Magic Wadowice : Kurs języka angielskiego na poziomie B1 - online "Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1."
Magic Wadowice : Kurs języka angielskiego na poziomie B1 - online "Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1."
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Uczestnicy projektów "Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1." Uczestnicy projektu "Małopolskie Bony rozwojowe."
Kursy skierowane są do osób :
1. powyżej 25 roku życia i wykształceniem co najwyżej na poziomie ukończonego liceum lub technikum (łącznie z maturą)
2. powyżej 50 roku życia i dowolnym wykształceniu
3. pracujących lub prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i nie zatrudniającyhc pracowników
4. zamieszkujących lub pracujących na terenie małopolski
5. osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz przedsiębiorców zatrudniających do 249 pracowników
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych na poziomie A1. Celem kursu jest podniesienie i rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych umożliwiających komunikację w codziennych czynnościach życiowych w tym zrobienie zakupów, rejestracja w hotelu, wizyta u lekarza, złożenie zamówienia itd i możliwość podtrzymania konwersacji w typowych czynnościach dnia codziennego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi radzić sobie w bardzo krótkich rozmowach towarzyskich, nawet jeśli nie rozumie wystarczająco dużo by samodzielnie podtrzymać rozmowę.Przeczytać oraz zrozumieć krótkie teksty użytkowe takie jak: krótkie maile, blogi, kartę dań, kwestionariusze, quizy, proste artykuły, fakty oraz bardzo opowiadania. Zrozumieć polecenia lektora prowadzącego kurs oraz zrozumieć ogólny sens słuchanego materiału jak również jest w stanie wychwycić ze słuchu poszczególne informacje. Napisać proste teksty używając słownictwa oraz struktur gramatycznych z którymi uczestnik zapoznał się na kursie. Restauracja zamawianie posiłków, składanie rekalmacji, odzież, udzielanie wskazówek, wyjaśnianie drogi, opis przedmiotów oraz ludzi,sposoby spedzania czasu, zakupy, opisywanie celu oraz powodów działania,sport, przyimki określające sposób oraz kierunek ruchu. | Kryteria weryfikacji Testy po Każdym Unicie weryfikujące poziom opanowania materiału. Wynik podany procentowo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się z 56 godzin lekcyjnych. Zajęcia sa prowadzone zgodnie z harmonogramem. Odbywa się raz w tygodniu w sesjach po 120 min każda, jeżeli kursant wyrazi chęć i zgodę zajęcia mogą zostać zintensyfikowane do dwóch zajęć w tygodniu po 90 min lub 120min. Kurs ma na celu umożliwienie kursantowi komunikacji w najbardziej typowych sytuacjach dnia codziennego. Cwiczone sa równolegle wszystkie sprawności językowe tj:
mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie, oraz grsmatyka. Z największym naciskiem na mówienie i praktyczne wykorzystanie języka.
Kurs realizuje zakres rozdziałów od 1 do 4 z programu programu podanego poniżej.
Food: fuel or pleasure? |
Kursant potrafi opowiedzieć o swoich nawykach żywieniowych oraz jedzeniu i sposobie jego przygotowania. |
|
Present simple and continuous action and non-action verbs. |
Kursant rozróżnia i używa czasowników statycznych we właściwym kontekście oraz czasie gramatycznym. |
|
Past tenses: Past Simple, Past continuous, Past Perfect. |
Kursant potrafi opowiedzieć dłuższą historię, w spójny sposób używając podstawowych czasów przeszłych oraz określeń czasowych porządkujących wypowiedź. |
|
When you hear the final whistle – sport vocabulary. |
Kursant potrafi używać słownictwa związanego ze sportem do relacjonowania wydarzeń sportowych, w których uczestniczył. |
|
We are family. Family vocabulary. |
Kursant potrafi opowiedzieć o stosunkach rodzinnych oraz relacjach, które łączą ich z innymi członkami rodziny. |
|
Future tenses: Future Simple, to be going to, and present continuous for future arrangements |
Kursant potrafi użyć podstawowych czasów przyszłych by opowiedzieć o zmianach jakie mogą mieć miejsce w przyszłości. |
|
Personality types. |
Kursant potrafi nazwać cechy osobowości ludzi, których zna oraz opisać ich uwarunkowania. |
|
Social English – Introductions. |
Kursant nabywa umiejętności przedstawiania osób trzecich innym uczestnikom spotkania w sytuacjach formalnych i nieformalnych. |
|
Revision Unit 1. |
Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. |
Test Unit 1. |
Katching – money Vocabulary. |
Kursant potrafi opowiedzieć o procesach finansowych oraz własnych doświadczeniach związanych z zakupem, sprzedażą i innymi operacjami finansowymi. |
|
Present Perfect vs Past simple. |
Kursant potrafi opowiedzieć o własnych doświadczeniach życiowych związanych z operacjami finansowymi oraz szczegółach ich dotyczących. |
|
Present Perfect Continuous. |
Kurant potrafi opowiedzieć o umiejętnościach jakie nabywa, oraz od jak dawna się ich uczy. |
|
Strong adjectives –vocabulary. |
Kursant potrafi opisać silne wrażenia jakich doświadczył, oraz potrafi wskazać ich przyczynę. |
|
Comparatives and superlatives. |
Kursant potrafi porównać różne środki lokomocji oraz warunki podróży. Potrafi wyjaśnić dlaczego coś odpowiada mu bardziej. |
|
Transport and travel vocabulary. |
Kursant potrafi opowiedzieć o środkach lokomocji oraz wyjaśnić dlaczego są dogodne lub też nie. |
|
Social English: In the office. |
Kursant potrafi poprosić o pomoc lub przysługę. Umie odmówić lub przystać na propozycję. |
|
Revision Unit 2. |
Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. |
Test Unit 2. |
Modern manners – Must/have to/ should/ shouldn’t. |
Kursant umie powiedzieć co należy zrobić w różnych sytuacjach w miejscach publicznych. Potrafi wyjaśnić co jest dozwolone lub niedozwolone, stosowne lub niestosowne w różnych sytuacjach społecznych. |
|
Modal verbs: May/might/can’t for speculation. |
Kursant umie użyć czasowników modalnych by określić stopień prawdopodobieństwa danej sytuacji. |
|
Describing appearance. |
Kursant umie opisać ze szczegółami wygląd zewnętrzny osób, które widzi. |
|
Can/could/ be able to –ability and possibility |
Kursant potrafi opowiedzieć o swoich umiejętnościach/ przeszłych/ teraźniejszych oraz takich, które chciałby nabyć przy użyciu czasowników „can, could” oraz struktury ” be able to” |
|
Social English: Renting a flat. |
Kurant potrafi wynająć mieszkanie oraz zapytać o szczegóły związane z wynajmem. |
|
Revision Unit 3. |
Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. |
Test Unit 3. |
School vocabulary. |
Kursant potrafi opowiedzieć o szkole oraz o swoich przeżyciach szkolnych. |
|
First conditional and future tense clauses: when, as soon as, etc,… |
Kursant potrafi postawić warunki oraz uzależnić ich spełnienie od zewnętrznych okoliczności. |
|
Second conditional. |
Kursant używa drugiego okresu warunkowego do opisu hipotetycznych sytuacji oraz reakcji na nieprzewidziane zdarzenia. |
|
Houses – vocabulary. |
Kursant potrafi opisać różne rodzaje zakwaterowania I bytowania, również w kontekście własnych doświadczeń. |
|
Usually and used to. |
Kursant potrafi wykorzystać wyrażenia „ usually and used to” by mówić o swoich bieżących I przeszłych nawykach I przyzwyczajeniach. |
|
Friendship. |
Kurant potrafi opowiedzieć o szczegółach oraz przebiegu znajomości ze swoimi przyjaciółmi I znajomymi. |
|
Social English: Making Suggestions. |
Kursant potrafi przedstawić sugestie. Odrzucić lub zaakceptować propozycję innych osób. |
|
Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. |
Test Unit 4 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 język angielski - rozmowy/ćwiczenia | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 040,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 040,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Orzeł
15 lat
magisterskie
15 lat
Anna Matlak
Karina Porębska
Jadwiga Lysko
Silvana Dyba
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant zakupuje podręczniki we własnym zakresie.
Warunki uczestnictwa
Należy zgłosić chęć udziału w kursie języka angielskiego na poziomie A2 do sekretariau szkoły pod numerem: 33 873 20 85
Uczestnicy "Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1." Powinni:
- Zgłosić do projektu w Centrum Planowania Kariery w Krakowie
- Wziąść udział w Bilansie Kariery oraz podpisać umowę na realizację projektu na finansowanie szkolenia
- Ustalić szczegóły organizacyjne oraz podpisać umowę określającą zasady realizacji szkolenia wfirmie " Magic" Wadowice.
Uczestnicy projektu Małopolskie Bony Rozwojowe, powinni zalogowac się na stronie mbon.pl i złożyć elektroniczny wniosek o przyznanie bonów szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
Zachęcamy do wzięcia udziału w kursie wszystkie osoby pragnące zapewnić sobie minimum samodzielności przy pobycie zagranicą.
"Podpisano umowę z WUP w Krakowie na realizację usługi w ramach projektu "Kierunek Kariera z wykorzystaniem bonów szkoleniowych."
Podpisano umowę z MARR w Krakowie na realizację usługi w ramach projektu "Małopolskie Bony Rozwojowe," z wykorzystaniem bonów szkoleniowych.
Podręcznik oraz ćwiczenia zagwarantowane.
Autorskie materiały dodatkowe zostaną zapewnione
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma wykorzystywana do prowadzenia zajęć to ClickMeeting.pl
- Wejdź na stronę clickmeeting.com/pl , następnie wejdź w zakładkę: „DOŁĄCZ DO WEBINARU ”-widoczna u prawym górnym rogu strony.
- Wpisz 9 cyfrowy PIN, ważny przez cały okres kursu, który otrzymałeś i zatwierdź.
- Zalecany sprzęt to laptop lub komputer stacjonarny (specyfikacja w punkcie 9) wyposażony w słuchawki z mikrofonem z połączeniem Internetowym min prędkość 512kbps
- Informujemy, iż zajęcia uczestników projektów Unijnych finansowanych ze środków Unijnych, są nagrywane na potrzeby sporządzenia dokumentacji przeprowadzenia zajęć oraz kontroli.
- Wymagania sprzętowe: Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
OdpowiedzPrzekaż dalej |