Profesjonalna rejestratorka cz. 3 - rozwój kompetencji interpersonalnych
Profesjonalna rejestratorka cz. 3 - rozwój kompetencji interpersonalnych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Rejestratorki stomatologiczne (personel zarządzający i administracyjny podmiotów leczniczych) obsługujące pacjentów w zakresie usług medycznych posiadające doświadczenie w pracy pacjentem.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji14-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa uczy radzenia sobie ze stresem oraz trudnymi emocjami, a także rozpoznawania własnych nawykowych strategii postepowania w sytuacji obciążenia psychicznego i konfliktu.Nabycie przez uczestników kompetencji w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w podmiocie leczniczym, w tym m.in. z pacjentem i rodziną, radzenia sobie ze stresem i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik umie ustalać potrzeby pacjenta sondującego rynek, Potrafi uszczegóławiać pytania i domykać sprzedaż,Umie udzielać klarowne odpowiedzi na pytania przy zachowaniu odpowiedniej równowagi pomiędzy pułapką diagnozowania a zasłanianiem się niewiedzą | Kryteria weryfikacji ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Podczas usługi wykorzystywane są różne formy pracy – wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne w parach i 3-4 osobowych grupach, dyskusje na forum i prezentacja scenek.
Program szkolenia obejmuje następujący zakres tematyczny:
- Typy strategii komunikacyjnych (bierność, optymalizacja, minimalizacja, minimalizacja) – charakterystyka, efekty, konsekwencje
- „Komunikacja kompetentna” – jakie warunki muszą być spełnione, by komunikować się skutecznie i stosownie
- Najczęstsze pytania pacjentów i sytuacje komunikacyjne – powtórzenie i utrwalenie kluczowych zagadnień
- Elementy analizy transakcyjnej: komunikacja „dorosły-dorosły”
- Konflikty: strategie radzenia sobie z konfliktem
- Stres: rodzaje stresu i stresorów; strategie radzenia sobie ze stresem
- Emocje: składniki emocji, jak powstają emocje i co je wyzwala, emocje w gabinecie stomatologicznym
- Empatia – kiedy pomaga a kiedy przeszkadza
Usługa jest realizowana wg godzin zegarowych, a nie godzin dydaktycznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 780,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 780,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto127,14 PLN
- Koszt osobogodziny netto127,14 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Nowojewska-Fosse
Jest wsparciem merytorycznym OBODA Group, związana z nią niemal od początku istnienia firmy. Współtwórczyni projektów Tajemniczy Pacjent przez Telefon i Tajemniczy Pacjent w Praktyce. Odbyła ok. 100 wizyt w praktykach stomatologicznych w całym kraju. Zarejestrowała i opracowała kilkaset rozmów telefonicznych, współtworząc profesjonalne standardy pracy rejestratorek.
Współautorka artykułów w wydawnictwach stomatologicznych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe zawierające treść prezentowaną przez trenera podczas prowadzenia usługi.
Materiały zawierają dodatkowo puste kartki do prowadzenie przez uczestników notatek z wykładowej części szkolenia oraz długopis.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest częścią kompleksowego projektu rozwojowego Professional Dental Staff® dedykowanego asystentkom, higienistkom oraz rejestratorkom gabinetów stomatologicznych. Z jednej strony personel poznaje w pełni profesjonalne wzorce zachowań w kontakcie z pacjentem, z drugiej na szkoleniach pracujemy nad rozwojem wewnętrznych zasobów i kompetencji inteligencji emocjonalnej.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi