Skuteczne Przywództwo i Budowanie Zespołu wielopokoleniowego: Kompetencje Lidera w Praktyce w ramach projektu Przedsiębiorco zainwestuj w swoją kadrę! 2
Skuteczne Przywództwo i Budowanie Zespołu wielopokoleniowego: Kompetencje Lidera w Praktyce w ramach projektu Przedsiębiorco zainwestuj w swoją kadrę! 2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest pracowników przedsiębiorstw MŚP w tym do liderów, menedżerów oraz osób aspirujących do tych ról, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołem wielopokoleniowym i motywowania pracowników. Program obejmuje kluczowe aspekty przywództwa, takie jak budowanie efektywnego zespołu, zarządzanie w zmianie, komunikacja międzypokoleniowa oraz radzenie sobie ze stresem i konfliktami. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy zdobędą praktyczne narzędzia wspierające ich w codziennej pracy z zespołem i w procesach oceniania pracowników.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji01-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest przygotowanie do efektywnego zarządzania zespołem wielopokoleniowym. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętność budowania zespołu wielopokoleniowego, motywowania pracowników, zarządzania zmianą oraz radzenia sobie ze stresem i konfliktami, a także prowadzenia konstruktywnych rozmów oceniających. Uczestnicy będą przygotowani do zarządzania zgodnego z potrzebami zespołu, efektywnego komunikowania się z pracownikami, budowania kultury zaufania i odpowiedzialności.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Zwiększenie samoświadomości – Uczestnicy będą potrafili zidentyfikować swoje mocne strony i obszary do rozwoju w roli lidera. | Kryteria weryfikacji 1. Zwiększenie samoświadomości• Uczestnik wskazuje swoje mocne strony oraz obszary do rozwoju w kontekście roli lidera. • Wykonuje samoocenę oraz określić własne predyspozycje do pełnienia roli przywódczej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Zrozumienie roli lidera – Poznają, jakie zadania stoją przed liderem i jakie kompetencje są kluczowe dla tej roli. | Kryteria weryfikacji 2. Zrozumienie roli lidera• Uczestnik wymienia kluczowe zadania lidera w organizacji. • Jest w stanie zidentyfikować i opisać najważniejsze kompetencje lidera oraz określić, w jaki sposób wpływają one na zespół. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Rozwój umiejętności budowania zespołu – Nauczą się odróżniać zespół od grupy oraz jak zbudować efektywnie działający zespół. | Kryteria weryfikacji 3. Rozwój umiejętności budowania zespołu• Uczestnik wyjaśnia, czym różni się zespół od grupy. • Zna i opisuje elementy skutecznego zespołu oraz zasady budowania współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Poznanie stylów zarządzania – Uczestnicy przejdą autodiagnozę stylu zarządzania i nauczą się dopasowywać styl do różnych typów pracowników | Kryteria weryfikacji 4. Poznanie stylów zarządzania• Uczestnik wykonuje autodiagnozę stylu zarządzania i wskazuje, który styl jest najbardziej zgodny z jego osobowością. • Dopasowuje styl zarządzania do różnych typów pracowników i omówić, jak wpływa to na efektywność zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Zrozumienie dynamiki zespołu – Będą potrafili ocenić fazę rozwoju zespołu i dopasować działania do tej fazy. | Kryteria weryfikacji 5. Zrozumienie dynamiki zespołu• Uczestnik rozpoznaje i opisuje fazy rozwoju zespołu. • Ocenia, w której fazie znajduje się jego zespół oraz wskazać odpowiednie działania wspierające tę fazę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 6. Rozwój kompetencji motywacyjnych – Uczestnicy dowiedzą się, jakie czynniki wpływają na motywację i jak skutecznie motywować pracowników. | Kryteria weryfikacji 6. Rozwój kompetencji motywacyjnych• Uczestnik wskazuje czynniki, które wpływają na motywację pracowników oraz wymienia narzędzia, które mogą zwiększać motywację. • Identyfikuje demotywatory i mity motywacji oraz stosować techniki motywacyjne dostosowane do potrzeb zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 7. Praktyczne umiejętności komunikacyjne – Nauczą się konstruować jasne komunikaty, także w zespołach wielopokoleniowych. | Kryteria weryfikacji 7. Praktyczne umiejętności komunikacyjne• Uczestnik formułuje jasne, zrozumiałe komunikaty słowne i niewerbalne. • Wymienia zasady komunikacji w zespołach wielopokoleniowych i buduje atmosferę sprzyjającą otwartej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 8. Zarządzanie emocjami i stresem – Zidentyfikują źródła stresu i nauczą się strategii jego zarządzania. | Kryteria weryfikacji 8. Zarządzanie emocjami i stresem• Uczestnik identyfikuje własne reakcje na stres oraz przyczyny stresu w pracy. • Wymienia i stosuje poznawcze oraz behawioralne techniki radzenia sobie ze stresem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 9. Radzenie sobie z konfliktami – Zdobędą narzędzia do rozpoznawania i rozwiązywania konfliktów, także w zespołach wielopokoleniowych. | Kryteria weryfikacji 9. Radzenie sobie z konfliktami• Uczestnik rozpoznaje sytuacje konfliktowe oraz dobiera odpowiednie strategie ich rozwiązywania. • Wymienia różne rodzaje konfliktów w zespole wielopokoleniowym oraz zapobiega eskalacji konfliktów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 10. Efektywne zarządzanie zmianą – Poznają psychologiczne aspekty procesu zmiany oraz sposoby wspierania zespołu w trudnych momentach. | Kryteria weryfikacji 10. Efektywne zarządzanie zmianą• Uczestnik rozumie psychologiczne aspekty procesu zmiany oraz potrafi zidentyfikować reakcje pracowników na zmianę. • Stosuje techniki wspierające zespół w adaptacji do zmiany. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 11. Umiejętności prowadzenia rozmów oceniających – Uczestnicy będą przygotowani do konstruktywnych rozmów oceniających z pracownikami. | Kryteria weryfikacji 11. Umiejętności prowadzenia rozmów oceniających• Uczestnik wymienia etapy rozmowy oceniającej i prowadzi rozmowy oceniające zgodnie z tymi etapami. • Przygotowuje się do rozmowy z pracownikiem, unika błędów oraz stosuje komunikację wspierającą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 12. Rozwój umiejętności przekazywania informacji zwrotnych – Nauczą się asertywnie przekazywać informacje zwrotne i tworzyć atmosferę otwartości. | Kryteria weryfikacji 12. Rozwój umiejętności przekazywania informacji zwrotnych• Uczestnik asertywnie przekazuje informację zwrotną oraz stosuje technikę komunikatu "JA". • Tworzy atmosferę otwartej komunikacji oraz unika nieporozumień w procesie przekazywania informacji zwrotnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 13. Rozumienie dysfunkcji zespołu – Zrozumieją, jak unikać i radzić sobie z dysfunkcjami w pracy zespołowej, co przyczyni się do skuteczniejszego zarządzania. | Kryteria weryfikacji 13. Rozumienie dysfunkcji zespołu• Uczestnik wskazuje i opisuje pięć dysfunkcji zespołu według modelu Lencioniego. • Wymienia narzędzia i techniki pozwalające przeciwdziałać dysfunkcjom i wspiera kulturę zespołową opartą na zaufaniu i odpowiedzialności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 14. Planowanie rozwoju pracowników – Zdobędą umiejętność tworzenia indywidualnych planów rozwojowych i szkoleniowych dla członków zespołu. | Kryteria weryfikacji 14. Planowanie rozwoju pracowników• Uczestnik identyfikuje potrzeby rozwojowe pracowników i tworzy indywidualne plany rozwojowe. • Wymienie metody zarządzania talentami, motywowania i wyznaczania wyzwań dostosowanych do potencjału pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ I (DZIEŃ I)
BUDOWANIE ZESPOŁU
- Identyfikacja zadań lidera w organizacji oraz określenie najważniejszych kompetencji potrzebnych do pełnienia tej roli.
- Budowanie swojej roli lidera w grupie.
- Rozpoznanie własnych predyspozycji do pełnienia roli lidera. Bilans kompetencji pożądanych i posiadanych.
- Określenie kierunków osobistej pracy - rozwijanie kompetencji przywódczych
- Zarządzanie sytuacyjne K. Blancharda
- Style kierowania – autodiagnoza, omówienie kwestionariusz
- Typy pracowników, a style kierowania – dopasowanie
- Czym jest zespół i czym zespół różni się od grupy
- Czym charakteryzuje się skuteczny zespół
- Jakie są fazy rozwoju zespołu i w jakiej fazie jest twój zespół
- Jakie zachowania poszczególnych członków zespołu gwarantują zespołowi sukces?
ROLA I KONTROLA EMOCJI W PRACY MEANAGERA
- Definicja stresu
- Dobry i zły stres (eustres i dystres)
- Subiektywna natura stresu
- Zdefiniowanie własnych sytuacji stresogennych – kwestionariusz
- Jak reaguję na stres
- Psychologiczne i fizyczne następstwa pozostawania długotrwałego w stresie
- Diagnoza przyczyn stresu
- Poznawcze i behawioralne strategie radzenia sobie ze stresem
- Przyczyny stresu w miejscu pracy
- Objawy stresu w miejscu pracy
MODUŁ II (DZIEŃ II)
NAJWAŻNIEJSZE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA MOTYWACJĘ PRACOWNIKÓW.
- Istota motywacji i korzyści wynikające z efektywnej motywacji.
- Czynniki wywołujące zadowolenie i niezadowolenie z pracy
- Wpływ organizacji i panujących w niej procedur - co motywuje skuteczniej - system czy kierownictwo?
- Specyfika motywacji w branży
- Prawa motywowania czyli o czym warto pamiętać - demotywatory i mity motywacji
- Od pieniędzy do strachu czyli 6 mitów motywacji.
- Rutyna wrogiem motywacji.
WPŁYW I ROLA MENADŻERA W PROCESIE MOTYWACJI PRACOWNIKÓW
- Zarządzanie sytuacyjne K. Blancharda
- Style kierowania – autodiagnoza.
- Typy pracowników, a style kierowania – dopasowanie.
- Prawa motywowania czyli o czym warto pamiętać
ZARZĄDZANIE W ZMIANIE
- Psychologia procesu zmiany - dlaczego zmiana jest tak trudna do zaakceptowania przez pracowników?
- Reagowanie na zmianę – fazy reakcji pracowników
- Rożne postawy pracowników w procesie zmiany
- Wpływ zmiany na zachowanie pracowników oraz relacje w zespole (firmie)
- Psychologiczne skutki procesu zmiany – zagrożenia i szanse dla firmy
- Wymagania wobec kierownika – jak przeprowadzić swoich podwładnych przez proces zmiany
- Komunikacja w procesie zmiany
MODUŁ III (DZIEŃ III)
DYSFUNKCJE PRACY ZESPOŁOWEJ
- Wprowadzenie do koncepcji 5 dysfunkcji pracy zespołowej
- Omówienie modelu Patricka Lencioniego
- Prezentacja pięciu dysfunkcji: brak zaufania, lęk przed konfliktem, brak zaangażowania, unikanie odpowiedzialności, brak dbałości o wyniki
- Brak zaufania - znaczenie zaufania w zespole
- Lęk przed konfliktem - rola konstruktywnego konfliktu w zespole
- Brak zaangażowania - skutki braku zaangażowania dla zespołu
- Unikanie odpowiedzialności - znaczenie odpowiedzialności w pracy zespołowej
- Brak dbałości o wyniki - identyfikacja celów zespołu i indywidualnych
- Budowanie kultury zespołowej - elementy silnej kultury zespołowej
KOMUNIKACJA W ZESPOLE WIELOPOKOLENIOWY
- Komunikacja w sprawnie działającym zespole wielopokoleniowym
- Budowanie zaufania i warunków do otwartej komunikacji
- Rozmawiają ze sobą – jak przygotować się do rozmowy z pracownikiem
- Zasady skutecznego komunikowania się. Sposoby konstruowania jasnych komunikatów słownych i niewerbalnych.
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM W ZESPOLE WIELOPOKOLENIOWYM
- Specyfika konfliktu w zespole
- Tematy konfliktu
- Zapobieganie konfliktom
- Rozpoznanie sytuacji przedkonfliktowej i konfliktowej
- Stymulowanie sytuacji współzawodnictwa
- Wyciszanie konfliktów
- Strategie pasywne wobec konfliktów
- Strategie aktywne wobec konfliktów
- Wybór i zastosowanie właściwej strategii opanowywania konfliktu
MODUŁ IV (DZIEŃ IV)
ROZMOWY ROZWIJAJĄCE/OCENIAJĄCE
- Jak przygotować się do rozmowy oceniającej
- Narzędzia prowadzenia rozmowy oceniającej/ korygującej
- Komunikacja w rozmowie z pracownikiem
- Etapy rozmowy oceniającej
- Omówienie pozytywnych i negatywnych aspektów oceny
- Sterowanie przebiegiem rozmowy
- Błędy w rozmowach
- Zachowania pracowników – jak przygotować się na trudne sytuacje podczas prowadzenia oceny
- Mówić tak aby nie oceniać – komunikat typu „JA”
- Technika asertywnego przekazywania informacji zwrotnych – FUO
- Otwarta komunikacja podczas prowadzenia oceny okresowej
- Stworzenie atmosfery otwartej komunikacji podczas rozmowy oceniającej
a. Unikanie nieporozumień komunikacji
b. Komunikacja asertywna
c. Aktywne słuchanie pracownika
d. Konstruktywne przekazywanie informacji zwrotnych
- Symulacje rozmów oceniających
- Warsztaty
- Wykorzystanie wyników systemów ocen okresowych – zarządzanie talentami
a. Motywowanie w procesie oceniania
b. Wykorzystanie zapału i kreatywności
c. Zapewnienie wyzwań na miarę talentów
d. Indywidualne traktowanie pracowników
e. Identyfikacja potrzeb rozwojowych, szkoleniowych - plany szkoleń
f. Plany rozwojowe
Usługa realizowana w godzinach zegarowych (1godzina szkolenia = 1 godzinie zegarowej)
Przerwy wliczone są w czas trwania szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 BUDOWANIE ZESPOŁU • Identyfikacja zadań lidera w organizacji oraz określenie najważniejszych kompetencji potrzebnych do pełnienia tej roli. • Budowanie swojej roli lidera w grupie. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 •Rozpoznanie własnych predyspozycji do pełnienia roli lidera. Bilans kompetencji pożądanych i posiadanych. •Określenie kierunków osobistej pracy-rozwijanie kompetencji przywódczych | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 •Style kierowania – autodiagnoza, omówienie kwestionariusz •Typy pracowników, a style kierowania – dopasowanie •Czym jest zespół i czym zespół różni się od grupy | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 •Czym charakteryzuje się skuteczny zespół •Jakie są fazy rozwoju zespołu i w jakiej fazie jest twój zespół • Jakie zachowania poszczególnych członków zespołu gwarantują zespołowi sukces? | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 •Definicja stresu •Dobry i zły stres (eustres i dystres) •Subiektywna natura stresu • Zdefiniowanie własnych sytuacji stresogennych – kwestionariusz •Jak reaguję na stres | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 •Psychologiczne i fizyczne następstwa pozostawania długotrwałego w stresie •Diagnoza przyczyn stresu | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 •Poznawcze i behawioralne strategie radzenia sobie ze stresem •Przyczyny stresu w miejscu pracy •Objawy stresu w miejscu pracy | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 •Istota motywacji i korzyści wynikające z efektywnej motywacji. •Czynniki wywołujące zadowolenie i niezadowolenie z pracy | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 •Wpływ organizacji i panujących w niej procedur - co motywuje skuteczniej - system czy kierownictwo? •Specyfika motywacji w branży | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 •Prawa motywowania czyli o czym warto pamiętać - demotywatory i mity motywacji • Od pieniędzy do strachu czyli 6 mitów motywacji. •Rutyna wrogiem motywacji. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 •Zarządzanie sytuacyjne K. Blancharda • Style kierowania – autodiagnoza. • Typy pracowników, a style kierowania – dopasowanie. •Prawa motywowania czyli o czym warto pamiętać | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 •Psychologia procesu zmiany - dlaczego zmiana jest tak trudna do zaakceptowania przez pracowników? •Reagowanie na zmianę – fazy reakcji pracowników | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 •Rożne postawy pracowników w procesie zmiany •Wpływ zmiany na zachowanie pracowników oraz relacje w zespole (firmie) •Psychologiczne skutki procesu zmiany – zagrożenia i szanse dla firmy | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 •Wymagania wobec kierownika – jak przeprowadzić swoich podwładnych przez proces zmiany •Komunikacja w procesie zmiany | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 •Wprowadzenie do koncepcji 5 dysfunkcji pracy zespołowej •Omówienie modelu Patricka Lencioniego •Prezentacja pięciu dysfunkcji. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 •Brak zaufania - znaczenie zaufania w zespole •Lęk przed konfliktem - rola konstruktywnego konfliktu w zespole •Brak zaangażowania - skutki braku zaangażowania dla zespołu | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 •Unikanie odpowiedzialności-znaczenie odpowiedzialności w pracy zespołowej •Brak dbałości o wyniki -identyfikacja celów zespołu i indywidualnych •Budowanie kultury zespołowej -elementy. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 •Komunikacja w sprawnie działającym zespole wielopokoleniowym •Budowanie zaufania i warunków do otwartej komunikacji | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 •Rozmawiają ze sobą – jak przygotować się do rozmowy z pracownikiem •Zasady skutecznego komunikowania się. Sposoby konstruowania jasnych komunikatów słownych i niewerbalnych. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 •Specyfika konfliktu w zespole •Tematy konfliktu •Zapobieganie konfliktom | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 •Rozpoznanie sytuacji przedkonfliktowej i konfliktowej •Stymulowanie sytuacji współzawodnictwa •Wyciszanie konfliktów | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 •Strategie pasywne wobec konfliktów •Strategie aktywne wobec konfliktów •Wybór i zastosowanie właściwej strategii opanowywania konfliktu | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 143,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 143,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,22 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,22 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Kacprzak
Licencjonowany trener i konsultant, absolwent socjologii oraz pedagogiki I andropedagogiki zarządzania marketingiem i sprzedażą oraz zarządzania systemami poprawy jakości, certyfikat Menadżer Projektu IPMA D.
Prowadzi szkolenia w zakresie przygotowania organizacji do wyzwań rynku pracy, zarządzania zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy, zarządzania zespołami, prowadzenia rozmów oceniających, zarządzania wiekiem i współpracą międzypokoleniową, zarządzania różnorodnością i wielokulturowością w organizacji, wdrażania nowych modeli i form organizacji pracy, zarządzania pracą zdalną i hybrydową, orientacji w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych, zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Szkolił m.in.: Plus GSM. Orange, Era, PKO BP, BOŚ Bank, GM Money Bank, Farmacol, Polfarmex, PKN Orlen, Metalplast LOB, Grene, Hortimex, Roben Ceramika Budowlana, mPunkt Polska, DGA, Profim, Shell, Astellas, Bombardier, Sanitec Koło, Auchman,
Posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń o tej samej lub pokrewnej tematyce zdobyte nie wcześniej niż 5 lat wstecz od rozpoczęcia publikowanej usługi. Zrealizował ponad 200h szkoleń w okresie ostatnich 24m-cy z tego samego tematu lub pokrewnych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w postaci, skryptu/prezentacji, notesu i długopisu oraz wszelkich narzędzi i dokumentacji wytworzonej przez uczestników zostaną przekazane podczas szkolenia.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi tj. symulacje, case study, scenki treningowe, ćwiczenia grupowe iindywidualne, gry i fi lmy szkoleniowe, dyskusje, analizy doświadczeń uczestników, dzięki czemu zdobędą wiedzę oraz rozwinąumiejętności, postawy i zachowania.
Podczas szkolenia przewidziane są:
2 przerwy kawowe x 15 min
1 przerwa x 30 min
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi