Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne + warsztat MS PowerPoint - szkolenie
Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne + warsztat MS PowerPoint - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w szkoleniu Wystąpienia publiczne + warsztat PowerPoint zapraszamy:
- Osoby występujące przed zarządem, menadżerami,
- Członków zespołów projektowych lub współpracowników,
- Prelegentów występujących przed setkami uczestników konferencji, prelekcji, seminariów,
- Przedstawicieli handlowych prezentujących przed klientami w kameralnym gronie,
- Osoby występujące przed kamerą,
- Przełożonych i osoby zarządzające zespołem, które będą przemawiać do swojego zespołu,
- Osoby przygotowujące się do roli trenera lub będące trenerami "samoukami".
Celem Twojego wystąpienia może być:
- Przemowa motywacyjna,
- Prezentacja w PowerPoint,
- Analiza wyników w Excelu,
- Analiza ryzyk i problemów,
- Rekomendacja pomysłów,
- Przekazanie nowych informacji,
- Uczenie i rozwijanie innych.
W usłudze mogą uczestniczyć również osoby z innych projektów
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ,,Wystąpienia publiczne + warsztat PowerPoint'' wyposaża w praktyczne techniki i narzędzia do zaintrygowania odbiorcy; pobudzenia go do uśmiechu i refleksji; sprawienia, by zapadło mu w pamięć to, co przekazujemy; oraz wspierania uczestników w dążeniu do osiągnięcia zaplanowanych celów i działań zgodnie z naszą intencją. Ponadto, szkolenie wyposaża w umiejętności tworzenia zapadających w pamięć, dynamicznych prezentacji, które wzmacniają wypowiedź i autorytet.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wzbudza i utrzymuje zainteresowanie słuchaczy od pierwszych słów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje umiejętność zainteresowania audytorium na początku prezentacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Uczestnik kontroluje modulację i dynamikę głosu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje techniki modulacji i dynamiki głosu podczas prezentacji. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik poznaje zasady budowania atrakcyjnych wizualnie i ciekawych merytorycznie prezentacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy prezentacje zgodne z zasadami wizualnej i merytorycznej atrakcyjności. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia ,,Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe + warsztat PowerPoint''
Wszystkie prezentacje i wystąpienia uczestników są nagrywane kamerą (około 5-6 wystąpień), łącznie z informacją zwrotną o obszarach do rozwoju i silnych stronach udzielaną przez trenera i wybranych Uczestników. Uczestnik otrzymuje swoje nagrania, aby móc dalej doskonalić swój warsztat po szkoleniu.
Dzień 1
1. Jak opanować stres i tremę?
- Przyczyny stresu - jak się przygotować i o co zadbać przed prezentacją.
- Objawy stresu - perspektywa prezentera i publiczności.
- Techniki obniżania stresu i uruchamiania poczucia pewności siebie.
2. Jak zaciekawić publiczność w trakcie wystąpienia?
- Budowanie zaciekawienia, napięcia, dialogu, rozbawienia:
- zabiegami retorycznymi,
- Strukturą Sinusoidy™,
- Strukturą Rekina™,
- Fantami i rekwizytami,
- Narzędziami wspierającymi (slajdy, flip, karty, itp),
- Zabiegi retoryczne:
- odwleczenie,
- pauzy,
- powtórzenia,
- antytezy,
- anegdota,
- metafora,
- pytania i pytania retoryczne.
3. Jak mową niewerbalną budować wizerunek profesjonalnego mówcy?
- Wzrok i kontakt wzrokowy - dostaniesz kilka technik, dzięki którym Twoje oczy będą wiedziały co robić;).
- Mowa ciała - body language - nauczymy Cię czuć się w swoim ciele podczas wystąpień publicznych jak ryba w wodzie! Dopasujemy najlepiej pasujące do Ciebie i wspierające Twój autorytet:
- mimikę (Twoje najlepsze wyrazy twarzy),
- postawę (m.in. układy nóg, ustawienie bioder),
- gesty statyczne (m.in. łódki, wieżyczki, macho itp),
- gestykulację (zapraszanie, przerywanie, witanie, żegnanie),
- Twój głos nabierze mocy dzięki prostym ćwiczeniom do pracy nad emisją głosu:
- dykcją,
- intonacją,
- modulacją,
- głośnością,
- szybkością,
- Dynamika w wystąpieniu - przećwiczysz poruszanie się przed publicznością:
- proksemikę - jakie odległości zachować,
- gdzie i jak siadać,
- jak poruszać się przy narzędziach - rzutniku, flipcharcie.
- Elementy savoir-vivre w autoprezentacji - czego nie wypada a co wolno robić.
DZIEŃ 2
4. Jakiej użyć treści i w jakiej formie, by przekonać?
- Ustalenie kryteriów efektywności oraz celu - to fundament Twojej przyszłej satysfakcji.
- Dopasowanie treści do potrzeb słuchaczy tak, żeby osiągnąć swój zamierzony efekt, a odbiorcom dać satysfakcję.
- Struktury i scenariusze wystąpienia używane przez najlepszych mówców (m.in. Steve Jobs, Anthony Robbins, Brian Tracy, Barrack Obama)
- Projektowanie struktury treści – czyli co zrobić, by przekaz był utrzymujący skupienie, zrozumiały i efektywny:
- Struktura Perswazji™ – jak wzbudzić i utrzymać dynamikę oraz przekonać odbiorcę do pożądanych myśli i decyzji.
- Model Rekina™ – jak zjednać sobie odbiorcę i zostawić na długo w jego głowie nasz przekaz.
- Struktura przekazu – pionowa i pozioma – jak mówić zrozumiale.
- Wzorce budowania, funkcje i proporcje treści: wstępu, rozwinięcia i zakończenia.
- Zarządzanie czasem - proporcje czasowe dla elementów wystąpienia i prezentacji.
- Storytelling - jak wykorzystać historię i fabułę, by ze zdwojoną siłą przekazać kluczowe treści.
5. Jak zarządzać "trudną" publicznością?
- Techniki do pobudzania (publiczność niezainteresowana/ znudzona).
- Techniki do otwierania (odbiorca nieśmiały/ małomówny).
- Techniki do dyscyplinowania i zyskiwania przychylności w oporze (uczestnik gadatliwy/ nieuważający/ atakujący/ złośliwy).
6. Optymalizujemy Twoje wystąpienia
- Dopasujemy cały Twój warsztat związany z ciałem, technikami oraz narzędziami zewnętrznymi gdy:
- Twoje wystąpienie dotyczy:
- liczb (i kochasz Excela;)),
- produktów,
- ryzyk i problemów,
- rekomendacji i pomysłów,
- nowych informacji,
- rozwoju kompetencji odbiorców.
- będziesz prezentować przed:
- zarządem, menadżerami,
- członkami zespołu projektowego lub współpracownikami,
- uczestnikami konferencji, prelekcji, seminarium,
- przed klientem w kameralnym gronie,
- kamerą.
- Twoje wystąpienie dotyczy:
- Indywidualny plan rozwojowy:
- Co wzmacniać,
- Czego unikać,
- Nad czym pracować w pierwszej kolejności.
DZIEŃ 3
7. Jak osiągnąć za pomocą prezentacji w PowerPoint® to, co chcemy osiągnąć...
- Kryteria efektywności prezentacji i wystąpienia
- Cele prowadzącego a potrzeby słuchaczy
- Cel prezentacji i sens slajdów
- Prezentacja a slidedoc - triki Nancy Duarte
8. Jak zaciekawić prezentacją w PowerPoint®
- Forma a treść – złoty umiar
- Stosowanie języka korzyści w kontekście celu prezentacji
- Wychodzenie ze schematyczności slajdów
- Proporcje zawartości elementów struktury
- Jak budować slajd od strony merytorycznej i graficznej (ZEN prezentacji Garr Reynolds'a)
9. Forma prezentacji w PowerPoint®
- Czcionki:
- Wielkość
- Kolor
- Rodzaj
- Struktura slajdu
- Ilość elementów na slajd i na całą prezentację
- Umiejscowienie na slajdzie (tekst + obraz)
- Ilość slajdów
- Słowa i obrazy klucze
10. Wstawianie i zarządzanie treścią slajdów w PowerPoint®
- Wstawianie i edycja obrazów, obrazków clipart, kształtów i inteligentnych kształtów SmartArt
- Wstawianie i edycja tabel
- Wstawianie i edycja wykresów
- Wstawianie i edycja video i audio
- Efekty graficzne
- Wyzwalacze (np. film uruchamiający się po odpowiednim czasie lub kliknięciu)
- Warstwy – jak radzić sobie z grafiką składającą się z kilku elementów
- Tworzenie stylów i grafiki tła – firmowy szablon
11. Pokaz slajdów w PowerPoint®
- Przejścia i animacje
- Wejścia, wyróżnienia i wyjścia
- Chronometraż i wyzwalacze
- Pokaz z widokiem prezentera, czyli prezentacja bez przełączania i przerw technicznych
- Korzystanie z notatek PP – PP suflerem
- Pokaz niestandardowy – jedna prezentacja dla kilku grup odbiorców
12. Automatyzacja pracy i extra możliwości w PowerPoint®
- Szybkie przygotowywanie prezentacji dzięki definiowaniu wzorców i układów:
- Slajdów
- Materiałów informacyjnych
- Notatek
- Automatyczne generowanie zaawansowanych materiałów szkoleniowych z PP dzięki wykorzystaniu wzorców notatek
- Korzystanie ze stopek, nagłówków, numeracji stron, daty i czasu
- Wykorzystywanie układów slajdów w zależności od zawartości (np. slajd tytułowy, slajd rozwijający, slajd końcowy, slajd przejściowy)
Czas trwania:
Szkolenie trwa 24 godziny zegarowe. (3 dni).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Jak osiągnąć za pomocą prezentacji w PowerPoint® to, co chcemy osiągnąć | Prowadzący Kamil Sander | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Przerwa kawowa | Prowadzący Kamil Sander | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Jak zaciekawić prezentacją w PowerPoint? | Prowadzący Kamil Sander | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Lunch | Prowadzący Kamil Sander | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Wstawianie i zarządzanie treścią slajdów w PowerPoint | Prowadzący Kamil Sander | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 Pokaz slajdów w PowerPoint | Prowadzący Kamil Sander | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Przerwa kawowa | Prowadzący Kamil Sander | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Automatyzacja pracy i extra możliwości w PowerPoint | Prowadzący Kamil Sander | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Jak opanować stres i tremę a potem zmienić w energię podczas wystąpień publicznych? | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Jak zaciekawić publiczność w trakcie wystąpienia i prezentacji? | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Lunch | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Komunikacja niewerbalna: MOWA CIAŁA - podczas prowadzenia prezentacji - Twoja prawdziwa, energiczna, pewna siebie, naturalna i opanowana | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Komunikacja niewerbalna: Twój Głos - silny, barwny i dynamiczny podczas wystąpienia publicznego! | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Jak przekonywać do swoich pomysłów i rekomendacji podczas prezentacji | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Umiejętność radzenia sobie z trudnymi zachowaniami publiczności w trakcie wystąpienia? | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Lunch | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Jak dynamicznie prowadzić prezentacje online? | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Optymalizujemy Twoje wystąpienia publiczne podczas szkolenia | Prowadzący Mateusz Dąbrowski | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 292,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 490,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,42 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mateusz Dąbrowski
Swoją karierę rozpoczął w firmach doradczych z zakresu HR. Będąc odpowiedzialnym m.in. za sprzedaż usług i ich realizację wypracował sobie solidny warsztat narzędziowy z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta i wywierania wpływu, którego z sukcesem używa i wzbogaca od 2009 - jako praktyk i właściciel 4GROW. Równocześnie prowadząc projekty rekrutacyjne, rozwijał swoją wiedzę na temat kompetencji, procesów biznesowych i map stanowisk wykorzystywanych w różnych firmach.
Kolejnym krokiem był dział HR międzynarodowej korporacji Aviva (dawniej Commercial Union), w której swoją wiedzą i doświadczeniem wspierał kadrę zarządzającą w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Współtworzył oraz współprowadził Assessment Centre.
Kamil Sander
Pracuje w branży szkoleniowej od 2017 roku. W tym czasie zrealizował ponad 2500 godzin szkoleniowych w obszarach kompetencji cyfrowych. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w obszarze sprzedaży i systemów do zarządzania sprzedażą w branżach technicznych jak telekomunikacja i IT. Uczestniczył w wielu projektach szkoleniowych, gdzie największe z nich to m.in.:
„Lekcja Enter” od 2021 – 2023, którego celem było wdrażanie technologii informacyjno- komunikacyjnych w nauczaniu.
„Sieć na kulturę” rok 2023, którego celem było przeszkolenie dzieci i młodzieży w wieku 10-18 lat z cyfrowych kompetencji obywatelskich, programowania gier i stron mobilnych, bezpieczeństwa w sieci i kompetencji medialnych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
papierowe lub elektroniczne
Informacje dodatkowe
Co jeszcze dostaniesz EXTRA?
- Ty i trener
W ciągu roku od szkolenia zarządzanie sobą w czasie dajemy Ci 90 min indywidualnego treningu - sam na sam z trenerem, twarzą w twarz na spotkaniu! - Bez limitu godzin - kontakt telefoniczny z trenerem
- Inspirujące materiały z tematu szkolenia
- Troskę o Twoje potrzeby przed szkoleniem
Trener kontaktuje się z Tobą do 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Uczestnika problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia) i kontekst zawodowy. - Wygodne fotele :)
Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla Uczestnika. Postawiliśmy na szerokie, wygodne fotele. - Więcej informacji: https://4grow.pl/szkolenia/wystapienia-publiczne-szkolenie-prezentacje-szkolenia
Na warsztacie MSPowerPoint pracujemy z komputerem. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy w wypożyczeniu laptopa, powiadom nas o tym.
Adres
Adres
Przystanek Wola-Ratusz
Tramwaje: 10, 13, 15, 20, 23, 26
Autobusy: 190, 520, 157
Metro:
Ratusz Arsenał (6 min komunikacją miejską)
Rondo Daszyńskiego (10 min: komunikacja miejska + spacer)
Rondo ONZ (8 min komunikacją miejską)
Dworce kolejowe (12 min komunikacją miejską):
Warszawa Centralna
Warszawa Śródmieście WKD
Warszawa Ochota
Możliwość parkowania
W okolicy al. Solidarności poza parkingami przy ulicy można zostawiać samochody dodatkowo na parkingach prywatnych, na przykład przy ul. Żytniej 20 znajduje się płatny parking. Z miejsc parkingowych, w miarę dostępności, można też skorzystać w Hotelu Ibis Warszawa Centrum, położonym ok. 200 m od naszej sali (60 zł za dobę).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi