System wsparcia sprzedaży.
Możliwość dofinansowania
System wsparcia sprzedaży.
Numer usługi 2024/11/22/56170/2427055
10 000,00 PLN
brutto
8 130,08 PLNnetto
312,50 PLNbrutto/h
254,07 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Menedżerowie sprzedaży,
- Przedstawiciele handlowi, handlowcy, doradcy klienta, specjaliści ds. sprzedaży działów sprzedaży
- Osoby kontaktujące się z klientem bezpośrednio lub/i przez telefon,
- Konsultacji ds. sprzedaży
- Zainteresowane osoby powiązane z handlem i sprzedażą.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji13-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
1. Doskonalenie umiejętności praktycznego zastosowania technik sprzedaży2. Zapoznanie i praktyczne przetrenowanie sprawdzonych technik sprzedaży
3. Rozwijanie kompetencji sprzedażowych
5. Nabycie umiejętności przekonywania i argumentowania podczas prezentacji produktów Klientowi
6. Poznanie swoich mocnych stron i ich wykorzystanie w procesie sprzedaży
7. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
8. Skuteczne budowanie koszyka klienta.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Nabycie nowych umiejętności odnośnie sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Zweryfikowane zostanie podczas testu na zakończenie szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Nie.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Nie
Program
Program
- System Wsparcia Sprzedaży - są to specjalnie przygotowane strony internetowe pokazujące Wasze usługi. Zbierają dane o klientach zainteresowanych współpracę z Państwa firmą.
- Massmailing - zapytania kierowane do ściśle wybranych firm/instytucji mogących być w kręgu Waszych klientów.
- CRM - system do którego będą zbierane dane o firmach chcących nawiązać z Wami współpracę.
- Doradztwo w zakresie pozyskiwania dotacji z UE. Informacje na temat dotacji mogą pozwolić na udział w konkursach dotacyjnych organizowanych dla firm.
- Buzz marketing - zasady i ćwiczenia.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 130,08 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto254,07 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają w formie wydrukowanych pomocy dydaktycznych.
Adres
Adres
ul. Towarowa 20B
10-417 Olsztyn
woj. warmińsko-mazurskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Paulina Pawlak
E-mail
dyrektor@agencjainnowacji.com.pl
Telefon
(+48) 511 001 923