Grupowy kurs języka angielskiego na poziomie Elementary - semestr I (Kierunek - Rozwój) - Bydgoszcz
Grupowy kurs języka angielskiego na poziomie Elementary - semestr I (Kierunek - Rozwój) - Bydgoszcz
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby kwalifikujące się na kurs języka angielskiego na poziom Elementary. Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek-Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników13
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego, co przygotuje uczestników do posługiwania się językiem angielskim na poziomie Elementary (semestr I) w formie ustnej i pisemnej w kontekście życia codziennego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem angielskim na poziomie Elementary w formie ustnej i pisemnej w kontekście życia codziennego | Kryteria weryfikacji Rozróżnia zwroty i często używane wyrażenia dotyczące życia codziennego (np. bardzo podstawowe informacje dotyczące życia osobistego, rodziny, zakupów, otoczenia i pracy) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się w prosty sposób w codziennych sytuacjach, wymagających jedynie bezpośredniej wymiany zdań na znane mu tematy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Opisuje w prostu sposób swoje pochodzenie oraz sprawy dotyczące potrzeb życia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia podstawowe formy gramatyczne poznane podczas kursu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs adresowany jest dla osób kwalifikujących się na kurs języka angielskiego na poziom Elementary. Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek-Rozwój. Kurs będzie realizowany w istniejącej grupie szkoleniowej (od 14.10.2024) w siedzibie Usługodawcy w sali wyposażonej w stoły, krzesła, tablicę suchościeralną, laptop oraz rzutnik.
W blokach tematycznych "Przygotowanie do walidacji" oraz "Walidacja efektów uczenia się" Usługodawca przewidział 10 minutową przerwę, która nie jest wliczana w ogólny czas zajęć (20 minut). Pozostałe zagadnienia tematyczne realizowane będą podczas cyklicznych (pon. i śr.) 90 minutowych spotkań bez przerw.
Usługa kończy się walidacją efektów uczenia się, do której każdy z uczestników kursu zobowiązany jest przystąpić.
Kurs obejmuje 23 godziny lekcyjne.
PROGRAM
I. Zaimki:
- osobowe (I, you, he, she, it, we, you, they)
- dzierżawcze (my, your, his, her, its, our, their)
- dopełnieniowe (me, you, him, her, it, us, them)
II. Czasy gramatyczne:
- Present Simple
- Present Continuous
III. Czasowniki:
- tryb rozkazujący (let’s...)
- modalne mówiące o umiejętnościach (can/can't)
- czasowniki odrzeczownikowe
IV. Przyimki
- czasu (at, in, on)
- miejsca (at, in, to, on, under)
V. Pozostałe zagadnienia
- rzeczowniki w liczbie pojedynczej i mnogiej (book → books)
- kolejność wyrazów w pytaniach
- pozycja przysłówków i wyrażeń częstotliwości (always, usually, twice a week…)
- wyrażanie uczuć
VI. Leksyka
- dni tygodnia (Monday, Tuesday, Wednesday...)
- liczby 0-100 (ten, eleven, twelve…)
- kolory (black, yellow, pink...)
- kraje i narodowości (Poland, Germany, France...)
- uczucia (angry, bored, happy, sad, tired, ...)
- praca (job, work, a police officer, a vet...)
- rodzina (mother, father, sister, brother...)
- życie codzienne (wake up, get up, brush teeth, have dinner...)
- miesiące (January, February, March, April...)
- pogoda (sunny, rainy, cloudy, windy...)
- muzyka (concert, violin, lyrics, singer...)
VII. Rozmówki
- zakwaterowanie w hotelu
- kupowanie kawy
- kupowanie ubrań
- wywiad na podstawie kwestionariusza
VIII. Pisanie
- pisanie e-maili
- tworzenie zdań i akapitów
- składanie aplikacji o wizę
- krótki opis swojej osoby
- tworzenie posta na media społecznościowe
IX. Czytanie
- krótkie artykuły
- krótkie historie
- kwestionariusz
X. Słuchanie
Na tym poziomie Uczestnik rozumie krótkie wypowiedzi, zawierające znane mu słownictwo. Rozróżnia krótkie pytania na podstawowe tematy (np. kraje, uczucia, praca).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Omówienie użycia: can /can't w różnych kontekstach. Ćwiczenie używania tych zwrotów w praktycznych sytuacjach, takich jak robienie zakupów. Zwrócenie uwagi na akcent zdaniowy. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:55 | Godzina zakończenia 20:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Wprowadzenie czasu Present Continuous (be + czasownik z końcówką -ing) oraz słownictwa związanego z dźwiękami i hałasem. Opisywanie aktualnie wykonywanych czynności oraz ćwiczenie wymowy. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:55 | Godzina zakończenia 20:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Omówienie użycia czasu Present Simple i Present Continuous w kontekście opisywania pogody i pór roku. Ćwiczenie tworzenia zdań opisujących różne pory roku oraz miejsca w Londynie. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:55 | Godzina zakończenia 20:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Ćwiczenia konwersacyjne: słownictwo związane z kupowaniem ubrań oraz używanie słownictwa związanego z ubraniami. Praktycznie zastosowanie nowych umiejętności poprzez scenki sytuacyjne. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:55 | Godzina zakończenia 20:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Omówienie zaimków dopełnieniowych: me, you, him, her, it, itp.. Ćwiczenie używania tych zaimków w zdaniach przez wypowiedzi pisemne i ustne. Wprowadzenie słownictwa związanego z opowiadaniami. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:55 | Godzina zakończenia 20:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Omówienie wyrażeń like + (czasownik z końcówką -ing). Konstruowanie zdań opisujących upodobania i zainteresowania. Wprowadzenie słownictwa związanego z datami i liczbami porządkowymi. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:55 | Godzina zakończenia 20:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Omówienie różnicy między czasownikami do i make w kontekście różnych wyrażeń. Nauka poprawnego używania tych czasowników. Wprowadzenie słownictwa związanego z muzyką. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:55 | Godzina zakończenia 20:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Przygotowanie do walidacji | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Krótka przerwa. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Przygotowanie do walidacji. | Prowadzący Marta Frankiewicz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Krótka przerwa. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:05 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja efektów uczenia się. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 334,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 334,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto58,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto58,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Frankiewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wykaz materiałów:
1) Podręcznik + ćw. English File Elementary wyd. IV wydawnictwo OXFORD
Materiały uzupełniające:
1) Platforma Oxford Learnes Bookshelf, Oxford Online Practice
2) Aplikacja na telefon do fiszek i zagadnień leksykalnych oraz testów wiedzy np. Kahoot, Quizlet, test-english.com
3) Materiały autorskie przygotowywane przez osobę prowadzącą usługę
4) Formularz egzaminacyjny
Warunki uczestnictwa
1. Wykonanie testu diagnostycznego, który kwalifikuje uczestnika na kurs o odpowiednim poziomie znajomości języka angielskiego:
https://www.britishschool.pl/test/
2. Zawarcie umowy z British School Anna Racinowska
3. Posiadanie przez Uczestnika wskazanego przez Usługodawcę kompletu podręczników (podr. + ćw.) - dodatkowa opłata.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek-Rozwój.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut (łącznie 23 godziny lekcyjne).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi