Szkolenie z zakresu skutecznej komunikacji interpersonalnej oraz typologii osobowości.
Szkolenie z zakresu skutecznej komunikacji interpersonalnej oraz typologii osobowości.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią właściciele przedsiębiorstw z sektora MŚP, a także ich pracownicy, którzy chcą poprawić swoją komunikację interpersonalną, a także poszerzyć swoją wiedzę o typologię osobowości.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje uczetnika do samodzielnej komunikacji interpersonalej oraz skutecznego wykorzystywania typologii osobowości. Ponadto, uczestnik szkolenia zostanie przygotowany do prawidłowego identyfikowania i rozstrzygania dylematów związanych z tematyką szkolenia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia wykorzystuje komunikację interpersonalną. | Kryteria weryfikacji W sposób werbalny i niewerbalny dzieli się informacjami i emocjami z inną osobą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia opisuje najważniejsze zasady podczas rozmowy. | Kryteria weryfikacji Posługuje się pytaniami zamkniętymi oraz otwartymi. Uzyskuje odpowiedź zgodnie z zasadą "lejka". | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia omawia osobowość. | Kryteria weryfikacji Dokonuje analizy osobowości czyli rozpoznaje i dostosowuje się do osobowości drugiego człowieka. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia dokonuje analizy funkcji racjonalnych i irracjonalnych: myślenie, uczucia, doznania, intuicja. | Kryteria weryfikacji Ocenia i podejmuje decyzje biorąc pod uwagę funkcje racjonalne oraz przyjmuje i przetwarza informacje biorąc pod uwagę funkcje irracjonalne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia posługuje się typologią osobowości. | Kryteria weryfikacji Dostosowuje się do poszczególnych osobowości oraz wykorzystuje typologii osobowości wśród klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Komunikacja interpersonalna:
• Skuteczna komunikacja interpersonalna.
• Komunikacja werbalna i niewerbalna w relacjach międzyludzkich.
2. Najważniejsze zasady podczas rozmowy:
• Znaczenie pytań zamkniętych, otwartych, pogłębiających w komunikacji.
• Zasada „lejka”- jak uzyskać odpowiedź.
• Znaczenie perspektyw w komunikacji.
3. Osobowość:
• Dlaczego umiejętność rozpoznania i dostosowanie do osobowości drugiego człowieka ma znaczenie w codziennych stosunkach międzyludzkich?
• Test osobowości - kim jestem?
• Charakterystyka osobowości - 4 kolory.
4. Myślenie, uczucia, doznania i intuicja:
• Funkcje racjonalne: Myślenie i Uczucia - czyli w jaki sposób oceniamy i podejmujemy decyzje.
• Funkcje irracjonalne: Doznania i Intuicja - czyli w jaki sposób przyjmujemy i przetwarzamy informacje, jak postrzegamy rzeczywistość.
5. Wykorzystanie typologii osobowości:
• Dostosowania do poszczególnych osobowości.
• Wykorzystanie typologii osobowości wśród klientów.
6. Walidacja
Szkolenie adresowane jest do właścicieli i pracowników MŚP, osób, które wyrażają chęć poszerzenia wiedzy o typologię osobowości oraz zagadnienia obejmujące komunikację interpersonalną.
Warunki organizacyjne:
• Uczestnik szkolenia otrzyma na szkoleniu niezbędne materiały do wykonywania ćwiczeń: notatnik, długopis do robienia notatek, przemyśleń.
• Maksymalna ilość osób w grupie: 4.
• W trakcie części praktycznej każdy etap trwa w zależności od umiejętności grupy.
• Szkolenie jest realizowanie w godzinach dydaktycznych.
• Przerwy wliczone są w czas trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Komunikacja interpersonalna. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:10 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Najważniejsze zasady podczas rozmowy. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Osobowość. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Przerwa. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Myślenie, uczucia, doznania i intuicja. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Wykorzystanie typologii osobowości. | Prowadzący Piotr Ptasznik | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 700,00 PLN
- Koszt usługi netto2 700,00 PLN
- Koszt godziny brutto300,00 PLN
- Koszt godziny netto300,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Ptasznik
Odpowiadałem za:
• budowanie, rozwój i motywowanie zespołu sprzedażowego;
• zarządzanie zespołem przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych;
• coaching;
• rekrutacje;
• utrzymywanie relacji z liderami opinii działu medycznego;
• budowanie marki;
• udział w konferencjach;
• rozwój udziałów w rynku;
• wdrożenie i realizowanie strategii;
• skuteczne wprowadzanie nowych marek, budowanie i utrzymanie pozycji;
• skuteczne utrzymywanie współpracy i komunikacji między działami w firmie;
• pozyskiwanie oraz rozwój współpracy z kluczowymi klientami sieciowymi z regionu;
• współpraca z hurtowniami farmaceutycznymi;
• udział w spotkaniach biznesowych;
• budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami z regionu;
• negocjacje warunków handlowych;
• optymalizacja ofert sprzedażowych;
• organizacja i koordynacja akcji promocyjnych
• nadzór, zarządzanie i kontrola budżetu;
• dogłębna analiza rynku oraz działań konkurencji;
• realizacja celów dystrybucyjnych oraz sprzedażowych;
Posiadam akredytację do wykonywania, analizy oraz udzielania informacji zwrotnej, badań psychometrycznych z wykorzystaniem narzędzia FACET5. Posiada nie starsze niż 5-letnie doświadczenie w prowadzaniu szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma na szkoleniu niezbędne materiały do wykonywania ćwiczeń: notatnik, długopis do robienia notatek, przemyśleń.
Warunki uczestnictwa
W szkoleniu mogą uczestniczyć właściciele przedsiębiorstw MŚP oraz ich pracownicy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat kominukacji interpersonalnej oraz typologii osobowości.
Informacje dodatkowe
Koszt szkolenia nie zawiera kosztów dojazdu, zakwaterowania ani wyżywienia jak również środków trwałych.
Podstawa zwolnienia z VAT: Usługa podlega zwolnieniu z podatku od towarów i usług na podstawie §3 pkt 1,14 rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., po. 1983.)
Uczestnik wymagający specjalnych udogodnień proszony jest o zgłoszenie ich przed szkoleniem do trenera, tak aby ten mógł odpowiednio przygotować salę szkoleniową bądź dostosować materiały do indywidualnych potrzeb uczestnika.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi