Indywidualny kurs języka niemieckiego na poziomie C1.
Indywidualny kurs języka niemieckiego na poziomie C1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Niemiecki
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony dla osób chcących podnieść kompetencje w zakresie języka niemieckiego na poziomie C1.
Kurs jest adresowany również do uczestników projektu "Kierunek - Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji24-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym usługi "Indywidualny kurs języka niemieckiego na poziomie C1 " jest rozwinięcie umiejętności językowych uczestników w zakresie języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie długie wypowiedzi, dostrzega w nich ukryte znaczenia, wyrażone pośrednio. Porozumiewa się w sposób płynny i spontaniczny, używa złożonych struktur gramatycznych i szerokiego zasobu słownictwa. Rozumie złożone teksty, wymagające artykuły, raporty, literaturę piękną. Radzi sobie z tekstami technicznymi i formalnymi. Tworzy jasne, dobrze zorganizowane teksty dostosowane do odbiorcy. Precyzyjnie wyraża swoje zdanie przedstawiając argumentację. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formy czasowników, czasy, zaawansowane konstrukcje gramatyczne. Poprawnie się nimi posługuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zadaje pytania na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym oraz na tematy specjalistyczne. Odpowiada na nie używając słownictwa na poziomie C1. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Używa zaawansowanych słów zwrotów i konstrukcji, aby mówić o swoim hobby, czynnościach wykonywanych w chwili mówienia, wydarzeniach z przeszłości i przyszłości. Potrafi wypowiedzieć się poprawnie na dowolny temat. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Pisze złożone wiadomości na tematy związanie z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych czyli 1h - 45 min (53 h X 45 minut).
Kurs obejmuje 53 godziny dydaktyczne. Celem kursu jest rozwinięcie przez uczestnika praktycznych umiejętności posługiwania się językiem niemieckim na poziomie C1.
Lp. | Tematy zajęć | Wymiar zajęć (w godzinach) | |
Liczba godzin praktyki | Liczba godzin teorii | ||
1. | Temat: Auftakt: Über kurze Geschichten sprechen - Wprowadzenie: Opowiadanie krótkich historii | 1h | 1h |
2. | Temat: Zeitgefühl - Wichtige Aussagen zu einem Interview über das Thema "Zeitempfinden" zusammenfassen - Moduł 1: Poczucie czasu - Podsumowanie najważniejszych wypowiedzi z wywiadu na temat poczucia czasu | 1h | 1h |
3. | Temat: Vereine heute - Aussagen über das Engagement in Vereinen verstehen und andere von einem Verein überzeugen - Moduł 2: Dzisiejsze organizacje - Zaangażowanie w ich działalność i przekonywanie innych do dołączenia | 1h | 1h |
4. | Temat: Zuletzt online... - Notizen zu einem Artikel über Handynutzung machen und eigene Erfahrungen austauschen - Moduł 3: Aktywność w sieci - Sporządzanie notatek do artykułu o używaniu telefonu i dzielenie się swoimi doświadczeniami | 1h | 1h |
5. | Temat: Unser Zuhause - Probleme in Wohngemeinschaften diskutieren und gemeinsam Lösungen finden; einen Beschwerdebrief schreiben -Moduł 4: W naszym domu - Omawianie problemów dot. wspólnego mieszkania i znajdowanie rozwiązań; pisanie reklamacji | 1h | 1h |
6. | Temat: Porträt: Dinge des Alltags - Made in D-A-CH - Przedmioty codziennego użytku - portret produktów z regionu D-A-CH | 1h | 1h |
7. | Temat: Grammatik: Rückschau - Gramatyka: Powtórka | 1h | 1h |
8. | Temat: Film: Dorf der Nachhaltigkeit - Film: Zrównoważony rozwój wsi | 1h | 1h |
9. | Temat: Über Witze und Cartoons sprechen - Wprowadzenie: Dyskusje o żartach i kreskówkach | 1h | 1h |
10. | Temat: Immer erreichbar - Vor- und Nachteile moderner Medien aus einem Artikel herausarbeiten und Meinungen wiedergeben - Moduł 1: Zawsze online - Ocena wad i zalet nowoczesnych mediów na podstawie artykułu i przedstawienie własnej opinii | 1h | 1h |
11. | Temat: Gib Contra! - Strategien aus einem Interview zum Thema "Schlagfertigkeit" zusammenfassen - Moduł 2: Sztuka riposty - Omówienie stosowania błyskotliwych odpowiedzi na podstawie wywiadu | 1h | 1h |
12. | Temat: Sprachen lernen - Einen Fachtext über "Sprachen lernen und erwerben" kommentieren - Moduł 3: Nauka języków - Omówienie tekstu specjalistycznego na temat nauki i przyswajania języków | 1h | 1h |
13. | Temat: Grammatik: Rückschau - Gramatyka: Powtórka | 1h | 1h |
14. | Temat: Qualifikationen für Berufe notieren - Wprowadzenie: Sporządzanie listy kwalifikacji potrzebnych do wykonywania zawodów | 1h | 1h |
15. | Temat: Ein bunter Lebenslauf - Einen Artikel mit Tipps für die Bewerbung verstehen und Informationen entnehmen - Moduł 1: Kolorowe CV - | 1h | 1h |
16. | Temat: Analiza artykułu z poradami o składaniu aplikacji i wybór najważniejszych informacji | 1h | 1h |
17. | Temat: Multitasking - Einen Artikel zum Thema "Multitasking" zusammenfassen und darüber diskutieren - Moduł 3: Wielozadaniowość - Podsumowanie artykułu o multitaskingu i omówienie związanych z nim zagadnień | 1h | 1h |
18. | Temat: Umiejętności miękkie - Sporządzanie notatek z wywiadu radiowego oraz krótkie prezentacje na temat elastycznych warunków pracy i urlopu naukowego | 1h | 1h |
19. | Temat: Junge Unternehmen - Portret: Rozwijające się przedsiębiorstwa | 1h | 1h |
20. | Temat: Grammatik: Rückschau - Gramatyka: Powtórka | 1h | 1h |
21. | Temat: Wie wird man...? Und was macht eigentlich...? - Film: Jak zdobyć ten zawód? Na czym on polega? | 1h | 1h |
22. | Temat: Wortschatz zum Thema "Wirtschaft" klären - Wprowadzenie: Omówienie słownictwa związanego z tematem gospodarki | 1h | 1h |
23. | Temat: Vom Kohlenpott... - Informationen über die Entwicklung des Ruhrgebiets entnehmen und einen Vortrag halten - Moduł 1: Historia Zagłębia Ruhry - Wyszukiwanie informacji na temat Zagłębia Ruhry i przygotowanie prezentacji | 1h | 1h |
24. | Temat: Mit gutem Gewissen? - Sich mit "Gewissensfragen" auseinandersetzen und die eigene Meinung vertreten - Moduł 2: Z czystym sumieniem? - Analizowanie dylematów moralnych i wyrażanie swojego zdania | 1h | 1h |
25. | Temat: Die Welt ist ein Dorf - Vor- und Nachteile der Globalisierung beleuchten - Moduł 3: Globalna wioska - Analiza wad i zalet globalizacji | 1h | 1h |
26. | Temat: Der Weg ist das Ziel - Notizen zu einem Gespräch über berufliche Ziele machen - Moduł 2: Liczy się droga - Sporządzanie notatek z rozmowy na temat planów i celów zawodowych | 1h | 1h |
27. | Temat lekcji: Test teoretyczny i wywiad swobodny | 1h |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Auftakt: Über kurze Geschichten sprechen - Wprowadzenie: Opowiadanie krótkich historii | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Zeitgefühl - Wichtige Aussagen zu einem Interview über das Thema "Zeitempfinden" zusammenfassen - Moduł 1: Poczucie czasu - Podsumowanie najważniejszych wypowiedzi z wywiadu na temat poczucia czasu | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 02-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 Vereine heute - Aussagen über das Engagement in Vereinen verstehen und andere von einem Verein überzeugen - Moduł 2: Dzisiejsze organizacje - Zaangażowanie... | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Zuletzt online... - Notizen zu einem Artikel über Handynutzung machen und eigene Erfahrungen austauschen - Moduł 3: Aktywność w sieci - Sporządzanie notatek do artykułu.. | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 Unser Zuhause - Probleme in Wohngemeinschaften diskutieren und gemeinsam Lösungen finden; einen Beschwerdebrief schreiben - Moduł 4: W naszym domu - Omawianie problemów... | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 Porträt: Dinge des Alltags - Made in D-A-CH - Przedmioty codziennego użytku - portret produktów z regionu D-A-CH | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Grammatik: Rückschau - Gramatyka: Powtórka | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Über Witze und Cartoons sprechen - Wprowadzenie: Dyskusje o żartach i kreskówkach | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 Immer erreichbar - Vor- und Nachteile moderner Medien aus einem Artikel herausarbeiten und Meinungen wiedergeben - Moduł 1: Zawsze online - Ocena wad i zalet nowoczesnych mediów... | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 gien aus einem Interview zum Thema "Schlagfertigkeit" zusammenfassen - Moduł 2: Sztuka riposty - Omówienie stosowania błyskotliwych odpowiedzi na podstawie wywiadu | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Sprachen lernen - Einen Fachtext über "Sprachen lernen und erwerben" kommentieren - Moduł 3: Nauka języków - Omówienie tekstu specjalistycznego na temat nauki i przyswajania języków | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 Grammatik: Rückschau - Gramatyka: Powtórka | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 Qualifikationen für Berufe notieren - Wprowadzenie: Sporządzanie listy kwalifikacji potrzebnych do wykonywania zawodów | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Ein bunter Lebenslauf - Einen Artikel mit Tipps für die Bewerbung verstehen und Informationen entnehmen - Moduł 1: Kolorowe CV - | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 Analiza artykułu z poradami o składaniu aplikacji i wybór najważniejszych informacji | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 Film: Dorf der Nachhaltigkeit - Film: Zrównoważony rozwój wsi | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Multitasking - Einen Artikel zum Thema "Multitasking" zusammenfassen und darüber diskutieren - Moduł 3: Wielozadaniowość - Podsumowanie artykułu o multitaskingu i omówienie związanych z nim zagadnień | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 Umiejętności miękkie - Sporządzanie notatek z wywiadu radiowego oraz krótkie prezentacje na temat elastycznych warunków pracy i urlopu naukowego | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 Junge Unternehmen - Portret: Rozwijające się przedsiębiorstwa | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 Grammatik: Rückschau - Gramatyka: Powtórka | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Wie wird man...? Und was macht eigentlich...? - Film: Jak zdobyć ten zawód? Na czym on polega? | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 Wortschatz zum Thema "Wirtschaft" klären - Wprowadzenie: Omówienie słownictwa związanego z tematem gospodarki | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 Vom Kohlenpott... - Informationen über die Entwicklung des Ruhrgebiets entnehmen und einen Vortrag halten - Moduł 1: Historia Zagłębia Ruhry - Wyszukiwanie informacji... | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 Mit gutem Gewissen? - Sich mit "Gewissensfragen" auseinandersetzen und die eigene Meinung vertreten - Moduł 2: Z czystym sumieniem? - Analizowanie dylematów moralnych i wyrażanie swojego zdania | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 Die Welt ist ein Dorf - Vor- und Nachteile der Globalisierung beleuchten - Moduł 3: Globalna wioska - Analiza wad i zalet globalizacji | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 Der Weg ist das Ziel - Notizen zu einem Gespräch über berufliche Ziele machen - Moduł 2: Liczy się droga - Sporządzanie notatek z rozmowy na temat planów i celów zawodowych | Prowadzący Jessica Roschlau – Radecka | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 Test teoretyczny i wywiad swobodny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 360,00 PLN
- Koszt usługi netto6 360,00 PLN
- Koszt godziny brutto120,00 PLN
- Koszt godziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jessica Roschlau – Radecka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma podręcznik o nazwie "Aspekte Neu C1"oraz dostęp do jego wersji elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest poprawny zapis uczestnika na usługę w Bazie Usług Rozwojowych.
Przystąpienie do kursu jest uwarunkowane określeniem poziomu biegłości językowej na podstawie testu poziomującego online oraz rozmowy kwalifikacyjnej lub osobistej decyzji o podjęciu nauki na poziomie C1
Uczestnik przed rozpoczęciem zajęć z trenerem wypełnia także formularz badania potrzeb szkoleniowych aby kurs był jak najbardziej efektywny.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Ze względu na tryb kursu zajęcia będą odbywały się również w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie Microsoft Teams.
Aby wziąć udział w spotkaniu online uczestnik potrzebuje urządzenia z dostępem do mikrofonu i kamery.
Na potrzeby kursu uczestnik powinien korzystać z urządzeń, które nie mają ograniczeń, jeśli chodzi o odwiedzane strony internetowe. Uczestnik również musi zapewnić szybkość i dostępność internetu pozwalające na uczestnictwo w spotkaniach.
Powinien również posiadać konto na gmail.com aby mieć dostęp do notatek prowadzonych na dysku google drive.
Uczestnik otrzyma e-mail z linkiem do zajęć odbywających się online w czasie rzeczywistym.
Do zajęć online będziemy używali aplikacji Microsoft Teams.
Wymagane mogą być następujące przeglądarki:
- Google Chrome wersja 55 lub nowsza
- Opera wersja 44 lub nowsza
- Mozilla Firefox wersja 50 lub nowsza
- Internet Explorer wersja 11 lub nowsza
- Microsoft Edge – wszystkie wersje
- Safari – wersja 11 lub nowsza
Do spotkań online wymagany będzie mikrofon i kamera. Podczas użytkowania laptopa lub notebooka mikrofon i kamera jest z dużym prawdopodobieństwem wbudowana w urządzenie. Natomiast podczas korzystania z komputera stacjonarnego wymagane będzie podłączenie tych urządzeń.