Kurs -Język Hiszpański - Poziom A2
Kurs -Język Hiszpański - Poziom A2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany do wszystkich osób powyżej 18 roku życia, które chcą nabyć kompetencje w zakresie posługiwania się językiem angielskim na poziomie podstawowym.
Do udziału w usłudze jest wymagana wiedza na poziomie A1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji28-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa "Kurs -Język Hiszpański - Poziom A2" przygotowuje uczestników po zakończeniu kursu do samodzielnego formułowania prostych zdań i pytań oraz tworzenia krótkich notatek i wiadomości na poziomie A2, które są przydatne w codziennych interakcjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą podstaw systemu fonetycznego języka hiszpańskiego, podstawowego słownictwa i podstawowych struktur gramatycznych w zakresie tematów życia codziennego (nazywania osób, miejsc, realcji międzyludzkich, zainteresowań, wyrażania podstawowej charakterystyki, usytuowania czynności i wydarzeń w czasie) oraz podstawową wiedzą na temat zachowań socjokulturowych na poziomie A1 | Kryteria weryfikacji Pojmuje sens krótkich wypowiedzi, prostych poleceń, próśb, pytań oraz informacji dotyczących osób, numeru telefonu, adresu, ceny, godziny. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Czyta ze zrozumieniem proste, krótkie teksty z życia codziennego. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Porozumiewa się na odpowiednim poziomie w codziennych sytuacjach życiowych, np. umawia się na spotkanie, zamawia posiłek, kupuje bilet... | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Opisuje prostymi zdaniami np. swoją rodzinę, sporządza listę zakupów, napisze krótką wiadomość. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Komunikuje się w sposób zrozumiały dla innych. | Kryteria weryfikacji Precyzyjnie zadaje pytania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wypowiada się stosując odpowiednią formę i intonację. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM NAUCZANIA – A2 - Hiszpański
Lp. | Nazwa zajęć |
1. | Pretest |
Pronunciación ,Saludar y despedirse de manera informal. Presentarse y presentar a alguien – czat na żywo/ćwiczenia | |
Pedir y dar información personal sobre: país y ciudad de residencia, nacionalidad, profesión y lugar de trabajo e idiomas. Preguntar y pedir el número de teléfono y el correo electrónico – czat na żywo/ćwiczenia | |
2. | Pedir y dar información personal sobre: país y ciudad de residencia, nacionalidad, profesión y lugar de trabajo e idiomas. Preguntar y pedir el número de teléfono y el correo electrónico – czat na żywo/ćwiczenia |
Describir objetos (adjetivos). Artículo determinado e indeterminado: el/un. Situar objetos - – czat na żywo/ćwiczenia | |
Presentar a los miembros de la familia. Describir a las personas, Posesivos: mi, tu, su...– czat na żywo/ćwiczenia | |
3. | Presentar a los miembros de la familia. Describir a las personas, Posesivos: mi, tu, su...– czat na żywo/ćwiczenia |
Adjetivos para describir a las personas. Plural de sustantivos y adjetivos Números 11-100. - czat na żywo/ćwiczenia | |
4. | Diferencia ser /estar/ hay. usar de “También/ tampoco” – czat na żywo/ćwiczenia |
Describir el barrio donde uno vive – czat na żywo/ćwiczenia | |
5. | Describir el barrio donde uno vive – czat na żywo/ćwiczenia |
Ordinales: 1°-10° . Hacer valoraciones, enumerar ventajas y desventajas – czat na żywo/ćwiczenia | |
6. | Describir el piso. Presente de indicativo: verbos irregulares o>ue, u>ue: jugar, dormir. Pronombres posesivos: mío, tuyo. suyo, etc. czat na żywo/ćwiczenia |
Indefinidos: Algo/nada, alguien/ nadie Demostrativos: ese/-a/-os/-as - czat na żywo/ćwiczenia | |
7.. | Describir la calle Preguntar y decir la hora. Preguntar por un establecimiento – czat na żywo/ćwiczenia |
Indicar el horario, días de la semana – czat na żywo/ćwiczenia | |
8. | Indicar el camino entre dos puntos a pie. Verbos de movimiento: Verbos de movimiento: ir, venir, llegar, volver, seguir, girar, – czat na żywo/ćwiczenia |
Vocabulario de comida.Pedir en un restaurante. Usar formas de cortesía – czat na żywo/ćwiczenia | |
9. | Vocabulario de comida.Pedir en un restaurante. Usar formas de cortesía – czat na żywo/ćwiczenia |
Expresar gustos y hablar sobre el tiempo libre – czat na żywo/ćwiczenia - czat na żywo/ćwiczenia | |
10. | Hablar de actividades cotidianas y rutinas. Expresar frecuencia y simultaneidad – czat na żywo/ćwiczenia |
Describir físicamente a las personas – czat na żywo/ćwiczenia | |
11. | Hablar de moda. Describir la ropa de alguien. pronombres de objeto directo: lo/la/los/las – czat na żywo/ćwiczenia. |
. | Expresar lo que está haciendo en este momento (gerundio). comparaciones. números a partir de 100 – czat na żywo/ćwiczenia |
12. | Expresar lo que está haciendo en este momento (gerundio). comparaciones. números a partir de 100 – czat na żywo/ćwiczenia |
Expresar planes para el futuro.(ir +a+ infinitivo). meses del año – czat na żywo/ćwiczenia | |
Reservar un viaje una agencia de viajes. Pedir información. Hacer propuestas – czat na żywo/ćwiczenia | |
13. | Hablar de la salud y de estados físicos – czat na żywo/ćwiczenia |
. | Dar consejos y proponer remedios. Interactuar en la consulta del médico – czat na żywo/ćwiczenia |
Expresar acciones en pasado cercano (pretérito perfecto). Expresar sorpresa, decepción y aburrimiento. Dar una excusa – czat na żywo/ćwiczenia – czat na żywo/ćwiczenia | |
14. | Expresar acciones en pasado cercano (pretérito perfecto). Expresar sorpresa, decepción y aburrimiento. Dar una excusa – czat na żywo/ćwiczenia – czat na żywo/ćwiczenia |
Hablar de acciones en pasado. (Indefinido: verbos regulares e irregulares )– czat na żywo/ćwiczenia | |
15 | Interactuar en el aeropuerto: facturación, reclamación, información de vuelos. Reaccionar ante una situación injusta expresando desacuerdo, queja... – czat na żywo/ćwiczenia |
Hablar de hechos históricos y situarlos en el tiempo – czat na żywo/ćwiczenia | |
Hablar de la vida de alguien. Informar del tiempo que separa dos acciones pasadas. Describir acciones habituales y costumbres en pasado – czat na żywo/ćwiczenia | |
16. | Hablar de la vida de alguien. Informar del tiempo que separa dos acciones pasadas. Describir acciones habituales y costumbres en pasado – czat na żywo/ćwiczenia |
Narrar una historia en el pasado con acciones y la descripción de las circunstancias en las que ocurren. Hacer y responder una llamada telefónica – czat na żywo/ćwiczenia | |
17. | Narrar una historia en el pasado con acciones y la descripción de las circunstancias en las que ocurren. Hacer y responder una llamada telefónica – czat na żywo/ćwiczenia |
Posttest |
Szkolenie realizowane będzie 3 x w tygodniu w poniedziałek, środę i piątek w godzinach 17.30 - 20:00.
Szkolenie trwa 50 godzin dydaktycznych, z czego na początku szkolenia zostanie przeprowadziny PRETEST - oceniający poziom wiedzy uczestnika przed przystąpieniem do kursu- trwa 1 h dydaktyczną oraz na zakończenie kursu zostanie
przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się trwająca 1 h dydaktyczną w postaci POSTTESTU.
Wyniki testów cyfrowych generowane są automatycznie przez system, od razu po zakończeniu walidacji co gwarantuje zachowanie warunku rozdzielności procesów szkolenia i walidacji.
Wymagany poziom obecności na zajęciach 80-100% (w zależności od wymagań operatora).
Do udziału w usłudze jest wymagana wiedza na poziomie A1.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 59 Pretest | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 59 Pronunciación ,Saludar y despedirse de manera informal. Presentarse y presentar a alguien – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 59 Pedir y dar información personal sobre: nacionalidad, profesión y lugar de trabajo e idiomas. Preguntar y pedir el número de teléfono y el correo electrónico – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 59 Pedir y dar información personal sobre: nacionalidad, profesión y lugar de trabajo e idiomas. Preguntar y pedir el número de teléfono y el correo electrónico – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 59 Describir objetos (adjetivos). Artículo determinado e indeterminado: el/un. Situar objetos - – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 59 Presentar a los miembros de la familia. Describir a las personas, Posesivos: mi, tu, su...– czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 59 Presentar a los miembros de la familia. Describir a las personas, Posesivos: mi, tu, su...– czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 59 Adjetivos para describir a las personas. Plural de sustantivos y adjetivos Números 11-100. - czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 59 Adjetivos para describir a las personas. Plural de sustantivos y adjetivos Números 11-100. - czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 59 Diferencia ser /estar/ hay. usar de “También/ tampoco” – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 59 Describir el barrio donde uno vive – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 59 Describir el barrio donde uno vive – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 59 Ordinales: 1°-10° . Hacer valoraciones, enumerar ventajas y desventajas – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 59 Ordinales: 1°-10° . Hacer valoraciones, enumerar ventajas y desventajas – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 59 Describir el piso. Presente de indicativo: verbos irregulares o>ue, u>ue: jugar, dormir. Pronombres posesivos: mío, tuyo. suyo, etc. czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 59 Indefinidos: Algo/nada, alguien/ nadie Demostrativos: ese/-a/-os/-as - czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 59 Describir la calle Preguntar y decir la hora. Preguntar por un establecimiento – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 59 Indicar el horario, días de la semana – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 59 Indicar el camino entre dos puntos a pie. Verbos de movimiento: Verbos de movimiento: ir, venir, llegar, volver, seguir, girar, – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 59 Vocabulario de comida. Pedir en un restaurante. Usar formas de cortesía – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 59 Vocabulario de comida. Pedir en un restaurante. Usar formas de cortesía – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 59 Expresar gustos y hablar sobre el tiempo libre – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 59 Expresar gustos y hablar sobre el tiempo libre – czat na żywo/ćwiczenia - | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 59 Hablar de actividades cotidianas y rutinas. Expresar frecuencia y simultaneidad – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 59 Describir físicamente a las personas – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 59 Hablar de moda. Describir la ropa de alguien. pronombres de objeto directo: lo/la/los/las – czat na żywo/ćwiczenia. | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 59 Expresar lo que está haciendo en este momento (gerundio). comparaciones. números a partir de 100 – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 59 Expresar lo que está haciendo en este momento (gerundio). comparaciones. números a partir de 100 – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 59 Expresar planes para el futuro.(ir +a+ infinitivo). meses del año – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 59 Reservar un viaje una agencia de viajes. Pedir información. Hacer propuestas – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 59 Hablar de la salud y de estados físicos – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 59 Dar consejos y proponer remedios. Interactuar en la consulta del médico – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 59 Expresar acciones en pasado cercano (pretérito perfecto). Expresar sorpresa, decepción y aburrimiento. Dar una excusa – czat na żywo/ćwiczenia – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 59 Expresar acciones en pasado cercano (pretérito perfecto). Expresar sorpresa, decepción y aburrimiento. Dar una excusa – czat na żywo/ćwiczenia – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 59 Hablar de acciones en pasado. (Indefinido: verbos regulares e irregulares )– czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 59 Hablar de acciones en pasado. (Indefinido: verbos regulares e irregulares )– czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 59 Interactuar en el aeropuerto: facturación, reclamación, información de vuelos. Reaccionar ante una situación injusta expresando desacuerdo, queja... – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 59 Hablar de hechos históricos y situarlos en el tiempo – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 59 Hablar de la vida de alguien. Informar del tiempo que separa dos acciones pasadas. Describir acciones habituales y costumbres en pasado – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 59 Hablar de la vida de alguien. Informar del tiempo que separa dos acciones pasadas. Describir acciones habituales y costumbres en pasado – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 59 Przerwa | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 59 Narrar una historia en el pasado con acciones y la descripción de las circunstancias en las que ocurren. Hacer y responder una llamada telefónica – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 59 Narrar una historia en el pasado con acciones y la descripción de las circunstancias en las que ocurren. Hacer y responder una llamada telefónica – czat na żywo/ćwiczenia | Prowadzący Patrycja Ostolska | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 59 Posttest | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Patrycja Ostolska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Podręcznik w wersji tradycyjnej "ARCOIRIS (A1-A2)"
- Program na bazie podręcznika
- Autorski materiał dydaktyczny "Umiejętności i kompetencje społeczne" - uczestnik przed przystąpieniem do zajęć jest zobowiązany do zapoznania się z dokumentem.
- Uczestnicy otrzymują link do ćwiczeń do samodzielnego wykonania po zajęciach.
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie poprzez BUR w celu zawarcia umowy świadczenia usług i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Informacje dodatkowe
- W polu Liczba godzin usługi wymiar godzin szkolenia jest przedstawiony w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna usługi = 45 minut).
- Wymagany poziom obecności na zajęciach 80% - 100% (w zależności od wymagań Operatora).
- W sytuacjach nagłych/nieprzewidzianych, jak również w przypadku problemów technicznych prosimy uczestników o kontakt 15 min przed rozpoczęciem szkolenia i w trakcie zajęć pod numerem telefonu 573 225 558 z opiekunem szkolenia.
- Cena usługi zawiera koszt walidacji i oraz koszt podręcznika.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia będą odbywać się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Uczestnik instaluje Skype na komputerze/tablecie/telefonie wyposażonym w mikrofon.
Platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
Skype
Minimalne wymagania sprzętowe oraz internetowe do korzystania ze Skype są następujące:
Wymagania sprzętowe:
Komputer:
- System operacyjny:
- Windows: Windows 7 lub nowszy.
- macOS: macOS 10.10 (Yosemite) lub nowszy.
- Linux: Ubuntu 14.04+, Debian 8.0+, Fedora 24+, lub openSUSE 13.3+.
- Procesor:
- Minimum 1 GHz.
- Procesor dwurdzeniowy dla połączeń grupowych.
- Pamięć RAM:
- Minimum 512 MB (1 GB dla wersji 64-bitowej).
- Dysk twardy:
- Minimum 50 MB wolnego miejsca.
- Karta graficzna:
- Wspierająca DirectX 9.0 lub nowszy (dla Windows).
- Sprawna kamera internetowa:
- Wymagana do połączeń wideo.
- Sprawny mikrofon i głośniki:
- Wbudowane, USB lub Bluetooth.
- Ekran:
- Minimum 800x600 rozdzielczości.
Urządzenia mobilne:
- iOS: iOS 12.0 lub nowszy.
- Android: Android 6.0 lub nowszy.
- Windows Phone: Windows 10 Mobile.
Wymagania internetowe:
- Prędkość pobierania: Minimum 512 kb/s.
- Prędkość wysyłania: Minimum 128 kb/s.
- Jakość połączenia wideo HD: 1.5 Mb/s w obie strony.
- Połączenia grupowe:1.5 Mb/s na połączenie uczestnika dla jakości HD.
- Większa przepustowość wymagana przy większej liczbie uczestników lub wyższej jakości wideo.
Warto zauważyć, że wymagania te mogą różnić się w zależności od konkretnej wersji Skype oraz od liczby uczestników rozmowy. Lepszy sprzęt i szybsze łącze internetowe zapewnią wyższą jakość rozmów.
Link do szkolenia uczestnicy otrzymają w dzień rozpoczęcia szkolenia.