Integracja zaburzeń w obrębie twarzy i czaszki w ciele człowieka
Integracja zaburzeń w obrębie twarzy i czaszki w ciele człowieka
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Kurs skierowany jest do fizjoterapeutów, lekarzy.
- Organizator zastrzega sobie prawo do poproszenia o okazanie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji10-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi106
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest nabycie przez kursantów umiejętności samodzielnej pracy w obrębie integracji zaburzeń w obrębie twarzy i czaszki w ciele człowieka z wykorzystaniem terapii czaszkowo-krzyżowej, interdyscyplinarnego podejścia do rehabilitacji zaburzeń w obrębie układu stomatognatycznego oraz umiejętności czytania ciała i odnajdywania ograniczeń w ślizgu tkankowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu wybranych technik pracy w obrębie twarzy i czaszki w ciele człowieka | Kryteria weryfikacji Wymienia punkty zaciszania i techniki czaszkowo-krzyżowe | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje pochodzenia rytmów i pływów | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Opisuje linie środkowo-kwantowe, pierwotne i linie płynów | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji wymienia wskazania i przeciwwskazania do stosowania technik | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Opisuje klasyfikację bólu w obrębie twarzoczaszki | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje choroby i dysfunkcje w obrębie układu stomatognatycznego | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Opisuje jak poszczególne warstwy powięzi wpływają wzajemnie na siebie. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje przebieg taśm powięziowych wg. koncepcji Anatomy Trains. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Opisuje jak Taśmy Anatomiczne i ich składowe reagują na rozciąganie, napięcie i pociąganie | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Przeprowadza diagnozę i terapię w zakresie integracji zaburzeń w obrębie twarzy i czaszki w ciele człowieka. | Kryteria weryfikacji Wykonuje chwyty czaszkowo-krzyżowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wyczuwa fluktuację poprzeczną i podłużną | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykonuje ćwiczenia czaszkowo-krzyżowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji przeprowadza wywiad medyczny | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji dokonuje diagnostyki różnicowej w obrębie układu stomatognatycznego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Analizuje i interpretuje wyniki badań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Samodzielnie wykonuje terapię manualną układu mięśniowego narządu żucia i stawów skroniowo-żuchwowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Samodzielnie wykonuje fizykoterapię w zaburzeniach czynnościowych narządu żucia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykonuje czytanie ciała (ocenę posturalną i funkcjonalną) oraz odnajduje ograniczenia w ślizgu tkankowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Używa i kieruje ruchem w celu uzyskania efektywnego i zbalansowanego funkcjonowania w grawitacji aby osiągnąć równowagę i zminimalizować ilość zużywanej energii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Potrafi współpracować i komunikować się wewnątrz interdyscyplinarnych zespołów medycznych | Kryteria weryfikacji Używa specjalistycznego języka komunikując się z zespołem medycznym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu:
- Kurs skierowany jest do fizjoterapeutów, lekarzy.
- Organizator zastrzega sobie prawo do poproszenia o okazanie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia.
Sposób realizacji zajęć:
Część teoretyczna zajęć będzie prowadzona z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej wyświetlonej za pomocą projektora multimedialnego. Do dyspozycji wykładowcy jest tablica flipchart. Uczestnicy będą korzystali ze skryptów. Sala wyposażona będzie w krzesła i sprzęt rehabilitacyjny – stoły, maty, model czaszki.
Zajęcia praktyczne odbywają się głównie na stołach rehabilitacyjnych - stół przypadają 2 osoby. Kursanci wykonują techniki na sobie nawzajem. Każdy uczestnik ma możliwość przećwiczenia każdej z technik. Cały sprzęt wykorzystywany do realizacji szkolenia zapewniony jest przez instytucję. W trakcie trwania szkolenia jest ogólnodostępny dla kursantów.
Czas trwania kursu: 106 godzin dydaktycznych (w zakres godzinowy kursu nie są wliczane przerwy)
Za jedną godzinę dydaktyczną przyjmuje się 45 minut.
Zakres tematyczny oraz opis treści nauczania:
Moduł I
1. Wstęp do terapii czaszkowo-krzyżowej, dotycząca terapii czaszkowo-krzyżowej anatomia i fizjologia systemu membranowego, czaszkowego oraz centralnego i obwodowego układu nerwowego.
2. Chwyty czaszkowo-krzyżowe, wyczuwanie pulsacji podłużnej płynu mózgowo-rdzeniowego.
3. Punkty „zaciszania” i ich terapeutyczne znaczenie.
4. Fluktuacja poprzeczna i jej znaczenie w terapii.
5. Kształt, opory, rozluźnianie tkanki u podstawy czaszki, potylicy, stawach krzyżowo-biodrowych, stawach lędźwiowo-krzyżowych.
6. Rozluźnianie kości czaszki.
7. Pompa dr Stone a.
8. „Ukształtowanie” czaszkowe.
9. Drenowanie zatok opony twardej mózgu.
10. Protokół zbiorczy postępowania terapeutycznego.
Moduł II
1. Pochodzenie rytmów i pływów.
2. Rytmy i pływy w przyrodzie.
3. Ćwiczenia czaszkowo-krzyżowe.
4. Terapia Czaszkowo-krzyżowa -włączanie się w trzy pływy: długi, średni i impuls pierwotnego oddychania.
5. Ćwiczenia praktyczne.
6. Linie Środkowe –Kwantowa, Pierwotna i Linia Płynów.
Moduł III
1. Wskazania i przeciwwskazania do prowadzenia rehabilitacji stomatologicznej
2. Wywiad i dokumentacja medyczna w rehabilitacji stomatologicznej
3. Anatomia funkcjonalna i diagnostyka różnicowa zaburzeń w obrębie narządu żucia
4. Klasyfikacja bólu w obrębie twarzoczaszki
5. Choroby i dysfunkcje w obrębie układu stomatognatycznego - diagnostyka i leczenie
6. Badania dodatkowe w diagnostyce zaburzeń narządu żucia - analiza i interpretacja wyników
7. Terapia manualna układu mięśniowego narządu żucia i stawów skroniowo-żuchwowych
8. Fizykoterapia w zaburzeniach czynnościowych narządu żucia
9. Diagnostyka i terapia mięśni szyjnego odcinka kręgosłupa w odniesieniu do narządu żucia
10. Kinesiotaping w obrębie głowy i szyi
11. Zatokowe bóle głowy - metody terapeutyczne|
12. Manualne techniki relaksacyjne u pacjentów z zaburzeniami w obrębie narządu żucia
13. Autoterapia zaburzeń narządu żucia
14. Szynoterapia
15. Programowanie rehabilitacji stomatologicznej
Moduł IV
- Materiał wprowadzający, teoria koncepcji ZOGA.
- Asany jogi
- Wykorzystanie zasad Integracji Strukturalnej w ZOGA
- Kierunkowość Ruchu Tkanek.Ruch zorganizowany wokół płaszczyzny strzałkowej.
- Mechanika powięzi, wpływ poszczególnych warstwy powięzi wzajemnie na siebie.
- Przebieg taśmy powięziowych
- Reakcje Taśm Anatomicznych i ich składowe reagują na rozciąganie, napięcie i pociąganie
- Opis działania poszczególnych asan na wytwarzanie rozciąganie elementów taśm anatomicznych i wytwarzanie ślizgu między określonymi warstwami tkanek.
- Przykłady użycia oceny posturalnej i funkcjonalnej w tworzenia strategii zabiegowych.
- Przykłady użycia interwencji manualnych we wspomaganiu przywrócenia prawidłowego ślizgu pomiędzy warstwami taśm
- Walidacja efektów kształcenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 45 Wstęp do terapii czaszkowo-krzyżowej.1h dyd 30 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 45 Wstęp do terapii czaszkowo-krzyżowej c.d. 2h dyd | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 45 Anatomia systemu membranowego, czaszkowego oraz centralnego i obwodowego układu nerwowego. 3h dyd 15 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 45 Anatomia systemu membranowego, czaszkowego oraz centralnego i obwodowego układu nerwowego c.d. 2h dyd 30 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 45 Chwyty czaszkowo-krzyżowe. 1h dyd 30 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 45 Wyczuwanie pulsacji podłużnej płynu mózgowo-rdzeniowego. 3h dyd 15 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 45 Punkty „zaciszania” i ich terapeutyczne znaczenie. 3h dyd 30 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 45 Fluktuacja poprzeczna i jej znaczenie w terapii. 2h dyd 30 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 45 Kształt, opory, rozluźnianie tkanki u podstawy czaszki i potylicy. Kształt, opory, rozluźnianie tkanki w stawach krzyżowo-biodrowych, stawach lędźwiowo-krzyżowych. 2h dyd | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 45 Rozluźnianie kości czaszki. 3h dyd | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 45 Pompa dr Stone a. 3h dyd 30 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 45 Protokół zbiorczy postępowania terapeutycznego. 2h dyd 30 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 45 „Ukształtowanie” czaszkowe. 2h dyd | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 45 Drenowanie zatok opony twardej mózgu. 3h dyd 15 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 45 Powtórzenie całościowej terapii, podsumowanie, dyskusja, pytania. 2h dyd | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 45 Wstęp do pochodzenie rytmów i pływów. 2h dyd | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 45 Anatomia i fizjologia systemu rytmów i pływów. Rytmy i pływy w przyrodzie. 1h dyd 30 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 45 Chwyty czaszkowo-krzyżowe. 2h dyd | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 45 Chwyty czaszkowo-krzyżowe c.d. 2h dyd 15 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 45 Wyczuwanie pulsacji podłużnej rytmów i pływów płynu mózgowo-rdzeniowego. 3h dyd | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 45 Terapia Czaszkowo-krzyżowa -włączanie się w trzy pływy : długi, średni i impuls pierwotnego oddychania. 2h dyd | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 45 Ćwiczenia praktyczne rytmów i pływów. 2h dyd | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 45 Chwyty czaszkowo-krzyżowe,Linie Środkowe –Kwantowa, Pierwotna i Linia Płynów. 2h dyd | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 45 Powtórzenie całościowej terapii. Podsumowanie, dyskusja, pytania. 2h dyd 30 min | Prowadzący Barbara Budyn-Galea | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 45 Wskazania i przeciwwskazania do prowadzenia rehabilitacji stomatologicznej. 2h dyd | Prowadzący Michał Ginszt | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 45 Wywiad i dokumentacja medyczna w rehabilitacji stomatologicznej. Anatomia funkcjonalna i diagnostyka różnicowa zaburzeń w obrębie narządu żucia. 2h dyd 30 min | Prowadzący Michał Ginszt | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 45 Klasyfikacja bólu w obrębie twarzoczaszki. Choroby i dysfunkcje w obrębie układu stomatognatycznego - diagnostyka i leczenie. 2h dyd | Prowadzący Michał Ginszt | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 45 Badania dodatkowe w diagnostyce zaburzeń narządu żucia - analiza i interpretacja wyników. Terapia manualna układu mięśniowego narządu żucia i stawów skroniowo-żuchwowych. 2hdyd 30 min | Prowadzący Michał Ginszt | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 45 Fizykoterapia w zaburzeniach czynnościowych narządu żucia. Diagnostyka i terapia mięśni szyjnego odcinka kręgosłupa w odniesieniu do narządu żucia. 1h dyd | Prowadzący Michał Ginszt | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 45 Kinesiotaping w obrębie głowy i szyi. Zatokowe bóle głowy - metody terapeutyczne. 2h dyd | Prowadzący Michał Ginszt | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 45 Manualne techniki relaksacyjne u pacjentów z zaburzeniami w obrębie narządu żucia. Autoterapia zaburzeń narządu żucia. 1h dyd 30 min | Prowadzący Michał Ginszt | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 45 Szynoterapia . Programowanie rehabilitacji stomatologicznej. Podsumowanie kursu. 2h dyd | Prowadzący Michał Ginszt | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 45 Przywitanie uczestników. Materiał wprowadzający, teoria koncepcji ZOGA. 2h dyd 30 min | Prowadzący Grzegorz Srokowski | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 45 Asany jogi. 2h dyd 15 min | Prowadzący Grzegorz Srokowski | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 45 Wykorzystanie zasad Integracji Strukturalnej Anatomy Trains w ZOGA. 2h dyd 15 min | Prowadzący Grzegorz Srokowski | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 45 Kierunkowość Ruchu Tkanek .Ruch zorganizowany wokół płaszczyzny strzałkowej. 2h dyd | Prowadzący Grzegorz Srokowski | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 45 Mechanika powięzi, wpływ poszczególnych warstwy powięzi wzajemnie na siebie. 2h dyd 30 min | Prowadzący Grzegorz Srokowski | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 45 Przebieg taśmy powięziowych wg. koncepcji Anatomy Trains. 2h dyd 15 min | Prowadzący Grzegorz Srokowski | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 45 Reakcje Taśm Anatomicznych i ich składowe reagują na rozciąganie, napięcie i pociąganie. 2h dyd 15 min | Prowadzący Grzegorz Srokowski | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 45 Opis działania poszczególnych asan na wytwarzanie rozciąganie elementów taśm anatomicznych i wytwarzanie ślizgu między określonymi warstwami tkanek. 2h dyd | Prowadzący Grzegorz Srokowski | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 45 Przykłady użycia oceny posturalnej i funkcjonalnej w tworzenia strategii zabiegowych. 2h dyd 30 min | Prowadzący Grzegorz Srokowski | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 45 Przykłady użycia interwencji manualnych we wspomaganiu przywrócenia prawidłowego ślizgu pomiędzy warstwami taśm. 2h dyd 15 min | Prowadzący Grzegorz Srokowski | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 45 Podsumowanie i powtórka materiału. 2h dyd 15 min | Prowadzący Grzegorz Srokowski | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 45 Pytania, dyskusja. 1h dyd 15 min | Prowadzący Grzegorz Srokowski | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 45 Walidacja efektów kształcenia. 30 min | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 875,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 875,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto102,59 PLN
- Koszt osobogodziny netto102,59 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Budyn-Galea
Michał Ginszt
Grzegorz Srokowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzymuje skrypt z opisem technik prezentowanych na zajęciach. W skrypcie kursanci mogą także umieszczać własne notatki. Każdy z uczestników otrzymuje także długopis i notatnik.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisem na kurs prosimy o kontakt z organizatorem w celu sprawdzenia dostępności wolnych miejsc.
W celu dokonania zgłoszenia na kurs należy przesłać na adres mailowy formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.fizjoactiv.pl/
Po potwierdzeniu dostępności miejsc przez organizatora można dokonać zapisu na usługę poprzez BUR.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi