Kurs dyplomowy COAPE „ADVANCED DIPLOMA IN THE PRACTICAL ASPECTS OF COMPANION ANIMAL BEHAVIOUR AND TRAINING” I rok - Zielone kompetencje i Małopolski pociąg do kariery
Kurs dyplomowy COAPE „ADVANCED DIPLOMA IN THE PRACTICAL ASPECTS OF COMPANION ANIMAL BEHAVIOUR AND TRAINING” I rok - Zielone kompetencje i Małopolski pociąg do kariery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Weterynaria
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Podstawą kwalifikacji na Kurs Dyplomowy jest wykazanie się kwalifikacjami w pracy ze zwierzętami np. dyplom lekarza weterynarii, dyplom technika weterynarii, a w przypadku wykształcenia o innym profilu opisanie doświadczenia w pracy ze zwierzętami (praca ze zwierzętami przygotowanymi do adopcji w schronisku, fundacji czy stowarzyszeniu itp., prowadzenie domu tymczasowego, hodowlii, udział w kursie trenerskim, kursie dogoterapii, prowadzenie szkoły dla psów itp) lub pomyślne ukończenie jednego z korespondencyjnych kursów COAPE - do wyboru kurs: Szkoła dla Psów, Think Dog, Think Cat, Study Dog, Wilk - Zachowanie i Ekologia.
Usługa jest dedykowana również dla uczestników projektu Kierunek Rozwój oraz projektu Małopolski pociąg do kariery.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników80
- Data zakończenia rekrutacji03-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi102
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnej pracy ze zwierzętami, obserwacji i interpretacji zachowania zwierząt, do wychowania, uczenia i szkolenia, a także rozumienia różnorodnych uwarunkowań tych procesów z uwzględnieniem zielonych kompetencji.Szkolenie przygotowuje Uczestnika również do formułowania wniosków, opracowywania i przedstawiania wyników i wskazywania kierunków dalszych badań oraz wyznaczania ścieżek własnego rozwoju.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi:- Identyfikować sygnały komunikacyjne i zachowania zwierząt, które wskazują na ich stan emocjonalny oraz potrzeby, - Analizować przyczyny problemowych zachowań u zwierząt, takich jak lęk, agresja, czy nadmierna ekscytacja, - Interpretować gesty, mimikę i postawę ciała różnych gatunków zwierząt w celu zrozumienia ich intencji oraz samopoczucia, - Rozróżniać między normalnymi a nietypowymi wzorcami zachowań u zwierząt, - Tworzyć plany behawioralne dostosowane do indywidualnych potrzeb i problemów zwierząt, - Stosować techniki modyfikacji zachowania, takie jak wzmocnienie pozytywne, - Monitorować postępy zwierząt podczas wdrażania planu behawioralnego i dokonywać odpowiednich zmian w działaniach, - Komunikować zalecenia dotyczące postępowania z danym zwierzęciem w sposób jasny i zrozumiały dla właścicieli, - Ocenić efektywność zastosowanych metod i podejmować decyzje o ich modyfikacji, jeśli zajdzie taka potrzeba, - Rozpoznawać sytuacje wymagające konsultacji z innymi specjalistami (np. weterynarzem) i rekomendować odpowiednie działania. | Kryteria weryfikacji - uczestnik posługuje się terminologią używaną w behawioryźmie;- uczestnik Wyjaśnia podstawy hodowli zwierząt; - Projektuje pozytywne metody szkolenia i odpowiednie sygnały uspokajające w przypadku rozpoznania objawów lęku i stresu albo występowania zachowań agresywnych w interakcji z człowiekiem lub innym zwierzęciem; - uczestnik stosuje prawidłowe metody pracy i socjalizacji zachodzące podczas codziennego kontaktu zwierzęcia z jego opiekunem ( lub zooterapeutycznego z pacjentem) zachowując przy tym nie tylko wymogi weterynaryjne ale również podstawy etyki wynikające z wymogów ochrony zwierząt określonych w prawie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęPiotr Leszczyński
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoCOAPE Polska Andrzej Kinteh-Kłosiński
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
MODUŁ 1 ETOLOGIA PSA
- Udomowienie psów - Wstęp do typologii behawioralnej psa domowego
- Ewolucja zachowania psów - Ewolucja różnych typów psów
- Zachowania i potrzeby psów różnych ras, etogram psa, komunikacja między psami i komunikacja z ludźmi
- Rozwój zachowania psów oraz strategie przetrwania 5F
- Teoria dominacji w świetle współczesnej wiedzy na temat zachowania się psów
- Cele i praktyczna organizacja psich przedszkoli
MODUŁ 2 ETOLOGIA KOTA / ZAGADNIENIA PRAWNE W PRACY BEHAWIORYSTY ZWIERZĄT
- Udomowienie kotów - praktyczne znaczenie dla zachowania kotów i pracy behawiorysty zwierząt
- Biologia rozwojowa kotów - etogram, etapy rozwoju osobniczego. Zapobieganie problemom behawioralnym kotów
- Prawo o ochronie zwierząt w pracy behawiorysty zwierząt
MODUŁ 3 PROCESY UCZENIA SIĘ ZWIERZĄT
- Wiedza o procesach uczenia się - Biologiczne i psychologiczne podłoże uczenia się, formy, procesy oraz prawa uczenia się
- Sygnały nagrody i braku nagrody w modyfikacji zachowania psa
- Sygnały nagrody i braku nagrody w modyfikacji zachowania kota i innych zwierząt
- Stosowanie kar a etyka postępowania ze zwierzętami
- Techniki modyfikacji zachowania stosowane w terapii zachowania
MODUŁ 4 PRAKTYCZNE STOSOWANIE PROCESÓW UCZENIA SIĘ W PRACY BEHAWIORYSTY ZWIERZĄT
- Szkolenie i ocena zachowania psów dorosłych
- Praktyczne aspekty pracy z psem i kotem - uczenie zachowań - ćwiczenia i zadania praktyczne
- Trening rehabilitacji behawioralnej dla psów
MODUŁ 5 EMOCJE I EMOCJONALNOŚĆ ZWIERZĄT. ZACHOWANIA SEKSUALNE, HORMONY PŁCIOWE, AGRESJA
- Wprowadzenie do wiedzy o emocjach i emocjonalności - Behawioralny Układ Hamowania, temperament i osobowość zwierząt
- Wprowadzenie do wiedzy o emocjach i emocjonalności - Podstawowe systemy emocjonalne ssaków
- Psychologia i neurofizjologia emocji. Dopamina i biologia nagrody. Uczenie się przez unikanie, zachowania powtarzające się i uzależnienie od nagrody
- Organizacja zachowania - zachowania odruchowe, instynktowne, procesy poznawcze, intencjonalność i kwestia świadomości zwierząt
- Zachowania seksualne i problemy związane z płcią u zwierząt towarzyszących. Płeć i hormony. Agresja
MODUŁ 6 PODSTAWY NEUROFIZJOLOGII I NEUROPSYCHOLOGII. WPŁYW DIETY NA EMOCJE I ZACHOWANIE
- Podstawy neurofizjologii i neuropsychologii - generowanie i regulowanie emocji przez układ nerwowy, reakcja stresowa, hormony stresu.
- Wpływ diety i nawyków dietetycznych na emocje i zachowanie.
- Manipulacje dietą w terapii zachowania zwierząt.
MODUŁ 7 MHERA - MODEL OCENY PRZYCZYN ZACHOWANIA I MONITOROWANIA PROCESU TERAPII ZACHOWANIA. PRAKTYCZNE ASPEKTY PROWADZENIA KONSULTACJI BEHAWIORALNYCH I PRACY ZE ZWIERZĘTAMI W TERAPII ZACHOWANIA
- MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego
- MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - ćwiczenia - analiza przypadków
- MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - praca behawiorysty w schronisku dla zwierząt - analiza przypadków
- MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - ocena i terapia zaburzeń zachowania związanych z separacją u psów i kotów
- Prowadzenie konsultacji behawioralnej - Sporządzanie raportu po konsultacji, współpraca z lekarzem weterynarii, kwestie bezpieczeństwa w pracy behawiorysty zwierząt. Podstawowe techniki doradztwa w terapii zachowania zwierząt towarzyszących.
MODUŁ 8 DEPRESJA, ZABURZENIA LĘKOWE ZWIERZĄT, LEKI I SUPLEMENTY FIETY W TERAPII ZACHOWANIA ZWIERZĄT. PROBLEMY MEDYCZNE A ZACHOWANIE
- Depresja i zaburzenia lękowe u zwierząt towarzyszących
- Farmakologia w terapii zachowania zwierząt towarzyszących
- Problemy medyczne a zachowanie. Rozumienie podstawowych parametrów fizjologicznych i biochemicznych organizmu zwierząt i ich wpływu na zachowanie. Współpraca behawiorysty i lekarza weterynarii w terapii zachowania zwierząt.
MODUŁ 9 ANALIZA PRZYCZYN ZACHOWANIA. PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE PROCESU TERAPII ZACHOWANIA ZWIERZĄT - ANALIZY PRZYPADKÓW - ĆWICZENIA. ORGANIZACJA I PROWADZENIE PRAKTYKI BEHAWIORYSTY ZWIERZĄT, WSPARCIE COAPE DLA BEHAWIORYSTÓW PO DYPLOMIE
- MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - Frustracja wywołana terapią / ocena i terapia problemowych zachowań psów m.in. agresywność, lękliwość / ocena i terapia zaburzeń zachowania kotów - m.in. znakowanie vs. oddawanie moczu poza kuwetą, znakowanie kałem, agresja względem ludzi i innych kotów / inne zaburzenia zachowania psów i kotów (mi.in. zachowania kompulsywne, PICA, CDS, problemy behawioralne starzejących się psów i kotów)
- Prowadzenie własnej praktyki behawiorysty zwierząt. Wsparcie COAPE dla behawiorystów, 2 rok Kursu Dyplomowego COAPE, Stowarzyszenie Behawiorystów i Trenerów COAPE.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 32 Wstęp; Udomowienie psów; Ewolucja zachowania psów; Rozwój zachowania psów oraz strategie przetrwania 5F | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 10:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 32 Teoria dominacji w świetle współczesnej wiedzy na temat zachowania się psów; Cele i praktyczna organizacja psich przedszkoli; Udomowienie kotów; Komunikacja kotów. | Prowadzący Magdalena Michałek | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 32 Trening rehabilitacji behawioralnej dla psów | Prowadzący Barbara Szczygieł | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 32 Procesy uczenia się cz.1 - Wiedza o procesach uczenia się - Biologiczne i psychologiczne podłoże uczenia się, formy, procesy oraz prawa uczenia się - Wykład i ćwiczenia. Sekcja A | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 32 Procesy uczenia się cz.1 - Wiedza o procesach uczenia się - Biologiczne i psychologiczne podłoże uczenia się, formy, procesy oraz prawa uczenia się - Wykład i ćwiczenia. Sekcja A | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 32 Procesy uczenia się cz.2 - Sygnały nagrody i braku nagrody w modyfikacji zachowania psa | Prowadzący Magdalena Michałek | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 32 Procesy uczenia się cz.3/4 - Sygnały nagrody i braku nagrody w modyfikacji zachowania kota i innych zwierząt oraz Techniki modyfikacji zachowania | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 32 Procesy uczenia się cz.4 - Stosowanie kar a etyka postępowania ze zwierzętami. Sekcja D | Prowadzący Magdalena Michałek | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 32 Praktyczne aspekty pracy z psem i kotem - uczenie zachowań. Sekcja F | Prowadzący Magdalena Michałek | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 32 Wprowadzenie do neurofizjologii i neuropsychologii Sekcja G - cz.1 i cz.2 | Prowadzący Olga Lasek | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 32 Wpływ diety i nawyków dietetycznych na zachowanie. Sekcja B | Prowadzący Olga Lasek | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 32 Manipulacje dietą w terapii zachowania zwierząt. Sekcja C | Prowadzący Olga Lasek | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 32 Wprowadzenie do wiedzy o emocjach i emocjonalności - Behawioralny Układ Hamowania, temperament i osobowość zwierząt | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 32 Wprowadzenie do wiedzy o emocjach i emocjonalności - Podstawowe systemy emocjonalne ssaków. Sekcja H | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 32 Psychologia i neurofizjologia emocji. Dopamina i biologia nagrody. Uczenie się przez unikanie, zachowania powtarzające się i uzależnienie od nagrody. Sekcja A | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 32 Organizacja zachowania - zachowania odruchowe, instynktowne, procesy poznawcze, intencjonalność i kwestia świadomości zwierząt. Sekcja A | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 32 Human Animal Bond, style przywiązania, rozwój społeczny psów – etyka, wpływ emocji człowieka na emocje psa, system rodzinny, kontrola. | Prowadzący Ewa Pasikowska | Data realizacji zajęć 10-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 32 Zachowania seksualne i problemy związane z płcią u zwierząt towarzyszących. Płeć i hormony. Agresja cz.1. Sekcja E | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 32 Agresja - rodzaje, motywacja emocjonalna, komunikacja, zachowania predatorskie | Prowadzący Magdalena Michałek | Data realizacji zajęć 17-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 32 MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - Sekcja D | Prowadzący Ewa Pasikowska | Data realizacji zajęć 07-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 32 MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - ćwiczenia - analiza przypadków - cz.3. Sekcja D | Prowadzący Ewa Pasikowska | Data realizacji zajęć 09-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 32 MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - praca behawiorysty w schronisku dla zwierząt - analiza przypadków. Sekcja D | Prowadzący Barbara Szczygieł | Data realizacji zajęć 14-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 32 MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego - ocena i terapia zaburzeń zachowania związanych z separacją u psów i kotów cz.1. Sekcja H | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 32 Prowadzenie konsultacji behawioralnej - Sporządzanie raportu po konsultacji, współpraca z lekarzem weterynarii, kwestie bezpieczeństwa w pracy behawiorysty zwierząt. Podstawowe techniki doradztwa. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 32 Depresja i zaburzenia lękowe u zwierząt towarzyszących cz.1 i 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 32 Farmakologia w terapii zachowania zwierząt towarzyszących - cz.1 i 2 | Prowadzący Agnieszka Żółtowska | Data realizacji zajęć 07-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 32 Problemy medyczne a zachowanie. Rozumienie podstawowych parametrów fizjologicznych i biochemicznych organizmu zwierząt i ich wpływu na zachowanie. | Prowadzący Barbara Szczygieł | Data realizacji zajęć 12-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 32 Ocena i terapia zachowań problemowych kotów MHERA cz.1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 32 Komunikacja psów - WARSZTATY | Prowadzący Magdalena Michałek | Data realizacji zajęć 16-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 32 MHERA - model oceny zachowania oraz narzędzie projektowania i monitorowania procesu terapeutycznego. Praktyczna praca z psami z zaburzeniami lękowymi z zastosowaniem modelu MHERA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 32 Ocena i terapia problemowych zachowań psów i kotów z zastosowaniem modelu MHERA. Analiza przypadków | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 32 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 978,99 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 739,02 PLN
- Koszt osobogodziny brutto117,44 PLN
- Koszt osobogodziny netto95,48 PLN
- W tym koszt walidacji brutto1 000,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto813,01 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto1 000,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto813,01 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Żółtowska
W 2018 roku uzyskała Certyfikat ISFM Advanced w zakresie zachowań kotów. W styczniu 2019 roku dołączyła do Zespołu Nauczania Klinicznego Małych Zwierząt Szkoły Medycyny i Nauk Weterynaryjnych Uniwersytetu Nottingham. W 2023 roku została profesorem nadzwyczajnym w dziedzinie edukacji weterynaryjnej. Pracuje ze studentami weterynarii na różnych etapach ich kariery, w ostatnim czasie koncentrując się na nauczaniu praktyki klinicznej.
Olga Lasek
Ewa Pasikowska
Ewa jest też instruktorką noseworku (Nosework Polska). Od dziewięciu lat mieszka w Londynie, gdzie uczestniczyła w aktywnościach kilku placówek szkoleniowych dla psów i gdzie obecnie prowadzi własną praktykę.
Barbara Szczygieł
Magdalena Michałek
Kurs dyplomowy "Advanced Diploma in Practical Aspects of Companion Animal Behaviour and Training" w Centre of Applied Pet Ethology (COAPE) ukończyłam w 2018 roku uzyskując najwyższą ocenę A+. Po uzyskaniu dyplomu wstąpiłam do Stowarzyszenia Behawiorystów i Trenerów COAPE. 1 lipca 2010 roku uzyskałam tytuł magistra broniąc pracy pt.„Czynniki różnicujące sytuacyjną ocenę stresu na przykładzie właścicieli psów”. Od 2010 roku pracuję zawodowo jako psycholog dziecięcy w nurcie poznawczo-behawioralnym. Od 2007 roku jestem wolontariuszem w Schronisku dla Zwierząt TOZ „FAUNA” w Rudzie Śląskiej. W maju 2016 roku właśnie w tym schronisku odnalazłam moją psią miłość - Manu, z którym trenujemy sztuczki. W czerwcu 2019 roku dołączył do nas BB - piesek rasy kooikerhondje. Pasjonuję się psią fotografią i pracą z psem podczas sesji zdjęciowych. Swoją działalność prowadzę pod szyldem Piesek Manu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe udostępnione poprzez strefę e-learning.
Warunki uczestnictwa
Wszyscy kandydaci muszą mieć minimum średnie wykształcenie oraz doświadczenie w pracy ze zwierzętami.
Informacje dodatkowe
Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów kursowych i dostęp do platformy e-learning. Absolwenci kursu dyplomowego otrzymują certyfikat COAPE sygnowany znakiem COAPE w Wielkiej Brytanii oraz list rekomendacyjny skierowany do lekarzy weterynarii. Po ukończeniu kursu kursant ma możliwość zapisania się do Stowarzyszenia Behawiorystów COAPE, gdzie można się wymieniać zdobytymi doświadczeniami oraz radzić w przypadku zachowań problemowych, co roku również są organizowane zjazdy dla uczestników stowarzyszenia.
COAPE Polska ma zawartą umowę na rozliczanie bonów w projekcie Kierunek Rozwój.
Istnieje możliwość zwolnienia z VATu zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29c
Zaakceptowano Regulamin dla instytucji szkoleniowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik, we własnym zakresie i na własny koszt, zobowiązany jest zaopatrzyć się w sprzęt z dostępem do Internetu umożliwiający naukę organizowaną i realizowaną z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, w tym w dowolny komputer lub telefon typu smartfon umożliwiający komunikację za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w tym komunikację elektroniczną i audio-wizualną.
Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM. Uczestnicy otrzymują link 2 dni przed planowanym spotkaniem.
Link będzie ważny przez cały weekend, tzn. przez cały weekendowy okres trwania sesji online.
Minimalne wymagania sprzętowe i oprogramowanie jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
- Komputer PC z systemem Operacyjnym Windows 7/8.x/10 (za wyjątkiem Windows 10 S) albo komputer MacBook z systemem Mac OS X 10.5 lub wyższy
- Przeglądarka internetowa Google Chrome (preferowana), Mozilla Firefox w najnowszych wersjach lub Safari
- Oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc) (np. darmowe Acrobat Reader oraz Open Office)
- Kamera o rozdzielczości min 640 x 480 pix
- Mikrofon, głośnik.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
- Łącze inernetowe: min download: 10 Mb/s, min upload: 10 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego)
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc)
Adres
Adres
ul. Z. Klemensiewicza 3
31-482 Kraków
(Zastrzegamy możliwość zmiany miejsca prowadzenia kursu)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi