Szkolenie Social media marketing (Facebook, Instagram)
Szkolenie Social media marketing (Facebook, Instagram)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą wykorzstać potencjał największych platform mediów społecznościowych do budowania i rozwoju swoich marek i firm.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji24-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego prowadzenia komunikacji marketingowej przez wykorzystanie social mediów, takich jak jak Facebook i Instagram oraz publikacji treści marketingowych na platformach społecznościowych w celu dotarcia do potencjalnych klientów i zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Obsługuje i zarządza platformą społecznościową Facebook | Kryteria weryfikacji Optymalizuje konto firmowe pod wyszukiwarki i użytkowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Zabezpiecza konto przed włamaniem hakerskim | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Określa grupę docelowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje cele prowadzenia fanpage | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Obsługuje narzędzie Meta Business Suite | Kryteria weryfikacji Publikuje i dystrybuuje posty relacje i stories na Facebooku i Instagramie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Tworzy kalendarz publikacji postów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Edytuje grafiki i animacje oraz tworzy szablony | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Korzysta z dodatkowych funkcji, takich jak piksel Meta, sklep | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Sprawdza statystyki działań marketingowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Tworzy skuteczny content marketingowy | Kryteria weryfikacji Opisuje persony | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje lejek sprzedażowy w social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Korzysta z narzędziaValue business canvas | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Wymienia sposoby na angażowanie użytkowników w social media | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje harmonogram i kalendarz publikacji treści | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Obsługuje i zarządza profilem na platformie Instagram | Kryteria weryfikacji Wymienia nowe formaty na Instagramie, które dają zasięgi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia procesy działania algorytmu Instagrama oraz demonstruje umiejętność dobierania odpowiednich hashtagów i słów kluczowych dla swoich postów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Tworzy angażujące posty | Kryteria weryfikacji Tworzy posty uwzględniając zasady copywritingu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Tworzy angażujące grafiki i animacje | Kryteria weryfikacji Tworzy angażujące grafiki i animacje z wykorzystaniem Canvy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Tworzy social wideo | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady nagrywania oraz montażu social wideo | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Montuje social wideo w aplikacji InShot | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje szablony w social mediach do tworzenia rolek | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą wykorzystać potencjał największych platform mediów społecznościowych do budowania i rozwoju swoich marek i firm.
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń na laptopach i skrypcie przygotowanym przez trenerkę.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (1 h = 45 minut)
Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
PROGRAM
DZIEŃ 1.
1. MODUŁ Wprowadzenie w świat social mediów.
- Światowe statystyki i trendy – konsumowanie treści w Internecie i social mediach
- Działanie algorytmów, sztuczna inteligencja i maszynowe uczenie – zasady działania
2. MODUŁ Facebook Marketing
- Audyt konta firmowego – optymalizacja pod wyszukiwarki i użytkowników – ćwiczenia praktyczne
- Zabezpieczenia konta przed włamaniem hakerskim
- Określanie grupy docelowej
- Biznesowe cele prowadzenia fanpage
3. MODUŁ Meta Business Suite
- Publikacja i dystrybucja postów, relacji i stories na Facebooku i Instagramie
- Kalendarz publikacji postów
- Szablony i edycja grafik i animacji
- Dostęp do fanpage
- Dodatkowe funkcje – piksel Meta, sklep - sprzedaż na facebooku i Instagramie
- Statystyki
4. MODUŁ Jak tworzyć skuteczny content
- Autorska strategia Amazonki – po co ludzie przychodzą na twój fanpage
- Tworzenie persony
- 6-etapowy lejek sprzedażowy w social mediach - strategia treści w social mediach
- Value business canvas – korzyści i obiekcje - ćwiczenie praktyczne
- Sposoby na angażowanie użytkowników i setki reakcji pod postami
- Harmonogram i kalendarz treści – sposoby na optymalizację czasu spędzanego w SoMe
DZIEŃ 2.
5. MODUŁ Instagram Marketing
- Kto jest odbiorcą Instagrama i czego oczekuje?
- Nowe formaty na Instagramie, które dają zasięgi
- Działanie algorytmu
- Hasztagi
- Słowa kluczowe
- Jak angażować użytkowników
6. MODUŁ Copywriting w social mediach
- Zasady copywritingu – jak pisać by angażować
- Edycja tekstu
- Formatowanie tekstu
- Przygotowanie postów – ćwiczenia praktyczne
7. MODUŁ Angażujące grafiki i animacje
- Zasada „F” i wyniki badań eyetrackingowych
- Napisy na grafikach i zdjęciach – zasady projektowania
- Formaty w social mediach
- Bezpłatne banki zdjęć i prawa autorskie do zdjęć
- Przygotowanie grafik w Canvie – ćwiczenia praktyczne
8. MODUŁ Social wideo – rolki, stories, reels
- Formaty i długości social wideo w zależności od platformy
- Zasady nagrywania – światło, dźwięk, kadr
- Zasady montażu – aplikacje do montażu social wideo
- Aplikacja InShot – praktyczne ćwiczenia montażu wideo
- Szablony w social mediach – jak stworzyć rolkę z szablonu bezpośrednio w Facebooku i Instagramie
9. MODUŁ Obsługa klienta w social mediach
- Czego oczekują klienci w ramach obsługi klienta
- Narzędzia do dyspozycji Social Media Managera
- Jak sobie radzić z kryzysami
Walidacja szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 428,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto246,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Dębowska - Lenart
pozyskiwanie nowych rynków. Jest przedsiębiorcą i praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadzi agencję
kreatywną Lenart Interactive, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm w obszarze komunikacji marketingowej.
W ciągu ostatnich 5 lat zrealizowała szereg szkoleń z zakresu strategii, marketingu i zarządzania, a także wykorzystania AI dla wielu branż w całej Polsce. Jest certyfikowanym trenerem biznesu oraz certyfikowanym mentorem.
Wyższe, certyfikowany mentor, MBA.
Łącznie do tej pory ponad 1500 godzin szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń na laptopach i skrypcie przygotowanym przez trenerkę.
Każdy uczestnik pracuje przy swoim stanowisku - skrypt, laptop.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Dodatkowo, warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Termin szkolenia może ulec zmianie.
1. Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu oraz obserwacji w warunkach rzeczywistych.
2. Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
3. 1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
4. Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznacznemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
Jeśli potrzebujesz takiego szkolenia w formie online lub w innym mieście,
skontaktuj się z naszym zespołem: szkolenia@mentorkamarketingu.pl
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi