Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera
Budowanie kompetencji i autorytetu menedżera
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program jest skierowany do menedżerów na różnych szczeblach, liderów zespołów oraz osób aspirujących do roli menedżera. Idealnymi uczestnikami są:
- Menedżerowie i liderzy zespołów, którzy chcą zwiększyć autorytet i wpływ w swojej roli oraz efektywność pracy zespołu.
- Przedsiębiorcy i właściciele firm, którzy pragną poprawić zarządzanie zespołem i osiągać lepsze wyniki.
- Specjaliści i pracownicy, którzy chcą rozwijać umiejętności przywódcze i organizacyjne.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji07-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Autorytet i efektywność menedżera" przygotowuje do samodzielnego planowania procesu pracy własnej oraz zespołu poprzez zarządzanie realizacją zadań, delegowanie oraz wykorzystanie zaawansowanych technik planowania i priorytetyzacji zadań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie określa zadania do oddelegowania i odpowiednio je przekazać. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia plan delegowania zadań zgodnie z poziomami Shermana, wraz z oceną efektywności i wpływu na zespół. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje analizę SWOT do oceny swoich umiejętności menedżerskich. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje analizę SWOT swoich umiejętności menedżerskich, wraz z planem działań mających na celu wzmocnienie mocnych stron i poprawę słabych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie priorytetyzuje i planuje zadania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia plan zadań zgodnie z Matrycą Eisenhowera, wraz z oceną efektywności i wpływu na organizację pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do menedżerów, liderów zespołów oraz osób aspirujących do roli menedżera. Idealnymi uczestnikami są:
- Menedżerowie i liderzy zespołów, którzy chcą zwiększyć autorytet i wpływ w swojej roli oraz efektywność pracy zespołu.
- Przedsiębiorcy i właściciele firm, którzy pragną poprawić zarządzanie zespołem i osiągać lepsze wyniki.
- Specjaliści i pracownicy, którzy chcą rozwijać umiejętności przywódcze i organizacyjne.
Szkolenie prowadzone jest na sali szkoleniowej, podczas szkolenia uczestnicy korzystają z przygotowanych materiałów szkoleniowych w wesji papierowej. Ćwiczenia praktyczne realizowane są w grupach 3-4 osobowych oraz w parach. Szkolenie będzie prowadzone w formie interaktywnych prezentacji, dyskusji grupowych i ćwiczeń praktycznych, które pozwolą przygotować się do konkretnych działań w środowisku biznesowym.
Usługa realizowana jest przez 2 następujące po sobie dni robocze po 8 h zegarowych - przerwy wliczane są w czas szkolenia.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
Dzień 1: Autorytet i wpływ menedżera
- Zarządzanie relacjami z byłymi kolegami/koleżankami
- Zwiększanie pewności siebie
- Delegowanie zadań
- SWOT menedżera - prezentacja osobistej analizy
- Budowanie autorytetu w oczach przełożonego
- Funkcje menedżera
- Expose szefa
- Model Junga – rozpoznawanie osobowości pracowników
Dzień 2: Efektywność osobista menedżera
- Identyfikacja przeszkód w maksymalnej efektywności
- Strategia myślowa sprawczości
- SMART-UP – stawianie celów
- Priorytetyzacja i planowanie zadań
- Matryca Eisenhowera w praktyce - prezentacja osobistej matrycy
- Poziomy delegowania zadań (6 poziomów Shermana)
- Aplikacje i narzędzia usprawniające zarządzanie czasem
- Wywiad ustrukturyzowany w zakresie delegowania zadań w pracy menedżera
- Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 240,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 240,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto140,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto140,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Leszczyński
W Instytucie Reputacji realizuje szkolenia i procesy doradcze w zakresie przywództwa, budowania autorytetu i skutecznego zarządzania organizacją poprzez skuteczną analizę położenia, tworzenie instrukcji i standardów pracy, delegowanie oraz świadomą ewaluację i informację zwrotną.
Autor książki: Taktyki Sił Zbrojnych w życiu i biznesie - skuteczność, reputacja, wpływ".
Były komendant Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej szkolił żołnierzy wyjeżdżającymi na misje wojskowe, służył m.in. jako dowódca na misjach wojskowych w Kosowie, Bośni i Hercegowinie, Czadzie, Afganistanie. Instruktor przetrwania i Force Protection.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe i zeszyt ćwiczeń.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi