PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY I MARKETING W BRANŻY BEAUTY
Możliwość dofinansowania
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY I MARKETING W BRANŻY BEAUTY
Numer usługi 2024/11/21/175588/2424696
1 260,00 PLN
brutto
1 260,00 PLNnetto
90,00 PLNbrutto/h
90,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Stylistów brwi, linergistów i kosmetologów pragnących poszerzyć swoje kompetencje w zakresie pigmentacji oraz korekty brwi.
- Specjalistów z doświadczeniem, którzy chcą osiągnąć mistrzowski poziom w swojej pracy.
- Właścicieli salonów kosmetycznych, którzy chcą wprowadzić nowe, zaawansowane usługi, aby przyciągnąć wymagających klientów.
- Osób pragnących wyróżnić się na rynku dzięki połączeniu zaawansowanej techniki stylizacji z umiejętnościami biznesowymi.
- Kursantów, którzy ukończyli podstawowe kursy pigmentacji i chcą zdobyć bardziej zaawansowaną wiedzę teoretyczną i praktyczną.
- Specjalistów beauty chcących lepiej zrozumieć proces pozyskiwania klientów, budowania marki i skutecznej sprzedaży usług w branży beauty.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji11-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego rozpoznawania typów osobowości klientów przy użyciu metody DISC, dopasowywania stylu komunikacji do ich potrzeb, skutecznego przeprowadzania procesu sprzedaży w oparciu o 8 kluczowych kroków, a także planowania i realizacji strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi wspierających budowę wizerunku marki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje metody klasyfikacji klientów według metody DISC oraz rozróżnia typy osobowości. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia cechy charakterystyczne dla każdego typu, podając przykłady zachowań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia kluczowe kroki procesu sprzedaży i ich znaczenie w budowaniu relacji z klientem. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje osiem kroków procesu sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki pozyskiwania klientów i analizuje ich potrzeby w praktycznych sytuacjach. | Kryteria weryfikacji Analizuje potrzeby klienta na podstawie zebranych informacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Korzysta z narzędzi i aplikacji wspomagających tworzenie treści w celu budowy wizerunku marki | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, w jaki sposób przygotowana treść wspiera budowę wizerunku marki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dopasowuje styl komunikacji do typu osobowości klienta, budując pozytywne relacje. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje typ osobowości i dopasowuje język oraz sposób przekazu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje kluczowe zasady efektywnej komunikacji w rozmowach biznesowych, dbając o budowanie zaufania. | Kryteria weryfikacji Otrzymuje od grupy i trenera ocenę skuteczności w zakresie budowania zaufania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji
Program
Program
Psychologia sprzedaży i marketing w branży beauty
- Klasyfikacja klientów według metody DISC – rozpoznawanie typów osobowości i dopasowanie komunikacji.
- Proces sprzedaży – 8 kluczowych kroków do budowania relacji z klientem.
- Techniki pozyskiwania klienta i analiza jego potrzeb.
- Tworzenie strategii działania – identyfikacja idealnego klienta i planowanie działań marketingowych.
- Wprowadzenie do tworzenia treści – przegląd narzędzi i aplikacji wspomagających budowę wizerunku marki.
- Dekalog sprzedawcy – kluczowe zasady efektywnej komunikacji z klientem.
- Sesja Q&A – pytania i omówienie wyzwań biznesowych.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 9
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Klasyfikacja klientów – metoda DISC, budowanie relacji | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Proces sprzedaży – 8 kluczowych kroków, jak pozyskiwać klientów | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Tworzenie strategii marketingowej – jak pozyskiwać idealnego klienta | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Wykorzystanie aplikacji do tworzenia treści – materiały promujące usługi | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Dekalog sprzedawcy – zasady skutecznej sprzedaży w branży beauty | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Podsumowanie, wskazówki instruktora, sesja Q&A | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 260,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 260,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Angelika Księżyk
Jest dyplomowaną linergistką, makijażystką, zabiegowcem oraz licencjonowaną trenerką makijażu permanentnego, która od lat skutecznie przekazuje swoją wiedzę w ramach szkoleń dedykowanych profesjonalistom branży beauty. Jako ceniona szkoleniowiec z bogatym doświadczeniem, specjalizuje się w rozwijaniu zarówno zaawansowanych umiejętności technicznych, jak i kluczowych kompetencji biznesowych uczestników.
Finalistka Międzynarodowych Mistrzostw w Makijażu Permanentnym PMU GOLD, która swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe oraz sukcesy na arenie międzynarodowej wykorzystuje do inspirowania i wspierania kursantów w osiąganiu mistrzowskiego poziomu.
Współautorka książki „Magia usług w branży beauty”, stanowiącej kompendium wiedzy na temat efektywnego budowania relacji z klientami i zarządzania biznesem beauty. Jej wiedza teoretyczna i praktyczna pozwala tworzyć szkolenia, które nie tylko uczą technik, ale także dostarczają narzędzi do rozwijania własnej działalności w sposób świadomy i skuteczny.
Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w międzynarodowych kursach i szkoleniach, dzięki czemu każde organizowane przez nią wydarzenie oparte jest na najnowszych trendach i sprawdzonych metodach pracy.
W ciągu ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia rozpoczęcia usługi aktywnie działał w branży zbierając i umacniając swoje doświadczenie zawodowe i podnosił swoje kwalifikacje, aktywnie prowadząc szkolenia związane z tematyką usługi.
Finalistka Międzynarodowych Mistrzostw w Makijażu Permanentnym PMU GOLD, która swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe oraz sukcesy na arenie międzynarodowej wykorzystuje do inspirowania i wspierania kursantów w osiąganiu mistrzowskiego poziomu.
Współautorka książki „Magia usług w branży beauty”, stanowiącej kompendium wiedzy na temat efektywnego budowania relacji z klientami i zarządzania biznesem beauty. Jej wiedza teoretyczna i praktyczna pozwala tworzyć szkolenia, które nie tylko uczą technik, ale także dostarczają narzędzi do rozwijania własnej działalności w sposób świadomy i skuteczny.
Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w międzynarodowych kursach i szkoleniach, dzięki czemu każde organizowane przez nią wydarzenie oparte jest na najnowszych trendach i sprawdzonych metodach pracy.
W ciągu ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia rozpoczęcia usługi aktywnie działał w branży zbierając i umacniając swoje doświadczenie zawodowe i podnosił swoje kwalifikacje, aktywnie prowadząc szkolenia związane z tematyką usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
- Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu - wymagane jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć wraz z zaliczeniem testu.
- Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności
- Walidacja wliczona jest w czas trwania usługi
- W przypadku gdy szkolenie trwa powyżej 4h , uczestnikom usługi przysługuje przynajmniej jedna, 15 minutowa przerwa.
Adres
Adres
ul. 3 Maja 17
38-300 Gorlice
woj. małopolskie
Kontakt
Kontakt
Bartek Mikocki
E-mail
bartekbazauslug@gmail.com
Telefon
(+48) 516 730 080