TEFL Teacher Pack Pro - 3 platformy e-learningowe + indywidualne lekcje z non native speakerem (30 x 60 minut)
TEFL Teacher Pack Pro - 3 platformy e-learningowe + indywidualne lekcje z non native speakerem (30 x 60 minut)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe (Studenci i absolwenci, osoby zmieniające ścieżkę kariery, nauczyciele języka angielskiego) które chcą:
a) zdobyć międzynarodowy certyfikat uznawany na całym świecie i podnieść swoje kwalifikacje;
b) przebranżowić się i rozpocząć pracę jako nauczyciele języka angielskiego w kraju lub za granicą;
c) zdobyć kwalifikacje pozwalające na rozpoczęcie kariery nauczyciela języka angielskiego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji23-02-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje uczestników do skutecznego nauczania języka angielskiego jako obcego w różnych kontekstach kulturowych i edukacyjnych, zarówno w klasie, jak i w środowisku online. Kurs zapewnia solidne podstawy teoretyczne oraz praktyczne umiejętności niezbędne do prowadzenia interesujących, efektywnych i angażujących zajęć językowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie procesów uczenia się języka | Kryteria weryfikacji Znajomość kluczowych teorii i metodologii nauczania języka angielskiego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Zrozumienie różnic w sposobach uczenia się dzieci, młodzieży i dorosłych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Rozwijanie świadomości o wpływie czynników kulturowych i środowiskowych na naukę języka. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Rozwój umiejętności dydaktycznych | Kryteria weryfikacji Planowanie zajęć w oparciu o różne potrzeby językowe uczniów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Dobór odpowiednich metod i technik nauczania (np. komunikacyjne podejście, metoda bezpośrednia). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Nauczanie wszystkich kluczowych kompetencji językowych: mówienia, słuchania, czytania i pisania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Zarządzanie procesem nauczania | Kryteria weryfikacji Tworzenie pozytywnego środowiska do nauki języka. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Umiejętność zarządzania klasą i motywowania uczniów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Dostosowanie zajęć do różnych poziomów zaawansowania (od początkujących po zaawansowanych). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Ocena postępów uczniów | Kryteria weryfikacji Nauka skutecznych sposobów oceny poziomu językowego i postępów uczniów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stosowanie testów i innych narzędzi ewaluacyjnych, takich jak obserwacje, prace projektowe czy zadania komunikacyjne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Praktyczne przygotowanie do nauczania | Kryteria weryfikacji Zdobycie umiejętności tworzenia własnych materiałów dydaktycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystanie nowoczesnych technologii w nauczaniu języka (np. aplikacji, platform edukacyjnych). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Prowadzenie lekcji próbnych i doskonalenie umiejętności na podstawie otrzymanego feedbacku. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Zapewnienie elastyczności w nauczaniu | Kryteria weryfikacji Przygotowanie uczestników do pracy w różnych kontekstach edukacyjnych (szkoły językowe, nauczanie online, korepetycje indywidualne). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Umiejętność adaptacji programów nauczania do specyficznych potrzeb uczniów, w tym w środowiskach wielokulturowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs jest skierowany do osób, które chcą przygotować się do egzaminu TEFL.
Szkolenie w formie indywidualnej tj. całkowicie dopasowanej do potrzeb kursanta m.in. w zakresie terminów spotkań.
Usługa w formie mieszanej - zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym realizowane są w terminach ustalonych z klientem i rozpisanych w harmonogramie (30 x 60 minut).
Usługa zdalna - kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej z której może korzystać bez żadnych ograniczeń między spotkaniami. Cambridge School od English nie kontroluje czasu spędzonego przez kursanta na platformie i samodzielnej nauce.
Walidacja szkolenia - walidacja w formie dwuczłonowej - zdalnej w czasie rzeczywistym /(audyt ustny) oraz zdalnej (test online) zostanie przeprowadzona po zakończeniu zajeć indywidualnych.
Zajęcia realizowane są w trybie ciągłym tj. spotkania w harmonogramie nie zawierają przerwy.
Przykładowa lista tematów:
1. Wprowadzenie do nauczania języka angielskiego
- Historia i rozwój TEFL.
- Podstawowe teorie uczenia się języków obcych.
- Rola nauczyciela w procesie nauczania języka.
2. Metody nauczania języka angielskiego
- Komunikacyjne podejście do nauczania (Communicative Approach).
- Metoda bezpośrednia (Direct Method).
- Metoda audiolingwalna (Audio-Lingual Method).
- Podejście gramatyczno-tłumaczeniowe.
- Task-Based Learning (uczenie przez zadania).
3. Planowanie lekcji
- Tworzenie celów lekcji (SMART objectives).
- Struktura skutecznej lekcji: warm-up, główny etap, zakończenie.
- Przygotowanie konspektów lekcji.
- Planowanie długoterminowe: sylabusy i programy kursów.
4. Nauczanie różnych kompetencji językowych
- Nauczanie mówienia (Speaking).
- Nauczanie słuchania (Listening).
- Nauczanie czytania (Reading).
- Nauczanie pisania (Writing).
- Rozwijanie umiejętności fonetycznych i wymowy.
5. Nauczanie gramatyki i słownictwa
- Nauczanie struktur gramatycznych w kontekście.
- Budowanie zasobu słownictwa uczniów.
- Użycie przykładów i ćwiczeń kontekstowych.
6. Materiały dydaktyczne i technologie
- Wybór i adaptacja podręczników.
- Tworzenie własnych materiałów edukacyjnych.
- Wykorzystanie technologii w nauczaniu (aplikacje, platformy online).
- Nauczanie z użyciem gier i zabaw językowych.
7. Praca z różnymi grupami wiekowymi
- Nauczanie dzieci i młodzieży: strategie i wyzwania.
- Nauczanie dorosłych uczniów.
- Nauczanie w środowiskach wielokulturowych.
8. Zarządzanie klasą
- Motywowanie uczniów do nauki.
- Budowanie pozytywnego środowiska edukacyjnego.
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w klasie.
9. Ocena i ewaluacja
- Rodzaje ocen: formatywne i sumatywne.
- Tworzenie testów językowych.
- Ocena mówienia i pisania: kryteria i narzędzia.
10. Nauczanie w kontekście międzynarodowym
- Kulturowe aspekty nauczania języka angielskiego.
- Różnice między wariantami angielskiego (British vs. American English).
- Dostosowanie materiałów do lokalnych potrzeb uczniów.
11. Nauczanie specjalistycznych typów angielskiego
- Business English: nauczanie języka w kontekście zawodowym.
- ESP (English for Specific Purposes): język specjalistyczny.
- Angielski akademicki (Academic English).
12. Rozwój zawodowy nauczyciela
- Budowanie portfolio nauczyciela języka angielskiego.
- Rola feedbacku w doskonaleniu umiejętności nauczycielskich.
- Szukanie pracy jako nauczyciel TEFL: CV i przygotowanie do wywiadów.
13. Praktyczne strategie i techniki nauczania
- Storytelling jako metoda nauczania.
- Techniki nauczania słownictwa.
- Użycie mediów autentycznych (np. filmy, artykuły) w nauczaniu.
14. Nauczanie online
- Jak efektywnie prowadzić zajęcia online.
- Narzędzia i platformy do nauczania zdalnego.
- Angażowanie uczniów w środowisku online.
15. Walidacja postępów uczniów
- Tworzenie indywidualnych planów nauki dla uczniów.
- Raportowanie postępów i komunikacja z uczniami.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 przykładowa pozycja - w celu ustalenia dni i godzin zajęć prosimy o kontakt 732 920 294 lub monika.kujawiak@cambridge.com.pl | Prowadzący Anna Kowalczyk | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 818,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 818,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto193,93 PLN
- Koszt osobogodziny netto193,93 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Kowalczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1 - Dostęp do platformy TELF - 10 modułów:
- Moduł 1: nauczanie kluczowych umiejętności – SPEAKING & PRONUNCIATION
- Moduł 2: nauczanie kluczowych umiejętności – LISTENING
- Moduł 3: nauczanie kluczowych umiejętności – READING
- Moduł 4: nauczanie kluczowych umiejętności – WRITING
- Moduł 5: nauczanie słownictwa- TEACHING VOCABULARY
- Moduł 6: nauczanie gramatyki -TEACHING GRAMMAR
- Moduł 7: LESSON PLANNING
- Moduł 8: TEACHING RESOURCES
- Moduł 9: MOTIVATION AND TEACHING WITH IMAGINATION
- Moduł 10: ENGLISH FOR SPECIAL PURPOSES
2 - interaktywny podręcznik online – dostęp do naszej platformy e-learningowej Cambridge Online Tutor
3 - dostęp do narzędzia Cambridge AI Speech Tutor Pro.
4 - materiały zapewniane są również przez lektora prowadzącego kurs przez cały okres jego trwania.
Warunki uczestnictwa
Przed wysłaniem wybranej przez siebie karty do Operatora dofinansowania oraz przed dokonaniem zapisu prosimy o kontakt z pracownikiem szkoły celem potwierdzenia jej dostępności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Student musi mieć dostęp do Internetu o parametrach minimum 2 mbps download/upload oraz urządzenie elektroniczne (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) z kamerką i mikrofonem. Zalecamy używanie komputera stacjonarnego/laptopa ale dopuszczalne są również tablety lub telefon.
Zalecane przeglądarki to:
Komputer stacjonarny / laptop: Chrome, Firefox lub Edge (najnowsze wersje)
Mobilny iOS (12.2+): Safari Mobile
Mobilny Android (6.0+): Chrome Mobile
Zajęcia realizowane będą na wybranej platformie typu zoom, teams, googlemeet, skype itp. Szczegóły zostaną ustalone i uzupełnione bliżej terminu startu.