Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1/A2. Projekt Kierunek - Rozwój
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1/A2. Projekt Kierunek - Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą nabyć kompetencje w zakresie języka angielskiego ogólnego.
Funkcja: Pracownicy firm, którym język angielski jest potrzebny przy wykonywaniu obowiązków służbowych oraz osoby, które chciałyby rozpocząć pracę, w której potrzebna jest znajomość języka angielskiego na poziomie A1/A2
Zakres zadań: m.in. obsługa kontrahentów, przygowywanie wycen, kontakt z klientami, dostawcami w języku angielskim, korzystanie z dokumentów w języku angieskim
Wiedza i umiejętności: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie A1+. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji21-11-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi58
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do słuchania, mówienia, czytania oraz pisania w języku angielskim na poziomie A1/A2, zgodnym z Common European Framework of Reference – europejskim systemem opisu kształcenia językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem angielskim na poziomie A1/A2, poprawnie stosując struktury gramatyczne oraz części mowy odpowiednie dla tego poziomu językowego. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formy czasowników i poprawnie się nimi posługuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w podstawowych rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu gramatyki na poziomie A1/A2. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Używa czasów Present Simple, Present Continuous, Past Simple i Future Simple aby mówić o swoim hobby, czynnościach wykonywanych w chwili mówienia, wydarzeniach z przeszłości oraz przyszłości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik poszerza zasób słownictwa, wykorzystując słownictwo ogólne na poziomie A1/A2. | Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym.W wypowiedziach wykorzystuje słownictwo z z zakresu poziomu A1/A2 | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski słowa, zwroty i zdania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu słownictwa na poziomie A1/A2. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje wypowiedzi ustne i pisemne, które pozwalają na komunikację w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Pisze proste i krótkie wiadomości (notatki, listy, emaile) na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Czyta i interpretuje krótkie teksty związane z życiem prywatnym i zawodowym, udzielając odpowiedzi na pytania związane z ich treścią. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w prostych rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs kładzie duży nacisk na praktykę – słuchanie i mówienie. Zdecydowana większość lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje odbywają się bezpośrednio w języku obcym. Lektor kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u uczestnika, a także motywuje go do dbania o formułowanie odpowiednich zdań. Zaplanowany system powtórek sprawia, że uczestnik kursu ma wielokrotny kontakt z każdą partią materiału.
Struktury gramatyczne:
- „Present Simple” oraz „Present Continuous”
- rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
- “there is/are” oraz określanie ilości
- stopniowanie przymiotników i zaawansowane użycie
- zaimki dzierżawcze oraz podstawowe czasowniki modalne
- czas Present Perfect i odmiana czasowników nieregularnych
- „would rather” oraz tworzenie obietnic i oferowanie pomocy
- strona bierna – użycie podstawowe
- tryby warunkowe – podstawowe ćwiczenia
Zagadnienia leksykalne:
- introductions & personal indormation
- sport & leisure
- travel & food
- shopping
- basic technology & computer terms
- jobs & products
- shopping & money
- household objects and descriptions
- daily routines
- health
Kurs obejmuje 58 godzin dydaktycznych po 55 minut.
Kurs indywidualny, limit miejsc w grupie: 1.
Walidacja kursu zostanie przeprowadzona za pomocą testu teoretycznego oraz wywiadu swobodnego.
Warunki uczestnictwa w kursie: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie A1+. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Introduction to Present Simple (habits, routines) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Present Simple with Time Expressions | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Introduction to Present Continuous (actions happening now) | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Present Continuous for Temporary Actions and Future Plans | Prowadzący Mariusz Woźniak | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Stative Verbs and Non-Continuous Uses of the Present Simple | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Introduction to Past Simple (completed actions in the past) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Introduction to Present Perfect (life experiences, relevance to present) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Present Perfect with Time Expressions (for, since, already, yet, just) | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Superlative Adjectives (forming and usage) | Prowadzący Mariusz Woźniak | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Future with 'Will' (spontaneous decisions, predictions) | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Future with 'Going to' (intentions, plans) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Comparing Future Forms: Will vs. Going to | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Modal Verbs for Permission: Can and Could | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Modal Verbs for Advice: Should and Ought to | Prowadzący Mariusz Woźniak | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Modal Verbs in Past Form: Had to, Could have | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 First Conditional for Future Possibilities | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 Modal Verbs for Obligation: Must and Have to | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 First Conditional with Modal Verbs | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Introduction to Second Conditional (hypothetical situations) | Prowadzący Mariusz Woźniak | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Second Conditional for Unreal Situations in the Present | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Mixed Conditional Practice (Zero, First, and Second) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Introduction to Present Perfect Continuous (ongoing actions) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Present Perfect Continuous with Time Expressions (for, since) | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Introduction to Past Perfect (sequence of actions in the past) | Prowadzący Mariusz Woźniak | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Introduction to Passive Voice (Present Simple) | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 Passive Voice in Past Simple | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Passive Voice vs. Active Voice | Prowadzący Mariusz Woźniak | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Introduction to Reported Speech (statements) | Prowadzący Anna Moch | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 Podsumowanie kursu i test sprawdzający | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 380,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto110,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Moch
Mehment Fatih Yigitler
Agata Kiedrowicz-Sarna
Piotr Sarna
Mariusz Woźniak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla kursantów w cenie kursu.
Warunki uczestnictwa
Wymagane jest podpisanie umowy między Uczestnikiem Projektu a Usługodawcą.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym uczestnik musi posiadać:
- Komputer/laptop z dostępem do Internetu
- Dowolną przeglądarkę internetową (np. Google Chrome, Firefox)
- Kamerę i słuchawki z mikrofonem przy komputerze stacjonarnym
Zalecenia dla użytkowników szkoleń: stabilne i nieobciążone łącze (nie mniej niż 50Mbit/s)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi