BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ W SOCIAL MEDIACH. Szkolenie.
BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ W SOCIAL MEDIACH. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana dla:
- właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych chcących zwiekszyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie budowania marki osobistej w social mediach,
- pracowników działów marketingu i sprzedaży,
- pracowników działów e-commerce,
- pracowników agencji marketingowych oraz reklamowych,
- uczestników projektu ,,Kierunek Rozwój" realizowanego przez WUP Toruń,
- uczestników projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” oraz „Nowy start w Małopolsce z EURESem” realizowanych przez WUP Kraków,
- wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności z zakresu budowania marki osobstej w social mediach.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji23-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego budowania marki osobistej w social mediach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą czym jest marka osobista | Kryteria weryfikacji określa przykładowe atrybuty marki | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wymienia etapy budowania marki | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się komunikuję markę osobistą w social mediach | Kryteria weryfikacji opisuje na czym polega storytelling marki | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji określa jak tworzyć content wspierający budowanie marki | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się ma świadomość roli budowania marki osobistej w promowaniu swoich produktów i usług | Kryteria weryfikacji opisuje jak marka osobista właściciela może wpływać na budowanie rozpoznawalności firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje różnice między marką osobistą a marką przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Szkolenie dedykowane dla:
- właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych chcących zwiekszyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie budowania marki osobistej w social mediach,
- pracowników działów marketingu i sprzedaży,
- pracowników działów e-commerce,
- pracowników agencji marketingowych oraz reklamowych,
- uczestników projektu ,,Kierunek Rozwój" realizowanego przez WUP Toruń,
- uczestników projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” oraz „Nowy start w Małopolsce z EURESem” realizowanych przez WUP Kraków,
- wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności z zakresu budowania marki osobstej w social mediach.
2. Warunki realizacji szkolenia: szkolenie realizowane zdalnie w czasie rzeczywistym na platformie zoom, samodzielne stanowiska komputerowe.
3. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
4. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na 8 godzin zegarowych zajęć przewidziano 30 minut przerwy. Przerwa nie jest wliczona w czas trwania zajęć. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
5. Walidacja wiedzy i umiejętności uczestników: test teoretyczny zamknięty on-line - pytania jednokrotnego wyboru z automatycznym generowaniem i udostępnianiem wyników.
Ramowy program usługi:
1. Marka osobista co to takiego?
- atrybuty marki oraz etapy jej budowania,
2. Komunikacja marki osobistej w social mediach
- storytelling marki,
- jak tworzyć content wspierający budowanie marki osobistej,
- rola fotografii i filmów video w kreowaniu wizerunku marki osobistej w social mediach.
3. Marka osobista a marka przedsiębiorstwa.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Marka osobista co to takiego?Rozmowa na żywo, chat,współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Komunikacja marki osobistej w social mediach. Rozmowa na żywo, chat,współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Komunikacja marki osobistej w social mediach. Rozmowa na żywo, chat,współdzielenie ekranu,ćwiczenia. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Marka osobista a marka przedsiębiorstwa. Rozmowa na żywo, chat,współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Test walidujący on-line i udostępnienie wyników | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Bogielczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje multimedialne + skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
- Firma szkoleniowo-doradcza posiada podpisaną umowę z WUP Kraków na realizację projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i „Nowy start w Małopolsce z EURESem”, a także z WUP Toruń na realizację projektu: ,,Kierunek-Rozwój".
- W przypadku chęci realizacji usługi w innej formie (szkolnie stacjonarne, szkolnie zdalne w czasie rzeczywistym, szkolenie zamknięte) lub innym terminie – zapraszamy do kontaktu w celu omówienia możliwych opcji realizacji szkolenia.
- Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM;system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari;stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.