Angielski w pracy. Indywidualny kurs języka angielskiego - konwersacje na poziomie B2 (metoda komunikatywna)
Angielski w pracy. Indywidualny kurs języka angielskiego - konwersacje na poziomie B2 (metoda komunikatywna)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, które opanowały język angielski na poziomie A2 i chcą skutecznie podwyższyć swoje kompetencje komunikacyjne w języku angielskim.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji20-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do posługiwania się językiem angielskim na poziomie średniozaawansowanym wyższym B2 (CEFR) w życiu zawodowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant rozumie treść umów w języku angielskim i prowadzi bieżącą korespondencję handlową z partnerami anglojęzycznymi z branży, w której pracuje. Prowadzi negocjacje biznesowe i prezentuje produkty. | Kryteria weryfikacji Kursant omawia ofertę biznesową w języku angielskim dot. jednego z produktów lub usług z branży, w której pracuje. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Kursant prowadzi rozmowy negocjacje po angielsku dotyczące sprzedaży i zakupu produktów lub usług z branży, w której pracuje. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Kursant prezentuje po angielsku wybrany produkt lub usługę z branży, w której pracuje. Przedstawia jego zalety i informuje możliwościach zastosowania. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Używa poprawnie w zdaniach złożonych struktur leksykalno-gramatycznych przewidzianych dla poziomu CEFR B2. | Kryteria weryfikacji Kursant posługuje się poprawnie słownictwem, stosuje czasy gramatyczne i złożone struktury językowe wymagane na poziomie B2. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Głównym celem kursu jest osiągnięcie płynności językowej i możliwości swobodnego posługiwania się biznesowym, językiem angielskim na poziomie B2 w sytuacjach zawodowych.
Komunikacyjna metoda nauczania: Skupia się na praktycznym użyciu języka w codziennych sytuacjach związanych z pracą. Wykorzystywanie technik aktywizujących, takich jak: odgrywanie ról, gry językowe, projekty typu case study, technologia multimedialna, aby zaangażować ucznia w naukę. Metoda komunikacyjna oznacza równoległe doskonalenie czterech sprawności językowych: mówienia, rozumienia ze słuchu, czytania ze zrozumieniem i pisania. Jednak głównym celem jest rozwijanie umiejętności komunikacji przez kursanta, tak, by był w stanie używać języka obcego odpowiednio do sytuacji i kontekstu na stanowisku pracy w swojej branży.
Program ramowy:
- Przedstawianie siebie i swojego doświadczenia zawodowego: Nauczysz się opowiadać o swoich obowiązkach w pracy oraz strukturze firmy.
- Uczestniczenie w spotkaniach biznesowych i rozmowach handlowych z partnerami anglojęzycznymi: Poznasz zwroty i wyrażenia przydatne podczas spotkań biznesowych oraz negocjacji.
- Rozmowy z klientem: Przećwiczysz przedstawianie oferty, rozwiązywanie reklamacji i inne sytuacje komunikacyjne z klientami.
- Prowadzenie prezentacji i telekonferencji z partnerami anglojęzycznymi: Nauczysz się skutecznie prezentować swoje pomysły lub produkty oraz przewodzić telekonferencjom.
- Przygotowanie do podróży służbowych w celu spotkań z partnerami anglojęzycznymi: Poznasz słownictwo związane z organizacją podróży i rezerwacją hoteli czy biletów lotniczych.
- Efektywna komunikacja w zespole partnerów anglojęzycznych: Przećwiczysz komunikację z koleżankami/kolegami z pracy oraz rozwiązywanie problemów w grupie.
- Negocjacje biznesowe z partnerami anglojęzycznymi: Nauczysz się wyrażać swoje stanowisko, negocjować warunki umów i osiągać porozumienia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe (teksty, ćwiczenia itp.) przygotowane przez osobę prowadzącą są zawarte w cenie usługi.
Warunki uczestnictwa
Obowiązuje podpisanie umowy.
Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnik rozwiązuje test poziomujący.
Szkolenie odbywa się dwa razy w tygodniu 2x45 minut w formie zajeć online w terminach uzgodnionych przed rozpoczęciem kursu.
Na ostatnich zajęciach będzie przeprowadzona walidacja.
Informacje dodatkowe
Godzina szkoleniowa to 45 minut. 50 godzin szkoleniowych to 37,5 godzin zegarowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbywa się na platformie MS Teams. Wymagany jest dostęp do komputera/laptopa lub innego urządzenia z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem. Zalecane jest ściągnięcie aplikacji MS Temas (aplikacja bezpłatna). Warunki minimalne łącza internetowego prędkość pobierania – 1 Mb/s; prędkość wysyłania 1 Mb/s.