Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1. Projekt Kierunek-Rozwój
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1. Projekt Kierunek-Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą nabyć kompetencje w zakresie języka angielskiego ogólnego.
Funkcja: Pracownicy firm, którym język angielski jest potrzebny przy wykonywaniu obowiązków służbowych oraz osoby, które chciałyby rozpocząć pracę, w której potrzebna jest znajomość języka na poziomie B1
Zakres zadań: m.in. praca z dokumentami w języku angielskim, kontakt z klientami, dostawcami, kontrahentami w języku angielskim, obłsuga klienta międzynarodowego
Wiedza i umiejętności: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej A2+. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi58
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do słuchania, mówienia, czytania oraz pisania w języku angielskim na poziomie B1, zgodnym z Common European Framework of Reference – europejskim systemem opisu kształcenia językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem angielskim na poziomie B1, poprawnie stosując struktury gramatyczne oraz części mowy odpowiednie dla tego poziomu językowego. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formy czasowników i czasy (Present, Past, Future, również w wersji Continuous) i poprawnie się nimi posługuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych - Present Simple, Present Continuous, Past Simple i Future Simple. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu gramatyki na poziomie B1. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Potrafi opisać swoje codzienne obowiązki w pracy oraz plany na przyszłość, stosując właściwe czasy gramatyczne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik poszerza zasób słownictwa, wykorzystując poznane na kursie słownictwo na poziomie B1. | Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania na tematy związane z życiem zawodowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski słowa, zwroty i zdania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu słownictwa na poziomie B1. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje wypowiedzi ustne i pisemne, które pozwalają na komunikację w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Pisze krótkie wiadomości (notatki, listy, emaile) na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Czyta i interpretuje krótkie teksty związane z życiem zawodowym, udzielając odpowiedzi na pytania związane z ich treścią. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs kładzie duży nacisk na praktykę – słuchanie i mówienie. Zdecydowana większość lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje odbywają się bezpośrednio w języku obcym. Lektor kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u uczestnika, a także motywuje go do dbania o formułowanie odpowiednich zdań. Zaplanowany system powtórek sprawia, że uczestnik kursu ma wielokrotny kontakt z każdą partią materiału.
Struktury gramatyczne:
- czasowniki modalne i zaawansowane konstrukcje pytające
- strona bierna i tryb rozkazujący
- „question tags” oraz tryby warunkowe
- czasy Present/Past/Future oraz wersje Continuous
- powtórzenie stopniowania przymiotników + „would rather”
- wyrażanie żalu oraz różnice między „gerunds” i „infinitives”
- zaawansowane użycie „a/an” oraz „the”
- „have something done” i zaawansowane wyrażanie przyszłości
- „used to” oraz „had better”
Zagadnienia leksykalne:
- media
- features of people and objects
- nature and animals
- science & information technology
- education & work
- travel & food
- politics & finances
- household management & sustainability
Kurs obejmuje 58 godzin dydaktycznych po 55 minut. Przerwa wynosi 5 min. i nie jest wliczona w czas realizacji kursu podany w harmonogramie.
Kurs indywidualny, limit miejsc: 1.
Walidacja kursu zostanie przeprowadzona za pomocą testu teoretycznego oraz wywiadu swobodnego.
Warunki uczestnictwa w kursie: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej A2+. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Talking about habits or preferences using gerunds/infinitives | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Modal Verbs for Obligation: Must and Have to | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Modal Verbs for Permission: Can and Could | Prowadzący Antoni Jordan Żyndul | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Modal Verbs for Advice: Should and Ought to | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Giving advice - revision, formal and informal tone | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Introduction to Zero Conditional (facts and rules) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 First Conditional for Future Possibilities | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 First Conditional with Modal Verbs | Prowadzący Antoni Jordan Żyndul | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Introduction to Second Conditional (hypothetical situations) | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Second Conditional for Unreal Situations in the Present | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Real-life scenarios using conditionals, hypothetical | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Introduction to Present Perfect Continuous (ongoing actions) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Present Perfect Continuous with Time Expressions (for, since) | Prowadzący Antoni Jordan Żyndul | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Introduction to Past Perfect (sequence of actions in the past) | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Past Perfect in Storytelling | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Introduction to Passive Voice (Present Simple) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Formal vs. Informal language (part 1) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Formal vs. Informal language (part 2) | Prowadzący Antoni Jordan Żyndul | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Talking about work and basic professions | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Talking about daily routines and habits | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Comparatives and superlatives | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Frequency adverbs and time clauses | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Present Tenses (affirmative, negative, and interrogative) | Prowadzący Antoni Jordan Żyndul | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Expressing preferences plus vocabulary for hobbies and activities | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Food and drik vocabulary (countable/uncountable) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Talking about past experiences (last weekend, last holiday) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Regular and basic irregular verbs in the past | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Using “should” and “shouldn’t” for advice, role-plays: seeking advice from friends and professionals | Prowadzący Antoni Jordan Żyndul | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Talking about Daily Life: Present Simple vs. Present Continuous | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Describing People and Relationships: Comparatives & Superlatives | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Test podsumowujący | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 380,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto110,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Sarna
18-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego ogólnego i branżowego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Mehment Fatih Yigitler
7-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego ogólnego i branżowego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Sara Pieślak
Od września 2023 r. zatrudniona w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 700 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Antoni Jordan Żyndul
Agata Kiedrowicz-Sarna
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla kursantów w cenie kursu.
Warunki uczestnictwa
Wymagane jest podpisanie umowy między Uczestnikiem Projektu a Usługodawcą.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym uczestnik musi posiadać:
- Komputer/laptop z dostępem do Internetu
- Dowolną przeglądarkę internetową (np. Google Chrome, Firefox)
- Kamerę i słuchawki z mikrofonem przy komputerze stacjonarnym
Zalecenia dla użytkowników szkoleń: stabilne i nieobciążone łącze (nie mniej niż 50Mbit/s)
Szkolenie realizowane przez platformę Zoom.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi