Integracja szkoleń MEMS (szkolenie certyfikacyjne kończące cykl) - cz. VII MEMS
Integracja szkoleń MEMS (szkolenie certyfikacyjne kończące cykl) - cz. VII MEMS
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Stomatologia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
lekarze dentyści
osoby zarządzające placówką medyczną
osoby chcące rozwijać swoje kompetencje w zakresie inteligencji emocjonalnej
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji20-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do pełnego zintegrowania i stosowania w praktyce wiedzy i umiejętności z całego cyklu MEMS. Uczestnicy mają możliwość pod okiem trenera przepracować dotychczasowe trudności i wyeliminować błędy. Zdobywają wiedzę, jak postępować z pacjentami, których do tej pory widzieli jako „trudnych”. Mają możliwość uzupełnienia i uszczegółowienia wiedzy, zamykając roczny cykl szkoleń.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu świadomego rozwijania i korzystania zasobów inteligencji emocjonalnej | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje i rozróżnia typy 10 kompetencji IE• definiuje i rozróżnia rolę i znaczenie kompetencji IE | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie powstało zgodnie z maksymą Repetitio est mater studiorum. Jego celem jest praktyczne podsumowanie wszystkich poznanych na poprzednich szkoleniach wzorców postępowania. Zebranie ich w jedną spójną całość i ponowne przećwiczenie. Wyłapanie błędów i uwypuklenie korzyści, jakie mogą z nich wynikać. Osobisty rozwoju, zwiększenie wewnętrznego spokoju, siły i pewności oraz reakcji pacjentów na nowy wzorzec postępowania w gabinecie. Dotyczy to zwłaszcza tych pacjentów, których dotychczas byli etykietowani jako trudni. Celem tego szkolenia jest połączenie w jedna spójną całość wiedzy i umiejętności wyniesionych z 6 pozostałych szkoleń.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto208,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Oboda
Mariusz Oboda (mariusz@oboda.pl) założyciel OBODA Group, twórcą projektów szkoleniowych. Na swojej drodze zawodowej od 1993 r. jest związany ze stomatologią. Stworzył 3 przychodnie stomatologiczne, którymi z sukcesem zarządzał przez kilkanaście lat. Od 21 lat uczy się psychologii, coachingu i trenerstwa od wybitnych psychologów i coachów. Jest certyfikowanym trenerem NLP, posiada certyfikat Master Practicioner in Art of NLP, nadany przez amerykańskie stowarzyszenie The Society of NLP i Instytut Psychoterapii. Jako jeden z kilkudziesięciu coachów w Polsce posiada akredytację największej międzynarodowej organizacji coachingowej ICF
(International Coach Federation) na poziomie Professional Certifi ed Coach (PCC). W 2003 r. postanowił w unikalny sposób
połączyć całą zdobytą wiedzę psychologiczną oraz stomatologiczną i skupić się wyłącznie na badaniu i opracowywaniu
profesjonalnych standardów pracy z pacjentem stomatologicznym. Jest prekursorem badań wpływu postępowania lekarza na decyzje medyczne pacjenta. Opracowywany przez ok. 10 lat standard pracy z pacjentem MEMS stanowi dzisiaj kanon zawodowego profesjonalizmu pracy z pacjentem. Autor kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologicznych aspektów pracy z pacjentem (magazyny takie jak: Implantologia, e-Dentico, Medical Tribune, TPS).
ICF na poziomie PCC
Od 15 lat pracuje jako trener i coach, początkowo rozwijając kompetencje Inteligencji Emocjonalnej wśród menedżerów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest ostatnią, siódmą częścią Curriculum MEMS. MEMS (Wielopoziomowe Zaangażowanie i Strategia Motywacyjna) to spójny projekt 7 praktycznych szkoleń. Ich program jest wynikiem ponad 20 lat doświadczenia oraz unikalnych w skali Europy badań.
Z jednej strony MEMS w dokładny sposób przedstawia kanon zawodowego profesjonalizmu postępowania z pacjentem, z drugiej strony rozwija w lekarzach wewnętrzne zasoby i zmienia ograniczające przekonania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi