Akademia marketingu internetowego DIMAQ Professional - forma zdalna - szkolenie
Akademia marketingu internetowego DIMAQ Professional - forma zdalna - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Szkolenie przeznaczone jest szczególnie dla:
- digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu, e-commerce, marketingu;
- doświadczonych marketerów, którzy chcą prowadzić również działania online;
- praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe;
- ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy.
- osób, które chcą oficjalnie potwierdzić swoje kompetencje i przygotować się do egzaminu DIMAQ.
Usługa dedykowana jest osobom na stanowiskach menadżerskich posiadających lukę kompetencyjną w obszarze: efektywnej komunikacji, kształtowania wizerunku i zarządzania relacjami z klientami.
Usługa jest również adresowana do uczestników projektów:
- Kierunek Kariera Zawodowa,
- Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji28-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do nabycia wiedzy o tym jak funkcjonuje marketing internetowy, jakie mechanizmy nim rządzą, jakie są współzależności pomiędzy poszczególnymi kanałami. Po ukończeniu słuchacze są przygotowani do prowadzenia działań w obszarze marketingu internetowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawy Digital Marketing | Kryteria weryfikacji charakteryzuje i nazywa określone zjawiska zachowań internautów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Intepretuje podstawowe kanały i podmioty reklamy internetowej:- określa i nazywa kanały komunikacji reklamowej w internecie - określa kategorie kluczowych graczy na rynku reklamy (agencja, dom mediowy, wydawca) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje Strategie marketingowe i planuje poszczególne działania. | Kryteria weryfikacji definiuje kluczowe założenia kampanii o charakterze branding i performance:definiuje cele kampanii, określa charakterystyki grupy docelowej, dobiera kanały komunikacji reklamowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Interpretuje kluczowe elementy mediaplanu i raporty post-buy:- definiuje kluczowe aspekty (składowe) dokumentu mediaplan, w tym model rozliczenia, model emisji, kryteria targetowania, koszty reklamy np. rate-card - określa co zawiera raport po kampanii oraz interpretuje adekwatne metryki do celu np. CTR, CR, CPA | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje E-mail marketing | Kryteria weryfikacji definiuje kluczowe aspekty budowania bazy mailingowejcharakteryzuje motywacje do rejestracji, fundamenty prawne oraz określa kryteria segmentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje kluczowe elementy kreacji reklamowejplanuje elementy wpływające na otwieralność, klikalność rozróżnia mailing i newsletter, kreacją dynamiczną a animowaną - określa powody kwalifikowania wiadomości jako spam | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje i interpretacja takich wskaźników/parametrów jak DR, OR, CTR, CTOR, UR. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Obsługuje Search Engine Marketing | Kryteria weryfikacji interpretuje kluczowe aspekty pozycjonowania strony w ramach on-site (w ramach serwisu – content, optymalizacja techniczna)- wskazuje najważniejsze apekty działań off-site (linki zew., domena) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje miejsca reklamy w sieci reklamowej Google poza wyszukiwarką | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje Display advertising i programmatic oraz Content Marketing i Webwriting | Kryteria weryfikacji charakteryzuje podstawowe formaty reklamy display, modele rozliczeń i modele emisji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje specyfikę modelu aukcyjnego RTB – proces licytacji; charakteryzuje model ceny stałej (programmatic direct) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji intepretuje różnice między danymi 1st, 2nd i 3rd party | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dentyfikuje formaty contentowe i kanały dystrybucji treści; definiuje pojęcia model odwróconej piramidy, zasady web-writing, wzorzec litery F, krzywa Quartza i long-form | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Prowadzi działania w Social media z wykorzystaniem video advertising | Kryteria weryfikacji definiuje grupę docelową obecną w różnych platformach Social Media, określa charakterystyki platformy socialowej (content – grafika, wideo, tekst), | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje wskaźniki jak zasięg, zaangażowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji planuje cele, formaty współpracy z influencerem oraz obowiązki formalne współpracy (oznaczenia prawne) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje pojęcia jak vlogger czy youtuber, VOD, streaming | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje możliwości komunikacji organicznej jak i reklamowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji interpretuje specyfikę działań in i out-stream (przykładowe formaty) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Prowadzi działania Mobile marketing i e-commerce | Kryteria weryfikacji definiuje różnice między RWD, PWA a aplikacją mobilną, określa charakterystyki reklamy mobilnej (display, rich media, SMS, QR kody) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje składowe sklepu po stronie front-end (widoczne dla klienta) jak i back-office (integracja i silnik e-commerce) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia strategię e- commerce między D2C (e-sklep) a marketplace oraz multi i omni-channelinterpretuje akty prawne regulujące-commerce (adekwatne ustawy, regulamin sklepu) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przerpowadza samodzielnie Analityke internetową i user experience | Kryteria weryfikacji zna podstawowe raporty/widoki Google Analytics ze wskazaniem danych nt. Odbiorcy, Pozyskanie i Generowanie Przychodu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji potrafi wskazać różnicę między makietami LoFi i HiFi, wskazuje i interpetuje badania użytecznościowe (deklaratywne i behawioralne) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje ustawy mające przełożenie na komunikację reklamową w internecie, wskazuje ograniczenia w zakresie branż w kontekście reklamy online. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi
Dzień 1.
Wprowadzenie 5 min. (teoria)
- kwestie organizacyjne
- sprawdzenie listy obecności
- informacje o egzaminie
Digital Marketing - podstawy 2 h 30 min (teoria)
- Użytkownicy internetu w Polsce, profil internauty
- AIDA i piramida behawioralna
- Consumer Journey Mapa, model AIDA
- Słownik Digital marketingu - kluczowe hasła, tendencje, wartości
- Reklama w internecie - charakterystyka rynku reklamowego (wydatki na digital, struktura rynku)
- Rola podmiotów na rynku internetowym, modele ich działania
Dzień 2.
Strategia i planowanie - strategie promocyjne i działania taktyczne w e-marketingu 2 h 30 min (praktyka)
- Rodzaje kampanii i kanały komunikacji online - kampanie Brand advertising i performance, model POEM
- Budowa strategii komunikacji online - definiowanie i planowanie celów w kampaniach online , KPI, grup docelowych, kreacji reklamowych itp.
- Mediaplan i raport post-buy w ramach kampanii reklamowej online
- Współpraca klient - agencja; brief reklamowy krok po kroku - analiza
- Kluczowe pojęcia i terminy związane z reklamą w internecie – formaty, wskaźniki, placementy
Dzień 3.
E-mail marketing 2 h 30 min (praktyka)
- Wprowadzenie do e-mail marketingu - kluczowe pojęcia
- Strategia e-mail marketingowa
- Jak pozyskiwać dane subskrybentów i dbać o bazy odbiorców
- Jak napisać i zaprojektować skuteczny e-mailing i newsletter
- Pomiar i optymalizacja efektów działań e-mail marketingowych (narzędzia)
- Platformy e-mail marketingowe
- Marketing automation - charakterystyka, możliwości działania
- Metody segmentacji oraz kluczowe wskaźniki
- Wskaźniki i metryki w e-mail marketingu
Dzień 4.
Search Engine Marketing 2 h 30 min (praktyka)
- Wprowadzenie do SEM - wyniki organiczne versus płatne w wyszukiwarce
- Algorytm Google w kontekście SEO – przegląd najważniejszych parametrów wpływających na pozycję serwisu w wynikaszh wyszukiwania Google
- Kluczowe elementy w zakresie SEO on-site i off-site
- Audyt serwisu w ramach SEO
- SEO writing, czyli jak pisać teksty przyjazne wyszukiwarkom
- Platforma Google Ads od podstaw - tworzenie kampanii reklamowej (kluczowe etapy)
- Identyfikacja słów kluczowych w kampanii Google Ads
- Analiza i optymalizacja działań reklamowych w Google Ads
- System reklamowy Google - charakterystyka działania
- Narzędzia do planowania działań np. Google Keywords Planner
Dzień 5.
Display advertising i programmatic oraz Content Marketing i Webwriting 2 h 30 min (teoria)
- Standardy reklamy display - formaty reklamowe, modele rozliczeń, efektywność, cenniki
- Zakup mediów - od modelu tradycyjnego do programmatic
- Ad serving – schemat działania i sposoby wywołań
- Mechanika działania programmatic/RTB- ważne pojęcia
- Programmatic, czyli reklama napędzana danymi - 1st, 2nd, 3th data party
- Wyzwania dla reklamy online - viewability, brand safety, adblocking, ad fraud
- Strategia w Content Marketingu - kluczowe etapy
- Rodzaje treści i kanały dystrybucji materiałów Content Marketingowych
- Jak pisać atrakcyjne treści w ramach działań Content Marketingu
- Reklama natywna - charakterystyka
- Pomiar efektywności działań Content Marketingowych - kluczowe metryki
- Działania contetowe w oparciu o charakterystykę grup docelowych i celów komunikacji
Dzień 6.
Social media i video advertising 2 h 30 min (teoria)
- Obraz mediów społecznościowych w Polsce
- Specyfika kanałów social media i strategia działań społecznościowych
- Przegląd platform, możliwości reklamowych, modeli rozliczeń
- Rodzaje interakcji w Social Media - różnice między platformami
- Jak tworzyć atrakcyjne kreacje reklamowe do Social Media
- Pomiar i optymalizacja kampanii w Social Media - cele versus KPI
- Jak monitorować działania w Social Media - przegląd najważniejszych narzędzi rynkowych
- Specyfika algorytmów social media
- Influencer marketing – kluczowe aspekty współpracy
- Konsumpcja treści wideo w internecie - co oglądamy? Kluczowe serwisy wideo i VoD
- Rynek reklamy wideo online
- YouTube - jak zaplanować skuteczną strategię komunikacji marki?
- Formaty reklamowe video - platformy VOD i działania online
- Telewizja hybrydowa i addressable TV - charakterystyka
Dzień 7.
Mobile marketing i e-commerce 2h 30 min (teoria 30 min, praktyka 2 h)
- Wprowadzenie do mobile marketingu
- Strona mobilna versus strona RWD
- Reklama i formaty reklamowe w ramach mobile marketing
- Aplikacja mobilna - rodzaje aplikacji, systemy operacyjne itd.
- Internet of Things - czym jest? - koncepcja, przykłady
- PWA jako alternatywy dla stron i aplikacji
- SDK i API specyfika
- Obraz rynku e-commerce w Polsce
- Kluczowe determinanty rozwoju rynku e-commerce
- Jak zaprojektować sklep online? Kluczowe aspekty e-commerce
- Omnichannel - jak łączyć działania online i offline
- Narzędzia wspierające e-commerce – optymalizacja konwersji
- Aspekty prawne e-commerce
Dzień 8.
Analityka internetowa i user experience i prawo w internecie 2 h 30 min (teoria 1 h 30 min, praktyka 1 h)
- Wprowadzenie do Google Analytics - podstawowe pojęcia
- Platforma GA - przegląd możliwości analitycznych
- Najważniejsze raporty w GA
- Google Search Console /Campaign/Google URL Builder - możliwości i zasady budowy
- Idea wireframes i prototypowanie informacji (AI) w sieci od koncepcji przez makietę do projektu graficznego
- Kluczowe wymagania accessibility
- Eyetracking testy projektów graficznych i nawigacyjnych
- Badania usability - testy i zadania
- Mapy cieplne i clicktracking jako obraz efektywności działań w sieci
- Heurystyki Nielsena w praktyce
- Nieuczciwa konkurencja a reklama porównawcza
- Moderowanie forów i działania niedozwolone
- Prawo prasowe a odpowiedzialność wydawcy
- Kluczowe zagadnienia formalno prawne klient- agencja
- Reklama trudnych grup produktowych (alkohol, hazard, leki)
- Reklama i marketing skierowany do dzieci
- Kluczowe aspekty prawa autorskiego w sieci
Walidacja test - 10 min
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają przykłady prawidłowych i nieprawidłowych działań w zakresie kampanii online wraz z omówieniem ich skuteczności i efektywności.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: doświadczenie w operacyjnych działaniach z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu, aktywność na zajęciach, minimalny poziom frekwencji - 100%.
Godzina szkoleniowa = 45 min.
Trener dostosowuje przerwy do potrzeb uczestników (max. 10 min.) i odpowiednio wydłuża zajęcia. Przerwy nie są wpisane w harmonogram szkolenia.
W trakcie usługi trener będzie prowadził szkolenie z wykorzystaniem: rozmowy na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu, case study i ćwiczenia praktyczne, które będą obejmować m.in.:
- przygotowanie planu kampanii reklamowej z ograniczonym budżetem (wyznaczanie typu kampanii, celów, KPI, podział kanałów komunikacji, podział budżetu reklamowego)
- przygotowanie projektu mailingu reklamowego
- przygotowanie projektu strony kampanii reklamowej (LP)
- opracowanie strategii działań w odniesieniu do analizy ścieżek konsumenta
- łączenie person marki i konsumentów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Wprowadzenie - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Artur Maciorowski | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:55 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Digital marketing - podstawy ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Maciorowski | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Strategia i planowanitrategie promocyjne i działania taktyczne w e-marketingu . Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Maciorowski | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 E-mail marketing.Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Maciorowski | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Search Engine Marketing. Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Maciorowski | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Display advertising i programmatic oraz Content Marketing i Webwriting. Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Maciorowski | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Social media i video advertising. Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Maciorowski | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Mobile marketing i e-commerce. Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Maciorowski | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Analityka internetowa i user experience i prawo w internecie. Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Artur Maciorowski | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja - test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 166,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto191,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Maciorowski
Wykształcenie SGH Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Staż szkoleniowy w tematyce szkolenia - ponad 1000 godzin. Aktualnie, ostatnie 5 lat aktywnie działa w branży marketingowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują:
- materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków, udostępniane uczestnikom drogą online
- prezentację materiałów z internetu (serwisy www, infografiki, materiały multimedialne, filmy)
- bazę wiedzy: linki do serwisów i portali
- case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)
- linki do publikacji branżowych IAB Polska
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają w formie elektronicznej zaświadczenie o ukończeniu szkolenia (pod warunkiem min. 100% frekwencji).
Zalecana literatura:
- Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick, Digital marketing. Strategy, implementation and practice. Edinburgh 2016
- Simon Kingsnorth, Digital marketing strategy. An integrated approach to online marketing. London 2016
- Philip Kotler, Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, 2016
- Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Marketing 5.0. Technology for Humanity, New Jersey 2021
- Dave Chaffey, Smith P.R., E-marketing Excellence. Planning and Optimising your Digital
- E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
- Biblia E-Biznesu
- e-Marketing Grzegorz Mazurek
- e-Marketing PWN
- Marketing 4.0
- Raporty, badania, publikacje IAB Polska https://www.iab.org.pl/baza-wiedzy/
- Artykuły na portalach lub wydanie drukowane: Online Marketing (https://om.pl/); https://sprawnymarketing.pl/,
- Poradnik e-commerce IAB (https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2019/09/Poradnik-ECommerce-2019.pdf)
- Blogi: https://www.shoplo.pl/blog; https://malymarketing.pl/;
- „E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka” Grzegorz Mazurek
- Słownik digitalu https://dimaq.pl/wp-content/uploads/2020/06/DIMAQ_Glossary.pdf
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się proszę o kontakt szkolenia@dimaq.eu w celu potwierdzenia terminu i dostępności miejsc dla Uczestników.
Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja i założenie konta w BUR, dokonanie zapisu na szkolenie za pośrednictwem BUR oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Zapraszamy na inne szkolenia z e-marketingu, dostępne na stronie: www.dimaq.pl. Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie dostępne na platformie Zoom, Teams lub LiveWebinar. Każdy z uczestników dostanie link do szkolenia.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - system operacyjnych Windows, macOS i Linux, zalecany: procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dla audio 256 kb/s, Video w wersji HD – 4Mb/s – to są parametry górne graniczne.
System dopasowuje się do łącza i działa na każdych dostępnych parametrach.
Wskazane kamera i mikrofon.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line będzie aktywny przez cały okres trwania kursu.
Zgodnie z wytycznymi PARP będzie monitorowany czas zalogowania do platformy uczestników szkolenia.