Indywidualny kurs języka angielskiego ogólnego na poziomie B1 - 50h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, PROJEKT KIERUNEK - ROZWÓJ
Indywidualny kurs języka angielskiego ogólnego na poziomie B1 - 50h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, PROJEKT KIERUNEK - ROZWÓJ
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kursy językowe w naszej szkole są przeznaczone dla osób chcących nauczyć się języka lub podnieść swój dotychczasowy poziom znajomości języka obcego. Naszą ofertę z założenia kierujemy do osób dorosłych, pracujących i studentów.
Usługa adresowana do Uczestników projektu Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu podniesienie poziomu języka angielskiego Słuchacza do poziomu B1 wg. ESOKJ.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant zwięźle opowiada o wydarzeniach w życiu swoim i innych osób. | Kryteria weryfikacji Formułuje wypowiedzi inicjujące i podtrzymujące rozmowy dotyczące bieżących wydarzeń(np. sytuacja rodzinna, praca, wyjazd wakacyjny) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Używa niezbyt złożonych wyrażeń iumiarkowanie złożonych zdań, aby opisać wydarzenia z przeszłości; używa niezbyt złożonych wyrażeń i umiarkowanie złożonych zdań, aby opisać przyszłe wydarzenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Używa niezbytzłożonych wyrażeń i umiarkowanie złożonych zdań, aby opisać sytuację przedstawioną na fotografii | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Używa niezbyt złożonych wyrażeń i umiarkowanie złożonych zdań, aby relacjonowaćwypowiedzi innych osób | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Używa niezbyt złożonych wyrażeń i umiarkowanie złożonych zdań, aby udzielićrady | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Używa niezbyt złożonych wyrażeń i umiarkowanie złożonych zdań,aby opisać swoje uczucia i wyrazić opinię | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Używa niezbyt złożonych wyrażeń i umiarkowanie złożonych zdań, abyopisać obejrzany film lub przeczytaną książkę | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Korzysta z określeń dotyczących światazewnętrznego (np. liczby, miary ilości i czasu, ceny, dni tygodnia, miesiące, pory roku, godziny) | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Opowiada zwięźle o swoich zainteresowaniach; opisuje zwięźle pogodę i warunkiatmosferyczne; udziela niezbyt złożonych informacji na temat stanu zdrowia swojego oraz osób, które zna | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Kursant formułuje umiarkowanie złożone pytania i prośby dotyczące rozmówcy. | Kryteria weryfikacji Zadaje umiarkowanie złożone pytania dotyczące spraw codziennych (np. Czy masz ochotępójść do kina?); Czy możesz powtórzyć?) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje umiarkowanie złożone prośby | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje umiarkowanie złożone pytania dotyczące opinii rozmówcy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Kursant prowadzi spontaniczną rozmowę w sytuacjach komunikacyjnych dnia codziennego. | Kryteria weryfikacji Używa umiarkowanie złożonych zwrotów grzecznościowych; formułuje umiarkowanie złożone pytania dotyczące bieżących wydarzeń lubspraw codziennych i odpowiada na tego typu pytania; wyraża i uwzględnia umiarkowanie złożone stwierdzenia dotyczące codziennych potrzeb lub bieżących wydarzeń; opisuje zwięźle swoje przeżycia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Kursant posługuje się niezbyt złożonym słownictwem dotyczącym typowych sytuacji dniacodziennego i bieżących wydarzeń. | Kryteria weryfikacji Wyszukuje i wskazuje w tekście umiarkowanie trudne słowa i nieskomplikowane zwroty związane z życiem codziennym, rodziną, pracą, sposobami spędzania czasu wolnego,podróżowaniem i bieżącymi wydarzeniami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Dobiera poprawne słowa i nieskomplikowanezwroty do podanego kontekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Używa w formie pisemnej lub ustnej poprawnychumiarkowanie trudnych słów i nieskomplikowanych zwrotów do podanego kontekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Na podstawie wysłuchanego tekstu wskazuje poprawnezwroty do podanego kontekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kursant korzysta z zasobu niezbyt złożonych wyrażeń dotyczących potrzeb własnych i innych wtypowych sytuacjach komunikacyjnych. | Kryteria weryfikacji Dobiera umiarkowanie złożone zwroty grzecznościowe do wskazanego kontekstu; opisuje wformie ustnej lub pisemnej podaną sytuację komunikacyjną stosując poprawne słownictwo; opisuje zwięźle w formie ustnej lub pisemnej wydarzenia z przeszłości; opisuje zwięźle w formie ustnej lub pisemnej przyszłe wydarzenia; opisuje zwięźle w formie ustnej lub pisemnej swoją opinię, preferencje i wrażenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Kursant używa umiarkowanie złożonych struktur gramatycznych. | Kryteria weryfikacji Łączy słowa lub grupy słów za pomocą niezbyt złożonych spójników, (np. „zarówno”,„również”, „więc”, „chociaż”); ; formułuje niezbyt złożone pytania z zakresu życia prywatnego oraz pracy swojej i osób, które zna; formułuje niezbyt złożone wypowiedzi zapraszające, proponujące i przepraszające oraz odpowiada na takie wypowiedzi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Opisuje zwięźle siebie, znane sobie osoby oraz przestrzeńwokół siebie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje i odpowiada na niezbyt złożone pytania dotyczące typowychsytuacji dnia codziennego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje niezbyt złożone odpowiedziprzyjmujące lub odrzucające propozycje dotyczące codziennych czynności podając powód | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje niezbyt złożone wypowiedzi wyrażające swoją opinię ipreferencje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cykl i charakter zajęć określany jest po diagnozie językowej Słuchacza i jego indywidualnych potrzeb lingwistycznych i zawodowych, typu modalności i potencjału językowego.
Założenia kursu oparte są na indywidualizacji procesu nauczania ze względu na cele, treści, metodę i formę organizacji pracy ze Słuchaczem. Indywidualizacja przejawia się w dostosowaniu do potrzeb i możliwości Słuchacza, strategii uczenia się, jego preferencji w sposobie nabywania wiedzy i umiejętności oraz biografii językowej i zawodowej. Organizacja procesu dydaktycznego ukierunkowana jest na osobiste potrzeby językowe, społeczne, kulturowe i zawodowe.
Kurs kładzie duży nacisk na praktykę – słuchanie i mówienie. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje odbywają się praktycznie wyłącznie w języku obcym. Lektor kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u uczestnika, a także motywuje go do dbania o formułowanie bezbłędnych zdań.
Słownictwo: rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki na poziomie B1, udzielanie rad, uczucia, żywienie, środowisko, hobby, życie codzienne.
Gramatyka: Czasy present, past i future, 1st, 2nd Conditional, czasowniki modalne, zaimki, strona bierna i inne konstrukcje gramatyczne na poziomie B1.
Realizacja programu będzie zależała od tempa nauki.
Harmonogram usługi jest ustalany z uczestnikiem usługi w celu dostosowania go do jego możliwości czasowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Where are you from? - word order in questions, common verbs phrases, spelling and numbers/ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Present Simple, describing people: appearance and personality, final -s/-es/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Present Continuous, clothes, preposition of place/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Past simple: regular and irregular verbs, holidays, regular verbs: -ed endings / ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Past continuous, prepositions of time and place: at, in, on, senstence stress/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Time squencers and connectors, verb phrases, word stress/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Be going to (plans and predictions) sentence stress and fast speech/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Present Continuous (future arrangements), verbs + prepositions e.g. arrive in / ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Defining relative clauses, expressions for paraphrasing: like, for, example, etc./ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Present Perfect + yet, just, already, make or do /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Present Perfect or Past simple /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Something, anything, nothing etc./ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Comparative adjectives and adverbs, as…as, time expressions: spend time, etc. /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Superlatives (+ ever + present perfect), describing a town or city /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Quantifiers, too, not enough, health and body /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Will/won`t (predictions), opposite verbs /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Will/ won`t (decisions, offers, promises), verb+back /ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Review of verb forms: present, past and future/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Uses of the infinitive with to, verbs + infinitive: try to, forget to, etc. / ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Uses of the gerund (verb +-ing), verbs+gerund/ ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Magdalena Stawicka | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja/test online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 750,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto95,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto95,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
mgr Magdalena Stawicka
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi: Pracuje i nabywa doświadczenie dydaktyczne nieprzerwanie od 2016 roku. Dodatkowo prowadzi również kursy językowe z zakresu języka ogólnego oraz przygotowujące do certyfikaty Pearson English International Certificate.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne są wysyłane e-mailem (w formie plików dokumentów, plików multimedialnych)
Warunki uczestnictwa
Podpisanie umowy o naukę z Usługodawcą.
Warunki otrzymania certyfikatu:
- 80% obecności na zajęciach
- uzyskanie pozytywnego wyniku na teście końcowym sprawdzającym wiadomości
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek - Rozwój.
Szkolenie może być rejestrowane w formie zdjęć (rzut ekranu) lub nagrywane w celu kontroli zgodnie z wytycznymi BUR.
1 godzina zajęć = 45 minut
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKI TECHNICZNE niezbędne do udziału w usłudze:
a) Rodzaj platformy - Google Meet (na życzenie klienta usługa może być prowadzona na innego rodzaju platformie)
b) Minimalne wymagania sprzętowe:
Minimalne wymagania systemowe przy korzystaniu z Google Meet:
- Dwurdzeniowy procesor
- Pamięć 2 GB
Korzystanie z obsługiwanego systemu operacyjnego
Google Meet działa w aktualnej wersji oraz dwóch wcześniejszych głównych wersjach tych systemów operacyjnych:
- Apple macOS,
- Microsoft Windows,
- Chrome OS,
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.
Google Meet działa w tych mobilnych systemach operacyjnych:
- Android 5.0 lub nowszy (dowiedz się, jak sprawdzić i zaktualizować wersję Androida);
- iOS 12.0 lub nowszy.
Rozmowy wideo w Meet w aplikacji Gmail są zgodne z tymi systemami operacyjnymi:
- Android 6 lub nowszy,
- iOS 12 lub nowszy.
Korzystanie z obsługiwanej przeglądarki
Zalecamy używanie aktualnej wersji jednej z wymienionych przeglądarek:
- Chrome. Pobierz najnowszą wersję
- Mozilla Firefox. Pobierz najnowszą wersję
- Microsoft Edge. Pobierz najnowszą wersję
- Apple Safari.
Microsoft Internet Explorer 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Google Meet w przeglądarce Internet Explorer, musisz pobrać i zainstalować najnowszą wersję wtyczki Google Video Support.
Wskazówka: jeśli Twoja przeglądarka nie obsługuje spotkań wideo w Meet, możesz dołączyć do spotkania przez telefon, korzystając z numeru telefonu i kodu PIN podanego przez organizatora spotkania.
- Mikrofon
- Kamera
- Głośniki
c) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
Microsoft Office; program umożliwiający otwieranie plików pdf.
d) Link do spotkania jest wysyłany na e-maila i jest aktywny tylko w okresie trwania usługi.