HR Biznes Partner prawdziwym partnerem - szkolenie
HR Biznes Partner prawdziwym partnerem - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- Zespoły HR,
- pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
- menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, właściciele przedsiębiorstw, jeśli są odpowiedzialni w przedsiębiorstwie za działania HR.
W usłudze mogą uczestniczyć również osoby z innych projektów
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „HR Biznes Partner – prawdziwy partner biznesowy” wyposaża w praktyczne techniki i narzędzia do asertywnego dbania o własne granice, komfort, potrzeby i efektywność; budowania autorytetu; radzenia sobie z oporem, obiekcjami oraz krytyką; udzielania konstruktywnej krytyki i egzekwowania; zarządzania konfliktem interpersonalnym i budowania porozumienia; oraz wspierania partnerów biznesowych w budowaniu efektywnej współpracy w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki i zabiegi asertywne do dbania o swoje granice, komfort, potrzeby i efektywność. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje asertywne techniki dbania o granice osobiste, wskazując sposoby ich praktycznego zastosowania w codziennych interakcjach zawodowych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje autorskie narzędzia do radzenia sobie z oporem, obiekcjami, zastrzeżeniami i krytyką. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje zastosowanie tych narzędzi w praktycznych scenariuszach, pokazując, jak efektywnie zarządzać obiekcjami i zastrzeżeniami w dialogu z innymi. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje narzędzia i techniki do budowania porozumienia i zarządzania konfliktem interpersonalnym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje różne typy konfliktów interpersonalnych oraz dobiera odpowiednie narzędzia i techniki do ich rozwiązania z zestawu dostępnych metod. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia: HR Biznes Partner prawdziwym partnerem:
DZIEŃ 1
1. HR Biznes Partner wspiera menadżerów w rozwiązywaniu problemów i budowaniu zespołów
- Model 5 dysfunkcji zespołu.
- Modele do moderowania spotkań, wypracowywania zmian i nowych rozwiązań:
- HPI,
- GROW
- Coachingowe techniki:
- zadawania pytań,
- prowadzenia dyskusji
- rozwiązywania problemów.
2. HR Biznes Partner asertywnie stawia granice
- Analiza Transakcyjna jako model pozycji percepcyjnych i komunikacyjnych do wykorzystania w relacjach biznesowych (dorosły, rodzic, dziecko wg. Berne’a).
- Trójkąt Dramatyczny (wg Karpmana) jako model destrukcyjnych relacji biznesowych – po czym go poznać, jak w niego nie wchodzić i jak z niego wyjść?
- Techniki asertywnego i pełnego szacunku stawiania granic: Odroczenie asertywne, Asertywna odmowa, Otwarte drzwi, Jujitsu.
DZIEŃ 2
3. HR Biznes Partner zarządza roszczeniami i buduje porozumienie
- Technika zarządzania oporem i pretensjami EGO™, dzięki której będziesz reagować konstruktywnie i zbudujesz porozumienie nawet, gdy druga strona będzie miała zastrzeżenia lub będzie „atakować” Cię (lub innych) słownie.
- Autorska technika Alternatywy™ - dzięki niej w dyplomatyczny sposób pokażesz korzyści z wyboru Twojego rozwiązania w sytuacji, gdy Twój partner biznesowy oczekuje od Ciebie czegoś innego.
- Reframing – technika, która pomoże Tobie i Twoim współpracownikom, partnerom przechodzić od problemów do rozwiązań.
DZIEŃ 3
4. HR Biznes Partner wywiera wpływ – egzekwuje, krytykuje, przekonuje
- Wyzwalacz Proaktywności™ - "Zacznij od siebie"- wywieranie wpływu na siebie, jako podstawa wywierania wpływu na innych.
- Jak przekonać audytorium do Twoich rozwiązań? Pomoże Ci w tym nasza autorska technika FAPROK ™.
- Neurolingwistyka w perswazji – konstrukcje słowne wzmacniające Twój autorytet oraz odpowiedzialność i zaangażowanie Twoich partnerów.
- Zasady konstruktywnej krytyki oraz techniki eskalujące od informacji zwrotnej do werbalizacji oczekiwań i egzekwowania: feedback / feedforward i scenariusz rozmowy 4AS™.
Czas trwania:
Szkolenie trwa 24 godziny. (3 dni).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 HR Business Partner wspiera menadżerów w rozwiązywaniu problemów i budowaniu zespołów | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Model 5 dysfunkcji zespołu | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Lunch | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Modele do moderowania spotkań, wypracowywania zmian i nowych rozwiązań | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Coachingowe techniki | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 HR Business Partner asertywnie stawia granice | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Analiza Transakcyjna jako model pozycji percepcyjnych i komunikacyjnych do wykorzystania w relacjach biznesowych | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Lunch | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Trójkąt Dramatyczny (wg Karpmana) jako model destrukcyjnych relacji biznesowych | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Techniki asertywnego i pełnego szacunku stawiania granic | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 HR Business Partner zarządza roszczeniami i buduje porozumienie | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Technika zarządzania oporem i pretensjami EGO™, Autorska technika Alternatywy™, Reframing | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Lunch | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Neurolingwistyka w perswazji | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 HR Business Partner wywiera wpływ – egzekwuje, krytykuje, przekonuje | Prowadzący Agnieszka Wąsik | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 308,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto137,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto112,08 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Wąsik
Stworzyła program dla liderów dla marki Pandora oraz Douglas – Akademia Lidera oraz Program rozwoju Talentów Lidera.
Tworzyła oraz prowadziła programy szkoleniowe oraz warsztaty z zakresu leadrshipu, szeroko rozumianych umiejętności miękkich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, budowania kultury organizacyjnej oraz wdrażania rozwiązań w warunkach kryzysu.
Prowadziła warsztaty z zarządzania międzypokoleniowego oraz komunikacji międzypokoleniowej dla marki Douglas.
Pełniąc również rolę HR Business Partner dla marki Douglas wspierała procesy rekrutacyjne oraz rozwojowe dla menedżerów regionalnych oraz dyrektorów placówek. Współtworzyła oraz wdrażała program rozwojowy Development Center dla menedżerów oraz dyrektorów marki Douglas.
Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z komunikacji bez przemocy (NVC).
Prowadziła zajęcia dla trenerów oraz coachów w ramach Akademii Trenerów i Coachów Grupy TROP – wspierałam proces edukacji oraz rozwoju przyszłych trenerów i coachów. Prowadziłam treningi interpersonalne – TBR jako trener Grupy TROP.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie drukowanej z ćwiczeniami oraz opisem omawianych zagadnień oraz dodatkowe hand-outy. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma również dostęp do platformy online z materiałami w formie plików do druku, wszystkich ćwiczeń, prezentacji ze szkolenia oraz spisu polecanej literatury.
Informacje dodatkowe
- Gwarancja terminu odbycia się szkolenia od zapisu pierwszego uczestnika
- Badanie potrzeb uczestnika przed szkoleniem
- Wsparcie trenera - trener wspiera uczestnika telefonicznie w razie pytań i wątpliwości.
- Trening indywidualny - każdemu uczestnikowi szkolenia przysługuje: 90 min indywidualnego treningu/konsultacji w podejściu coachingowym. Treningi odbywają się w ciągu roku po szkoleniu.
- W trakcie projektu – przez 1 rok - follow-upy
Materiały są przesyłane mailowo do każdego Uczestnika w określonej ilości w ciągu roku od szkolenia i dzielą się na kilka kategorii: - Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
- Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
- Quizy
- 5 sekundówki – jedno, dwuzdaniowe wnioski, reguły i złote myśli dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
Adres
Adres
Przystanek Wola-Ratusz
Tramwaje: 10, 13, 15, 20, 23, 26
Autobusy: 190, 520, 157
Metro:
Ratusz Arsenał (6 min komunikacją miejską)
Rondo Daszyńskiego (10 min: komunikacja miejska + spacer)
Rondo ONZ (8 min komunikacją miejską)
Dworce kolejowe (12 min komunikacją miejską):
Warszawa Centralna
Warszawa Śródmieście WKD
Warszawa Ochota
Możliwość parkowania
W okolicy al. Solidarności poza parkingami przy ulicy można zostawiać samochody dodatkowo na parkingach prywatnych, na przykład przy ul. Żytniej 20 znajduje się płatny parking. Z miejsc parkingowych, w miarę dostępności, można też skorzystać w Hotelu Ibis Warszawa Centrum, położonym ok. 200 m od naszej sali (60 zł za dobę).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi