„Angielski w praktyce: Profesjonalne zastosowanie gramatyki i konwersacji w miejscu pracy – część 3 (13 spotkań)” Kierunek Rozwój -- Bartek
„Angielski w praktyce: Profesjonalne zastosowanie gramatyki i konwersacji w miejscu pracy – część 3 (13 spotkań)” Kierunek Rozwój -- Bartek
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2), które chcą doskonalić swoje umiejętności językowe w miejscu pracy, w tym bardziej złożone konstrukcje gramatyczne i konwersacyjne. Idealny dla osób pracujących w międzynarodowym środowisku, wymagających biegłej znajomości angielskiego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym trzeciej części kursu jest opanowanie zaawansowanych struktur gramatycznych, takich jak stopniowanie przymiotników, porównania, zaimki względne i wskazujące, oraz konstrukcje gerund i to-infinitive. Uczestnicy nauczą się precyzyjnie wyrażać myśli w złożonych zdaniach, stosując różne formy porównań i przymiotników, a także będą przygotowani do samodzielnych prezentacji w języku angielskim, co zwiększy ich efektywność w komunikacji zawodowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opanuje tworzenie i stosowanie stopniowania przymiotników, formułowanie porównań oraz wyrażanie ilości i intensywności w codziennej komunikacji.Uczestnik będzie umiał tworzyć złożone zdania z użyciem zaimków względnych i wskazujących, co pozwoli na bardziej precyzyjne wyrażanie myśli. Uczestnik zrozumie różnice między gerundem a to-infinitive i będzie potrafił używać obu form w opisie działań i zainteresowań. Uczestnik będzie przygotowany do samodzielnego wystąpienia w języku angielskim, co zostanie ocenione na podstawie końcowej prezentacji. | Kryteria weryfikacji Test teoretyczny oceni umiejętności uczestnika w zakresie stosowania zaimków, gerundu i konstrukcji czasownikowych, a także poprawne tworzenie porównań, osiągając co najmniej 80% poprawnych odpowiedzi.Końcowa prezentacja oceni praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy, w tym płynność i poprawność językową w kontekście zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
„Angielski w praktyce: Profesjonalne zastosowanie gramatyki i konwersacji w miejscu pracy” (13 spotkań)
Czas trwania: 13 spotkań, po 45 minut każde (łącznie 13 godzin).
Opis ogólny:
Część trzecia kursu „Angielski w praktyce” koncentruje się na zaawansowanych strukturach gramatycznych i konstrukcjach czasownikowych, które są niezbędne w bardziej precyzyjnej komunikacji zawodowej. Uczestnicy będą uczyć się, jak stosować stopniowanie przymiotników, zaimki względne i wskazujące, a także różnice między gerundem a bezokolicznikiem. Kurs kończy się powtórzeniem kluczowych zagadnień oraz przygotowaniem do końcowego wystąpienia.
Spotkania 1-4: Stopniowanie i porównania
- Stopień równy i wyższy:
- Gramatyka: Tworzenie i użycie stopnia równego oraz wyższego przymiotników.
- Konwersacja: Porównywanie osób, rzeczy i doświadczeń, np. „Mój projekt jest bardziej skomplikowany niż twój”.
- Cel: Uczestnik będzie potrafił stosować stopnie przymiotników, aby porównywać różne aspekty.
- Stopień najwyższy (Superlatives):
- Gramatyka: Tworzenie stopnia najwyższego przymiotników do opisu najbardziej ekstremalnych cech.
- Konwersacja: Opisywanie rzeczy, osób lub doświadczeń jako najbardziej wyjątkowych, np. „To jest najbardziej interesujący projekt, nad którym pracowałem”.
- Cel: Uczestnik będzie umiał używać stopnia najwyższego do opisywania rzeczy wyjątkowych.
- So, Such, Too, Enough:
- Gramatyka: Wyrażanie ilości i intensywności za pomocą „so”, „such”, „too”, „enough”.
- Konwersacja: Rozmowy o nadmiarze, braku lub wystarczającej ilości czegoś, np. „Mamy wystarczająco dużo czasu na zakończenie projektu”.
- Cel: Uczestnik będzie potrafił wyrażać intensywność i ilość w różnych sytuacjach.
- As ... as, Less ... than:
- Gramatyka: Wyrażenia służące do porównań równych i nierównych.
- Konwersacja: Opisywanie podobieństw i różnic między osobami, przedmiotami lub sytuacjami, np. „Mój raport jest tak samo szczegółowy jak twój”.
- Cel: Uczestnik opanuje konstrukcje do porównań równych i nierównych.
Spotkania 5-7: Zaimki i gerund
- Zaimki względne (who, which, that):
- Gramatyka: Tworzenie zdań złożonych z użyciem zaimków względnych (who, which, that).
- Konwersacja: Opisywanie osób i przedmiotów, np. „To jest osoba, która zarządza tym projektem”.
- Cel: Uczestnik będzie umiał tworzyć złożone zdania opisujące osoby, przedmioty lub miejsca.
- Zaimki wskazujące (This, That, These, Those):
- Gramatyka: Użycie zaimków wskazujących do precyzyjnego określenia osób lub przedmiotów.
- Konwersacja: Wskazywanie rzeczy w rozmowie, np. „Te dokumenty są potrzebne na spotkaniu”.
- Cel: Uczestnik będzie potrafił wskazywać i opisywać rzeczy w kontekście zawodowym.
- Gerund i to-infinitive:
- Gramatyka: Różnice między gerundem (czasownikiem z końcówką -ing) a to-infinitive.
- Konwersacja: Opisywanie zainteresowań i działań, np. „Lubię uczestniczyć w spotkaniach” (I enjoy attending meetings).
- Cel: Uczestnik będzie potrafił stosować gerund i to-infinitive w opisie działań oraz zainteresowań.
Spotkania 8-10: Powtórzenie i ćwiczenia
- Powtórzenie gramatyki:
- Tematy: Przegląd kluczowych struktur gramatycznych omawianych w trakcie kursu.
- Ćwiczenia: Quizy i gry językowe sprawdzające opanowanie materiału.
- Cel: Uczestnik utrwali kluczowe zagadnienia gramatyczne z całego kursu.
- Powtórzenie słownictwa:
- Tematy: Powtórzenie różnorodnego słownictwa omówionego podczas kursu.
- Ćwiczenia: Krzyżówki, gry słowne, quizy językowe.
- Cel: Uczestnik utrwali słownictwo i będzie mógł je płynnie stosować w codziennej komunikacji.
- Ćwiczenia na opisywanie obrazków:
- Tematy: Praktyczne zastosowanie słownictwa i gramatyki.
- Ćwiczenia: Uczestnicy opisują obrazy, stosując omówione wcześniej struktury.
- Cel: Uczestnik wzmocni umiejętność opisywania sytuacji w kontekście zawodowym.
Spotkania 11-13: Końcowe wystąpienie
- Przygotowanie do końcowego wystąpienia:
- Tematy: Planowanie prezentacji i wybór tematu.
- Ćwiczenia: Praca nad strukturą i treścią wystąpienia, konsultacje z prowadzącym.
- Cel: Uczestnik przygotuje samodzielnie wystąpienie na wybrany temat zawodowy.
- Końcowe wystąpienie – próba generalna:
- Ćwiczenia: Prezentacja na wybrany temat, ćwiczenie płynności językowej i poprawności gramatycznej.
- Cel: Uczestnik przećwiczy prezentację, otrzymując feedback od prowadzącego.
- Końcowe wystąpienie – feedback:
- Ćwiczenia: Ostateczna prezentacja, omówienie wyników i feedback.
- Cel: Uczestnik przedstawi końcową prezentację, której wynikiem będzie ocena umiejętności komunikacyjnych i językowych.
Metody dydaktyczne:
- Wykłady teoretyczne dotyczące gramatyki.
- Ćwiczenia praktyczne: tworzenie zdań, konwersacje, quizy, gry językowe.
- Indywidualne i grupowe konsultacje z prowadzącym.
- Końcowe wystąpienia uczestników z oceną i feedbackiem.
Podsumowanie:
Po zakończeniu tej części kursu uczestnicy będą w stanie używać zaawansowanych struktur gramatycznych, takich jak stopniowanie przymiotników, porównania, zaimki oraz gerund i to-infinitive. Uczestnicy będą także przygotowani do płynnego wystąpienia w języku angielskim, co zostanie ocenione na podstawie końcowej prezentacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Stopień równy i wyższy: | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Stopień najwyższy (Superlatives): | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 So, Such, Too, Enough: | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 As ... as, Less ... than: | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Zaimki względne (who, which, that): | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Zaimki wskazujące (This, That, These, Those): | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Gerund i to-infinitive: | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Powtórzenie gramatyki: | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Powtórzenie słownictwa: | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Ćwiczenia na opisywanie obrazków: | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przygotowanie do końcowego wystąpienia: | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Końcowe wystąpienie – próba generalna: | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Końcowe wystąpienie – feedback: | Prowadzący Adam Chmieliński | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 01:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 040,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 040,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto113,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto113,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adam Chmieliński
Specjalizuję się w pracy z osobami, które mają trudności z przełamaniem blokady w mówieniu. Dzięki skutecznym metodom dydaktycznym stopniowo pomagam moim uczniom nabrać pewności w komunikacji. Wierzę, że każdy może opanować język, jeśli otrzyma odpowiednie wsparcie i motywację. Moje podejście indywidualizuję dla każdego ucznia, aby nabywał umiejętności nie tylko teoretycznych, ale przede wszystkim praktycznych, które można zastosować w codziennym życiu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorski kurs języka angielskiego w praktyce - w formie PDF
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Skype
Komputer z systemem Windows | |
---|---|
Wersja | Windows 7 lub nowszy |
Procesor | Co najmniej dwurdzeniowe 1,5 GHz |
Pamięć RAM | Co najmniej 2 GB |
Dodatkowe oprogramowanie | DirectX w wersji 9.0 lub nowszej |
Komputer Mac |
|
Wersja |
Program Skype dla komputerów Mac wymaga systemu Mac OS X 10.13 lub nowszego |
Procesor |
Co najmniej Intel 1 GHz (Core 2 Duo) |
Pamięć RAM |
Co najmniej 1 GB |
Dodatkowe oprogramowanie |
Najnowsza wersja programu QuickTime |