Akademia marketingu internetowego DIMAQ Professional - forma zdalna - szkolenie
Akademia marketingu internetowego DIMAQ Professional - forma zdalna - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Szkolenie przeznaczone jest szczególnie dla:
- digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu, e-commerce, marketingu;
- doświadczonych marketerów, którzy chcą prowadzić również działania online;
- praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe;
- ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy.
- osób, które chcą oficjalnie potwierdzić swoje kompetencje i przygotować się do egzaminu DIMAQ.
Usługa dedykowana jest osobom na stanowiskach menadżerskich posiadających lukę kompetencyjną w obszarze: efektywnej komunikacji, kształtowania wizerunku i zarządzania relacjami z klientami.
Usługa jest również adresowana do uczestników projektów:
- Kierunek Kariera Zawodowa,
- Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji24-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do nabycia wiedzy o tym jak funkcjonuje marketing internetowy, jakie mechanizmy nim rządzą, jakie są współzależności pomiędzy poszczególnymi kanałami. Po ukończeniu słuchacze są przygotowani do prowadzenia działań w obszarze marketingu internetowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawy Digital Marketing | Kryteria weryfikacji charakteryzuje i nazywa określone zjawiska zachowań internautów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Intepretuje podstawowe kanały i podmioty reklamy internetowej:- określa i nazywa kanały komunikacji reklamowej w internecie - określa kategorie kluczowych graczy na rynku reklamy (agencja, dom mediowy, wydawca) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje Strategie marketingowe i planuje poszczególne działania. | Kryteria weryfikacji definiuje kluczowe założenia kampanii o charakterze branding i performance:definiuje cele kampanii, określa charakterystyki grupy docelowej, dobiera kanały komunikacji reklamowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Interpretuje kluczowe elementy mediaplanu i raporty post-buy:- definiuje kluczowe aspekty (składowe) dokumentu mediaplan, w tym model rozliczenia, model emisji, kryteria targetowania, koszty reklamy np. rate-card - określa co zawiera raport po kampanii oraz interpretuje adekwatne metryki do celu np. CTR, CR, CPA | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje E-mail marketing | Kryteria weryfikacji definiuje kluczowe aspekty budowania bazy mailingowejcharakteryzuje motywacje do rejestracji, fundamenty prawne oraz określa kryteria segmentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje kluczowe elementy kreacji reklamowejplanuje elementy wpływające na otwieralność, klikalność rozróżnia mailing i newsletter, kreacją dynamiczną a animowaną - określa powody kwalifikowania wiadomości jako spam | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje i interpretacja takich wskaźników/parametrów jak DR, OR, CTR, CTOR, UR. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Obsługę Search Engine Marketing | Kryteria weryfikacji interpretuje kluczowe aspekty pozycjonowania strony w ramach on-site (w ramach serwisu – content, optymalizacja techniczna)- wskazuje najważniejsze apekty działań off-site (linki zew., domena) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje miejsca reklamy w sieci reklamowej Google poza wyszukiwarką | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje Display advertising i programmatic oraz Content Marketing i Webwriting | Kryteria weryfikacji charakteryzuje podstawowe formaty reklamy display, modele rozliczeń i modele emisji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje specyfikę modelu aukcyjnego RTB – proces licytacji; charakteryzuje model ceny stałej (programmatic direct) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji intepretuje różnice między danymi 1st, 2nd i 3rd party | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dentyfikuje formaty contentowe i kanały dystrybucji treści; definiuje pojęcia model odwróconej piramidy, zasady web-writing, wzorzec litery F, krzywa Quartza i long-form | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Prowadzi działania w Social media z wykorzystaniem video advertising | Kryteria weryfikacji definiuje grupę docelową obecną w różnych platformach Social Media, określa charakterystyki platformy socialowej (content – grafika, wideo, tekst), | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje wskaźniki jak zasięg, zaangażowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji planuje cele, formaty współpracy z influencerem oraz obowiązki formalne współpracy (oznaczenia prawne) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje pojęcia jak vlogger czy youtuber, VOD, streaming | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje możliwości komunikacji organicznej jak i reklamowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji interpretuje specyfikę działań in i out-stream (przykładowe formaty) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Prowadzi działania Mobile marketing i e-commerce | Kryteria weryfikacji definiuje różnice między RWD, PWA a aplikacją mobilną, określa charakterystyki reklamy mobilnej (display, rich media, SMS, QR kody) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje składowe sklepu po stronie front-end (widoczne dla klienta) jak i back-office (integracja i silnik e-commerce) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia strategię e- commerce między D2C (e-sklep) a marketplace oraz multi i omni-channelinterpretuje akty prawne regulujące-commerce (adekwatne ustawy, regulamin sklepu) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przerpowadza samodzielnie Analityke internetową i user experience | Kryteria weryfikacji zna podstawowe raporty/widoki Google Analytics ze wskazaniem danych nt. Odbiorcy, Pozyskanie i Generowanie Przychodu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji potrafi wskazać różnicę między makietami LoFi i HiFi, wskazuje i interpetuje badania użytecznościowe (deklaratywne i behawioralne) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje ustawy mające przełożenie na komunikację reklamową w internecie, wskazuje ograniczenia w zakresie branż w kontekście reklamy online. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi
Dzień 1.
Wprowadzenie 5 min. (teoria)
- kwestie organizacyjne
- sprawdzenie listy obecności
- informacje o egzaminie
Digital Marketing - podstawy 2 h 30 min (teoria)
- Użytkownicy internetu w Polsce, profil internauty
- AIDA i piramida behawioralna
- Consumer Journey Mapa, model AIDA
- Słownik Digital marketingu - kluczowe hasła, tendencje, wartości
- Reklama w internecie - charakterystyka rynku reklamowego (wydatki na digital, struktura rynku)
- Rola podmiotów na rynku internetowym, modele ich działania
Dzień 2.
Strategia i planowanie - strategie promocyjne i działania taktyczne w e-marketingu 2 h 30 min (praktyka)
- Rodzaje kampanii i kanały komunikacji online - kampanie Brand advertising i performance, model POEM
- Budowa strategii komunikacji online - definiowanie i planowanie celów w kampaniach online , KPI, grup docelowych, kreacji reklamowych itp.
- Mediaplan i raport post-buy w ramach kampanii reklamowej online
- Współpraca klient - agencja; brief reklamowy krok po kroku - analiza
- Kluczowe pojęcia i terminy związane z reklamą w internecie – formaty, wskaźniki, placementy
Dzień 3.
E-mail marketing 2 h 30 min (praktyka)
- Wprowadzenie do e-mail marketingu - kluczowe pojęcia
- Strategia e-mail marketingowa
- Jak pozyskiwać dane subskrybentów i dbać o bazy odbiorców
- Jak napisać i zaprojektować skuteczny e-mailing i newsletter
- Pomiar i optymalizacja efektów działań e-mail marketingowych (narzędzia)
- Platformy e-mail marketingowe
- Marketing automation - charakterystyka, możliwości działania
- Metody segmentacji oraz kluczowe wskaźniki
- Wskaźniki i metryki w e-mail marketingu
Dzień 4.
Search Engine Marketing 2 h 30 min (praktyka)
- Wprowadzenie do SEM - wyniki organiczne versus płatne w wyszukiwarce
- Algorytm Google w kontekście SEO – przegląd najważniejszych parametrów wpływających na pozycję serwisu w wynikaszh wyszukiwania Google
- Kluczowe elementy w zakresie SEO on-site i off-site
- Audyt serwisu w ramach SEO
- SEO writing, czyli jak pisać teksty przyjazne wyszukiwarkom
- Platforma Google Ads od podstaw - tworzenie kampanii reklamowej (kluczowe etapy)
- Identyfikacja słów kluczowych w kampanii Google Ads
- Analiza i optymalizacja działań reklamowych w Google Ads
- System reklamowy Google - charakterystyka działania
- Narzędzia do planowania działań np. Google Keywords Planner
Dzień 5.
Display advertising i programmatic oraz Content Marketing i Webwriting 2 h 30 min (teoria)
- Standardy reklamy display - formaty reklamowe, modele rozliczeń, efektywność, cenniki
- Zakup mediów - od modelu tradycyjnego do programmatic
- Ad serving – schemat działania i sposoby wywołań
- Mechanika działania programmatic/RTB- ważne pojęcia
- Programmatic, czyli reklama napędzana danymi - 1st, 2nd, 3th data party
- Wyzwania dla reklamy online - viewability, brand safety, adblocking, ad fraud
- Strategia w Content Marketingu - kluczowe etapy
- Rodzaje treści i kanały dystrybucji materiałów Content Marketingowych
- Jak pisać atrakcyjne treści w ramach działań Content Marketingu
- Reklama natywna - charakterystyka
- Pomiar efektywności działań Content Marketingowych - kluczowe metryki
- Działania contetowe w oparciu o charakterystykę grup docelowych i celów komunikacji
Dzień 6.
Social media i video advertising 2 h 30 min (teoria)
- Obraz mediów społecznościowych w Polsce
- Specyfika kanałów social media i strategia działań społecznościowych
- Przegląd platform, możliwości reklamowych, modeli rozliczeń
- Rodzaje interakcji w Social Media - różnice między platformami
- Jak tworzyć atrakcyjne kreacje reklamowe do Social Media
- Pomiar i optymalizacja kampanii w Social Media - cele versus KPI
- Jak monitorować działania w Social Media - przegląd najważniejszych narzędzi rynkowych
- Specyfika algorytmów social media
- Influencer marketing – kluczowe aspekty współpracy
- Konsumpcja treści wideo w internecie - co oglądamy? Kluczowe serwisy wideo i VoD
- Rynek reklamy wideo online
- YouTube - jak zaplanować skuteczną strategię komunikacji marki?
- Formaty reklamowe video - platformy VOD i działania online
- Telewizja hybrydowa i addressable TV - charakterystyka
Dzień 7.
Mobile marketing i e-commerce 2h 30 min (teoria 30 min, praktyka 2 h)
- Wprowadzenie do mobile marketingu
- Strona mobilna versus strona RWD
- Reklama i formaty reklamowe w ramach mobile marketing
- Aplikacja mobilna - rodzaje aplikacji, systemy operacyjne itd.
- Internet of Things - czym jest? - koncepcja, przykłady
- PWA jako alternatywy dla stron i aplikacji
- SDK i API specyfika
- Obraz rynku e-commerce w Polsce
- Kluczowe determinanty rozwoju rynku e-commerce
- Jak zaprojektować sklep online? Kluczowe aspekty e-commerce
- Omnichannel - jak łączyć działania online i offline
- Narzędzia wspierające e-commerce – optymalizacja konwersji
- Aspekty prawne e-commerce
Dzień 8.
Analityka internetowa i user experience i prawo w internecie 2 h 30 min (teoria 1 h 30 min, praktyka 1 h)
- Wprowadzenie do Google Analytics - podstawowe pojęcia
- Platforma GA - przegląd możliwości analitycznych
- Najważniejsze raporty w GA
- Google Search Console /Campaign/Google URL Builder - możliwości i zasady budowy
- Idea wireframes i prototypowanie informacji (AI) w sieci od koncepcji przez makietę do projektu graficznego
- Kluczowe wymagania accessibility
- Eyetracking testy projektów graficznych i nawigacyjnych
- Badania usability - testy i zadania
- Mapy cieplne i clicktracking jako obraz efektywności działań w sieci
- Heurystyki Nielsena w praktyce
- Nieuczciwa konkurencja a reklama porównawcza
- Moderowanie forów i działania niedozwolone
- Prawo prasowe a odpowiedzialność wydawcy
- Kluczowe zagadnienia formalno prawne klient- agencja
- Reklama trudnych grup produktowych (alkohol, hazard, leki)
- Reklama i marketing skierowany do dzieci
- Kluczowe aspekty prawa autorskiego w sieci
Walidacja test - 10 min
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają przykłady prawidłowych i nieprawidłowych działań w zakresie kampanii online wraz z omówieniem ich skuteczności i efektywności.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: doświadczenie w operacyjnych działaniach z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu, aktywność na zajęciach, minimalny poziom frekwencji - 100%.
Godzina szkoleniowa = 45 min.
Trener dostosowuje przerwy do potrzeb uczestników (max. 10 min.) i odpowiednio wydłuża zajęcia. Przerwy nie są wpisane w harmonogram szkolenia.
W trakcie usługi trener będzie prowadził szkolenie z wykorzystaniem: rozmowy na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu, case study i ćwiczenia praktyczne, które będą obejmować m.in.:
- przygotowanie planu kampanii reklamowej z ograniczonym budżetem (wyznaczanie typu kampanii, celów, KPI, podział kanałów komunikacji, podział budżetu reklamowego)
- przygotowanie projektu mailingu reklamowego
- przygotowanie projektu strony kampanii reklamowej (LP)
- opracowanie strategii działań w odniesieniu do analizy ścieżek konsumenta
- łączenie person marki i konsumentów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Wprowadzenie - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:25 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Digital marketing - podstawy ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Strategia i planowanitrategie promocyjne i działania taktyczne w e-marketingu . Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 E-mail marketing.Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Search Engine Marketing. Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Display advertising i programmatic oraz Content Marketing i Webwriting. Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Social media i video advertising. Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Mobile marketing i e-commerce. Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Analityka internetowa i user experience i prawo w internecie. Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Paczyński | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja - test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 166,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto191,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bartosz Paczyński
Ukończył studia wyższe na kierunku politologia Uniwersytet SWPS. Pracował m.in. dla Manpower Group, Dassault Systemes, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, 99 Rent, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur i wielu innych. Ostatnie 5 lat aktywnie działa w branży marketingowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują:
- materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków, udostępniane uczestnikom drogą online
- prezentację materiałów z internetu (serwisy www, infografiki, materiały multimedialne, filmy)
- bazę wiedzy: linki do serwisów i portali
- case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)
- linki do publikacji branżowych IAB Polska
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają w formie elektronicznej zaświadczenie o ukończeniu szkolenia (pod warunkiem min. 80% frekwencji).
Zalecana literatura:
- Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick, Digital marketing. Strategy, implementation and practice. Edinburgh 2016
- Simon Kingsnorth, Digital marketing strategy. An integrated approach to online marketing. London 2016
- Philip Kotler, Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, 2016
- Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Marketing 5.0. Technology for Humanity, New Jersey 2021
- Dave Chaffey, Smith P.R., E-marketing Excellence. Planning and Optimising your Digital
-
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
-
Biblia E-Biznesu
-
e-Marketing Grzegorz Mazurek
-
e-Marketing PWN
-
Marketing 4.0
- Raporty, badania, publikacje IAB Polska https://www.iab.org.pl/baza-wiedzy/
- Artykuły na portalach lub wydanie drukowane: Online Marketing (https://om.pl/); https://sprawnymarketing.pl/,
- Poradnik e-commerce IAB (https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2019/09/Poradnik-ECommerce-2019.pdf)
- Blogi: https://www.shoplo.pl/blog; https://malymarketing.pl/;
- „E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka” Grzegorz Mazurek
- Słownik digitalu https://dimaq.pl/wp-content/uploads/2020/06/DIMAQ_Glossary.pdf
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się proszę o kontakt szkolenia@dimaq.eu w celu potwierdzenia terminu i dostępności miejsc dla Uczestników.
Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja i założenie konta w BUR, dokonanie zapisu na szkolenie za pośrednictwem BUR oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Zapraszamy na inne szkolenia z e-marketingu, dostępne na stronie: www.dimaq.pl. Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie dostępne na platformie Zoom, Teams lub LiveWebinar. Każdy z uczestników dostanie link do szkolenia.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - system operacyjnych Windows, macOS i Linux, zalecany: procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dla audio 256 kb/s, Video w wersji HD – 4Mb/s – to są parametry górne graniczne.
System dopasowuje się do łącza i działa na każdych dostępnych parametrach.
Wskazane kamera i mikrofon.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line będzie aktywny przez cały okres trwania kursu.
Zgodnie z wytycznymi PARP będzie monitorowany czas zalogowania do platformy uczestników szkolenia.