Szkolenie z grafiki komputerowej 3D z wykorzystaniem programu Blender.
Szkolenie z grafiki komputerowej 3D z wykorzystaniem programu Blender.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób chcących powiększyć swoja wiedzę na temat grafiki komputerowej 3D z praktyczny wykorzystaniem programu Blender.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi49
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do tworzenia plików graficznych 3D przy wykorzystaniu programu Blender.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy pliki graficzne 3D z wykorzystaniem w praktyce programu Blender. | Kryteria weryfikacji Posługuje się umiejętnościami poprawnego poruszania się po programie graficznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Rozwija umiejętności cyfrowe. Przygotowuje grafikę do druku i publikacji elektronicznej. Tworzy grafiki 3D. | Kryteria weryfikacji Kursant projektuje pliki graficzne 3D. Podczas projektowania Charakteryzuje się nabytą wiedzą z zakresu programu Blender. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Każdy uczestnik musi posiadać dostęp do komputera z Internetem. Szczegółowe warunki dotyczące wymagań technicznych opisane są w "Warunki techniczne".
-> Podczas szkolenia prowadzący będzie bazował na darmowych, ogólnodostępnych programach do druku 3D.
Nie musisz martwić się o przygotowanie oprogramowania. Pierwszego dnia szkolenia otrzymasz od prowadzącego listę darmowych programów, które zainstalujemy razem. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że wszystko działa poprawnie, a w razie jakichkolwiek problemów, prowadzący zawsze służy pomocą.
MODUŁ 1:
- Pre-test: Ocena początkowej wiedzy uczestników.
- Omówienie oczekiwań: Dyskusja na temat celów uczestników.
- Wprowadzenie do grafiki komputerowej
MODUŁ 2:
- Omówienie interfejsu programu Blender
- Podstawowe operacje na obiektach
- Rysowanie i edytowanie obiektów
- Wypełnianie i kontury
- Efekty i transformacje
- Samodzielne zadanie - omówienie (do wykonania poza zajęciami)
MODUŁ 3:
- Omówienie wykonanego zadania z poprzednich zajęć: Wspólna analiza wyników.
- Praca z tekstem
- Formatowanie tekstu
- Tworzenie krzywych i kształtów
- Praca z bitmapami
- Retuszowanie zdjęć
- Efekty specjalne
- Samodzielne zadanie - omówienie (do wykonania poza zajęciami)
MODUŁ 4:
- Omówienie wykonanego zadania z poprzednich zajęć: Wspólna analiza wyników.
- Tworzenie logo i ikon
- Ilustracje wektorowe
- Projektowanie stron internetowych
- Multimedia
- Drukowanie i eksport plików
- Samodzielne zadanie - omówienie (do wykonania poza zajęciami)
MODUŁ 5:
- Omówienie wykonanego zadania z poprzednich zajęć: Wspólna analiza wyników.
- Zaawansowane funkcje programu Blender
- Makra i skrypty
- Praca z zespołem
- Bezpieczeństwo i ochrona danych
- Powtórzenie
- Samodzielne zadanie - omówienie (do wykonania poza zajęciami)
Moduł 6: Podsumowanie i test końcowy
- Omówienie wykonanego zadania z poprzednich zajęć: Wspólna analiza wyników.
- Pytania i odpowiedzi: Czas na rozwianie wątpliwości uczestników.
- Post-test: Ocena zdobytych umiejętności.
Test podumowujący (walidacja).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 360,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 360,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto109,39 PLN
- Koszt osobogodziny netto109,39 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Dobosz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma materiały dydaktyczne w formie PDF oraz prezentację na e-mail.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia potwierdzającego zdobyte kompetencje jest przystąpienie do testu sprawdzającego. Na test uczestnik nie musi dokonywać osobnego zapisu.
Koszt egzaminu (walidacji) wliczony jest w cenę usługi i odbędzie się w terminie ustalonym wg harmonogramu szkolenia.
Nazwa podmiotu prowadzącego walidację: ERNABO Adrian Flak.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Office, Libre Office, Open Office
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
Nie musisz martwić się o przygotowanie oprogramowania. Pierwszego dnia szkolenia otrzymasz od prowadzącego listę darmowych programów, które zainstalujemy razem. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że wszystko działa poprawnie, a w razie jakichkolwiek problemów, prowadzący zawsze służy pomocą.
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.
Szkolenia online będą nagrywane tylko i wyłącznie na potrzeb udokumentowania prawidłowego przebiegu szkolenia i jego archiwizacji. Nie udostępniamy nagrań ze szkolenia ze względu na ochronę danych osobowych oraz widocznego na nagraniach wizerunku osób trzecich (osoby prowadzącej oraz innych uczestników szkolenia).