Techniki stosowane podczas zajęć: wykład, dyskusja, warsztat, praca na materiałach.
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego:
- wykształcenie kierunkowe uprawniające do pracy z dziećmi
- znajomość psychologii rozwojowej
- ukończenie kursu I stopnia lub ukończone studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej
Warunki uzyskania certyfikatu:
Warunkiem otrzymania certyfikatu ukończenia szkolenia jest 100% obecność na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych ujętych w programie. W szczególnych, uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość nieobecności, jednak nieobecność ta musi zostać odrobiona w ramach innego tożsamego szkolenia realizowanego przez organizatora. Uczestnik zobowiązany jest do odrobienia tych samych bloków tematycznych, które zostały opuszczone, aby możliwe było zaliczenie całości programu i otrzymanie certyfikatu.
Certyfikaty zostaną wręczone uczestnikom bezpośrednio po zakończeniu egzaminu końcowego w ostatnim dniu szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 83 Terapia w metodzie SI przesłanki teoretyczne główne zasady | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 83 Przerwa | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 83 Omówienie etapów powstania testów, wyników standaryzacji, omówienie narzędzia,
nauka montażu przesłony | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 83 Przerwa | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 83 Ćwiczenia dotyczące różnicowania miejsca dotyku. | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 83 Warunki i niezbędny sprzęt do prowadzenia terapii integracji sensorycznej, wymagana dokumentacja. | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 83 Diagnoza i terapia SI u dzieci w spektrum autyzmu. | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 83 Przerwa | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 83 PolskieTesty dotykowego różnicowania kształtu. | Prowadzący Agnieszka Dąbrowska | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 83 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Dąbrowska | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 83 Zajęcia warsztatowe w sali terapeutycznej: Prezentacja sprzętów terapeutycznych (sposobu montażu, zakresów ruchu) | Prowadzący Agnieszka Dąbrowska | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 83 Wczesne rozpoznawanie i terapia obronności dotykowej | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 10-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 83 Przerwa | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 10-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 83 Testy dotykowego różnicowania kształtu (prezentacja, ćwiczenia) | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 10-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 10-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 83 Zajęcia warsztatowe w sali terapeutycznej: obronność dotykowa Pokaz szczotkowania | Prowadzący Agnieszka Dąbrowska | Data realizacji zajęć 10-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 83 Stymulacja sensoryczna u niemowląt i dzieci z grupy ryzyka okołoporodowego. | Prowadzący Agnieszka Dąbrowska | Data realizacji zajęć 11-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 83 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Dąbrowska | Data realizacji zajęć 11-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 83 Testy czucia ruchu przekraczania osi ciała | Prowadzący Agnieszka Dąbrowska | Data realizacji zajęć 11-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agnieszka Dąbrowska | Data realizacji zajęć 11-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 83 Zalecenia SI u dzieci z kruchością chromosomu X. | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 11-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 83 Diagnoza SI i wskazówki do terapii dzieci z MPDz | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 83 Przerwa | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 83 Testy równowagi dynamicznej, równowagi na jednej nodze, odwzorowania ruchów mimicznych, ułożenia dłoni | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 83 FASD a integracja sensoryczna | Prowadzący Agnieszka Dąbrowska | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 83 Diagnoza SI u dzieci z zaburzeniami werbalno-słuchowymi; treningi słuchowe. | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 83 Przerwa | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 83 Obserwacja kliniczna – technika badania, ocena | Prowadzący Agnieszka Dąbrowska | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agnieszka Dąbrowska | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 83 Indywidualna prezentacja umiejętności przeprowadzenia testów i prób klinicznych. | Prowadzący Agnieszka Dąbrowska | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 83 Diagnoza SI dzieci z trudnościami w uczeniu się (syndrom posturalny) | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 83 Przerwa | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 83 Obserwacja kliniczna – technika badania, ocena | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 83 Indywidualna prezentacja umiejętności przeprowadzenia testów i prób klinicznych. | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 83 ADHD – diagnoza SI i wskazówki do terapii dzieci nadpobudliwych ruchowo | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 83 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 83 Testy przekraczania osi ciała (prezentacja, ćwiczenia). | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 83 c.d. Polskich Testów w praktyce | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 83 Diagnoza SI i wskazówki do terapii u dzieci z Zespołem Downa. | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 83 Przerwa | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 83 Testy odwzorowania postawy praktyczne ćwiczenia | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Agapow | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 83 Praktyczne ćwiczenia w pracy z dziećmi z ZD | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 83 Diagnoza SI i wskazówki do terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi w obrębie komunikacji społecznej (syndrom zaburzeń modulacji sensorycznej). | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 83 Przerwa | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 83 Test odwzorowanie skoordynowanego ruchu ćwiczenia | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 83 Opracowywanie wyników badań. Uwagi do analizy wyników prowadzonych obserwacji klinicznych i badań i ich pisemnego opracowywania. | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 83 Dyspraksja rozwojowa – diagnoza SI i wskazówki do terapii. | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 83 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 83 Terapia nadwrażliwości przedsionkowej | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 83 Test reakcji po obrotach | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 83 Treningi słuchowe w terapii SI. Zajęcia warsztatowe w sali terapeutycznej. Ćwiczenia terapeutyczne. | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 83 Indywidualna prezentacja umiejętności przeprowadzenia testów i prób klinicznych. | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 83 Sensomotoryczna terapia widzenia. | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 83 Przerwa | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 83 Opracowywanie wyników badań. | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 83 Uwagi do analizy wyników prowadzonych obserwacji klinicznych i badań i ich pisemnego opracowywania. | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 83 Budowa programu terapii i wskazówki do terapii w zaburzeniach ruchowych o bazie sensorycznej – posturalnych (dzieci z trudnościami w uczeniu się i inne, u których występuje ten syndrom). | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 83 Jak tłumaczyć nauczycielom, rodzicom, lekarzom co to jest integracja sensoryczna, zalecenia uwzględniające zaburzenia SI. | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 83 Terapia deficytu obustronnej koordynacji ruchowej i sekwencyjności, przekraczanie linii środkowej ciała. | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 83 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 83 Zajęcia warsztatowe w sali terapeutycznej: ćwiczenia terapeutyczne: syndrom posturalny kliniczny, deficyt obustronnej koordynacji ruchowej | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 83 Egzamin praktyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 83 Jak tłumaczyć nauczycielom, rodzicom, lekarzom co to jest integracja sensoryczna, zalecenia uwzględniające zaburzenia SI. | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 83 Przerwa | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 83 Dieta Sensoryczna jako element wspomagający terapię. | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 83 Masażer wibracyjny jako narzędzie terapeutyczne. | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 83 Egzamin praktyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 83 Testy południowokalifornijskie – diagnoza integracji sensorycznej (część I) | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 83 Przerwa | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 83 Testy południowokalifornijskie – diagnoza integracji sensorycznej (część II – analiza przypadków) | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 83 Przerwa obiadowa | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 83 Interpretacja wyników testów południowokalifornijskich – przykłady kliniczne | Prowadzący Beata Mendygrał - Lewicka | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 83 Walidacja – test pisemny (egzamin końcowy) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 450,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 450,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 36,82 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 36,82 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 50,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Agapow
Wieloletnie doświadczenie zdobywała w różnorodnych placówkach oświatowych, w szkołach i przedszkolach specjalnych, integracyjnych, ogólnodostępnych. W ciągu ostatnich 5 lat pracuje w poradni psychologiczno-pedagogicznej prowadząc diagnozę i terapię dzieci ze spektrum autyzmu oraz jest wykładowcą na Akademii Nauk Stosowanych TWP w Szczecinie. Obecnie intensywnie prowadzi szkolenia dla terapeutów
Agnieszka Dąbrowska
Beata Mendygrał - Lewicka
Od 1992 roku nie przerwanie do dziś pracuje z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, ASD, zespołami neurologicznymi prowadząc zajęcia indywidualne i grupowe. Nauczyciel dyplomowany w Zespole Szkół Specjalnych w Lipnie woj. Kujawsko-Pomorskie. Przez ostatnie 5 lat prowadzi prywatny gabinet terapeutyczny Praksja Lipno. Praca z dziećmi to jej pasja, a uśmiech zadowolonego małego pacjenta daje jej najwięcej satysfakcji. W swojej pracy stawia na rzetelną diagnozę i odpowiednie dobieranie najlepszych możliwych metod dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości danego dziecka.
Przez ostatnie 5 lat uczestniczka wielu szkoleń, warsztatów, konferencji i kongresów doskonalących wspierania rozwoju dziecka m.in uzyskała kwalifikacje do diagnozy i terapii Metodą Warnkego trening słuchowy, wzrokowy i motoryczny. Terapii ręki w teorii integracji sensorycznej, Terapeuta Treningów Umiejętności Społecznych. Obecnie intensywnie prowadzi szkolenia dla terapeutów
Katarzyna Zawada
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników:
- Podręcznik polskie testy,
- Podręcznik obserwacje kliniczne - Z. Przyrowski,
- Materiały Kursowe – opracowania grupowe Z.Przyrowski, E.Grzybowska, M.Dębińska – Pruchniak, M.Wiśniewska ,
- Zestaw 2 sztuk kołowrotków, arkusze zapisu odpowiedzi- 10 szt.
Warunki uczestnictwa
- wykształcenie kierunkowe uprawniające do pracy z dziećmi
- znajomości psychologii rozwojowej
- ukończenie kursu I stopnia lub ukończone studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
W przypadku braku dofinansowania do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Adres
Adres
Dla kursantów przygotowany jest kontuar z ciepłymi napojami kawa/herbata oraz do dyspozycji jest kuchenka mikrofalowa.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Sala wykładowa spełnia warunki przeciwpożarowe oraz BHP. Zapewnione są warunki sanitarne.