Lider i jego zespół w sytuacji pracy projektowej. Model rozwoju kompetencji menadżerskich w zakresie zarządzania zespołem w sytuacji pracy projektowej z uwzględnieniem rozwiązań coachingu grupowego.
Lider i jego zespół w sytuacji pracy projektowej. Model rozwoju kompetencji menadżerskich w zakresie zarządzania zespołem w sytuacji pracy projektowej z uwzględnieniem rozwiązań coachingu grupowego.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
- Osoby indywidualne zainteresowane z własnej inicjatywy podnoszeniem kompetencji
Szkolenie prowadzone przez specjalistów na wyższym poziomie zaawansowania ze względu na role zawodowe sprawowane przez uczestników.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do zapewnienia wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego pełnienia roli lidera, menadżera i wypełniania funkcji kierowniczych. Usługa ma celu: podniesienie wiedzy, umiejętności i kompetencji społ. w zakresie:• efektywnego zarządzania działaniami zespołów projektowych,
• pozyskiwania środków zewnętrznych przez zespoły projektowe,
• efektywnej komunikacji w procesie projektowym,
• zarządzania emocjami i skutecznego wspierania członków zespołu w pracy projektowej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady skutecznej komunikacji w środowisku pracy | Kryteria weryfikacji Opisuje kontekst środowiskowy procesu komunikacji w środowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe składowe procesu komunikacji w środowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia metody i narzędzia wspierające proces komunikacji w środowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje metody budowania skutecznych zespołów | Kryteria weryfikacji Prezentuje sposób definiowania zadań i celów pracy zespołów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia fazy kształtowania się zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje przykładowe role zespołowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje metody i narzędzia pracy menadżera wspierające pracę efektywnych zespołów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przedstawia zasady efektywnego zarządzania projektami | Kryteria weryfikacji Omawia kryteria oceny efektywności procesów organizacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Prezentuje zasady identyfikacji obszarów organizacyjnych możliwych do objęcia finansowaniem zewnętrznym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia źródła finansowania projektów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację | Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby związane z poprawą procesów komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje kryteria identyfikacji stylu komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa możliwości poprawy procesów komunikacji w przedsiębiorstwie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera narzędzia i metody poprawy komunikacji w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby kadrymenedżerskiej i pracowników, wynikające z zarządzania zespołem | Kryteria weryfikacji wskazuje i charakteryzuje efektywnych zespołów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera narzędzia i metody poprawy komunikacji i pracy w zespole | Kryteria weryfikacji Precyzyjnie formułuje zadania i cele pracy zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje fazę kształtowania się danego zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje role zespołowe członków zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera metody i narzędzia pracy menadżera wspierające pracę efektywnych zespołów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania umożliwiające efektywną pracę poprzez zarządzanie emocjami | Kryteria weryfikacji Stosuje kryteria oceny efektywności pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje obszary organizacji pracy wymagające poprawy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera metody i narzędzia wspierające pracę zespołów i zarządzanie emocjami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje własny styl przywódcy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Informuje pracowników w firmie o zasadach pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów | Kryteria weryfikacji Omawia zasady pracy zorientowane na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie celów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przyjmuje odpowiedzialność za pracę swoich zespołów | Kryteria weryfikacji Omawia zasady pracy menadżera zorientowane na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie celów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na doskonalenie i stałe samodoskonalenie . | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje postawy ukierunkowane na doskonalenie organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Omawia zasady nauki przez całe życie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 24 h. dydaktycznych tj . 28 x 45 min = tj 21g zegarowych
Harmoogram dodatkowo obejmuje przerwy w wymiarze 3h 15 min.
Łącznie program obejmuje 24 h zegarowe i 15 min.
Potwierdzanie efektów uczenia w danym module realizować bedzie trener, który nie szkoli z danego obszaru.
MODUŁ I
- Wprowadzenie do szkolenia
- Źródła finansowania działalności przedsiębiorstw
- Określanie potrzeb przedsiębiorcy i identyfikacja obszaru finansowania
- Pozyskiwanie środków na działalność B+R
- Pozyskiwanie środków na wdrażanie najnowszych technologii
- Zasady konstruowania projektów inwestycyjnych
- Wybrane aspekty realizacji projektów UE -Warsztaty z wypełniania dokumentacji projektowej
- Wyzwania pracy zespołu nad opracowaniem projektu
MODUŁ II
9. Kontekst sytuacji komunikacyjnej w obsłudze klienta i pracy zespołowej
10. Komunikacja – Czym jest, rodzaje komunikacji, proces komunikacji i jego uwarunkowania, zasady i narzędzia skutecznej komunikacji – jak kształtują się nawyki komunikacje i skrypty w procesie komunikacji? Jak usprawniać proces komunikacji zespołowej?
11.Emocje i stres w obsłudze klienta i pracy zespołowej
- Praca nad emocjami - moje odczucia, moje emocje - jak zachować spokój, równowagę.
- Jak skutecznie koncentrować się na oddzieleniu emocji człowieka od problemu – próba szukania rozwiązania problemu.
- Zarządzanie emocjami. Co emocje mówią o nas?
- Źródła emocji – niezaspokojone potrzeby – zadowolenie i niezadowolenie klienta, członka zespołu. Czynniki higieny konieczne do skutecznej pracy i komunikacji. Teoria F. Herzberga
12. Emocjonalne i poznawcze uwarunkowania procesu pracy i doskonalenia.
- Czy umiem zarządzać emocjami, by wspierały proces doskonalenia pracy? Nadawanie znaczenia sytuacjom zawodowym poprzez emocje.
13. Wyzwania w procesach komunikacji wynikające ze zmian społecznych i kulturowych, technologicznych dla pracy zespołu i obsługi klienta.
MODUŁ III
14. Skuteczny zespół – cechy, role i zadania zespołu, jak wygląda dynamika kształtowania się zespołu.
15. Predyspozycje członków zespołu do pełnienia określonych ról zespołowych – koncepcja Belbina.
16. Rola i funkcje menadżera i lidera w kształtowaniu się zespołu
- Indywidualny styl przywódcy
- Rola i zadania lidera. Ja i moje składowe roli przywódcy i menadżera
- Przywództwo powszechne. Model CLIMB. Świadome budowanie wizerunku i autorytetu lidera.
- Rozwijanie i wspieranie samodzielności u pracowników – precyzowanie celów i obowiązków pracownika - zasady nowoczesnego przywództwa (model Blancharda) i zakresy odpowiedzialności menadżera w kontekście wpływu na osiągane wyniki. Przywództwo sytuacyjne oraz gotowość pracownika do pracy. Style kierowania Hersey’a i Blanchard’a.
17.Kształtowanie wartości i kultury pracy zespołu – warsztat coachingowy nad wartościami, wizja i misją zespołu
18. Delegowanie zadań w stylu coachingowym i pobudzanie samodzielności pracownika
19. Kultura uczenia i samodoskonalenia – modele organizacji uczących się
20.Podsumowanie, walidacja
Walidacja zadań praktycznych odbywa się w trakcie realizacji zajęć.
Walidacja wiedzy odbywa się na zakończenie szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 37 1. Wprowadzenie do szkolenia | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 37 2. Źródła finansowania działalności przedsiębiorstw | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 37 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 37 3. Określanie potrzeb przedsiębiorcy i identyfikacja obszaru finansowania | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 37 4. Pozyskiwanie środków na działalność B+R | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 37 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 37 5. Pozyskiwanie środków na wdrażanie najnowszych technologii | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 37 6. Zasady konstruowania projektów inwestycyjnych | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 37 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 37 7. Wybrane aspekty realizacji projektów UE -Warsztaty z wypełniania dokumentacji projektowej | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 37 8. Wyzwania pracy zespołu nad opracowaniem projektu | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 37 9. Kontekst sytuacji komunikacyjnej w obsłudze klienta i pracy zespołowej | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 37 10. Komunikacja – rodzaje komunikacji, proces komunikacji i jego uwarunkowania, zasady i narzędzia skutecznej komunikacji – nawyki komunikacje i skrypty, proces komunikacji zespołowej? | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 37 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 37 11. Emocje i stres w obsłudze klienta i pracy zespołowej | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 37 Praca nad emocjami - moje odczucia, moje emocje - jak zachować spokój, równowagę. Jak skutecznie koncentrować się na oddzieleniu emocji człowieka od problemu – próba szukania rozwiązania problemu. | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 37 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 37 Zarządzanie emocjami. Co emocje mówią o nas? | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 37 Źródła emocji – niezaspokojone potrzeby – zadowolenie i niezadowolenie klienta, członka zespołu. Czynniki higieny konieczne do skutecznej pracy i komunikacji. Teoria F. Herzberga. | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 37 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 37 12. Emocjonalne i poznawcze uwarunkowania procesu pracy i doskonalenia. Czy umiem zarządzać emocjami, by wspierały proces doskonalenia pracy? Nadawanie znaczenia sytuacjom zawodowym poprzez emocje. | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 37 13. Wyzwania w procesach komunikacji wynikające ze zmian społecznych i kulturowych, technologicznych dla pracy zespołu i obsługi klienta. | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 37 14. Skuteczny zespół – cechy, role i zadania zespołu, jak wygląda dynamika kształtowania się zespołu. | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 37 15. Predyspozycje członków zespołu do pełnienia określonych ról zespołowych – koncepcja Belbina. | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 37 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 37 16. Rola i funkcje menadżera i lidera w kształtowaniu się zespołu | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 37 Indywidualny styl przywódcy, Rola i zadania lidera. Ja i moje składowe roli przywódcy i menadżera | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 37 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 37 Przywództwo powszechne. Model CLIMB. | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 37 Świadome budowanie wizerunku i autorytetu lidera. | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 37 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 37 Rozwijanie i wspieranie samodzielności u pracowników – precyzowanie celów i obowiązków pracownika - (model Blancharda) Przywództwo sytuacyjne oraz gotowość pracownika do pracy. | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 37 17. Kształtowanie wartości i kultury pracy zespołu | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 37 Warsztat coachingowy nad wartościami, wizja i misją zespołu | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 37 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 37 Warsztat coachingowy nad wartościami, wizja i misją zespołu | Prowadzący Małgorzata Anna Janczarek | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 37 Walidacja efektów uczenia. Podsumowanie szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto135,71 PLN
- Koszt osobogodziny netto135,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Anna Janczarek
Posiada wykształcenie wyższe, jest absolwentką podyplomowych studiów z zakresu organizacji i zarządzania. Uzyskała certyfikaty American Certification Institute: Certified International Professional Training Manager® (CIPTM), Certified International Professional Manager® (CIPM), Certyfikowany Coach Kognitywny®. Posiada ponad 300 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tematyce szkolenia dla osób dorosłych zdobyte w ostatnich 24 m-cach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostęp do prezentacji ze szkolenia, dysku z cwiczeniami filmikami itp.
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone stacjonarnie pod adresem Lublin, ul. Turystyczna 36 oraz na platformie Teams. Wszystkie zajęcia odbywają się stacjonarnie, przy czym dla osob, które pracują w innej lokalizacji niż Lublin, dostępne są zdalnie w czasie rzeczywistym.
Z uwagi na możliwość uczestnictwa w szkoleniu w sposób zdalny i stacjonarny w czasie rzeczywistym. Uczestnik przed realizacją usługi będzie ustalał indywidulany harmonogram uczestnictwa w szkoleniu z dostawcą usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) Systemu Windows 10 w wersji 1507 lub nowszej Systemu Windows 8 Systemu Windows 7 Systemu Windows 32 (obsługiwane są wersje 64- i 64-bitowe) 1. Procesor Co najmniej 1 GHz 2. Pamięć RAM Co najmniej 512 MB 3. Dodatkowe oprogramowanie DirectX w wersji 9.0 lub nowszej b) komputery Mac Program Skype na komputer Mac wymaga systemu Mac OS X 10.10 lub nowszego 1. Procesor co najmniej Intel 1 GHz (Core 2 Duo) 2. Pamięć RAM Co najmniej 1 GB 3. Dodatkowe oprogramowanie Najnowsza wersja programu QuickTime Łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi